Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.355.6$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Карпенкова Н. І. 
Еколого-естетичне виховання ліцеїстів у процесі ознайомлення з історико-природними заповідниками Криму : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / Н. І. Карпенкова; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2008. - 20 c. - укp.

Вперше розроблено організаційно-педагогічну модель еколого-естетичного виховання ліцеїстів у процесі ознайомлення з історико-природними заповідниками Криму. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови впровадження даної моделі. Удосконалено теорію та практику еколого-естетичного виховання ліцеїстів у процесі ознайомлення з історико-природними заповідниками. Визначено методи й організаційні форми еколого-естетичного виховання ліцеїстів, зокрема, розроблено зміст навчальної літньої практики й учнівських краєзнавчих екскурсій у межах впровадження навчальної програми "Заповідний Крим ".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч421.355.6 + Ч424(4УКР)714.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362025 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Прушковська О. Л. 
Формування у молодших школярів естетичних почуттів засобами художньо-творчого освоєння природи у позакласній роботі : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. Л. Прушковська; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Розкрито природу та механізм формування естетичних почуттів, обгрунтовано психологічні чинники та педагогічні умови їх розвитку в процесі художньо-творчої діяльності. На підставі емоційно-чуттєвого спілкування молодших школярів з природою та її творчого освоєння розроблено організаційно-педагогічну модель формування естетичних почуттів. Доведено, що естетичний розвиток дітей молодшого шкільного віку у процесі художньо-творчого освоєння природи відбувається завдяки спеціально організованій роботі з образами уяви, спрямованій на розвиток сенсорної культури та творчих здібностей, а також в результаті оволодіння учнями уміннями та навичками відтворення об'єктів та явищ навколишньої дійсності та набуття досвіду художньо-творчої діяльності під час образно-інтерпретаційного сприймання природи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342588 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Котлярчук Г. Й. 
Формування естетичного ставлення до природи як необхідна складова екологічного виховання / Г. Й. Котлярчук // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11. - С. 141-145. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано ефективність екологічного виховання за умови формування естетичного ставлення до природи. Розглянуто важливість педагогічного впливу в процесі навчання та виховання на формування екологічної культури учнів та естетичне ставлення до природи.

Проанализирована эффективность экологического воспитания при условии формирования эстетического отношения к природе. Рассмотрена важность педагогического влияния в процессе учебы и воспитания на формирование экологической культуры учеников и эстетическое отношение к природе.

The effectiveness of ecological education under the condition of formation of aesthetical attitude to nature is analyzed in the article. The importance of pedagogical influence in the process of study and upbringing onto the formation of ecological culture of pupils, and aesthetical attitude to nature is studied.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.6 + Б1 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Стецюк К. 
Духовно-естетичне й екологічне виховання учнів засобами музики та образами природи / К. Стецюк // Освіта на Луганщині. - 2013. - № 1. - С. 182-186. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито деякі аспекти впливу образів природи та музичного мистецтва на духовно-естетичне та екологічне виховання учнів у контексті освіти для збалансованого розвитку. Спілкуючись із природою і мистецтвом, діти розвиваються розумово, можуть використовувати власний досвід, інтелектуальні джерела людства. Споглядаючи прекрасне, знайомлячись із шедеврами великих композиторів, художників, літераторів, школярі всебічно розвиваються, перетворюючи соціальну і природну дійсність, сприймають емоційну красу навколишньої дійсності і різних видів мистецтв, удосконалюють свою життєву позицію.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.23 + Ч421.355.6 + Ч421.352.27

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського