Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (207)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.44$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Лащ Т. И. 
Дизайн организации процесса обучения / Т. И. Лащ // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 2. - С. 77-82. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Розглянуто проблему організації процесу навчання в контексті оформлення учбових аудиторій, яке повинно бути не тільки естетичним, але й інформаційним. З'ясовано вплив форм, орнаментів, конструкцій, малюнків на підсвідому діяльність людини та їх роль в стимулюванні її пізнавальної діяльності.

Рассмотрена проблема организации процесса обучения в контексті дизайна оформления учебных аудиторий, которое должно быть не только эстетичным, но и информационным. Выяснено влияние форм, орнаментов, конструкций, рисунков на подсознательную деятельность человека и их роль в стимулировании его познавательной деятельности.

This article concerns the idea of organizing an educational process with the help of lecture-halls' design. In the author's opinion it must not only be aesthetic but include piece of information. It goes of forms', decorative patterns', pictures' and design's influence upon man's subconscious and cognitive activity.


Ключ. слова: обучение, дизайн, оформление, учебные аудитории, пирамиды, орнаменты
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.44

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Артюшина М. В. 
Психологія діяльності та навчальний менеджмент : навч. посіб. / М. В. Артюшина, Л. М. Журавська, Л. А. Колесніченко, О. М. Котикова, М. І. Радченко, Г. М. Романова; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - К., 2008. - 329 c. - укp.

Висвітлено можливості застосування управлінського підходу до процесу освітньої та навчальної діяльності, обгрунтовано предмет і основні функції навчального менеджменту. Визначено особливості управління навчанням учнів різних освітньо-вікових періодів. Розглянуто питання планування, мотивації, організації та контролю навчання. Розкрито психологічні засади вирішення педагогічних ситуацій.

Освещены возможности применения управленческого подхода к процессу образовательной и учебной деятельности, обоснованы предмет и функции учебного менеджмента. Определены особенности управления обучением учащихся разных образовательно-возрастных периодов. Рассмотрены вопросы планирования, мотивации, организации и контроля обучения. Раскрыты психологические основы решения педагогических ситуаций.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30я7 + Ч311.44я7 + Ю984.030.2-72я7 + Ч314я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА694769 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Симоненко В. П. 
Метод пошагового конструирования для составления расписания занятий в учебных заведениях / В. П. Симоненко, С. И. Симоненко // Систем. дослідж. та інформ. технології. - 2008. - № 4. - С. 76-85. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Рассмотрены метод и алгоритм решения задачи составления расписания занятий в учебном заведении со стандартной неделей. Предложенный алгоритм позволяет за конечное число шагов, определяемое количеством занятий и структурой учебной недели, предложить приемлемый вариант расписания. При этом учитываются организационные, методические и психофизиологические требования. Качество расписания, составленного по предложенному алгоритму, в среднем не ниже 0,65 %.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.444

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24036 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Освітянське краєзнавство: досвід, проблеми, перспективи : збірник матеріалів XII Всеукр. наук. іст.-краєзнав. конф., присвяченої 200-річчю від дня народження укр. просвітителів І. Вагилевича та М. Шашкевича, груд. 2011 р., Івано-Франківськ / ред.: П. Т. Тронько, О. Г. Бажан, Т. Ф. Григор'єва; НАПН України, Ін-т історії України, Нац. спілка краєзнавців України, Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ : Лілея-НВ, 2011. - 352 c. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади освітянського краєзнавства. Висвітлено краєзнавчу роботу в дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних і вищих навчальних закладах. Розглянуто питання туристичного, зокрема, екскурсійного краєзнавства в освітній галузі. Наведено матеріали, присвячені подвижникам національно-культурного відродження Галичини в XIX ст. І. Вагилевичу та М. Шишкевичу, досліднику історичного минулого та фольклору Прикарпаття Я. Головацькому.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.44 я434

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747196 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Муха В. С. 
Задача учебного расписания: постановка и решение / В. С. Муха // Пробл. упр. и информатики. - 2012. - № 6. - С. 125-136. - Библиогр.: 23 назв. - рус.

Задача учебного расписания рассмотрена как многомерная задача линейного программирования. Приведена математическая постановка задачи с определением субъектов расписания, целевой функции и системы согласованных ограничений. Метод и алгоритм решения задачи состоят в приведении ее к стандартной одномерной задаче линейного программирования. Обсуждены проблемы целочисленности решения и использования оперативной памяти.


Індекс рубрикатора НБУВ: В173.124 + Ч311.444

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26990 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Філіппов Ю. М. 
Основні складові проблеми працевлаштування випускників навчальних закладів / Ю. М. Філіппов // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 16. - С. 31-40. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто проблеми професійної підготовки молоді, шляхи працевлаштування випускників навчальних закладів та основні заходи, які повинні проводитися для зменшення безробіття серед молоді та функції державної молодіжної політики з питань працевлаштування молоді. Визначено, що у сфері трудової адаптації молоді та виходу її на ринок праці, державною політикою передбачається зосередження зусиль на двох основних напрямах: сприянні працевлаштуванню (перше робоче місце, соціальні та трудові гарантії соціально незахищених категорій молоді тощо) та підтримка і підвищення економічної активності та зайнятості молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.448

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Столярчук О. В. 
Концептуальна модель інформаційної системи розкладу занять з доступом через HTTP-протокол / О. В. Столярчук, Р. Я. Шувар, А. М. Продивус // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 743. - С. 151-160. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто модель інформаційної системи розкладу занять навчального закладу та організацію роботи з нею через HTTP-протокол. Проаналізовано запити, які користувач може створювати, раціональний вибір та оптимальність створення таблиць і зв'язків між ними. Досліджено обмеження, які виникають під час проектування структури таких баз, вимоги до цілісності та несуперечливості даних.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.41 + Ч311.444

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Підласий А. І. 
Про категорію "Спроможність навчального закладу" / А. І. Підласий // Педагогіка і психологія. - 1998. - № 4. - С. 107-111. - укp.

Рассмотрена способность учебного заведения удовлетворять запросы потребителя. Предложен способ шкалирования этой способности и освещены способы ее повышения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.44

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Соколова Н. А. 
Получение нового решения в системе вывода по прецедентам на основе ассоциативных правил / Н. А. Соколова, В. А. Щеголькова // Наук. вісн. ХДМІ. - 2010. - № 2. - С. 248-257. - Библиогр.: 15 назв. - рус.

Рассмотрен подход к построению моделей управления процессом обучения, основанный на методе вывода по прецедентам. Приведены основные этапы цикла управления и предложена реализация этапа адаптации в виде поиска ассоциативных правил. Разработан алгоритм адаптации прецедентов, использующий поиск ассоциативных правил.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.44

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шостак И. В. 
Автоматизация процесса составления расписания занятий на основе тензорного исчисления в учебном комплексе / И. В. Шостак, К. Э. Яновская, С. В. Россоха // Авиац.-косм. техника и технология. - 2012. - № 9. - С. 263-266. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Приведен аналитический обзор существующих программных средств для решения задачи оптимизации составления расписания в учебных заведениях различной аккредитации, рассмотрены и проанализированы ранее предложенные модели и методы для решения данной задачи. Подтверждена актуальность темы в приложении к автоматизации расписания занятий в учебном комплексе. Сформулированы задачи и цели проводимых исследований. Описана модель расписания занятий в тензорной форме, а также проведена разработка метода балансового планирования учебного комплекса и его графическое представление.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.444

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Крупський К. Л. 
Моделі, методи та інформаційна технологія прийняття рішень при взаємодії регіонального ринку праці та системи освіти : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / К. Л. Крупський; Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського. - Кременчук, 2013. - 22 c. - укp.

Дослідження присвячено вирішенню актуальної науково-практичної задачі підвищення ефективності взаємодії регіонального ринку праці (РРП) та системи освіти шляхом розробки моделей, методів та інформаційної технології прийняття рішень (ПР) за взаємодії РРП та системи освіти. Розроблено метод адаптації освітнього процесу до потреб РРП, що висуваються його учасниками, застосування якого забезпечує формування переліку ВНЗ у випускників, які найбільш точно відповідають вимогам роботодавців. Розвинуто модель прогнозу попиту "Гусениця" за рахунок модифікації процедури вибору головних компонентів з використанням результатів прогнозу, що одержані за допомогою нейронної мережі. Удосконалено метод опитувань експертів на основі попарних порівнянь, що дозволяє виконати оцінюваня впливу окремих дисциплін на формування компетенцій випускників та на великих вибірках уникнути протиріч у порівнянні характеристик. Зазначені моделі та методи використано в розробленій інформаційній технології ПР за взаємодії РРП та регіональної системи освіти за умов ринкового попиту на освітні послуги.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)240.523.3 ф + Ч311.448 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА401492 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Романовський О. Г. 
Оцінка конкурентоспроможності фахівця і якості його професійної підготовки : навч.-метод. посіб. для слухачів магістер. програми зі спец. "Адміністративний менеджмент" / О. Г. Романовський, О. С. Пономарьов, М. М. Гуревичов, С. М. Резнік; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". - Харків, 2014. - 67 c. - Бібліогр.: с. 60-64 - укp.

Розкрито сутність поняття "конкурентоспроможність фахівця" й охарактеризовано його професійну підготовку. Розглянуто методи і критерії оцінювання конкурентоспроможності фахівця та її взаємозв'язок з формуванням національної гуманітарно-технічної еліти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.448

Шифр НБУВ: ВА786034 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Алексєєв С. В. 
Аналіз методів розв'язку задачі складання розкладу занять / С. В. Алексєєв, В. О. Мартовицький // Системи оброб. інформації. - 2014. - Вип. 2. - С. 84-88. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Наведено результати аналізу основних методів розв'язку задачі складання розкладу: метод імітації відпалу, метод гілок та меж, генетичні алгоритми, мурашиний алгоритм. Показано, що для розв'язку задач складання розкладу навчальних занять доцільно використати модифікації генетичного алгоритму, які за рахунок можливості виконання заданої кількості ітерацій дозволять одержати наближене до оптимального або допустиме рішення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.444

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Резван О. О. 
Метод форсайт у визначенні професійних альтернатив майбутніх фахівців / О. О. Резван // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 45. - С. 160-167. - Бібліогр.: 6 назв - укp.

Розкрито суть методу форсайт як такого, що формує у майбутнього фахівця готовність до самореалізації в альтернативних професійних сценаріях. Виокремлено основні технології форсайту: сценування, метод дельфі, створення дорожніх карт. Визначено залежність професійної реалізованості від здійснення форсайту обраної професії, особливості форсайт-проектів щодо фахової реалізації, основою яких вбачаються рефлексні експертні оцінки та розвиненість когнітивного передбачення. Обгрунтовано аналітичний підхід до обраної спеціальності та тих галузей, пов'язаних із нею, що дозволить гнучко та своєчасно реагувати на зміни у професії, влучно добирати момент та оптимально розподіляти ресурси на самозміну, самовдосконалення, чого вимагає професійне середовище, яке постійно оновлюється.

Раскрыта сущность метода форсайт, который формирует у будущего специалиста готовность к самореализации в альтернативных профессиональных сценариях. Выделены основные технологии форсайта: сценирование, метод дельфи, создание дорожных карт. Определена зависимость профессиональной реализованности от осуществления форсайта выбранной профессии, особенности форсайт-проектов профессиональной реализации, основой которых видятся рефлексивные экспертные оценки и развитость когнитивного предвидения. Обоснован аналитический подход к выбранной профессии и тех отраслей, связанных с ней, позволяющих гибко и своевременно реагировать на изменения в профессии, удачно подбирать момент и оптимально распределять ресурсы на самосменяемость, самосовершенствование, чего требует постоянно обновляемая профессиональная среда.

Represented the essence of the method of foresight, which forms in the future expert readiness for self-realization in professional alternative scenarios. The basic technology foresight: stsenirovanie, Delphi method, the creation of roadmaps.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.448

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ільїн О. О. 
Розробка моделі конкурентноспроможного випускника методом анкетування потенційного роботодавця / О. О. Ільїн // Наук. зап. Укр. н.-д. ін-ту зв'язку. - 2017. - № 1. - С. 65-71. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розробка моделі конкурентоспроможного випускника методом анкетування потенційного роботодавця. Визначено та обгрунтовано показники оцінювання компетенцій конкурентоспроможного випускника з урахуванням вимог потенційного роботодавця. Запропоновано метод анкетування потенційних роботодавців, який би всебічно враховував особисті якості майбутнього працівника індивідуально для к ожного роботодавця. На основі когнітивної карти представлення показників розроблено модель конкурентоспроможного випускника індивідуально орієнтованого на конкретне підприємство.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.448

Шифр НБУВ: Ж73337 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського