Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (40)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.352.133$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Томчук М. І. 
Психологічні основи військово-патріотичного виховання учнів / М. І. Томчук, В. В. Шевченко. - Миколаїв : Вид. від. МФ НаУКМА, 1999. - 123 c. - Бібліогр.: 98 назв. - укp.

Розкриваються психологічні особливості військово-патріотичного виховання як складової загального виховного процесу, пропонуються психологічна структура готовності особистості до патріотичної діяльності, рівні її розвитку, подається характеристика сучасної військової служби та військового колективу. Наводяться результати експериментального вивчення готовності старших підлітків та юнаків до військово-патріотичної діяльності, пропонуються принципи, психолого-педагогічні засоби вдосконалення процесу виховання майбутніх захисників України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.133 + Ц4,8(4УКР)915.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590548 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гончаренко О. С. 
Основні напрямки виховної роботи з формування у старшокласників позитивного ставлення до служби в Збройних силах України / О. С. Гончаренко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 10. - С. 75-78. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

На основі зробленого аналізу педагогічних джерел та спеціальних досліджень визначено основні напрями виховної роботи з питань формування у юнаків позитивного ставлення до служби в армії.

На основе сделанного анализа педагогических источников и специальных исследований определены основные направления воспитательной работы с вопросов формирования у юношей положительного отношения к службе в армии.

The certain main trends of education work concerning the question of forming men's positive attitude towards army service are identified in this article on the basis of the analysis of pedagogical sources and special investigation.


Ключ. слова: озброєні сили України, старшокласник, патріотичне виховання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.133

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кириченко О. В. 
Модель функціонування механізму розвитку національної самосвідмості особистості у процесі лицарсько-патріотичного виховання молоді на найращих традиціях українського народу / О. В. Кириченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 5. - С. 19-23. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Визначено організаційно-педагогічні умови щодо впровадження запропонованої моделі функціонування механізму розвитку національної самосвідомості особистості у процесі лицарсько-патріотичного виховання молоді на засадах найкращих традицій українського народу до системи професійної підготовки майбутніх фахівців-педагогів.

Определены организационно-педагогические условия внедрения предложенной модели функционирования механизма развития национального самосознания личности в процессе рыцарско-патриотического воспитания молодежи на лучших традициях украинского народа в систему профессиональной подготовки будущих специалистов-педагогов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.133 + Ч313р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Вербицька П. В. 
Громадянознавчі аспекти у системі військово-патріотичного виховання допризовної молоді / П. В. Вербицька // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 572. - С. 200-204. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Зазначено, що важливим завданням сучасної освіти є громадянське та патріотичне виховання молоді, формування у допризовної молоді України високої патріотичної свідомості, вірності Вітчизні, готовності до сумлінного виконання своїх конституційних обов'язків. Необхідно також, щоб допризовники не тільки були фізично та морально підготовлені до військової служби, але й мислили критично та незалежно, знали свої права і обов'язки, усвідомлювали, що готуючи себе до захисту Вітчизни, є важливими учасниками демократичних процесів. Тому вимогою часу та актуальним завданням вітчизняної освіти є інтеграція громадянознавчих аспектів у систему військово-патріотичного виховання молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)914 + Ч421.352.133

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кириченко О. В. 
Виховання старшокласників на військово-козацьких традиціях у процесі допризивної підготовки : Автореф. дис... канд. пед. наук / О. В. Кириченко; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2006. - 19 c. - укp.

Обгрунтовано й експериментально перевірено систему особистісно орієнтованого виховання старшокласників на військово-козацьких традиціях у процесі їх допризовної підготовки та комплекс педагогічних умов для її функціонування. Запропоновано механізм вирішення загальнодержавного завдання щодо оновлення мети, змісту та технології формування в старшокласників готовності до захисту Вітчизни. Наведений механізм базується на концепції і комплексній програмі виховання допризовників на військово-козацьких традиціях. Зміст допризовної підготовки розширюється завдяки досвіду формування у старшокласників цінностей українського козацтва й емоційно-вольового ставлення до них. Комплекс відповідних цінностей міститься у Кодексі честі захисника Вітчизни. Методи, прийоми та засоби національно-патріотичного виховання своїми цільовими орієнтирами мають усі компоненти цього змісту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.133 + Ц4,8(4УКР)913

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346453 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Івашковський В. В. 
Педагогічні умови формування готовності старшокласників до служби в Збройних Силах України : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / В. В. Івашковський; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2002. - 22 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено зміст, форми, методи та засоби формування готовності старшокласників до служби в армії за сучасних умов, їх залежність від суспільно-історичних умов життя, вікових та індивідуальних особливостей учнів. Проаналізовано науково-педагогічну літературу з питань формування в учнівської молоді готовності до військової служби, розглянуто стан роботи загальноосвітніх навчальних закладів з проблем формування готовності старшокласників до військової служби, визначено й обгрунтовано основні фактори впливу на формування в юнаків готовності до військової служби, розроблено та експериментально перевірено форми, засоби та методи формування в допризовників мотивації до служби в армії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.133 + Ц4,8(4Укр)915.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319776 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Назарчук А. А. 
Педагогічні умови формування у старшокласників готовності до вибору професії офіцера-прикордонника : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / А. А. Назарчук; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Проаналізовано проблему формування у старшокласників готовності до вибору військової професії у психолого-педагогічній теорії та виховній практиці, уточнено сутність поняття "готовність старшокласника до вибору професії офіцера-прикордонника", визначено його структуру, критерії, показники та рівні прояву в учнів старшого шкільного віку. Розроблено методику пошукової професіографічної діяльності та професійного випробування суб'єкта вибору професії офіцера-прикордонника в процесі вивчення факультативного курсу профорієнтаційного спрямування, навчальних предметів і віськово-патріотичного виховання. Зазначено, що важливими напрямками досліджень є виявлення ефективного змісту та дієвих педагогічних засобів професійного самовизначення особистості у сфері військових професій у процесі профілізації старшої школи та застосування інформаційно-комунікаційних технологій у військово-професійній орієнтації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч421.352.133 + Ю941.19-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мисак Б. П. 
Формування військово-патріотичної готовності учнівської молоді до захисту Вітчизни : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Б. П. Мисак; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 2010. - 24 c. - укp.

Розроблено модель формування військово-патріотичної культури особистості до захисту Вітчизни та виявлено ефективні шляхи її реалізації. Обгрунтовано педагогічні умови формування військово-патріотичної готовності учнівської молоді до захисту Вітчизни: виховання, розвиток і самовдосконалення різнобічних фізичних, громадянсько-патріотичних, психологічно-вольових, військово-професійних якостей, побудоване на засадах етнопедагогічного, українознавчого досвіду та розвитку національної самосвідомості української молоді. Досліджено усвідомлення учасниками навчально-виховного процесу функціональних складових механізму ціннісно-нормативної регуляції військово-патріотичної культури особистості. Встановлено включення учнівської молоді у педагогічно доцільні види військово-патріотичних відносин. Розглянуто психолого-педагогічний супровід підготовки учнівської молоді щодо виконання військового обов'язку та мобілізації учнівської молоді на досягнення загальної готовності до нього в процесі взаємодії освітніх установ, сім'ї, державних і громадських суспільно-політичних організацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.133

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371293 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гончаренко О. С. 
Формування у старшокласників позитивного ставлення до служби в Збройних Силах України в процесі позакласної роботи з фізичної культури : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. С. Гончаренко; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2011. - 20 c. - укp.

Вперше теоретично обгрунтовано взаємозв'язок наступності та спадкоємності виховних аспектів у формуванні у старшокласників позитивного ставлення до служби в Збройних силах України. Виявлено сутність структурно-змістової характеристики компонентів системи позакласної спортивної роботи як складової системи роботи з фізичної культури, закономірності позакласної роботи з фізичної культури спрямованої на формування у старшокласників позитивного ставлення до служби в Збройних силах України. Конкретизовано взаємозв'язок військово-патріотичного виховання з іншими складовими системи виховання, можливості залучення учнів у педагогічно доцільні види військово-патріотичних відносин в процесі позакласної роботи з фізичної культури, особливості формування у старшокласників позитивного ставлення до служби в Збройних силах України. Вдосконалено методи формування у старшокласників позитивного ставлення до військової служби з урахуванням вікових, соціальних та індивідуальних чинників, уявлення про обумовленість мотивації особистості рівнем розвитку знань, умінь, навичок і фізичної підготовленості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.133 + Ч421.385.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384393 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Прокiп А. В. 
Мілітарне виховання учнів Рогатинської гімназії (1909 - 1914 рр.) / А. В. Прокiп, О. M. Вознюк // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 652. - С. 41-45. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто питання розвитку військово-патріотичного виховання молоді в Рогатинській гімназії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.133

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Сухушин М. 
Організація військово-паторіотичного виховання в сучасному навчально-виховному закладі / М. Сухушин // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 3. - С. 94-97. - укp.

Запропоновано систему роботи керівника начально-виховного закладу з питань взаємодії з органами місцевого самоврядування та громадськими організаціями щодо підготовки молоді до виконання свого громадянського обов'язку - захисту Вітчизни. Розкрито обов'язки сторін і проаналізовано вихідні документи. Наведено практичні рекомендації з планування військово-патріотичного виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.133 + Ц4,8(4УКР)925.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Савельєва Н. 
I Міжнародний зліт Меморіальних Постів Пам'яті у місті-герої Одесі / Н. Савельєва // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 3. - С. 49-50. - укp.

Висвітлено заходи щодо 40-ї річниці з дня заснування Одеського міського центру військово-патріотичного виховання учнівської молоді "Пост N 1".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.133 + Ц4,8(4УКР-2ОДЕ)915.14 м

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Марченко С. 
За честь, за славу, за народ. Школа юних патріотів. Готуємо до захисту Вітчизни / С. Марченко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 4. - С. 106-108. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено основні засади, принципи, значення роботи Тернопільської школи допризовної підготовки, її роль у патріотичному виховання молодого покоління. Визначено головні завдання цієї школи. Розглянуто загальноміські заходи військово-патріотичного спрямування, в яких беруть активну участь усі викладачі. Зазначено, що школа налагодила тісну співпрацю з військовою частиною, центром підготовки офіцерів запасу, педагогічним університетом, військовою кафедрою медичного університету та іншими громадськими організаціями. Зроблено висновок про значення такого навчального закладу для виховання свідомого громадянина, його ставлення до родини, народних традицій, державної мови та національних цінностей українського народу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.133

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Шестаков Б. І. 
Викладачам предмета "Захист Вітчизни" / Б. І. Шестаков // Наша шк.. - 2007. - № 4. - С. 220-221. - укp.

Проаналізовано основні принципи викладання предмета "Захист Вітчизни". Запропоновано варіант навчального плану щодо навчання зазначеної дисципліни. Розглянуто й охарактеризовано основи організації військово-патріотичного виховання молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.133 + Ц4,8(4УКР)91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Пивовар С. В. 
Героїко-патріотичне виховання учнів - надійна основа духовного зростання і саморозвитку особистості / С. В. Пивовар // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 29. - С. 162-167. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито питання методичного, нормативно-правового забезпечення діяльності закладів освіти щодо героїко-патріотичного виховання учнів у ході навально-виховного процесу. Апробовано інноваційну технологію героїко-патріотичного виховання - музейну педагогіку, що базується на інтеграції суспільно-гуманітарних наук. Наведено приклади ефективних форм і методів навчально-виховної роботи, позаурочної діяльності з формування патріота, громадянина в освітніх закладах м. Кривий Ріг.

Раскрыты вопросы методического, нормативно-правового обеспечения деятельности образовательных учреждений по героико-патриотическому воспитанию учащихся во время учебно-воспитательного процесса. Апробирована инновационная технология - музейная педагогика, которая базируется на интеграции общественно-гуманитарных наук. Приведены примеры эффективных форм и методов учебно-воспитательной работы, внеклассной деятельности по формированию патриота, гражданина в образовательных заведениях г. Кривой Рог.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.133

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Миценко Д. В. 
Педагогічна практика як засіб підготовки курсантів до військово-педагогічної діяльності / Д. В. Миценко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 24. - С. 184-187. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано досвід залучення курсантів військового інституту до військово-патріотичного виховання старшокласників. Визначено місце педагогічної практики як одного з необхідних елементів процесу формування педагогічних умінь у майбутніх офіцерів.

Проанализирован опыт привлечения курсантов военного института к военно-патриотическому воспитанию старшеклассников. Определено место педагогической практики как одного из необходимых элементов процесса формирования педагогических умений у будущих офицеров.

The article analyses the experience of involving cadets of the military institute to military and patriotic education of senior students. Defined also is the role of teaching practice as a key aspect of shaping teaching skills of prospective active service officers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.133

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Мурзенко Н. 
Військово-патріотичне виховання через систему позакласної роботи / Н. Мурзенко, Г. Циганенко // Освіта на Луганщині. - 2015. - № 2. - С. 91-96. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему виховання в учнів свідомого виконання громадянських обов'язків, запропоновано досвід з формування духовної та психологічної готовності майбутніх воїнів захищати українську державу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.382 + Ч421.352.133

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Військово-патріотичне виховання учнів у позакласній роботі : посібник / уклад.: М. Д. Зубалій, В. В. Івашковський, О. І. Остапенко; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - Київ : Паливода А. В., 2016. - 231 c. - Бібліогр.: с. 154-167 - укp.

Визначено та обгрунтовано сутність і зміст військово-патріотичного виховання у процесі позакласної роботи. Наведено критерії та показники визначення рівнів військово-патріотичної вихованості учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Висвітлено форми та методи підготовки допризовної молоді у процесі позакласної роботи; формування в учнівської молоді мотивації до військової служби під час позакласної роботи. Визначено ефективність застосування в загальноосвітніх школах організаційно-педагогічних умов військово- патріотичного виховання та підготовки учнівської молоді до військової служби у Збройних Силах України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.38 + Ч421.352.133 + Ц4(4УКР)915

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА804903 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Коломоєць Г. А. 
Патріотичне виховання старших підлітків у процесі військово-спортивних ігор : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Г. А. Коломоєць; Національна академія педагогічних наук України, Інститут проблем виховання. - Київ, 2021. - 24 c. - укp.

Представлено наукове обґрунтування теоретичних і методичних засад патріотичного виховання старших підлітків під час військово-спортивних ігор. На підставі аналізу психолого-педагогічної літератури уточнено сутність поняття "патріотичне виховання старших підлітків під час військово-спортивних ігор". Визначено компоненти (когнітивний, емоційно-ціннісний, довільного імпульсу, поведінковий); критерії ("знання про патріотизм"; "бажання виявляти патріотизм"; "готовність проявляти патріотизм"; "уміння проявляти патріотизм у поведінці") з відповідними показниками та схарактеризовано рівні вихованості патріотизму старших підлітків під час військово-спортивних ігор (ефективний, фрагментарний, суперечливий, інертний). Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови і методику патріотичного виховання старших підлітків під час військово-спортивних ігор.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.133 + Ч515.9 в2:Ц

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА448261 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Бородай Е. М. 
Дидактичні умови реалізації військово-прикладних умінь і навичок учнів у навчальному середовищі старшої школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Е. М. Бородай; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка. - Полтава, 2021. - 20 c. - укp.

Наведено результати теоретико-експериментального дослідження проблем реалізації військово-прикладних умінь і навичок учнів у навчальному середовищі старшої школи в дидактичному контексті. Cхарактеризовано суть основних категорій дослідження, здійснено аналіз нормативних документів та сучасного стану військово-патріотичної підготовки учнів у навчальному середовищі старшої школи. Визначено структуру військово-прикладних умінь і навичок старшокласників (комунікативний, операційно-діяльнісний, здоров'язбережувальний, соціально-громадянський, саморегуляційний та кроскультурний компоненти). Досліджено зарубіжний досвід військово-патріотичної підготовки молоді у провідних країнах світу. Визначено, обґрунтовано та експериментально перевірено дидактичні умови реалізації військово-прикладних умінь і навичок учнів у навчальному середовищі старшої школи. Розроблено дидактичну модель реалізації військово-прикладних умінь і навичок учнів у навчальному середовищі старшої школи, яка поєднує методологічно-цільовий, змістово-функціональний та діагностико-результативний блоки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.133

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА448853 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського