Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч34(4ІСП)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Колесніков С. 
Основні напрямки освіти в Іспанському королівстві / С. Колесніков // Нова пед. думка. - 2009. - № 1. - С. 12-13. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто основні напрями та структуру освіти в Іспанському королівстві, наведено коментарі щодо окремих її положень у зв'язку зі схожим досвідом України й Іспанії, котра також пережила перехід від авторитарного до демократичного правління. Акцентовано увагу на тому, що в Іспанії дуже дбайливо ставляться до молодого покоління (батькам заборонено законом застосовувати фізичні покарання дітей, муніципальна поліція стежить за пішохідними переходами, забезпечуючи вільний прохід дітей до школи та додому тощо). Зазначено, що реформування освіти, проведене паралельно з демократичними перетвореннями суспільства, в короткий термін вивело країну з економічної та політичної кризи, що свідчить про те, що іспанський досвід може бути успішно використаний в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4ІСП)01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Зайченко Н. І. 
Теоретичні основи духовного виховання в іспанській педагогіці на зламі століть XIX і XX : монографія / Н. І. Зайченко. - Київ : Ямчинський О. В. , 2021. - 208 c. - Бібліогр.: с. 181-198 - укp.

Увагу приділено проблемі духовного виховання (виховання душі) в іспанській педагогіці на зламі XIX і XX століть. На ґрунтовній джерельній основі, переважну частину якої становили видані у 1890 -1910-х роках фундаментальні праці визначних іспанських педагогів (П. де Алькантара Гарсії, Р. Руїса Амадо, Р. Бланко Санчеса, П. Креспі, П. Мартінеса Палао, П. Діаса Муньоса, Л. Парраля Крістобаля, Г. Рекуеро Гарсії, X. Фернандеса-Хіменеса та інших), з'ясовано й інтерпретовано сутність, провідні цілі, змістові компоненти, ціннісні значення, методичний інструментарій духовного виховання особистості в іспанській педагогіці на межі XIX - XX століть.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.350.4(4ІСП) + Ч34(4ІСП)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА851911 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського