Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (11)Книжкові видання та компакт-диски (42)Журнали та продовжувані видання (23)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч34(4УКР)78$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Післядипломна освіта та управління навчальними закладами в умовах трансформації суспільства : Матеріали звіт. наук. конф., 1-2 квіт. 1999 р. / ред.: М. Дробноход; АПН України. Держ. акад. кер. кадрів освіти. - К., 1999. - 369 c. - укp.

Викладено теорію і методику післядипломної освіти, психологію основ післядипломної освіти та управління нею, розглянуто проблеми управління закладами освіти та підготовки керівних кадрів освіти, проблеми гуманітарної освіти, виховання та українознавства. Висвітлені особливості управління інноваційною діяльністю в системі освіти, тенденції інноваційних процесів в освіті України, критерії ефективності виховної системи навчального закладу. Наведено модель підготовки та підвищення кваліфікації спеціаліста відділу освіти в системі післядипломної освіти, розглянуто питання підготовки керівників освітніх закладів до розв'язання конфліктів в умовах психологічного консультування тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)78 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592918 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Особистісно орієнтована організація післядипломної освіти : Матеріали наук.-практ. конф., 19 трав. 2004 р. / ред.: Є. М. Хриков, С. Я. Харченко; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т післядиплом. освіти. - Луганськ : Альма-матер, 2004. - 72 c. - укp.

Висвітлено методологічні та психологічні засади особистісно орієнтованої організації післядипломної освіти (ПдО), запропоновано її концепції, моделі. Розглянуто маркетингові дослідження як засіб диференціації та індивідуалізації освітніх послуг у системі ПдО. Наведено управлінські підходи до організації дистанційної освіти, самостійної роботи слухачів, підвищення кваліфікації.

Освещены методические и психологические основы личностно ориентированной организации последипломного образования (ПдО), предложены его концепции и модели. Рассмотрены маркетинговые исследования как средство дифференциации и индивидуализации образовательных услуг в системе ПдО. Приведены управленческие подходы к организации дистанционного образования, самостоятельной работе слушателей, повышению квалификации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Турко Ф. М. 
Особливості дистанційного навчання в галузі підвищення кваліфікації кадрів / Ф. М. Турко // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 69-74. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Обгрунтовано можливість використання дистанційної форми навчання для перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників банків за умов розробки комплексної програми навчання, створення відповідних модулів. Розглянуто спеціальну підсистему додаткової підготовки персоналу банку, стратегічні напрями й основні принципи формування кваліфікованого кадрового потенціалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Укр)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Білорусов С. Г. 
Упровадження елементів дистанційного навчання в систему підвищення кваліфікації державних службовців / С. Г. Білорусов, А. В. Кузнецова // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 177-180. - укp.

Наведено приклади застосування сучасних освітніх технологій, зокрема, дистанційних моделей навчання, що є одним з пріоритетних напрямів діяльності Центру підвищення кваліфікації державних службовців Херсонської обласної державної адміністрації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Укр)78 + Х810.12р(4Укр)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гуменюк В. В. 
Науково-методична робота з педагогічними кадрами : Посіб. / В. В. Гуменюк, І. А. Наумчук. - Хмельниц. : ПП Мошак М.І., 2005. - 156 c. - Бібліогр.: с. 154-156. - укp.

Розглянуто проблеми теорії та практики управління науково-методичною роботою педагогів як одного з важливих шляхів їх безперервної освіти. Розкрито зміст і структуру, форми та методи організації науково-методичної роботи. Наведено характеристику сучасного стану методичної служби Хмельниччини за умов інноваційного розвитку. Представлено систематизовані матеріали з управління науково-методичною роботою районними/міськими методичними службами Хмельниччини. Розглянуто стратегію формування науково-методичної роботи. Визначено основні функції методичних кабінетів. Обгрунтовано шляхи розробки та поширення сучасних технологій та моделей організації науково-методичної роботи, висвітлено питання модернізації її змісту та структури. Розкрито інноваційні аспекти діяльності районного/міського методичного кабінету. Проаналізовано проблеми діагностики професійної компетентності педагогів. Показано можливості використання традицій та інновацій в організації науково-методичної роботи з педагогічними та керівними кадрами. Розглянуто видавничу діяльність районних (міських) методичних служб.

Рассмотрены проблемы теории и практики управления научно-методической работой педагогов как одного из наиболее важных путей их беспрерывного образования. Раскрыты содержание и структура, формы и методы организации научно-методической работы. Приведена характеристика современного состояния методической службы Хмельницкой области в условиях инновационного развития. Представлены систематизированные материалы по управленияю научно-методической работой районными/городскими методическими службами Хмельницкой области. Рассмотрена стратегия формирования научно-методической работы. Определены основные функции методических кабинетов. Обоснованы пути разработки и реализации современных технологий и моделей организации научно-методической работы, освещены вопросы модернизации ее содержания и структуры. Раскрыты инновационные аспекты деятельности районного/городского методического кабинета. Проанализированы проблемы диагностики профессиональной компетентности педагогов. Показаны возможности использования традиций и инноваций в организации научно-методической работы с педагогическими и руководящими кадрами. Рассмотрена издательская деятельностиь районных (городских) методических служб.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч426-46 + Ч481.46 + Ч34(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672109 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Єфімова В. М. 
Розвиток системи післядипломної освіти в регіоні: стратегія, тактика і науково-методичне забезпечення / В. М. Єфімова // Освіта на Луганщині. - 2006. - № 1. - С. 53-56. - укp.

Проаналізовано досвід підготовки слухачів у межах другої вищої освіти за фахом "Фізична реабілітація" в Таврійському національному університеті ім. В. І. Вернадського. Реалізація конкретних освітніх проектів у регіоні може бути успішною тільки за врахування відповідних регіональних соціально-економічних пріоритетів. Швидко заповнити кадровий потенціал і не допустити зростання безробіття в регіоні дозволяє система підготовки і перепідготовки кадрів. Приділено увагу важливості розвитку безперервної професійної освіти (CVE) для модернізації освітнього простору України. Висвітлено особливості сфери додаткової професійної освіти в Україні в порівнянні з світовим рівнем. Розглянуто групи "дорослих студентів" в Криму, принципи формування викладацького складу та елементи організації учбової діяльності та навчально-методичного забезпечення.


Ключ. слова: CVE, LLL, навчально-методичне забезпечення
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4Укр)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Трачук Т. В. 
Дидактичні засади розвитку економічних знань вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук / Т. В. Трачук; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк, 2006. - 19 c. - укp.

Висвітлено проблеми дидактичних засад розвитку економічних знань вчителів в системі післядипломної педагогічної освіти. Розкрито теоретичні основи розвитку економічних знань вчителя, визначено періодизацію становлення економічної освіти. Описано форми та методи розвитку економічних знань вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти залежно від особливих професійних якостей вчителя. Проаналізовано науково-методичні та дидактичні умови розвитку економічних знань вчителів у процесі використання сучасних інформаційних технологій. Доведено підвищення ефективності розвитку економічних знань учителів загальноосвітньої школи, що сприяє впровадженню експериментальної моделі розвитку економічних знань педагогів в системі післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р-2 + Ч34(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342048 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Вдовиченко Р. П. 
Діяльність міського управління освіти з підвищення управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів : Автореф. дис... канд. пед. наук / Р. П. Вдовиченко; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Наведено результати дослідження теоретико-методичних, організаційно-педагогічних засад діяльності міського управління освіти (МУО) з підвищення управлінської компетентності керівників (УКК) загальноосвітніх навчальних закладів (ЗНЗ), виконано ретроспективний аналіз функціонально-посадових обов'язків директора та розроблено його посадову інструкцію. Розглянуто експериментально перевірені критерії ефективності управління ЗНЗ, запропоновано методику діагностування рівнів сформованості УКК. Розкрито зміст і проаналізовано структуру діяльності МУО з даної проблеми, визначено взаємовплив УКК на рівень ефективності управління закладом, виявлено позитивну динаміку сформованості рівнів УКК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) к22 + Ч34(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342753 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кудрявцева Н. П. 
Організаційно-економічний механізм державного регулювання освіти (на прикладі післядипломної освіти) : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.02.03 / Н. П. Кудрявцева; Н.-д. екон. ін-т. - К., 2004. - 18 c. - укp.

Визначено кількість і структуру закладів післядипломної освіти України, форми її організації, тенденції розвитку за регіональною ознакою та напрямами перепідготовки, що дає змогу прогнозувати структуру підготовки фахівців у дослідженій сфері. Розроблено методику оцінки економічної та соціально-економічної ефективності діяльності даних закладів з використанням запропонованої системи показників, які застосовуються на мікро- (закладу освіти) і макрорівні та характеризують результативність і відповідність системи післядипломної освіти суспільним потребам. Обгрунтовано доцільність застосування коефіцієнту відповідності щодо планів навчального процесу спеціалістів різного профілю, економічний зміст якого полягає в оцінці ступеня сумісності планів навчального процесу. Висвітлено порядок фінансування післядипломної освіти та системи підготовки кадрів, який передбачає диверсифікацію джерел залучення коштів, а також визначення підходів щодо їх використання та посилення відповідальності державних закладів післядипломної освіти за результати своєї діяльності. Запропоновано економіко-математичну модель функціонування системи даної освіти на базі застосування балансового методу, яка дозволяє за умов ринку праці кваліфікованих кадрів оцінити гнучкість та ефективність процесу підготовки спеціалістів і прогнозувати економічні наслідки державного регулювання цієї сфери. Удосконалено структуру організаційно-економічного механізму державного регулювання післядипломної освіти на базі розробки концептуальних положень, законодавчо-нормативного, економічного та організаційного забезпечення з метою її ефективного функціонування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч34(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334285 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бачинська Є. М. 
Організаційно-методичні засади підготовки вчителів до класного керівництва в системі підвищення кваліфікації : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Є. М. Бачинська; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Проаналізовано наукові дослідження та досвід підготовки вчителів до класного керівництва в історико-педагогічному контексті, розглянуто основні вимоги до їх знань і вмінь. Обгрунтовано організаційно-методичні засади підвищення рівня психолого-педагогічної компетентності класних керівників. Розкрито шляхи забезпечення єдності та послідовності всіх ланок системи підвищення кваліфікації у підготовці вчителів до виховної роботи. Розроблено, теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено методику підготовки вчителів до класного керівництва в системі підвищення кваліфікації, цільової програми підвищення рівня психолого-педагогічної компетентності та програми проблемно-тематичних курсів для класних керівників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.423 + Ч34(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332199 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Зубко А. М. 
Організаційно-педагогічні умови удосконалення навчального процесу в системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. М. Зубко; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2002. - 22 c. - укp.

Досліджено проблему організації навчального процесу в системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. На підставі аналізу психолого-педагогічної літератури, навчальних планів, програм навчальних закладів післядипломної педагогічної освіти та досвіду їх діяльності науково обгрунтовано відмінності процесу навчання фахівців у системі підвищення кваліфікації, описано його функції, структуру, проаналізовано характер взаємозв'язків як специфічної цілісної системи. Удосконалено класифікацію форм і методів навчання, систему критеріїв ефективності та оптимізації управління навчальним процесом у закладах підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Висвітлено місце та роль інформаційного зв'язку у процесі навчання фахівців, викладено засоби оптимізації, розкрито сутність організації та управління навчальним процесом у закладах для підвищення кваліфікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317875 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Арешонков В. Ю. 
Педагогічні засади самоорганізації слухачів системи післядипломної педагогічної освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук / В. Ю. Арешонков; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2006. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано педагогічні засади удосконалення професійної самоорганізації слухачів у системі післядипломної педагогічної освіти. Досліджено вітчизняний і зарубіжний досвід становлення теорії педагогічної самоорганізації, уточнено термінологічний апарат. Визначено роль педагогічної синергетики як теоретичної основи дослідження проблем самоорганізації у системі післядипломної педагогічної освіти. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель удосконалення педагогічної самоорганізації учителів на курсах підвищення кваліфікації в системі післядипломної педагогічної освіти. Модель розроблено на базі підвищення ефективності організаційного впливу на чотири блоки (змістовий, аксіологічний, технологічний, методологічний) формування педагогічної компетентності сучасного вчителя. На підставі аналізу кількісних та якісних результатів експериментальної роботи показано ефективність запропонованих методів самоорганізації слухачів системи післядипломної педагогічної освіти. Результати наукового дослідження впроваджено в систему роботи обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти різних регіонів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346110 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Тарусова Л. І. 
Правові основи управління післядипломною освітою в Україні : Автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Л. І. Тарусова; Нац. ун-т внутр. справ. - Х., 2003. - 18 c. - укp.

Проаналізовано теоретико-методологічні засади, нормативно-правові основи та проблеми керування післядипломною освітою в Україні. Досліджено її суть, особливості та структуру, поняття, а також предмет і завдання державної політики щодо становлення й розвитку останньої за сучасних умов. Охарактеризовано зміст, форми та основні засади нормативно-правового регулювання відносин післядипломного розвитку особистості та подальшої професійної підготовки фахівців для різних галузей суспільного виробництва. Проаналізовано міжнародний досвід та визначено напрямки удосконалення нормативно-правового забезпечення управління післядипломною освітою в Україні, тенденції її подальшого реформування й розвитку за умов ринкових відносин. Надано відповідні теоретичні та практичні рекомендації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)132 + Ч34(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326383 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Іващенко С. Г. 
Розвиток еколого-педагогічної культури вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. Г. Іващенко; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Розвинуто та збагачено зміст поняття "еколого-педагогічна культура вчителя", визначено її сутнісні ознаки та складові. Розроблено модель еколого-педагогічної культури вчителя, критерії та показники її сформованості. Удосконалено методику діагностики даної культури, а також обгрунтовано зміст еколого-педагогічної підготовки вчителів у процесі підвищення кваліфікації, форми та методи її здійснення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)78 + Ч421.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332202 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ясінська Н. В. 
Розвиток екологічної культури вчителя в системі післядипломної освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Ясінська; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2001. - 16 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено технологію професійної перепідготовки слухачів, формування в них знань, умінь і навичок, необхідних для екологічного виховання учнів у процесі навчально-пізнавальної діяльності. Встановлено, що розвиток екологічної культури особистості базується на використанні активних методів післядипломної освіти, систематичної екологічно-пізнавальної роботи для вирішення конкретних завдань збереження та примноження багатств довкілля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)78 + Б1р(4УКР)2-3 + Е0*80р(4Укр)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА316618 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Москаленко А. М. 
Розвиток умінь педагогічного спілкування в системі післядипломної освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. М. Москаленко; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2001. - 22 c. - укp.

Розглянуто проблему розвитку вмінь педагогічного спілкування в системі післядипломної освіти, проаналізовано її стан у педагогічній науці та практиці. Обгрунтовано критеріально-ціннісну систему визначення рівнів розвитку вмінь педагогічного спілкування вчителів. Розроблено й експериментально перевірено модель управління педагогічним спілкуванням у системі післядипломної освіти. Наведено теоретико-методологічні та технологічні засади розвитку вмінь і впроваджено модель управління педагогічним спілкуванням у системі післядипломної освіти, запропоновано критеріально-ціннісний підхід до діагностики, кореляційного аналізу факторів, які впливають на розвиток і ефективність умінь педагогічного спілкування. Виявлено закономірності розвитку вмінь спілкування за професійно-педагогічною визначеністю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)78 + Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315941 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Олійник В. В. 
Теоретико-методологічні засади управління підвищенням кваліфікації педагогічних працівників профтехосвіти : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / В. В. Олійник; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004. - 46 c. - укp.

У контексті неперевної освіти обгрунтовано теоретико-методологічні засади управління процесом підвищення кваліфікації педагогічних кадрів професійно-технічних навчальних закладів. Проаналізовано еволюцію теорії та практики становлення і розвитку системи професійно-технічної освіти (ПТО). Обгрунтовано концептуальні й організаційно-методичні положення щодо управління підвищенням кваліфікації педагогічних працівників профтехосвіти в Україні. Досліджено особливості його реалізації на загальнодержавному, регіональному та внутрішньому рівнях. Визначено можливості та перспективи подальшого удосконалення системи ПТО шляхом використання моделей відкритої освіти та дистанційного навчання. Експериментально доведено ефективність реалізації системи ПТО та визначено перспективи її подальшого розвитку у контексті сучасних державотворчих процесів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334106 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Макагон К. В. 
Формування готовності педагога до пошукової діяльності в умовах післядипломної освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / К. В. Макагон; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 1998. - 18 c. - укp.

Досліджено феномен готовності педагога до пошукової діяльності з позицій системно-структурного та особистісно-діяльнісного підходів. Обгрунтовано необхідність формування даного виду готовності за умов післядипломної освіти. Запропоновано структурну модель процесу підготовки вчителя до творчого пошуку та комплекс умов, що оптимізує даний процес. Визначено ефективні шляхи, що сприяють оновленню системи післядипломної освіти та суттєво підвищують рівень сформованості готовності педагога до пошукової діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА309074 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Васильченко Л. В. 
Формування управлінської культури керівника школи в системі післядипломної педагогічної освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук / Л. В. Васильченко; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2006. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель формування управлінської культури керівника школи у системі післядипломної освіти. Здійснено аналіз даної проблеми у соціально-педагогічному контексті. Розглянуто генезис поняття "управлінська культура", виділено структурні компоненти та критерії рівнів сформованості управлінської культури керівника школи. Обгрунтовано модель системи її розвитку у процесі післядипломної педагогічної освіти, яка передбачає врахування курсового етапу, міжкурсового етапу та самоосвіти, критеріїв ефективності та певних результатів. Доведено, що успішне формування управлінської культури керівника школи за умов системи післядипломної освіти є можливим за умов наукового розуміння ним управлінської культури у сукупності усіх позитивних соціальних утворень, розвитку даної культури як необхідної складової процесу підвищення кваліфікації керівника, наукової розробки моделі та пакету дидактичних засобів (тестів, анкет, методичних рекомендацій, сценаріїв ділових ігор).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч34(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341960 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Страхов В. Г. 
Современное образование: методология, квалификация учителя : монография / В. Г. Страхов, О. Э. Валлье. - О. : Астропринт, 2007. - 112 c. - Библиогр.: 15 назв. - рус.

Освещена методология современной педагогики в контексте анализа особенностей построения учебного процесса (УП) в школах. Раскрыты роль научного мышления в УП, методологические особенности создания современных учебников и учебно-методических пособий в системе среднего образования. Определены пути перестройки системы повышения квалификации учителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в01 + Ч34(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА719241 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського