Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (43)Журнали та продовжувані видання (24)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.351$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Скіб О. Я. 
Проблема оптимального навчального вибору / О. Я. Скіб // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 1. - С. 41-43. - Библиогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему оптимального навчального вибору. Проаналізовано підходи до вивчення даного питання. Наведено педагогічні технології, які сприяють підготовці сучасного спеціаліста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шаманова Е. Н. 
Роль альтернативного образования в системе жизненных стратегий личности / Е. Н. Шаманова // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 1999. - № 1(5). - С. 128-130. - Библиогр.: 5 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.351

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Вітковська О. І. 
Професійне самовизначення особистості і практичні аспекти професійної консультації / О. І. Вітковська; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Наук. світ, 2001. - 92 c. - Бібліогр.: с. 83-91. - укp.

Висвітлено питання особистісного та професійного самовизначення в теорії профорієнтації. Запропоновано концептуальну модель процесу професійного самовизначення особистості, розкрито його структуру та психологічний зміст. Розглянуто професійну консультацію як засіб здійснення психологічної допомоги особистості. Наведено методику проведення клієнто-орієнтованої профконсультаційної бесіди з метою розв'язання психологічних проблем особистості, актуальних для професійного самовизначення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19 с + Ч311.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА616804 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Крюкова Д. Ф. 
Формирование профессионально-личностного потенциала молодежи, подготавливающейся к сложным техническим профессиям / Д. Ф. Крюкова; Ин-т педагогики и психологии проф. образования АПН Украины. - К., 2002. - 33 c. - Библиогр.: с. 28-30 - рус.

Раскрыто содержание понятия о профессионально-личностном потенциале как системном качестве подготовки молодежи к сложным техническим профессиям. Предложены методики изучения компонентов профессиональной готовности будущих специалистов к сложным техническим профессиям. Определены психолого-педагогические условия построения личностно-ориентированного обучения. Охарактеризованы принципы развивающего обучения. Рассмотрен механизм психологизации учебно-воспитательного процесса. Приведена анкета изучения степени адаптации студента к учебному процессу вуза.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.351.6 + Ю941.19-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р94948 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Вірна Ж. П. 
Основи професійної орієнтації : Навч. посіб. / Ж. П. Вірна. - Луцьк : РВВ "Вежа" Волин. держ. ун-ту ім. Л.Українки, 2003. - 154 c. - Бібліогр.: 50 назв. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні аспекти професійної орієнтації особистості. Проаналізовано сучасний стан розвитку психології професійного становлення особистості. Описано систему професійної орієнтації та вибору професії. Наведено психодіагностичні методики, які можуть використовуватися в практиці професійного консультанта.

Рассмотрены теоретико-методологические аспекты профессиональной ориентации личности. Проанализировано современное состояние развития психологии профессионального становления личности. Описана система профессиональной ориентации и выбора профессии. Приведены психодиагностические методики, которые могут использываться в практике профессионального консультанта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19я73 + Ч311.351.6я73

Шифр НБУВ: ВА633769 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Носков В. И. 
Профессиональная ориентация как детерминанта карьеры личности. Школа профессионального самоопределения : Учеб.-метод. пособие / В. И. Носков, А. В. Кальянов, О. В. Ефросинина, Р. В. Данилин, Г. В. Ложкин; Донец. ин-т упр. - Донецк : Норд-Пресс, 2006. - 169 c. - рус.

Освещены исторические аспекты развития профессиональной ориентации, рассмотрены формы и методы ее проведения. Раскрыта сущность понятий профессиональной пригодности, психограммы, профессиограммы, профессионального отбора и профессионального самоопределения личности. Разработана классификация типов профессиональной деятельности и составляющих профессиограммы. Охарактеризовано современное состояние системы профессиональной ориентации в условиях общеобразовательной школы. Описаны модели профессиональной ориентации молодежи в контексте зарубежного опыта. Разработана стратегия планирования карьеры молодого специалиста. Рассмотрены перспективы развития системы профессиональной ориентации учащейся молодежи в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676161 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Чебикіна Т. М. 
Словник-довідник з профорієнтації : Експерим. посіб. / Т. М. Чебикіна; Півден. НЦ АПН України, Одес. обл. ін-т удоскон. вчителів. - О. : ПНЦ АПН України, 2006. - 44 c. - Бібліогр.: с. 42-43. - укp.

Розкрито суть понять з галузі професійної орієнтації, зокрема, адаптації, ділової гри, діяльності, корпоративних стосунків, людських ресурсів, маркетингу, попиту на ринку праці, проблемної ситуації, професійної мобільності, характеру праці.

Раскрыта сущность понятий в отрасли профессиональной ориентации, в частности, адаптации, деловой игры, деятельности, корпоративных отношений, человеческих ресурсов, маркетинга, спроса на рынке труда, проблемной ситуации, профессиональной мобильности, характера труда.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.351.6 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р107438 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Добрянская В. В. 
Определение критериев выбора специальности и учебного заведения потенциальным потребителем услуг образования / В. В. Добрянская, В. В. Щепак // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. - 2004. - № 1. - С. 49-50. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Вивчено поведінку споживачів на ринку послуг освіти, зокрема, вплив різних факторів на прийняття рішення про вибір спеціальності та навчального закладу. Досліджено, що під час вибору спеціальності та навчального закладу споживач в основному орієнтується на імідж навчального закладу, доброзичливість осіб, які його представляють, та інформаційну відкритість.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч311.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Осадчий В. В. 
Педагогічні засади професійного консультування молоді засобами Інтернет : Автореф. дис... канд. пед. наук / В. В. Осадчий; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2005. - 20 c. - укp.

Уперше класифіковано вітчизняний і зарубіжний освітній і профорієнтаційний Інтернет-ресурс. Розроблено й обгрунтовано інформаційно-освітній портал і організаційні умови забезпечення його функціонування, а також педагогічні засади професійного консультування молоді за його допомогою (педагогічну концепцію, принципи відбору змісту, зміст, форми, методи та критерії ефективності). Удосконалено типологію інформаційних технологій, класифікацію комп'ютерних мереж. Розкрито суть понять "Інтернет", "Інтернет-технологія", "портал". Досліджено проблему стосовно освітніх можливостей мережі Інтернет. Розвинуто класифікацію інформаційних і мережних технологій, сучасні форми та методи професійного консультування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.351.6 + Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА340973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Заліський А. А. 
Філософсько-світоглядні основи трудового навчання та виховання сучасної молоді в системі ринкових трансформацій : автореф. дис... канд. філос. наук. : 09.00.10 / А. А. Заліський; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 19 c. - укp.

Проаналізовано філософсько-світоглядні основи трудового навчання та виховання в сучасної молоді в системі ринкових трансформацій в Україні. Відзначено, що нова філософія трудового навчання та виховання потребує зміни змісту та технологій цього процесу, підготовки майбутніх учителів трудового навчання та технологій виробництва. Проаналізовано суть і механізми професійного самовизначення особистості, основні чинники цього процесу, цілеспрямовану та системно твірну роль освіти. Доведено необхідність модернізації сучасної освіти у контексі спрямування та підвищення ефективності її впливу на професійне самовизначення особистості в системі ринкових і демократичних трансформацій. Обгрунтовано висновок, що професійне самовизначення особистості доцільно здійснювати у процесі спеціально організованої науково-практичної діяльності - професійної орієнтації, яку розглянуто як систему рівноправної взаємодії (через систему освіти та виховання) особистості та суспільства на певних етапах розвитку людини, що оптимально відповідає особистісним особливостям і запитам ринку праці щодо конкурентоспроможних кадрів. Доведено, що професійне самовизначення не зводиться лише до одномоментного вибору, а є динамічним процесом, характерним для всіх етапів життя людини, процесом, що здійснюється в системі навчально-виховної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.351

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гончарова Н. О. 
Основи професійної орієнтації : навч. посіб. / Н. О. Гончарова. - К. : Слово, 2010. - 168 c. - укp.

Розглянуто сутність, мету, задачі та методи професійної орієнтації. Охарактеризовано сучасні теорії та концепції її розвитку. Увагу приділено психологічним аспектам і методам професійної діагностики, формам професійної інформації, видам професійної консультації, проблемам професійної адаптації та розвитку професійної кар'єри.

Рассмотрены сущность, цель, задачи и методы профессиональной ориентации. Охарактеризованы современные теории и концепции ее развития. Уделено внимание психологическим аспектам и методам профессиональной диагностики, формам профессиональной информации, видам профессиональной консультации, проблемам профессиональной адаптации и развития профессиональной карьеры.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.351.6 я73 + Ю941.19 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА734078 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Борисенко М. І. 
Професійна орієнтація та професійний добір : навч. посіб. / М. І. Борисенко; Черніг. держ. ін-т права, соц. технологій та праці. - Чернігів, 2009. - 204 c. - Бібліогр.: с. 173-176. - укp.

Висвітлено сутність, основні завдання та функції професійної орієнтації молоді. Розкрито історію становлення та розвитку системи вітчизняної профорієнтації. Увагу приділено структурі професійної освіти, методам професійної діагностики для визначення професійно-важливих якостей людини, компонентам профвідбору, основним етапам професійної переорієнтації, структурі та функціям Державної служби зайнятості України, функціональним обов'язкам профконсультанта, засобам і методам проведення шкільної професіональної орієнтації, досвіду підготовки соціальних працівників у Великобританії.

Освещены сущность, основные задачи и функции профессиональной ориентации молодежи. Раскрыта история становления и развития системы отечественной профориентации. Уделено внимание структуре профессионального образования, методам профессиональной диагностики для определения профессионально-важных качеств человека, компонентам профотбора, основным этапам профессиональной переориентации, структуре и функциям Государственной службы занятости Украины, функциональным обязанностям профконсультанта, средствам и методам проведения школьной профессиональной ориентации, опыту подготовки социальных работников в Великобритании.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.351.6 я73 + Ю941.19 я73 + У9(4УКР)240.01 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720997 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Дворніченко Л. Л. 
Професійна орієнтація у суспільстві ризику: тенденції самореалізації особистості у світі праці : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.10 / Л. Л. Дворніченко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2011. - 19 c. - укp.

Досліджено тенденції самореалізації особистості у світі праці, які відзначаються соціокультурними контекстами глобалізації, інформаційного суспільства, суспільства ризику та суспільства знань. Запропоновано багаторівневу модель професійної орієнтації у суспільстві ризику, яка забезпечує зв'язок між суспільним, освітнім та екзистенціальним вимірами профорієнтації. Обгрунтовано, що процесійна орієнтація за умов економічних і соціокультурних трансформацій постіндустріального зразка є одним з чинників стабілізації суспільства, сприяє запобіганню соціальним патологіям та екзистенційним кризам, пов'язаним з безробіттям і його наслідками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.351.6 + Ч30 в056

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385785 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Розвиток професійної орієнтації в Україні : наук.-допом. бібліогр. покажч. / ред.: П. І. Рогова, Н. М. Чепурна; уклад.: Л. О. Пономаренко, Н. А. Стельмах, Л. І. Ніколюк; АПН України, Держ. наук.-пед. б-ка України ім. В.О.Сухомлинського, Ін-т пробл. виховання, Черкас. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. працівників. - К.; Черкаси, 2009. - 195 c. - укp.

Проаналізовано сучасний стан та перспективи розвитку теорії та методики професійної спрямованості (ПС) дітей, молоді та дорослих в Україні. Розглянуто питання нормативно-правового забезпечення системи ПС населення. Висвітлено джерела розвитку і перспективи розбудови державної системи ПС. Розкрито теоретико-методичні основи професійного самовизначення особистості. Розглянуто питання планування та реалізації індивідуальної освіти та кар'єри професійного зростання, психолого-педагогічного зростання ПС осіб різного віку і соціально-професійного статусу. Увагу приділено ПС дітей та учнів у загальноосвітніх навчальних закладах (НЗ), позашкільних закладах та інших державних установах, професійно-технічних НЗ, студентів у ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.351.6я1 + Ю941.19я1

Шифр НБУВ: ВА736084 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Актуальні проблеми професійної орієнтації та професійного навчання населення : матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф., 29 - 30 листоп. 2012 р., Київ : в 2 ч. Ч. 1 / Ін-т підготов. кадрів держ. служби зайнятості України. - К., 2012. - 294 c. - укp.

Досліджено сучасні технології визначення професійної придатності в системі професійної орієнтації. Проведно дослідження окремих психофізіологічних особливостей професійного відбору водіїв тролейбусів. Подано визначення основних складових профорієнтаційної роботи з учнівською молоддю в ЗНЗ. Розкрито комунікативну компетентність безробітних як основу активності на ринку праці. Визначено педагогічні засоби формування спрямованості старшокласників на майбутній професійний успіх за умов суспільно-гуманітарного напряму профільного навчання. Висвітлено основні аспекти застосування учнями засобів інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення технологій. Запропоновано педагогічні засоби формування спрямованості старшокласників на майбутній професійний успіх за умов суспільно-гуманітарного напряму профільного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР)765.53 я431 + Ч311.351.6 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В354096/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Актуальні проблеми професійної орієнтації та професійного навчання населення : матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф. 29 - 30 листоп. 2012 р., Київ : в 2 ч. Ч. 2 / Ін-т підготов. кадрів держ. служби зайнятості України. - К., 2012. - 312 c. - укp.

Висвітлено проблеми в освіті дорослих і функції викладача-андрагога. Розглянуто актуальні проблеми професійного навчання населення. Розкрито питання стимулювання професійного навчання працівників за умов нестабільності економіки. Наведено особливості застосування андрагогічного підходу в професійному навчанні безробітних. Досліджено питання адаптації міжнародного досвіду з питань професійної орієнтації та професійного відбору в системі професійної реабілітації інвалідів. Акцентовано на дослідженні психологічних особливостей особистості як необхідній передумові для складання психограми лікаря терапевтичного профілю. Викладено аспекти забезпечення формування готовності старшокласників до професійного самовизначення в сфері сільськогосподарських професій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4УКР)765.53 я431 + Ч311.351.6 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В354096/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Янцур М. С. 
Словник-довідник з професійної орієнтації : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. С. Янцур. - К. : Слово, 2013. - 175 c. - укp.

Наведено основні терміни та їх сполучення з професійної орієнтації і методики профорієнтаційної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.351.6 я21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764834 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Отрощенко Н. Л. 
Значення соціально-професійної орієнтації в сучасному суспільстві / Н. Л. Отрощенко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 8. - С. 99-106. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито значення соціально-професійної орієнтації (СПО) на сучасному етапі розвитку людства. Проаналізовано поняття "професійна орієнтація" та визначено особливості СПО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кітова О. 
Виникнення та становлення принципу поєднання навчання з продуктивною працею / О. Кітова // Рідна шк.. - 2007. - № 5. - С. 71-73. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено проблему виховання культури праці. Визначено етапи становлення принципу поєднання навчання з продуктивною працею в історії зарубіжної та вітчизняної педагогіки, починаючи з епохи Відродження і до початку XX ст. Досліджено засоби трудового виховання молоді на кожному етапі. Доведено, що ідея поєднання навчання з продуктивною працею зумовлена соціально-економічними умовами, які характеризувалися значним розвитком промислового виробництва і його постійним ускладненням.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4/8) + Ч311.351

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Липова Л. А. 
Самовизначення особистості в контексті інтеграції України до європейського інтелектуального простору / Л. А. Липова, М. Ф. Войцехівський, В. В. Малишев // Шлях освіти. - 2009. - № 1. - С. 2-6. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Визначено головне завдання сучасної української школи - підготовка самостійної, життєздатної, компетентної, конкурентоспроможної особистості, здатної до самовизначення, вибору профілю навчання і професії. Вирішення ключових проблем самовизначення особистості в контексті входження України до європейського інтелектуального інтеграційного простору знайдено в позитивному досвіді освіти західних країн. Зазначено, що введення до системи освіти незалежного тестування, яке усуває корупцію у процесі здобуття середньої освіти та під час вступу до ВНЗ і використання в навчальних закладах України інформаційних засобів зв'язку, що прискорюють процес освіти, є одним з кроків, що наближують входження України до європейського співтовариства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + Ч311.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського