Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.21$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 381
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
| | | | |
1. |
Редько В. Г. Місце і роль підручника в навчанні іноземної мови в середній школі / В. Г. Редько // Педагогіка і психологія. - 1998. - № 2. - С. 41-47. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Творчески сопоставляя исторические тенденции в развитии теории школьного учебника, автор раскрывает свое видение этой проблемы, определяет основные дидактические и методические функции школьного учебника по иностранному языку. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215 + Ш12-91
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Кузьменко Н. М. Національна спрямованість змісту українських шкільних підручників з читання для молодших школярів (1857-1997) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. М. Кузьменко; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 1998. - 20 c. - укp. - рус.Дисертація містить дослідження генезису національного компоненту в українських шкільних підручниках з читання для молодших школярів за період 1857-1997 рр. У роботі висвітлено принципи відбору і структурування змісту навчальної літератури з читання для дітей молодшого шкільного віку. Визначено періоди підручникотворення на даному відрізку часу. Обгрунтовано мету і завдання створення нового покоління підручників для української початкової школи, що додало аргументів на користь стрижневого авторського положення про інтегруючу роль українознавства у процесі засвоєння національного компоненту змісту освіти. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.1 + Ч311.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА303520 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Гончаренко С. У. Проблема підвищення теоретичного рівня освіти / С. У. Гончаренко, Н. В. Пастернак // Педагогіка і психологія. - 1998. - № 2. - С. 16-29. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Рассматривается многоуровневое структурирование учебного материала на основе системы методологических ориентиров. Механизм структурирования показан на примере молекулярно-кинетической теории в курсе физики средней школы. Індекс рубрикатора НБУВ: В3 + Ч421.21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Гуманізація навчально-виховного процесу в загальноосвітніх школах : Посіб. для вчителів зони підвищ. радіац. контролю / ред.: Г. О. Балла; Центр соц. експертиз і прогнозів Ін-ту соціології НАН України. - К., 1998. - 130 c. - Бібліогр.: с. 128-130. - укp.Розкривається сутність гуманізації навчання й виховання. Висвітлюються підходи до її здійснення, започатковані чи розвинуті видатними психологами й педагогами, у т.ч. К.Роджерсом, А.Маслоу, В.Сухомлинським, Ш.Амонашвілі. Показано співзвучність гуманістичної орієнтації освіти сучасним цивілізаційним зрушенням, особливу вагу такої орієнтації для посттоталітарного суспільства (зокрема, українського) і для осіб, які потерпіли від Чорнобильської та інших катастроф. Висвітлюється конкретний практичний досвід побудови на гуманістичних засадах навчально-виховного процесу в початкових класах. Даються рекомендації щодо надання допомоги дітям, які зазнають труднощів в навчанні, з урахуванням їх психологічних причин. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ч421.215 + Ю984.030.2-81
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА589154 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Чашко Л. Б. Аудіовізуальна навчальна інформація на уроках / Л. Б. Чашко // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 1. - С. 51-57. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Рассмотрены психолого-дидактические особенности восприятия и усвоения учебной аудиовизуальной информации. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
6. |
Одарченко Н. І. Засоби відеоінформації на лекційних і семінарських заняттях при вивченні природничих предметів у школах нового типу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. І. Одарченко; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 1999. - 25 c. - укp. - рус.На підставі аналізу результатів проведених педагогічних, психологічних досліджень визначаються і доводяться можливості засобів відеоінформації в підвищенні якості знань, умінь і навичок учнів при проведенні лекційних та семінарських занять у школах нового типу. Розроблено методику застосування засобів відеоінформації і модель проведення лекційних і семінарських занять. Визначено особливості впливу застосування засобів відеоінформації на динаміку розумової працездатності учнів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.71 + Б.р(4Укр)21-366
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА304929 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
7. |
Цінько С. В. Аудіювання в навчально-виховному процесі / С. В. Цінько // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 2. - С. 10-16. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Рассмотрены теоретические вопросы аудирования, приведены результаты эксперимента, подтверждающие важность последовательной, систематической работы над слушанием как видом речевой деятельности на уроках украинского языка. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215 + Ш141.4-91 + Ю935.113
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
8. |
Буринська Н. М. Дидактичні основи шкільного підручника з природничих дисциплін / Н. М. Буринська // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 3. - С. 23-28. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Рассмотрены вопросы теории школьного учебника по естественным предметам, назначение учебника, его дидактические функции, принципы построения содержания, концептуальные подходы к разработке структуры и язык учебника. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
9. |
Литвиненко С. А. Гуманістичні засади сучасної шкільної освіти / С. А. Литвиненко // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 4. - С. 30-33. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.210
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
10. |
Овдієнко Л. Н. Гуманістична освітня парадигма і зміст шкільного навчання / Л. Н. Овдієнко // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 4. - С. 26-30. - Бібліогр.: 3 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
11. |
Проблеми сучасного підручника : Зб. наук. пр. / ред.: В. М. Мадзігон; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : Комп'ютер у шк. та сім'ї, 1999. - 196 c. - укp.Розглянуто загальні питання теорії сучасного шкільного підручника, зокрема, реалізації у підручниках емоційно-ціннісного компонента змісту освіти, застосування методів структурно-номінативної реконструкції системи знання до проблеми оцінки підручників. Висвітлено особливості підручникотворення у галузях природничо-математичних дисциплін і технологій, а також гуманітарних дисциплін. Визначено основні вимоги до створення шкільного підручника для початкових та спеціальних шкіл. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА596473 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
12. |
Боришевський М. Й. Психологія самоактивності учнів у виховному процесі : Навч.-метод. посіб. / М. Й. Боришевський, С. Т. Музичук, В. В. Антоненко, Л. П. Удодова, Л. І. Пилипенко, П. Д. Фролов, Н. Д. Володарська, І. В. Мартинюк; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1999. - 190 c. - Бібліогр.: с. 182-190. - укp.Розкривається сутність самоактивності особистості, аналізуються психолого-педагогічні, соціально-психологічні чинники, що сприяють зростанню в учнів здатності до проявів самоактивності, забезпечують їхню участь у вихованні на рівні суб'єкт-суб'єктної взаємодії з педагогом, актуалізують потребу у самовихованні. Розглядаються теоретичні й методологічні засади дослідження самоактивності учнів у виховному процесі, способи оволодіння суспільними цінностями у становленні самоактивності учнів, оцінні ставлення як чинник самоактивності учнів у виховному процесі. Проводиться психологічний аналіз залежностей між самоактивністю учнів у виховному процесі й рівнем їх вихованості, висвітлюються духовні цінності як детермінанта самоактивності особистості у вихованні й самовихованні та ін. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.1 + Ч421.352.212 + Ю984.010.2-990-78
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА590486 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
13. |
Одарченко Н. І. Використання відеоінформації при проведенні лекційних і семінарських занять у школах нового типу : Навч. посіб. / Н. І. Одарченко; АПН України. Ін-т педагогіки. - Суми : Слобожанщина, 1999. - 79 c. - Бібліогр.: 56 назв. - укp.Розглядаються можливості засобів відеоінформації в підвищенні якості знань, умінь і навичок при проведенні лекційних і семінарських занять у школах нового типу. Саме їх інформаційні можливості у оперативності подачі навчальної інформації можуть створювати сприятливі умови для успішного сприймання, усвідомлення навчального матеріалу з мінімальними витратами навчального часу, порівняно із іншими засобами навчання. На основі побудованої моделі проведення таких форм занять з використанням засобів відеоінформації подано методичні розробки навчальних занять. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.716
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА590309 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
14. |
Гуржій А. М. Дидактичні основи створення навчального обладнання : Навч. посіб. для студ. вузів / А. М. Гуржій, В. П. Волинський, В. В. Самсонов; АПН України. Ін-т педагогіки. - К., 1999. - 337 c. - Бібліогр.: 748 назв. - укp.Подано аналітичний огляд сучасного стану забезпечення середніх закладів освіти України навчальним обладнанням, визначено методологічні та концептуальні засади його удосконалення з метою створення у предметних лабораторіях та кабінетах навчального середовища відповідно до нової парадигми і стандартів освіти. Висвітлено технічні засоби навчання, питання організації дослідження ефективності створення навчального обладнання і засобів навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА589202 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
15. |
Кизенко В. І. Шкільний освітній компонент: сутність, функції, реалізація / В. І. Кизенко, Ю. І. Мальований, Е. М. Соф'янц; АПН України. Ін-т педагогіки. - Донецьк : ТОВ "КІТІС", 1999. - 72 c. - укp.Розкрито сутність шкільного освітнього компонента, його педагогічної функції. Охарактеризовано принципи й організаційно-педагогічні засади реалізації цієї важливої освітньої складової, а також висвітлено перший досвід освітян України у даній справі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА596274 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
16. |
Савчин М. М. Методологічні основи формування змісту шкільного курсу хімії / М. М. Савчин // Педагогіка і психологія. - 2000. - № 2. - С. 24-28. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
17. |
Проблеми сучасного підручника : Зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: В. М. Мадзігон; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : Пед. Думка, 2000. - 195 с. - укp.Розглянуто особливості процесу складання підручників з природничо-математичних дисциплін і технологій. Детально проаналізовано роль підручника з іноземної мови у диференційованому навчанні школярів. Значну увагу приділено організаційно-педагогічному дизайну підручника та принципам його реалізації. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70829 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
18. |
Вербицька П. В. Організаційно-педагогічні засади громадянської освіти старшокласників : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / П. В. Вербицька; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2000. - 19 c. - укp.Досліджено актуальну проблему організаційно-педагогічних засад розвитку громадянської освіти старшокласників у навчально-виховному процесі загальнооосвітньої школи. Узагальнено вітчизняний та зарубіжний досвід щодо реалізації системи громадянської освіти. Проаналізовано стан даної освіти в Україні та перспективи її розгортання. З'ясовано її концептуальні положення та зміст. Висвітлено основні засади реалізації системи громадянської освіти у навчально-виховній діяльності загальноосвітнього навчального закладу. Розглянуто сучасні технології громадянської освіти. Запропоновано оптимальні підходи до організації процесу демократичного виховання старшокласників. Визначено й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови активізації процесу розвитку громадянської освіти. Досліджено й обгрунтовано доцільність запровадження громадянської освіти у навчально-виховний процес вітчизняної школи. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.210
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА312353 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
19. |
Соколовська А. П. Діяльність закладів післядипломної освіти з удосконалення педагогічного процесу в загальноосвітній школі : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / А. П. Соколовська; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2000. - 16 c. - укp.Викладено авторські позиції щодо вдосконалення шкільного педагогічного процесу за рахунок подолання вузькопредметного підходу в системі підвищення кваліфікації освітян. Розкрито фактори, які під час післядипломного навчання вчителів сприяють ефективному розвиткові шкільної практики, або, навпаки, гальмують цей процес. Обгрунтовано важливі теоретико-методологічні положення, на яких базується дієвий вплив закладів післядипломної освіти на вдосконалення шкільного педагогічного процесу. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21 + Ч489.514(4Укр)78
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА308373 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
20. |
Родигіна І. В. Гуманізація та гуманітаризація природничо-наукової освіти школярів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. В. Родигіна; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2000. - 18 c. - укp.Розроблено цілісну систему гуманізації та гуманітаризації шкільної природничо-наукової освіти, яка містить принципи, зміст, шляхи, методи і форми гуманізації та гуманітаризації освіти. Обгрунтовано доцільність спільного комплексного розгляду завдань гуманізації та гуманітаризації освіти у зв'язку з існуванням спільних для них шляхів реалізації. Встановлено, що головними шляхами гуманізації та гуманітаризації природничо-наукової освіти є реалізація міжпредметних зв'язків, особливо з гуманітарними дисциплінами - історією та літературою. Висвітлено зв'язки людини і навколишнього світу з позицій екології, регіональності та практичної направленості освіти. Експериментально перевірено ефективність системи, а також наведено методичні рекомендації. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.210 + Б.р(4УКР)21-3,022
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА311393 Пошук видання у каталогах НБУВ
| | |
|
|