Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (35)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.223.0$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 43
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Волощук І. С. 
Науково-педагогічні основи формування творчої особистості / І. С. Волощук. - К. : Пед. думка, 1998. - 160 c. - Бібліогр.: 314 назв. - укp.

З'ясовуються зовнішні ознаки і сутність творчого процесу, розкривається зв'язок між інтелектуальними задатками і творчими здібностями індивідуума та вичленяються головні складові компоненти творчої особистості. Наводяться мотиви доцільності розвитку творчих здібностей школярів та розкриваються суперечності соціально-економічного і психолого-педагогічного характеру ефективного розв'язання проблеми формування творчої особистості. Систематизуються й узагальнюються організаційні форми реалізації програм формування творчої особистості, методи розвитку творчих здібностей школярів та специфічні прийоми виховної роботи серед них.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.0 + Ю984.54

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585540 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Красноголова І. Б. 
Формування мотивів учіння студентів у процесі викладання англійської мови : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. Б. Красноголова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1999. - 20 c. - укp. - рус.

Розглядається проблема формування мотивів вивчення англійської мови у студентському віці. Визначається зміст мотиваційного синдрому вивчення на основі таких критеріїв: дієвості мотиву, його відповідності провідній діяльності та віковим особливостям суб'єкта вивчення, зв'язку з позитивними емоційними переживаннями. Встановлюється оптимальна структура мотиваційної сфери студента з точки зору роботи над англійською мовою як профільним предметом, обгрунтовуються шляхи, механізми та способи формування мотивів вивчення студентів вищих навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.0 + Ч421.223.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304047 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кущ О. С. 
Рольова економічна гра як засіб формування творчого мислення старшокласників у розвивальному навчанні / О. С. Кущ // Наука і освіта. - 2006. - № 5/6. - С. 50-53. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проблему теоретичного обгрунтування взаємозалежності між ефективністю процесу формування творчого мислення старшокласників і способом здійснення цього процесу - рольовою грою у розвивальному навчанні.

Рассмотрена проблема теоретического обоснования взаимозависимости между эффективностью процесса формирования творческого мышления старшеклассников и способом совершения этого процесса - ролевой игрой в развивающем обучении.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945-513 + Ч421.223.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Башинська Т. 
Проблема розвивального навчально-виховного середовища в контексті "діалогу культур" / Т. Башинська // Рідна шк.. - 2006. - № 11. - С. 14-18. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

Висвітлено педагогічні умови функціонування розвиваючого навчально-виховного середовища початкової школи в загальноосвітніх навчальних закладах. Сформульовано сутність поняття "навчально-виховне середовище". Розглянуто й охарактеризовано типи навчально-виховних середовищ. Проаналізовано досвід функціонування розвиваючих навчально-виховних середовищ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.223.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Староста В. І. 
Застосування навчальних завдань у школі: дидактична модель та педагогічна технологія її реалізації / В. І. Староста // Педагогіка і психологія. - 2007. - № 4. - С. 21-31. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Визначено вимоги до технології навчання. Розроблено модель особистісно розвивального навчання застосування завдань з хімії для створення теоретичних засад, організації та проведення навчального процесу. Розкрито складові педагогічної технології: мотиваційно-змістову; процесуальну (операційну). Значну увагу приділено управлінській складовій технології навчання, яка дозволяє створити умови замкнутого (циклічного) управління.

Определены требования к технологии обучения школьников. Разработана модель личностно развивающего обучения применения задач по химии для создания теоретических основ, организации и проведения учебного процесса. Раскрыты составляющие педагогической технологии: мотивационно-содержательная, процесуальная (операционная). Большое внимание уделено управленческой составляющей обучения, создающей условия замкнутого (циклического) управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.0 + Г.р21-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Довга Т. 
Розвивальні завдання як засіб емоційного стимулювання учнів в умовах модернізації змісту початкового навчання / Т. Довга // Рідна шк.. - 2007. - № 4. - С. 42-44. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито погляди науковців на проблему розвивального навчання, викладені у педагогічній літературі. Проаналізовано роль емоційних елементів (відгуку, настрою, стимулу) у сучасній технології навчальної діяльності. Підкреслено зв'язок емоційного стимулу з інтересом до діяльності. Досліджено етапи розвитку інтересу (за В.Оніщуком). Розкрито мету, форми та ознаки розвивальних завдань. Наведено приклад розвивального завдання "Назви три предмети" (ігрова вправа). Проаналізовано виділення видів завдань (за М.Богдановичем та Б.Друзем). Викладено рекомендації щодо використання на уроках пізнавальних завдань розвивального характеру.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.223.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Остапчук М. В. 
Цілісне мислення при розвивальному навчанні / М. В. Остапчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 40. - С. 60-65. - Бібліогр.: 27 назв. - укp.

Висвітлено стадії мислення в теоріях Ж. Піаже та Г. Ейпштейна. Встановлено, що для одержання бажаних результатів необхідне конструювання змісту і навчальної діяльності, які відповідали б можливостям дітей у міру того, як змінюються їх пізнавальні можливості. Виявлено відмінності розвитку хлопчиків та дівчаток. Досліджено особливості мислення лівої та правої півкуль головного мозку. Виділено специфічні типи вищої нервової діяльності: художній, мислячий, середній. З'ясовано, що в динаміці навчання у залежності від профілю функціонування асиметрії мозку з різною швидкістю формується домінування однієї із двох півкуль, що стає можливим за подавлення конкурентного домінування симетричного пункту другої півкулі в результаті навчання. Аргументовано, що особистість людини характеризує цілісне мислення, в якому поєднуються елементи раціонально-логічного та інтуїтивно-образного типів мислення, породжені специфікою функціонування півкуль головного мозку.

Освещены стадии мышления в теориях Ж. Пиаже и Г. Эйпштейна. Установлено, что для получения желаемых результатов необходимо конструирование содержания и учебной деятельности, которые отвечали бы возможностям детей по мере того, как изменяются их познавательные возможности. Определены отличия в развитии мальчиков и девочек. Исследованы особенности мышления левого и правого полушария головного мозга. Выделены специфические типы высшей нервной деятельности: художественный, мыслящий и средний. Доказано, что в динамике обучения в зависимости от профиля функционирования асимметрии мозга с разной скоростью формируется доминирование одного из двух полушарий, что становится возможным при подавлении симметрического пункта другого полушария в результате обучения. Аргументировано, что личность человека характеризирует целостное мышление, которое объединяет в себе элементы рационально-логического и интуитивно-образного типов мышления, вызванные спецификой функционирования полушарий головного мозга.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.0 + Ю983.513.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Булах І. П. 
Становлення психологічної структури учбової діяльності в системі розвивального навчання : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. П. Булах; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Х., 2008. - 20 c. - укp.

З використанням цілісного підходу, який передбачає застосування методологічних основ діяльнісного та генетичного підходів, досліджено структуру учбової діяльності. Розкрито зміст психологічної структури учбової діяльності. Виявлено закономірності динаміки її внутрішніх перетворень, описано етапи становлення цілісності даної діяльності. Доведено, що провідним механізмом становлення учбової діяльності у молодшому шкільному віці є подолання внутрішнього протиріччя між теоретичними формами мислення, що знаходяться у стадії формування, та наявними дитячими формами мислення. Визначено внутрішні деструктивні чинники, що впливають на становлення цієї діяльності. Виокремлено індивідуально-типологічні особливості дітей з різними типами включеності до учбової діяльності. Розроблено типологію становлення психологічної структури учбової діяльності у молодших школярів, які навчаються у класах розвивального навчання. Запропоновано основні напрямки корекційно-розвивальної роботи зі школярами у системі такого навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-513 + Ю983.402.1 + Ч421.223.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359609 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Костін Я. А. 
Дидактичні умови взаємодії учителя і учнів засобами інноваційного програмово-методичного забезпечення : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Я. А. Костін; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2008. - 22 c. - укp.

Науково обгрунтовано дидактичну модель розвивальної взаємодії учителя й учнів у класній кімнаті з використанням засобів інноваційного програмово-методичного забезпечення, розроблених педагогами експериментальних шкіл і ліцеїв, які працюють за модульно-розвивальною програмою. Запропоновано теоретико-змістову характеристику інноваційних програмово-методичних засобів навчання, а також адекватну їх комплексному використанню модель дидактичних умов взаємодії учителя й учнів, що передбачає поетапне створення у процесі дидактичного експерименту чотирьох груп умов - розвивально-педагогічних, програмово-методичних, організаційно-психологічних і науково-експертних. За інноваційного навчання дидактичні умови реалізуються через відповідні різновиди змісту цієї взаємодії, а саме: психолого-дидактичний, навчально-предметний, методично-засобовий, управлінсько-технологічний. Доведено ефективність такої навчальної взаємодії за системою науково обгрунтованих параметрів і показників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.0 + Ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361539 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Буряк В. 
Методологічні основи розвивального навчання / В. Буряк // Рідна шк.. - 2009. - № 5/6. - С. 3-7. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто питання застосування системно-діяльнісного підходу в навчальній діяльності школярів. Розкрито теоретичний, методологічний та процесуальний аспекти означеної проблеми. Запропоновано технологію системно-діяльнісного підходу в розвивальній освіті, розроблену на підставі теорії навчальної діяльності Д. Б. Ельконіна - В. В. Давидова, яка забезпечує використання технології будь-яким учителем і передбачає мисленнєві операції учнів як правила пізнання. Зазначено, що технологія системно-діяльнісного підходу та перероблена інформація допомогли розробити концепцію нової методичної системи розвивального навчання. Виявлено сутність традиційного та розвивального навчання. Виділено основні взаємопов'язані блоки у розвивальному навчанні, пріоритетна позиція серед яких належить діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.0 в

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Костюченко М. 
Школа для майбутнього. Система розвивального навчання Д.Б.Ельконіна - В.В.Давидова / М. Костюченко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2009. - № 5. - С. 59-63. - укp.

Розкрито сутність системи розвивального навчання Д. Б. Ельконіна - В. В. Давидова, зокрема її завдання, мету, головні мотиви навчання, роль вчителя у цьому процесі, метод роботи на уроці. Зазначено, що система розвивального навчання Д. Б. Ельконіна - В. В. Давидова - це інноваційна педагогічна технологія випереджувального психологічного та інтелектуального розвитку особистості дитини, що передбачає зовсім іншу, відмінну від прийнятої, педагогічну діяльність, основа якої - проектування умов (ситуацій) для самостійних дій учня, для його розвитку. Наголошено, що система дає можливість формувати, розвивати інтерес, логічне, абстрактне, образне, критичне мислення, зорову, слухову пам'ять, увагу. Висловлено надію, що за умови цілеспрямованої роботи адміністрації школи з педагогічним колективом, уведення системи розвивального навчання в середню та старші ланки , можна буде розробити цілісну модель школи розвитку - школи для майбутнього.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Мороз Л. В. 
Соціокультурний аспект у вивченні іноземної мови як чинник розвиваючого навчання / Л. В. Мороз, І. О. Пашко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 46. - С. 38-42. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто соціокультурний аспект у вивченні іноземної мови як чинник розвивального навчання в ЗОШ і ВНЗ. Простежено історико-культурний процес становлення лінгвокраїнознаства як продуктивної моделі у вивченні іноземної мови. Обгрунтовано можливі шляхи реалізації лінгвокраїнознавчого підходу до вивчення іноземної мови, спрямованого на активізацію свідомої, творчої, пошукової діяльності учнів.

Рассмотрен социокультурный аспект в изучении иностранного языка как фактор развивающего обучения в общеобразовательных школах и ВУЗ. Прослежен исторически-культурный процесс становления лингвострановедения как продуктивной модели в изучении иностранного языка. Обоснованы возможные пути реализации лингвострановедческого подхода к изучению иностранного языка, который направлен на активизацию сознательной, творческой, поисковой деятельности учеников.

This article deals with social-cultural aspect in the studying of a foreign language as factor of developing studying. The historical-cultural process of linguistic-regional ethnography formation as a productive model in the studying of foreign language is investigated. The possible ways of realization of lingvocountrystudy approach to the studying of a foreign language which is directed on activation of conscious, creative, searching activity of students are grounded.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.0 + Ш12-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Пушкарьова Т. 
Науково-педагогічний проект "Росток" / Т. Пушкарьова // Рідна шк.. - 2009. - № 8/9. - С. 45-49. - укp.

Наведено розроблений у контексті активізації науково-педагогічної ініціативи та творчості науково-педагогічний проект "Росток" (Проект), висвітлено його мету й основні завдання. Обговорено концепцію Проекту, що базується на принципах особистісного підходу, системності та екологізації освіти, єдності національного та загальнолюдського в освіті, пріоритету розвивального навчання та виховання, пріоритету творчої діяльності, додатковості й інтеграції. За допомогою аналізу наукової спадщини Л.С. Виготського та дослідників, праці яких складають основу теорії розвивального навчання, зроблено висновок, що розвивальне навчання є одним із важливих компонентів гуманізації освіти, а також її необхідною умовою. Розглянуто типові навчальні плани експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів, які працюють за Проектом.

Представлен разработанный в контексте активизации научно-педагогической инициативы и творчества научно-педагогический проект "Росток" (Проект), освещены его цель и основные задачи. Обсуждена концепция Проекта, основанного на принципах личностного подхода, системности и экологизации образования, единства национального и общечеловеческого в образовании, приоритета развивающего обучения и воспитания, приоритета творческой деятельности, интеграции. С помощью анализа научного наследия Л.С. Выготского и других исследователей, труды которых составляют основу теории развивающего обучения, сделан вывод, что развивающее обучение является одним из важнейших компонентов гуманизации образования, а также ее необходимым условием. Рассмотрены типовые учебные планы экспериментальных общеобразовательных учебных заведений, работающих по Проекту.

It is shown developed in the context of enhancing the scientific and educational initiatives and creativity of scientific and educational project "Rostok" (Draft), highlights its purpose and main objectives. Debated project concept based on the principles of personal approach, the systematic integration of environmental education, national unity and universal education, the priority of developing training and education, the priority of creative activity, integration. Through analysis of the scientific heritage of L. Vygotsky and other researchers, whose work form the basis of the theory of developmental education, concluded that developmental education is a critical component of the humanization of education, as well as its prerequisite. Review the model curriculum pilot secondary schools, working on the Project.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Романюк С. З. 
Шляхи формування пізнавальної активності молодших школярів на уроках української мови / С. З. Романюк // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 28. - С. 172-180. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано дидактичні особливості пізнавальної діяльності учнів молодших класів. Виокремлено методичні засоби, що впливають на розвиток пізнавальних інтересів молодших школярів. Розкрито методичні підходи до розвитку їх пізнавальної активності на уроках української мови. Зроблено висновок, що на уроках української мови у початкових класах пріоритетною має бути розвивальна функція навчання, самостійність і нестандартність думки. Запропоновано використання завдань пошукового характеру, до яких входять проблемні завдання, що передбачають дослідницьку діяльність учнів у процесі аналізу мовних явищ.

Проанализированы дидактические особенности познавательной деятельности учащихся младших классов. Выделены методические средства, которые влияют на развитие познавательных интересов младших школьников. Раскрыты методические подходы к развитию их познавательной активности на уроках украинского языка. Сделан вывод, что на уроках украинского языка в начальных классах приоритетной должна быть развивающая функция обучения, самостоятельность и нестандартность мысли. Предложено использование заданий поискового характера, к которым можно отнести проблемные задания, что предполагают исследовательскую деятельность учащихся в процессе анализа языковых явлений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.0 + Ш141.14-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Князева О. В. 
Розвиток особистості учня як результат технології використання творчих завдань / О. В. Князева // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 54. - С. 98-101. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто маловивчену у теорії та методиці викладання біології проблема технологізації розвитку творчих якостей учнів у процесі шкільної біологічної освіти. Проведено теоретичний аналіз літератури, висновок проілюстровано результатами дослідження, здійсненого автором.

Рассмотрена малоизученная в теории и методике преподавания биологии проблема технологизации развития творческих качеств учеников в процессе школьного биологического образования. Проведён теоретический анализ литературы, вывод проиллюстрирован результатами исследования проведенного автором.

The article considers poorly studied in Biology Theory and Teaching Methodology technologization problem of pupils' creative skills development in the process of school biological education. The theoretical literature analysis is carried out. The conclusion is drawn on the account of the research results conducted by the author.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Коровкіна О. С. 
Методика організації ігрової діяльності в молодшому, середньому та старшому віці / О. С. Коровкіна // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 28. - С. 151-156. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Аргументовано, що гра поряд з працею і навчанням - и один із основних видів діяльності людини, незвичайний феномен життєдіяльності. Запропоновано ігрові технології в молодшому шкільному віці на уроках іноземної мови у вигляді фонетичних і лексичних ігор, ігор на засвоєння правил читання. На конкретних прикладах показано використання ділових ігор для школярів середнього та старшого віку. Зроблено висновок, що оволодіння формами усного іншомовного спілкування можливе тільки за допомогою ігор, причому успішність гри залежить від рівня та старанності її підготовки, правильності організації, майстерності вчителя.

Аргументировано, что игра наряду с трудом и обучением - один из основных видов деятельности человека, необыкновенный феномен жизнедеятельности. Предложены игровые технологии в младшем школьном возрасте на уроках иностранного языка в виде фонетических и лексических игр, игр на усвоение правил чтения. На конкретных примерах показано использование деловых игр для школьников среднего и старшего возраста. Сделан вывод, что овладение формами устного иноязычного общения возможно только при помощи игр, причем успешность игры зависит от уровня и старательной ее подготовки, правильности организации, мастерства учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.0 + Ч421.24 + Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Моргун В. Ф. 
Емоційний інтелект у багатовимірній структурі особистості / В. Ф. Моргун // Постметодика. - 2010. - № 6. - С. 2-14. - Бібліогр.: 69 назв. - укp.

Висвітлено актуальну проблему цілісності та багатовимірності менталітету особистості, а також місце емоційного інтелекту у його структурі. Наведено оригінальну авторську концепцію, що включає в структуру менталітету особистості трансспективність, допитливість, загальні та спеціальні інтелектуальні здібності, критичність та інтелектуальну обдарованість, а також гнучкість форм мислення людини. Розглянуто психолого-педагогічні чинники їх формування за умов розвивальної освіти на прикладі вивчення інтегрованого курсу "Довкілля" учнями молодших класів. З'ясовано поняття "емоційний інтелект", репрезентоване у двох формах: міжособистісній та внутрішньоособистісній, надано тлумачення вказаних форм. На підставі теоретико-емпіричних досліджень проаналізовано динаміку менталітету й емоційного інтелекту учнів початкових класів за умов розвивального навчання.

Освещены актуальная проблема целостности и многомерности менталитета личности, а также место эмоционального интеллекта в его структуре. Представлена оригинальная авторская концепция, включающая в структуру менталитета личности трансспективность, любознательность, общие и специальные интеллектуальные способности, критичность и интеллектуальную одаренность, а также гибкость форм мышления человека. Рассмотрены психолого-педагогические факторы их формирования в условиях развивающего образования на примере изучения интегрированного курса "Экология" учениками младших классов. Выяснено, что понятие "эмоциональный интеллект" представлено в двух формах: межличностной и внутреннеличностной, предоставлено толкование указанных форм. На основании теоретико-эмпирических исследований проанализирована динамика менталитета и эмоционального интеллекта младших школьников в условиях развивающего обучения.

Illuminated an urgent problem and the integrity of the multidimensional personality of mentality, as well as a place of emotional intelligence in its structure. A definition of holistic and multi-dimensional mindset of the individual. An original author's concept, which includes the structure of the mentality of the individual transspektivnost, curiosity, and general and specific intellectual ability, critical and intellectual giftedness, as well as flexible forms of human thought. Examined the psychological and pedagogical factors of their formation in terms of developmental education as an example the study of the integrated course "Ecology" juniors. It was found that the concept of "emotional intelligence" is presented in two forms: interpersonaland vnutrennelichnostnoy, given the interpretation of these forms. Based on theoretical and empirical studies analyzed the dynamics of the mentality and emotional intelligence, primary school children in developmental education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.0 + Ч421.331.1 + Ю935.131-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ткачук О. С. 
Використання дидактичної гри фонетичного спрямування в навчально-виховному процесі / О. С. Ткачук // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 28. - С. 326-333. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Аргументовано роль гри у формуванні окремих якостей особистості. Проаналізовано систему дій у дидактичній грі, яка є складовою уроку. Розкрито роль дидактичної гри фонетичного спрямування у вдосконаленні мовленнєвої навички молодших школярів. Запропоновано низку ігор мовленнєвого спрямування, що розвивають увагу, мовно-слухове сприймання, фонетичний слух. Зроблено висновок, що дидактичні ігри є засобом активізації пізнавальної діяльності учнів, що спрямовується на формування потреби в знаннях, удосконалення пізнавальних умінь.

Аргументирована роль игры в формировании отдельных качеств личности. Проанализирована система действий в дидактической игре, которая является составляющей урока. Раскрыта роль дидактической игры фонетического направления в совершенствовании речевого навыка младших школьников. Предложен ряд игр речевого направления, развивающих внимание, языково-слуховое восприятие, фонетический слух. Сделан вывод, что дидактические игры являются средством активизации познавательной деятельности учащихся, которое направлено на формирование потребности в знаниях, совершенствовании познавательных умений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.0 + Ш141.14-912.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Котляренко Н. М. 
Творче мислення учнів: формування, розвиток, перспективи. З досвіду роботи учителя-словесника / Н. М. Котляренко // Пед. вісн.. - 2010. - № 4. - С. 36-37. - укp.

Наголошено на значенні використання креативних методів під час проведення уроків української мови та літератури в ЗНЗ, описано форми, методи, ефективність яких апробована на уроках словесності. Охарактеризовано прийоми "Думка-речення", відкриття через портрет, прийоми, що розкривають поняття чи героїв через художні деталі, колористику, прийом "Якби ти був кінорежисером". Особливу увагу приділено схемам-опорам з проблемним питанням. Запропоновано такий алгоритм даної пошукової творчої роботи: проблемне запитання - пошук ключових деталей - аналіз даних - формулювання гіпотези - її дослідження - синтез думок - формулювання висновків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.0 + Ш141.14-912.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Буряк В. К. 
Розвивальне навчання: теоретико-методологічний аспект : монографія / В. К. Буряк; Криворіз. держ. пед. ун-т. - К. : Фенікс, 2010. - 298 c. - Бібліогр.: 523 назв. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні передумови дослідження розвивальної функції навчання (РФН), історико-педагогічні детермінанти її дидактичної концепції (ДК). Розкрито психологічні основи ДК РФН, проблему співвідношення навчання та розвитку в сучасній психології. Визначено змістово-цільову складову РФН, базові характеристики її процесуальної складової.

Освещены теоретико-методологические предпосылки исследования развивающей функции обучения (РФО), историко-педагогические детерминанты её дидактической концепции (ДК). Раскрыты психологические основы ДК РФО, проблема соотношения обучения и развития в современной психологии. Определены содержательно-целевая составляющая РФО, базовые характеристики её процессуальной составляющей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730749 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського