Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (20)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.52$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Наукові основи організації педагогічного процесу в навчально-виховному закладі "Школа - дитячий садок" / ред.: В. Г. Кузь; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2001. - 79 c. - укp.

Досліджено національні компоненти духовної особистості. Удосконалено зміст навчально-виховних програм на засадах наступності з проблем народознавства, естетичного, фізичного, екологічного та трудового виховання дошкільників і молодших школярів. Проаналізовано особливості мовленнєвого розвитку дітей у період переходу від дошкільного до молодшого шкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч421.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603849 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Наступність і перспективність у навчанні й вихованні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку : Матеріали конф. / ред.: В. П. Коцур; Москов. пед. ун-т. - Переяслав-Хмельниц., 2000. - 188 c. - укp.

Розглянуто актуальні питання наступності в організації та змісті дошкільної і початкової освіти за умов переходу загальної середньої освіти на нову структуру. Викладено психологічні основи навчання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Проаналізовано труднощі першокласників у період адаптації до шкільного навчання. Описано особливості формування мислиннєвої операції порівняння в дошкільників у зв'язку з підготовкою їх до школи, особливості зовнішньої та внутрішньої мотивації навчання дітей у разі зміни соціальної ситуації розвитку. Розкрито психологічні аспекти формування здорового способу життя школярів молодших класів. Особливу увагу приділено ролі валеологічної освіти у формуванні здорового способу життя. Розглянуто вплив легкоатлетичних вправ на здоров'я й фізичний розвиток дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Висвітлено дидактичні та управлінські аспекти наступності та перспективності між дитячими садками і початковою школою.

Рассмотрены актуальные вопросы преемственности в организации и содержании дошкольного и начального образования в условиях перехода общего среднего образования на новую структуру. Изложены психологические основы обучения детей дошкольного и младшего школьного возраста. Проанализированы трудности первоклассников в период адаптации к школьному обучению. Описаны особенности формирования мыслительной операции сравнения в дошкольников в связи с подготовкой их к школе, особенности внешней и внутренней мотивации учения детей при изменении социальной ситуации развития. Раскрыты психологические аспекты формирования здорового образа жизни школьников младших классов. Особое внимание уделено роли валеологического образования в формировании здарового образа жизни. Рассмотрено влияние легкоатлетических упражнений на здоровье и физическое развитие детей дошкольного и младшего школьного возраста. Освещены дидактические аспекты преемственности и перспективности между детскими садиками и начальной школой.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч421.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА628785 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Фадєєва Т. О. 
Наступність між дошкільним та початковим навчанням / Т. О. Фадєєва; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. - Кіровоград, 2002. - 226 c. - Бібліогр.: 187 назв. - укp.

Висвітлено проблему наступності між дошкільною та початковою школою на основі категоріального аналізу, системного підходу та основних положень інтервальної діалектики. Розглянуто питання вивчення наступності як педагогічного явища, розкрито функції та засоби наступності. Наведено пропозиції варіантів технологій організації навчання та проектування, педагогічного моделювання процесу переходу від дошкільної освітньої ланки до початкової.

Освещена проблема преемственности между дошкольной и начальной школой на основе категориального анализа, системного подхода и основных положений интервальной диалектики. Рассмотрены вопросы изучения преемственности как педагогического явления, раскрыты функции и средства преемственности. Предложены варианты технологий организации обучения и проектирования, педагогического моделирования процесса перехода от дошкольного образовательного звена до начального.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч421.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА631320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Основні складові неперервності дошкільної та початкової ланок освіти : матеріали міськ. наук.-метод. конф., 2006 р., Кривий Ріг / ред.: В. К. Буряк; Упр. освіти і науки виконкому Криворіз. міськради, Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг : Вид. дім, 2006. - 72 c. - укp.

Висвітлено проблеми спільної роботи дошкільних навчально-виховних закладів і початкової школи щодо забезпечення неперервності дошкільної та початкової освіти. Розглянуто компоненти загальної (психологічної) готовності дітей до шкільного навчання, особливості соціально-психологічної адаптації дітей віком 6 років до школи.

Освещены проблемы совместной работы дошкольных учебно-воспитательных учреждений и начальной школы по обеспечению непрерывности дошкольного и начального образования. Рассмотрены компоненты общей (психологической) готовности детей к школьному обучению, особенности социально-психологической адаптации детей шестилетнего возраста к школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52я431 + Ч421.52я431 + Ч311.207я431

Шифр НБУВ: ВА688900 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Федорова М. А. 
Виховання культури поведінки у дітей 6 - 7-го років життя (в умовах навчально-виховного комплексу "школа - дитячий садок") : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / М. А. Федорова; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Уточнено педагогічну сутність культури поведінки, яка є одночасно результатом і показником відповідності дій та вчинків людини соціальним нормам поведінки, встановлено особливості її формування у старших дошкільників та першокласників шестирічного віку. Виявлено компоненти культури поведінки дітей 6 - 7-го років життя: когнітивний, емоційний, мотиваційно-ціннісний, практичний, які у виховному процесі є взаємопов'язаними та взаємозалежними. Обгрунтовано педагогічні умови, що сприяють оптимізації процесу виховання культури поведінки дітей 6 - 7-го років життя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.251 + Ч411.52 + Ч421.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339195 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Назаренко Г. І. 
Організаційно-педагогічні умови забезпечення наступності в навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Г. І. Назаренко; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2002. - 18 c. - укp.

Проведено ретроспективний аналіз здійснення наступності у навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. З'ясовано, що дана проблема є однією з недостатньо висвітлених складових педагогічної науки, характеризується неоднозначністю трактування основних понять і співіснуванням найрізноманітніших поглядів щодо її вирішення. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови забезпечення наступності у навчанні дошкільників і молодших школярів: здійснення навчання та виховання у контексті особистісно орієнтованої парадигми, дотримання варіативності у підготовці дітей до навчання у школі, посилення взаємодії дошкільних закладів і початкової школи. Розроблено комплексну програму забезпечення наступності у роботі перших двох ланок освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч421.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320824 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Уфімцева С. В. 
Організаційно-педагогічні умови творчого розвитку дитини в умовах навчально-виховного комплексу: дошкільний навчальний заклад - початкова школа : Автореф. дис... канд. пед. наук / С. В. Уфімцева; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2007. - 21 c. - укp.

Досліджено проблему творчого розвитку дитини за умов навчально-виховного комплексу: дошкільний навчальний заклад - початкова школа. Розроблено й обгрунтовано модель даного розвитку, яка визначає мету, принципи, зміст, форми та методи діяльності педагогічного колективу з творчого розвитку особистості дитини, забезпечує єдність навчальної та позанавчальної роботи; наступність у творчому розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Виявлено й обгрунтовано організаційно-педагогічні умови й уточнено критерії його ефективності. Розроблено концепцію, статут і програму творчого розвитку дітей за умов навчально-виховного комплексу: дошкільний навчальний заклад - початкова школа.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч421.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352004 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Печенко І. П. 
Соціалізація дітей в умовах сільських навчально-виховних комплексів "Загальноосвітній навчальний заклад - дошкільний навчальний заклад" : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / І. П. Печенко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2003. - 21 c. - укp.

Конкретизовано педагогічну суть соціальної компетентності, яка є індикатором процесу соціалізації особистості. Встановлено особливості її формування в дітей віком 5-ти - 7-ми років, визначено структуру та рівневі характеристики. Доведено, що найбільш сприятливі умови для соціалізації створено в навчально-виховному комплексі "школа - дошкільний навчальний заклад". Розкрито поняття "соціальна компетентність", основними структурними компонентами якої визначено емоційно-почуттєву, мотиваційно-ціннісну, діяльнісно-поведінкову. Теоретично обгрунтовано інтегровану модель формування соціальної компетентності вихованців школи-комплексу та апробовано методику формування її структурних компонентів у дітей віком 5-ти - 7-ми років. На підставі результатів дослідницько-експериментальної роботи доведено ефективність об'єднання дітей різного віку для спілкування та співробітництва з метою їх соціалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.350.0 + Ч411.52 + Ч421.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА322582 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Чепка О. В. 
Наступність ігрових форм навчальної діяльності в умовах навчально-виховного комплексу "Школа - дошкільний навчальний заклад" : монографія / О. В. Чепка; МОНМС України, Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2011. - 256 c. - Бібліогр.: 246 назв - укp.

Проаналізовано теоретичні засади наступності як педагогічної категорії. Обгрунтовано особливості забезпечення наступності в організації ігрових форм навчальної діяльності у навчально-виховному комплексі "Школа - дошкільний навчальний заклад". Розроблено моделі забезпечення наступності ігрових форм навчальної діяльності старших дошкільників і молодших школярів за умов навчально-виховного комплексу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч411.252.37 + Ч421.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747201 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гаврилюк С. М. 
Художній розвиток дітей 5 - 7 років засобами театралізованої діяльності в умовах навчально-виховного комплексу "Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад" : монографія / С. М. Гаврилюк; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань : Сочінський, 2012. - 199 c. - Бібліогр.: с. 138-157. - укp.

Розглянуто художній розвиток особистості як проблему психолого-педагогічних досліджень. Розкрито історико-педагогічний досвід використання театралізованої діяльності у формуванні творчої особистості, показано особливості та визначено принципи організації театралізованої діяльності дітей 5 - 7-ми років за умов навчально-виховного процесу. Визначено структурні компоненти й організаційно-педагогічні умови художнього розвитку вихованців навчально-виховного комплексу. Увагу приділено теоретичному обгрунтуванню та реалізації експериментальної моделі художнього розвитку дітей даної вікової категорії, проаналізовано результати дослідницько-експериментальної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч421.355.25 + Ч411.355.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА751015 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Тарапака Н. В. 
Використання ідей В. О. Сухомлинського у вирішенні актуальних проблем взаємодії дошкільного навчального закладу, школи та родини / Н. В. Тарапака // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 473-477. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито погляди В. О. Сухомлинського на актуальні проблеми взаємодії дошкільного навчального закладу, школи та родини.

Рассмотрены взгляды В. А. Сухомлинского на актуальные проблемы взаимодействия детского сада, школы и семьи.

The point of view on actual problems of cooperation of pre-school educational establishment, school and family expressed by V. Sukhomlyns`kyi is revealed in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч411.51 + Ч411.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Янцур Л. А. 
Формування інтересу до образотворчої діяльності в системі "дитячий садок - школа" / Л. А. Янцур // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42. - С. 122-126. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Встановлено, що особливо важливими на сьогодні є пошуки шляхів і умов підготовки дітей до навчання в школі. Висвітлено проблему інтересу до образотворчої діяльності старших дошкільників в плані підготовки їх до навчання в школі. Підсумовано, що спільна робота дитячого садка та сім'ї з формування у дітей інтересу до образотворчої діяльності з метою підготовки їх до школи забезпечить подальший розвиток цього інтересу під час навчання в школі.

Установлено, что особо важными на сегодня являются поиски путей и условий подготовки детей к обучению в школе. Освещена проблема интереса к изобразительной деятельности старших дошкольников в плане подготовки их к обучению в школе. Подытожено, что совместная работа детского садика и семьи по формированию у детей интереса к изобразительной деятельности с целью подготовки их к школе обеспечит дальнейшее развитие этого интереса во время обучения в школе.

The article is devoted to a problem of interest in imitative arts at the senior children under school age during their preparation to school. The ways of formation this interest is uncovering.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Крайнова Л. В. 
Наступність між дошкільним закладом і школою в опануванні державною мовою / Л. В. Крайнова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 1 (44). - С.  178-182. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Зазначено, що проблема пошуку ефективного здійснення наступності дошкільної та початкової освіти, оптимальних засобів, форм, методів роботи була і є в центрі уваги сучасної психолого-педагогічної науки і практики. Розкрито можливий шлях забезпечення наступності між першими ланками освіти за умов україномовного дошкільного закладу й української загальноосвітньої школи, яка щорічно поповнюється дітьми, рідною мовою для яких є російська. Підтверджено гіпотезу стосовно можливості забезпечити дітям якісну мовленнєву підготовку шляхом узгоджених дій колективів дошкільного закладу і школи.

Указано на то, что проблема поиска эффективного осуществления преемственности дошкольного и начального образования, оптимальных средств, форм, методов работы была и остается в центре внимания психолого-педагогической науки и практики. Раскрыт возможный путь обеспечения преемственности между первыми звеньями образования в условиях украиноязычного дошкольного учреждения и украинской общеобразовательной школы, которая ежегодно пополняется детьми, родным языком которых является русский. Подтверждена гипотеза относительно возможности обеспечения детей качественной речевой подготовкой путем согласованных действий коллективов дошкольного учреждения и школы.

In the article the main directions of maintenance of continuity between preschool establishment and elementary school in study of the Ukrainian language through pedagogical, psychological and methodical support of children activity and teachers are opened.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ч411.52 + Ш141.14-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Тарарака Т. 
Преемственность в обучении и воспитании в условиях единого комплекса "детский сад - школа" / Т. Тарарака, Г. Фешина // Наука і освіта. - 2006. - № 3/4. - С. 134-136. - рус.

Розглянуто проблему спадковості в теорії дошкільної та шкільної педагогіки. Проаналізовано наукову літературу з цієї проблематики. Сформульовано сутність поняття "спадковість". Охарактеризовано її структуру та функції на дошкільному та початковому рівнях освіти.

Рассмотрена проблема преемственности в теории дошкольной и школьной педагогики. Проанализирована научная литература по этой проблематике. Сформулировано обозначение понятия "преемственность". Дана характеристика ее структуре и функциям на дошкольном и начальном уровнях образования.

The article deals with the problem of continuity in the theory of preschool and school pedagogics. The scientific literature on this problematics is analyzed. The designation of concept "continuity" is formulated. The characteristic is given to its structure and functions on preschool and initial levels of educations.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч421.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Тарарака Т. В. 
Сущность и особенности управления учебно-воспитательным комплексом "Детский сад - школа I - III ступени" / Т. В. Тарарака // Наука і освіта. - 2011. - № 8. - С. 150-152. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Проанализированы сущность, цель, принципы и особенности управления учебно-воспитательным комплексом "Детский сад - школа I - III ступени". Рассмотрены пути совершенствования системы управления комплексом в целом и его отдельными компонентами. Выделены и охарактеризованы принципы управления деятельностью комплекса: единство единоначалия и коллегиальности, системность и целостность, личностно-ориентированный подход к каждому члену коллектива, сотрудничество всех участников учебно-воспитательного процесса, работа в режиме творческого поиска. Разработаны рекомендации по совершенствованию системы управления комплексом.

Проаналізовано сутність, мету, принципи та особливості управління навчально-виховним комплексом "Дитячий садок - школа I - III ступеня". Розглянуто шляхи вдосконалення системи управління комплексом в цілому та його окремими компонентами. Виділено та охарактеризовано принципи управління діяльністю комплексу: єдність єдиноначальності та колегіальності, системність і цілісність, особистісно-орієнтований підхід до кожного члена колективу, співпраця всіх учасників навчально-виховного процесу, робота в режимі творчого пошуку. Розроблено рекомендації щодо удосконалення системи управління комплексом.

The article analyzes the essence, purpose, principles and peculiarities of administrating an educational complex "Kindergarten - School of the I - III grade levels"; demonstrates some ways of improving the system of administrating the complex on the whole and its separate structural components.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.41 + Ч411.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Степанова Т. М. 
Наступність і перспективність у модернізації сучасної дошкільної ланки освіти / Т. М. Степанова // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 408-411. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито сутність понять "наступність", "перспективність" та їх роль у модернізації дошкільної освіти. Визначено змістовий аспект наступності між дошкільним навчальним закладом і початковою школою, зокрема акцентовано увагу на грунтовній обізнаності учителів перших класів зі змістом базового компоненту дошкільної освіти, варіативними та тематичними програмами розвитку, виховання і навчання дітей, методиками навчально-виховної роботи в дошкільному закладі. Проаналізовано навчально-методичні документи щодо дотримання принципів наступності та перспективності у змісті навчання і виховання дітей. Зроблено теоретичний аналіз досліджень вітчизняних науковців з даної проблематики, сформульовано педагогічні умови для забезпечення наступності двох освітніх ланок та визначено напрями, які сприяли б реалізації шести принципів наступності та перспективності.

Раскрыта сущность понятий "преемственность", "перспективность" и их роль в модернизации дошкольного образования. Определен содержательный аспект преемственности между дошкольным учебным учреждением и начальной школой, в частности акцентировано внимание на основательной осведомленности учителей первых классов с содержанием базового компонента дошкольного образования, вариативными и тематическими программами развития, воспитания и обучения, методиками учебно-воспитательной работы в дошкольном учреждении. Проанализированы учебно-методические документы по соблюдению принципов преемственности и перспективности в содержании обучения и воспитания детей. Сделан теоретический анализ исследований отечественных ученых по данной проблематике, сформулированы педагогические условия для обеспечения преемственности двух образовательных звеньев и определены направления, которые способствовали бы реализации шести принципов преемственности и перспективности.

The article reveals the essence of the concepts "continuity" and "availability"; shows conditions of continuity in work of preschool and primary link of education; outlines the role of teaching children on the propaedeutic level that ensures their lytic development during transitional age periods; defines directions of realization of continuity principles, availability and heredity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч414(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кульчиковська Т. 
Забезпечення освітньо-виховного процесу в умовах НВК / Т. Кульчиковська // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2013. - № 5. - С. 45-51. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Для втілення в життя ідеї безперервності та наступності дошкільної та початкової шкільної освіти розглянуто організаційні основи створення освітнього закладу нового типу - навчально-виховного комплексу (НВК) «Дитячий садок - початкова школа». Викладено головні завдання освітньої роботи педагогічного колективу НВК та висвітлено шляхи їх реалізації у навчально-виховному процесі, переважну роль у якому відведено вивченню предметів гуманітарного напрямку. Окреслено основні етапи роботи колективу з оновлення та зближення змісту дошкільної та початкової шкільної освіти, розробки наскрізних програм навчання та єдиної організаційної основи навчально-виховного процесу в закладі, а також зі створення умов для виявлення здібностей і розвитку обдарувань вихованців НВК у позаурочний час, їх творчого та духовного становлення. Охарактеризовано напрями двостороннього зв’язку дошкільної ланки та початкової школи: між педагогами, дитячими колективами, а також спільна робота з батьками.

Для воплощения в жизнь идеи непрерывности и преемственности дошкольного и начального школьного образования рассмотрены организационные основы создания образовательного учреждения нового типа - учебно-воспитательного комплекса (УВК) «Детский сад - начальная школа». Изложены основные задачи образовательной работы педагогического коллектива УВК и освещены пути их реализации в учебно-воспитательном процессе, преобладающая роль в котором отведена изучению предметов гуманитарного направления. Очерчены основные этапы работы коллектива по обновлению и сближению содержания дошкольного и начального школьного образования, разработке сквозных программ обучения и единой организационной основы учебно-воспитательного процесса в учреждении, а также по созданию условий для выявления способностей и развития дарований воспитанников УВК во внеурочное время, их творческого и духовного становления. Охарактеризованы направления двусторонней связи дошкольного звена и начальной школы: между педагогами, детскими коллективами, а также совместная работа с родителями.

Experience of educational institution's work is shown concerning organization and integration of pedagogical activity for the purpose to resolve the problem of succession between pre-school stage and the first grade of the continuing education system. The author exposed the main stages of collective work concerning renovation and drawing together a content of pre-school and primary school education, elaboration of "come-through" educational programs, a single organizational base of teaching and educational process in the institution, conditions for exposure and developing abilities and talents of foster-child’s at off-hour time.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч421.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Курлат А. М. 
Совершенствование подготовки будущих педагогов к решению задач межуровневой преемственности (дошкольного и начального школьного) образования / А. М. Курлат // Наука і освіта. - 2013. - № 1/2. - С. 177-179. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Освещены результаты анкетирования студентов Приднестровского государственного университета (102 студента педагогического факультета) о значимости межуровневой преемственности дошкольного и начального школьного образования для непрерывного формирования личности ребенка: отмечен высокий коэффициент студентов, недооценивающих мотивационно-целевую и оценочно-рефлексивную компетенции специалистов. Выделены необходимые компоненты успешной реализации этого вида деятельности, теоретическая и практическая подготовка специалистов. Названы основные пробелы в подготовке будущих специалистов: только обучающий фактор (определение уровня знаний ребенка), непонимание сущности и специфики этой работы, наличие теоретического блока без практических навыков, неспособность выделить личностные и профессиональные качества специалиста, обеспечивающие успешность решения задач, подготовка должна рассматриваться как целостное образование личности. Определены основные блоки компетенций и условия их формирования, а именно: информационное насыщение содержания дисциплин педагогического цикла и введение спецкурса по исследуемой тематике.

Висвітлено результати анкетування студентів Придністровського державного університету (102 студенти педагогічного факультету) про значущість міжрівневої наступності дошкільної та початкової шкільної освіти для безперервного формування особистості дитини: відзначено високий коефіцієнт студентів, які недооцінюють мотиваційно-цільову і оцінно-рефлексивну компетенції фахівців. Підкреслено, що необхідними компонентами успішної реалізації цього виду діяльності є теоретична та практична підготовка фахівців. Названо основні прогалини у підготовці майбутніх фахівців: навчальний фактор (визначення рівня знань дитини), нерозуміння сутності та специфіки цієї роботи, наявність теоретичного блоку без практичних навичок, нездатність виділити особистісні та професійні якості фахівця, що забезпечують успішність вирішення завдань, підготовка повинна розглядатися як цілісне утворення особистості. Визначено основні блоки компетенцій та умови їх формування, а саме: інформаційне насичення змісту дисциплін педагогічного циклу і введення спецкурсу досліджуваної тематики.

The article analyzes some aspects of professional training of the teacher for solving tasks of continuity of preschool and primary school education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бондаренко Н. Б. 
Особливості організації підготовки майбутніх педагогів до роботи в умовах наступності дошкільного закладу та початкової школи / Н. Б. Бондаренко, Н. М. Ляшова // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 4 (47). - С. 13-17. - Бібліогр.: с. 17 (10 назв) - укp.

Зазначено, що в Україні активізується проблема процесу реалізації моделі підготовки вчителів початкових класів і вихователів дошкільних установ різних типів у вузівській практиці з точки зору співвідношення теоретичного, емпіричного та практичного компонентів їх готовності. Розкрито змістовну сутність професійної підготовки студентів - майбутніх педагогів. Зазначено, що організація підготовки майбутніх педагогів у ВНЗ до роботи за умов наступності дошкільного закладу та початкової школи з формування духовної культури на матеріалі регіональної культурно-історичної спадщини є одним із провідних напрямків в аспекті наступності, що позитивно впливає як на загальну професійно-педагогічну підготовку студентів, так і на розвиток їх педагогічної майстерності, самосвідомості, творчості.

Отмечено, что в Украине активизируется проблема процесса реализации модели подготовки учителей начальных классов и воспитателей дошкольных учреждений разных типов в вузовской практике с точки зрения соотношения теоретического, эмпирического и практического компонентов их готовности. Раскрыта содержательная сущность профессиональной подготовки студентов, будущих педагогов. Указано на то, что организация подготовки будущих педагогов в ВУЗ к работе в условиях преемственности дошкольного учреждения и начальной школы по формированию духовной культуры на материале регионального культурно-исторического наследия является одним из ведущих направлений в аспекте преемственности, что положительно влияет как на общую профессионально-педагогическую подготовку студентов, так и на развитие их педагогического мастерства, самосознания, творчества.

In this article the question is about maintenance of work on preparation of students, future teachers-professionals. The specific of the educational system of institute of higher is exposed on preparation them to work taking into account principle of succession of nursery school and initial schools.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511 + Ч411.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Коновальчук І. І. 
Психолого-педагогічне проектування становлення самооцінки дитини в умовах навчально-виховного комплексу / І. І. Коновальчук, І. М. Коновальчук // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 13. - С. 93-96. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто сутність, зміст, структуру та вікові особливості самооцінки учнів як об'єкта психолого-педагогічного проектування в умовах навчально-виховного комплексу "Школа-сад".

Рассмотрены сущность, содержание, структура и возрастные особенности самооценки учеников как объекта психолого-педагогического проектирования в условиях учебно-воспитательного комплекса "Школа-сад".

The essence, contents, structure and age peculiarities of self-evaluation of the students are considered as the object of the psycho-pedagogical planning under the conditions of the teaching and upbringing complex "School-kindergarten" are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.52 + Ч411.52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського