Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (6)Автореферати дисертацій (8)Книжкові видання та компакт-диски (153)Журнали та продовжувані видання (106)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч33(4Рос)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 120
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Мокряк Л. Ф. 
Философия педагогики Ф. М. Достоевского / Л. Ф. Мокряк. - Т. : "Терно-граф", 2005. - 184 c. - Библиогр.: 60 назв. - рус.

Рассмотрены оригинальные педагогические концепции Ф.М.Достоевского, достоверность которых подтверждается новейшими научными данными личностной и социальной психологии. Освещены педагогические, психологические и философские аспекты художественного творчества Ф.М.Достоевского. Впервые проанализирована сущность понятия "педагогика деятельной любви", которое у Ф.М.Достоевского выступает основой всякой любви, материнской или христианской. На многочисленных примерах показаны особенности столкновения идеи и идеала с реальной действительностью, определена роль рефлексии и саморефлексии во избежание фанатизма, рассмотрены последствия отсутствия своей идеи у личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС)51-8 Достоевский Ф.М. + Ш5(4РОС)5-4 Достоевский,Ф.М. 3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661744 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пташный О. Д. 
Вопросы организации экзаменационного контроля знаний учащихся в наследии В.Я. Стоюнина / О. Д. Пташный // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 5. - С. 85-89. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Проаналізовано глибоке та всебічне дослідження видатного педагога другої половини ХІХ ст. В.Я. Стоюніна з питань екзаменаційного контролю знань учнів.


Ключ. слова: контроль, экзамен, программа экзамена, экзаменатор, комиссия, оценка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4Рос)-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бондарь А. С. 
Педагогические взгляды П.Ф.Каптерева (1849 - 1922) на проблему физического воспитания личности / А. С. Бондарь // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2001. - № 28. - С. 71-74. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Висвітлено педагогічні погляди П.Ф.Каптєрєва на систему фізичного виховання в Росії наприкінці ХІХ - початку ХХ ст. Наведено ідеї педагога щодо завдань, методів та засобів фізичного виховання. Розглянуто ставлення П.Ф.Каптєрєва до системи фізичної "освіти" за теорією П.Ф.Лесгафта.


Ключ. слова: система, физическое воспитание, оздоровление, образование, концепция, подвижные игры, педагогика, история
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч513(4Рос)53 + Ч33(4Рос)-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Голубничая Л. А. 
Подготовка учителя народной школы во второй половине XIX века / Л. А. Голубничая // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2001. - № 29. - С. 84-87. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Висвітлено актуальні питання підготовки вчителів для народних шкіл на території Росії, зокрема, на Харківщині у другій половині ХІХ століття. Наведено історичні відомості про вчительські семінарії у Російській імперії. Проаналізовано різні точки зору щодо ролі та значення рівня освіти учителя народної школи.


Ключ. слова: учитель, образование, народная школа, учительская семинария
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4Рос)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чаплигін В. П. 
Гуманістичні аспекти виховання та розвитку особистості в педагогічній антропології К.Д. Ушинського / В. П. Чаплигін // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 1. - С. 112-116. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано положення педагогічної антропології К.Д.Ушинського, охарактеризовано проблеми гармонійності та цілісності виховання особистості. Досліджено взаємозв'язок психофізичного розвитку та здоров'я людини.

Проанализировано положение педагогической антропологии К.Д.Ушинского, охарактеризованы проблемы гармоничности и целостности воспитания личности. Исследована взаимосвязь психофизического развития и здоровья человека.

The position of pedagogical anthropology of Ushinskiy are analyzed and the problems of harmonicity and integrity of education of the person are characterized. The interrelation of psychophysical development and health of the person is investigated.


Ключ. слова: антропологія, виховання, розвиток, гармонія, цілісність
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС)51-273

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шевченко О. В. 
Діяльність Бессарабського земства у поширенні народної освіти в другій половині ХІХ - на початку ХХ ст. / О. В. Шевченко // Пробл. історії України XIX - початку XX ст. - 2008. - Вип. 14. - С. 338-344. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(2)5-536.2 + Ч33(4РОС)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72651 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Поспеловский Д. В. 
Память и время. История семьи Ушинских-Поспеловских / Д. В. Поспеловский. - Ривне : Издатель О.Зень, 2008. - 260 c. - укp.

Изложена история семьи великого педагога К.Д.Ушинского, жизнь которой неразрывно связана с Украиной, в частости с селом Рясники Гощанского района Ровенской области. Освещены основные этапы жизни и деятельности К.Д.Ушинского, исследован процесс становления его политических взглядов, рассмотрена методика педагогической работы. Даны сведения о потомках К.Д.Ушинского, в частности, о семье Поспеловских.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т214.1(4УКР) + Ч33(4РОС)51-8 Ушинський

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА698108 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Первые международные научные чтения, посвященные памяти академика Сергея Яковлевича Батышева : Сб. науч. тр., 25 - 27 сент. 2003 г., Николаев / ред.: И. Стариков; АПН Украины, Рос. акад. образования, Николаев. гособладмин., Исполн. ком. Николаев. горсовета, Юж. акад. повышения квалификации кадров Минпромполитики Украины, Международные научные чтения, посвященные памяти академика Сергея Яковлевича Батышева (1+ 2003+ Николаев). - Николаев : Илион, 2003. - 360 c. - рус.

Представлены материалы, посвященные жизни и деятельности академика С.Я.Батышева - выдающегося ученого, педагога, Героя Советского Союза. Освещены современные проблемы, перспективы и опыт совершенствования профессионального образования, а также подготовки и повышения квалификации педагогических кадров. Рассмотрены использование компьютерных технологий при создании информационно-образовательной среды, планирование учебного процесса по физике в средних профессиональных учебных заведениях, технологии производственного обучения в учебных мастерских. Проанализированы проблемы профессиональной подготовки рабочих на производстве в современных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч45 я431(0) + Ч33(4РОС)6-8 Батышев,С.Я.я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА681168 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Корнейко Ю. М. 
Висвітлення зарубіжного педагогічного досвіду в творчій спадщині К.Д.Ушинського : Автореф. дис... канд. пед. наук / Ю. М. Корнейко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2007. - 22 c. - укp.

На підставі аналізу науково-педагогічної літератури, узагальнення теоретичних засад системно проаналізовано внесок К.Д.Ушинського до вивчення та розповсюдження зарубіжного педагогічного досвіду у вітчизняному шкільництві. Визначено й охарактеризовано особливості порівняльно-педагогічних досліджень ученого відповідно до етапів його науково-педагогічної діяльності (перший етап - 1846 - 1858 рр., протягом якого К.Д.Ушинський вивчав оригінальні педагогічні твори, філософські праці зарубіжних авторів, педагогічну пресу для дослідження витоків, з'ясування механізмів формування педагогічних явищ і фактів; другий етап - 1859 - 1861 рр. характеризувався спрямуванням порівняльно-педагогічних досліджень на вивчення зарубіжного досвіду для розв'язання педагогічних проблем, взаємопов'язаних з реформою вітчизняної освіти; упродовж третього етапу - 1862 - 1867 рр. вчений здійснив антропологічне обгрунтування результатів власних педагогічних досліджень і узагальнень. Розроблено навчальну програму інтегрованого спецсемінару "Компаративістські узагальнення у спадщині К.Д.Ушинського" та завдання для самостійної науково-дослідницької роботи студентів магістерських курсів. До наукового обігу введено маловідомі історичні факти, здійснено системно-логічні узагальнення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС)51-273

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351063 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Писарєва Е. А. 
Організаційно-правові основи діяльності університетів Російської імперії другої половини ХІХ ст. (на матеріалах України) : Автореф. дис... канд. юрид. наук / Е. А. Писарєва; Нац. ун-т внутр. справ. - Х., 2001. - 20 c. - укp. - рус.

Вперше в українській історико-правовій науці спеціально досліджено організаційно-правові основи функціонування університетів Російської імперії в другій половині XIX ст., зокрема Київського, Харківського та Новоросійського. Узагальнено значний обсяг історико-юридичних матеріалів, які відображають університетську політику уряду протягом другої половини XIX ст., підготовку основних законодавчих актів університетських реформ 1863 та 1884 рр., функціонування інституту попечительської влади, компетенції та ролі попечителів учбових округів у здійсненні університетської політики, правових аспектів службових стосунків губернаторів з керівництвом університетів, правового забезпечення навчальної та наукової діяльності університетів, внеску університетів України до розробки законодавчих актів університетських реформ. Велику кількість матеріалів вперше виявлено та введено до наукового обігу. Узагальнено історичний досвід реформування університетів, вивчено механізм функціонування системи управління університетами як центрами науки та освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х2(4Рос)51/52-621.15 + Ч33(4РОС) + Ч33(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ра315002 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ваховський М. Л. 
Педагогічні ідеї Г.Манна та К.Ушинського: порівняльний аналіз : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / М. Л. Ваховський; Луганськ. Нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Луганськ, 2009. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано методологічні підходи до порівняльного аналізу педагогічних ідей видатних американських і вітчизняних дослідників XIX ст., розкрито в порівняльному аспекті соціально-історичний і педагогічний контекст формування їх поглядів, здійснено контекстний дискурс-аналіз педагогічної термінології в спадщині Г. Мана та К. Ушинського. Виявлено на підставі зіставлення та порівняльного аналізу ідеї громадської школи Г. Мана й ідеї народності виховання К. Ушинського, педагогічних ідей, які стосуються теорії виховання, проблем організації й управління школою, розглянуто спільні й особливі характеристики в поглядах видатних педагогів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7СПО)5-8 Манн, Г. + Ч33(4РОС)51-273

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364289 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Довбня В. М. 
Проблема людини у філософській антропології Костянтина Ушинського : Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.05 / В. М. Довбня; Дніпропетр. нац. ун-т. - Д., 2003. - 18 c. - укp.

Обгрунтовано, що твори К.Ушинського є істотним джерелом української та російської історико-філософської думки, що містить ідеї та підходи, які після його смерті конституювалися в новий напрямок сучасної філософії - філософську антропологію. Зазначено, що праці К.Ушинського є підгрунтям до становлення цього напрямку в Росії та Україні. Показано, що специфіка філософсько-антропологічних поглядів К.Ушинського пов'язана з тлумаченням життя як світового, планетарного явища. Доведено, що без урахування цього неможливо зрозуміти суть творчості К.Ушинського в цілому. Зазначено, що науковець розглядав життя як планетарне явище та вбачав його особливості в органічності, де життя рослин, згідно зі станом тогочасної науки, розглядалося проміжною ланкою між живим і неживим; центром життя організму К.Ушинський вважав нервову систему. Доведено, що філософ продовжував розробляти за нових умов ідею людини як мікрокосму, яка традиційно була притаманна українській філософській думці і творам представників "української школи" в російській філософії (П.Юркевича, В.Соловйова, М.Бердяєва). Установлено, що визначаючи людський організм фізіологічним (тілесним) носієм, К.Ушинський головну роль людини у світі вбачав у соціокультурній діяльності, яка спрямовує здібності організму до реалізації у певному національно-культурному середовищі. З'ясовано, що основним способом соціокультурного розвитку людини за умов формування промислово-урбанізованої цивілізації К.Ушинський вважав систему освіти суспільства, складовими якої була школа, позашкільні установи, дитячі дошкільні заклади, державні, громадські установи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю3(4РОС)5 + Ч33(4РОС)51-273

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325269 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Зобенько Н. А. 
Профілактика девіантної поведінки неповнолітніх у Російській Федерації (1990 - 2005 рр.) : Автореф. дис... канд. пед. наук / Н. А. Зобенько; Прикарп. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено організаційно-педагогічну діяльність навчальних, позашкільних, реабілітаційно-виховних закладів, соціальних служб Російської Федерації з профілактики девіантної поведінки неповнолітніх, розкрито її сутність, причини та основні прояви. Проаналізовано сучасну систему даної профілактики, а також зміст і педагогічні технології корекційно-реабілітаційної роботи з дезадаптованими дітьми як важливої складової системи профілактики девіантної поведінки. Обрунтовано ефективність профілактичної роботи, а також концептуальні положення щодо удосконалення системи профілактики девіантної поведінки неповнолітніх у Російській Федерації та Україні. Визначено шляхи використання системи профілактики правопорушень серед неповнолітніх Росії в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334 + Ю983.620.2-81 + Ч33(4РОС)64 + С5*36

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350758 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Пікінер В. А. 
Розвиток педагогічних ідей К.Д. Ушинського у практиці сучасного дошкільного закладу : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / В. А. Пікінер; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2008. - 21 c. - укp.

Здійснено цілісний науковий аналіз педагогічної та лінгводидактичної спадщини у творах К.Д. Ушинського. Визначено її місце в сучасній практиці дошкільних навчальних закладів. Обгрунтовано педагогічні умови ефективного використання творів К.Д. Ушинського у роботі даних закладів. Виявлено рівні обізнаності дітей з його творами, малими жанрами фольклору та сформованості граматично правильного мовлення дітей. Визначено напрями актуалізації практичного використання педагогічної спадщини педагога в роботі з дошкільниками. Розроблено методику використання лінгводидактичної спадщини К.Д. Ушинського з розвитку мовлення, ознайомлення з художніми творами дітей дошкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС)51-273 + Ч411.382.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360593 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Калита Н. І. 
Виховний ідеал у педагогічній спадщині Костянтина Ушинського : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н. І. Калита; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Дрогобич, 2009. - 20 c. - укp.

Розглянуто виховний ідеал як обумовлене знанням щодо досконалих умов процесу виховання, метою якого є всебічний і гармонійний розвиток (саморозвиток) вільної у виборі особистості на засадах народності, природо- та культуровідповідності. Виявлено, що К. Ушинський вказує на національну основу всебічного та гармонійного розвитку особистості за досконалих умов процесу виховання, наголошує, що ідеал є недосяжним повністю, і у процесі виховання можна лише допомогти вихованцеві наблизитися до абсолютного ідеалу - Ісуса Христа. Встановлено, що критерієм ефективності досконалого процесу виховання К. Ушинський вважає самосвідомість вихованця, яка дає людині дар слова, свободу волі, моральність, прагнення досконалості, самовдосконалення, прогресу, а основною метою визначає людську особистість. Зазначено, що концепція виховного ідеалу у спадщині К. Ушинського відповідає основним засадам української виховної традиції та інтегрована у сучасне українське виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС)51-273 + Ч30 в01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369094 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Драч О. О. 
Вища жіноча освіта в Російській імперії другої половини ХІХ - початку ХХ століття : монографія / О. О. Драч; ред.: В. В. Калініченко; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси : Вертикаль, 2011. - 532 c. - укp.

Висвітлено процес зародження та становлення вищої жіночої освіти (ВЖО) в Російській імперії у другій половині ХІХ - початку ХХ ст. Проаналізовано політику державної влади у сфері ВЖО, діяльність урядових комісій у 1870 - 1880-х рр. з питань ВЖО. Розкрито організаційно-правові засади діяльності вищих жіночих курсів. Визначено чисельність та соціально-демографічні характеристики курсисток ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС)52 + Ч34(4РОС)42

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА742464 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Волошанська І. В. 
Дитина як суб'єкт виховання у спадщині К.Д. Ушинського : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І. В. Волошанська; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Дрогобич, 2009. - 20 c. - укp.

Проаналізовано сутність і зміст суб'єкт-суб'єктних стосунків у виховному процесі, визначено головні ознаки суб'єктності дитини, досліджено суспільно-політичні та культурно-освітні умови становлення педагогіки партнерства. Обгрунтовано особистісно зорієнтовані принципи виховання та психолого-педагогічні умови становлення дитини як суб'єкта виховання в контексті педагогічних поглядів К. Ушинського, з'ясовано особливості впливу інституцій, соціального середовища та чинників на становлення демократичних стосунків у виховному процесі. Висвітлено пріоритетні аспекти підготовки вчителя до реалізації завдань виховання дитини як суб'єкта в контексті поглядів К. Ушинського. Розглянуто можливості використання педагогічних ідей К. Ушинського у практиці сучасного українського виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС)51-273 + Ч30 в01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368946 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ідеї К.Д. Ушинського в контексті сучасної педагогічної науки та освіти: 1991 - 2009 рр. (до 185-річчя від дня народження) : біобібліогр. покажч. / уклад.: А. М. Доркену, І. О. Іванова, Т. В. Лога; Нац. акад. пед. наук, Держ. наук.-пед. б-ка України ім. В.О.Сухомлинського, Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2010. - 123 c. - (Видат. педагоги світу; Вип. 5). - укp.

Висвітлено педагогічну діяльність визначного педагога ХІХ ст., основоположника наукової педагогіки К.Д. Ушинського (1824 - 1871). Наведено бібліографію наукових праць вченого, та біобібліографію про його творчу діяльність.

Освещена педагогическая деятельность выдающегося педагога ХІХ ст., основоположника научной педагогики К.Д. Ушинского (1824 - 1871). Даны библиография научных трудов учёного, а также биобиблиография о его творческой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС)51-273я1

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО29640 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Соколова Н. О. 
Питання структури уроку в педагогічних журналах 60-х років ХХ ст. / Н. О. Соколова // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 36. - С. 115-120. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано статті педагогічної періодики 1960-х рр. Доведено, що саме в цей період змінено підходи до побудови уроку, що сприяло пошукам нових форм і методів навчання, підготовки вчителя, який своїм завданням вважав би виховання у дітей потреби навчатися, самостійно здобувати знання. Висвітлено досвід липецьких учителів і викладачів Липецького педінституту. Розглянуто можливість подальшого дослідження аналізу змін, що відбулися в 1970-ті рр. щодо підвищення ефективності уроку.

Проанализированы статьи педагогической периодики 1960-х гг. Доказано, что именно в этот период изменены подходы к построению урока, что способствовало поиску новых форм и методов обучения, подготовки учителя, который своим заданием считал бы воспитать в детях потребность учиться, самостоятельно получать знания. Освещен опыт липецких учителей и преподавателей Липецкого пединститута. Рассмотрена возможность дальнейшего исследования анализа перемен, произошедших в 1970-х гг. и касающихся повышения эффективности урока.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.1 + Ч33(4РОС)63

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Гончар О. В. 
Розвиток ідеї педагогічної взаємодії учасників навчального процесу вищої школи у вітчизняній педагогічній думці (друга половина XX століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / О. В. Гончар; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2011. - 39 c. - укp.

Висвітлено проблему розвитку ідеї педагогічної взаємодії учасників навчального процесу вищої школи у вітчизняній педагогічній думці другої половини XX століття та теоретично обгрунтовано феноменологічну сутність поняття "педагогічної взаємодії". Розкрито соціально-політичні й організаційно-педагогічні передумови становлення та розвитку ідеї педагогічної взаємодії учасників навчального процесу в системі вищої освіти. Обгрунтовано етапи й особливості розвитку ідеї педагогічної взаємодії учасників навчального процесу в системі вищої освіти даного періоду. Узагальнено досвід організації педагогічної взаємодії учасників навчального процесу у вітчизняній вищій освіті даного періоду. Охарактеризовано переваги та недоліки в організації педагогічної взаємодії учасників навчального процесу в системі вищої освіти у визначених хронологічних межах. Висвітлено прогностичні тенденції розвитку навчальної взаємодії у контексті світового освітнього процесу на межі XXI століття. Уведено до наукового обігу значну кількість невідомих і маловідомих архівних документів (67), окремих фактів і теоретичних положень, пов'язаіних з розвитком теорії та практики ідеї педагогічної взаємодії учасників навчального процесу у вищій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.430 + Ч33(4РОС)63/64

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384562 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського