Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (16)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.288.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Тертышная Т. И. 
Автоматизированная система контроля знаний / Т. И. Тертышная, Е. В. Колесникова, В. Д. Гогунский // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2001. - Вип. 1. - С. 125-128. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Представлена автоматизированная система для контроля и оценки знаний, а также для формирования баз данных результатов тестирования. Выполнен и подан в виде графических зависимостей анализ эффективности использования АСКЗ при внедрении в процесс учебы.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Коджа Т. И. 
Обратная связь в автоматизированной системе контроля уровня усвоения знаний / Т. И. Коджа, Ю. К. Тодорцев, В. Д. Гогунский // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2002. - Вип. 2. - С. 127-132. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Представлена автоматизированная система для контроля и оценки уровня усвоения знаний. Рассмотрен вопрос влияния обратной связи на процесс учебы и контроля знаний.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Морська Л. І. 
Теоретико-методичні основи розробки та застосування комп'ютерного педагогічного тесту : монографія / Л. І. Морська. - Т. : Астон, 2006. - 160 c. - Бібліогр.: с. 154-159. - укp.

Висвітлено історію розвитку тестування, місце тестового контролю у системі сутності понять якість навчання - контроль - оцінювання. Запропоновано класифікацію видів тестів, з'ясовано специфіку комп'ютерного тестування (КТ). Визначено передумови використання сучасних інформаційних технологій у процесі педагогічного тестування. Наведено методики розробки та застосування комп'ютерного тесту, визначення надійності тестів. Особливу увагу приділено вимогам до програмного забезпечення у процесі проведення КТ.

Освещены история развития тестирования, место тестового контроля в системе понятий "качество обучения - контроль - оценивание". Предложена классификация видов тестов, согласована специфика компьютерного тестирования (КТ). Определены предпосылки применения современных информационных технологий при педагогическом тестировании. Приведены методики разработки и использования компьютерного теста, определения надежности тестов. Особое внимание уделено требованиям к программному обеспечению при проведении КТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1 + З970.826-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696857 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Глибовець А. М. 
Побудова підсистеми тестування у програмній системі підтримки мобільного навчання / А. М. Глибовець, Я. М. Міщенко // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Комп'ют. науки. - 2007. - Т. 73. - С. 37-42. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Висвітлено особливості програмної реалізації підсистеми тестування системи підтримки мобільного навчання (m-1earning); описано деякі практичні пропозиції розроблення застосувань для системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184/Комп.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чекурін В.  
Модель функціонування інформаційно-аналітичної системи багаторівневого моніторингу якості освіти / В. Чекурін, С. Острей, О. Острей // Фіз.-мат. моделювання та інформ. технології. - 2007. - Вип. 6. - С. 66-76. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Вивчено можливість використання інформаційних технологій для автоматизації процесів моніторингу якості освіти на рівнях окремого учня/студента, класу/групи, потоку, навчального закладу, регіону, держави, а також оцінювання результативності роботи викладацьких колективів і органів управління освітою. Розглянуто деякі підходи до створення інформаційно-аналітичної системи для багаторівневого моніторингу якості освіти, обговорено її структуру та парадигму функціонування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72935 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Любчак В. О. 
Аналіз оцінних функцій у рамках інформаційно-екстремальної інтелектуальної технології / В. О. Любчак, С. О. Петров, Б. О. Кузіков // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2007. - № 2. - С. 148-153. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Запропоновано порівняльний алгоритм вибору оптимальної в інформаційному розумінні оціночної функції для розв'язання задачі фазифікації під час тестового контролю знань та їх машинної оцінки в межах синтезу системи керування дистанційним навчанням, розробленим у межах інформаційно-екстремальної інтелектуальної технології.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Довбиш А. С. 
Оптимізація параметрів плану навчання системи підтримки прийняття рішень / А. С. Довбиш, В. А. Тронь // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2007. - № 2. - С. 154-162. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

У межах інформаційно-екстремальної інтелектуальної технології розглянуто оптимізацію рецепторного поля зображень і формування ієрархічної структури вхідних образів, що дозволило підвищити у режимі екзамену системи підтримки прийняття рішень достовірність та оперативність розпізнавання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гадецька З. М. 
Побудова інструментальних програмних систем автоматизації тестування знань в гібридних інтелектуальних середовищах на основі агентних технологій : автореф. дис... канд. техн. наук / З. М. Гадецька; НАН України. Ін-т пробл. моделювання в енергетиці ім. Г.Є.Пухова. - К., 2008. - 18 c. - укp.

Створено програмні засоби контролю рівня знань користувача гібридної інтелектуальної системи (ГІС) на базі агентних технологій, що забезпечують синтез тестових питань і визначення рівня сприйнятих знань. Досліджено інформаційні процеси передачі (сприйняття) знань, розглянуто методи тестування успішності навчання як діалоговий процес. Розроблено елементи теорії декларативно-процедурної дихотомії знань у діалоговому процесі. Синтезовано структуру діалогової бази знань у термінах взаємодії двох програмних агентів, що реалізують даний діалоговий процес. Встановлено адекватність тестів типам еротематичних питань (мета яких - здобуття нового знання), побудовано логічну модель тестування знань на базі теорії діалогу та розроблено алгоритми й програми синтезу тестів. Проведено симуляцію діалогу тьютор - слухач програмними агентами. Розроблено архітектуру мультиагентної ГІС із використанням концепції діяльності інтелектуальних агентів, що симулюють процес сприйняття та контролю знань. Створено комплекс програмних засобів, які можуть виконувати функції інтелектуального тьютора.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1 + З970.826-018

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356306 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Федорук П. І. 
Використання адаптивних тестів в інтелектуальних системах контролю знань / П. І. Федорук // Искусств. интеллект. - 2008. - № 3. - С. 380-387. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблеми тестового контролю знань у сучасних навчальних системах. Методики та інструментарій класичної теорії тестів попри великі можливості даної технології не вирішують багатьох задач, які ставить сучасний рівень розвитку освіти. Адаптивні тести у даному випадку дозволяють вирішувати ці питання і можуть бути ефективно використані для вирішення будь-яких задач оптимізації навчального процесу - оцінки ефективності педагогічних інновацій і технологій, моніторингу і т.д. Розглянуто підхід до конструювання тестів, представлений в сучасній теорії тестування, на основі математичної теорії параметричної оцінки тестових завдань на базі основних сучасних математичних моделей: однопараметричної моделі Раша, дво- та трипараметричної моделі Бірнбаума.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Белоус Н. В. 
Дифференциальное оценивание знаний при дистанционном тестировании / Н. В. Белоус, И. В. Куцевич // Искусств. интеллект. - 2008. - № 4. - С. 504-514. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Исследованы основные подходы к созданию тестов, приведена классификация форм тестовых заданий. Предложены принципы построения дифференциальной модели процесса тестирования, поддерживающей индивидуальность оценивания заданий разных форм, а также приведена технология оценивания вероятности угадывания правильных ответов для каждой из форм тестовых заданий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Яшанов С. М. 
Комп`ютерне тестування : навч.-метод. посіб. / С. М. Яшанов, І. М. Смекалін. - К. : НПУ, 2008. - 84 c. - Бібліогр.: с. 77-84. - укp.

Викладено основи комп'ютерного тестування, розглянуто основні класи комп'ютерних тестів та напрямки сучасних технологій їх проектування. Описано методику створення тестових завдань за допомогою інструментальної тестової оболонки SunRav TestOfficePro.

Изложены основы компьютерного тестирования, рассмотрены основные классы компьютерных тестов и направления современных технологий их проектирования. Описана методика создания тестовых задач с помощью инструментальной тестовой оболочки SunRav TestOfficePro.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1я73

Шифр НБУВ: ВА714424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Власенко В. М. 
Створення сценарію дидактичного програмного комплексу з використанням методики стимулювального тестування / В. М. Власенко, В. Г. Гриценко // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 162. - С. 22-26. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто ефективність застосування дидактичного програмного комплексу з використанням методики стимулювального тестування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Литвинов В. В. 
Моделирование в обучающих системах / В. В. Литвинов, В. Ю. Жигульская // Мат. машини і системи. - 2009. - № 4. - С. 38-51. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Предложена методика создания интеллектуальных обучающих систем, основной целью которых является обучение понятиям предметной области, включая тестирование обучаемого. Для представления знаний предложено использовать концепции и нотации Универсального языка моделирования (UML). Предложена методика контроля знаний обучаемого, которая позволяет сделать выводы о дальнейшей стратегии обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1 + З973-018.123 + З970.826-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23045 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Ковтун С. А. 
О концепции создания интеллектуальных тестирующих систем / С. А. Ковтун, С. Н. Капитан, О. О. Савельев // Искусств. интеллект. - 2009. - № 4. - С. 360-364. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Рассмотрена проблема построения интеллектуальной тестирующей системы (ИТС). Исследованы и проанализированы методы, идеи, технологии и алгоритмы, положенные в основу существующих систем тестирования с целью выявления уровня их интеллектуализации. Разработана концепция ИТС.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1 + З970.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Колгатін О. Г. 
Педагогічна діагностика та інформаційно-комунікаційні технології : монографія / О. Г. Колгатін; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2009. - 324 c. - укp.

Розкрито методологічні основи проектування системи педагогічної діагностики (ПД) у вищих педагогічних навчальних закладах за умов інтенсифікації застосування інформаційно-комунікаційних технологій. Розглянуто зміст поняття ПД, її складові та функції. Висвітлено сутність діагностичної діяльності (ДД). Особливу увагу приділено етичним аспектам ДД. Описано закономірності проектування системи ПД, наведено вимоги до проектувальної діяльності у контексті забезпечення діагностичної системи, що будується, та самого процесу проектування.

Раскрыты методологические основы проектирования системы педагогической диагностики (ПД) в высших педагогических учебных заведениях в условиях интенсификации применения информационно-коммуникационных технологий. Рассмотрены содержание понятия ПД, ее составляющие и функции. Освещена сущность диагностической деятельности (ДД). Особое внимание уделено этичным аспектам ДД. Описаны закономерности проектирования системы ПД, приведены требования к проектированной деятельности в контексте обеспечения строящейся диагностической системы и самого процесса проектирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6 + Ч311.288.1 + Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА723154 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Дубровін О. 
Комп'ютерна система тестування на базі XML / О. Дубровін // Молодь і ринок. - 2009. - № 9. - С. 37-40. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Висвітлено актуальну тему тестування як одного зі способів контролю за знаннями учнів та студентів, яке набуло широкого поширення завдяки впровадженню модульно-рейтингової системи навчання. Розглянуто задачу проектування універсальної системи тестування на базі XML. Прослідковано ефективність зберігання бази даних тестових завдань у виді XML-файлів та запропоновано способи розробки інтерфейсу для роботи з базою даних.

Освещена актуальная тема тестирования как одного из способов контроля за знаниями учеников и студентов, которое приобрело широкое распространение благодаря внедрению модульно-рейтинговой системы обучения. Рассмотрена задача проектирования универсальной системы тестирования на базе XML. Отмечена эффективность сбережения базы данных тестовых задач в виде XML-файлов и предложены способы разработки интерфейса для работы с базой данных.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1 + З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Федорук П. І. 
Модель адаптивного тестування з нечіткою логікою / П. І. Федорук, С. М. Масловський // Мат. машини і системи. - 2009. - № 1. - С. 131-137. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто адаптивну модель тестування, що використовує апарат нечіткої логіки. Запропоновано опис нечітких характеристик тестових завдань і функцій визначення рівня підготовки за 12-бальною шкалою. На основі даного опису побудовано алгоритм тестування з можливістю гнучкого настроювання викладачем-експертом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15664 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кравченко О. В. 
Модель інтелектуальної підсистеми контролю знань з багаторівневим адаптивним тестуванням / О. В. Кравченко, Ж. М. Плакасова // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2010. - № 4/2. - С. 21-25. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Виконано аналіз існуючих адаптивних систем навчання. Запропоновано структуру інтелектуальної (адаптивної) системи контролю знань, що містить контролюючий блок з аналізом результатів навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Катеринчук І. С. 
Інтелектуальна автоматизована система контролю знань: лінгвістична підсистема / І. С. Катеринчук, В. М. Кулик, О. І. Комарницька // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 7. - С. 33-39. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розроблено структуру блок-схем лінгвістичного (морфологічного, синтаксичного, семантичного та прагматичного) аналізу речень інтелектуальної автоматизованої системи контролю знань. Запропоновано модель штучного інтелекту розпізнавання й оцінювання текстової відповіді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1 + З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Безгачнюк Ю. В. 
Методи і алгоритми захисту інформації у WEB-орієнтованих системах дистанційного діагностування рівня знань / Ю. В. Безгачнюк // Прикарпат. вісн. НТШ. Сер. Число. - 2010. - № 1. - С. 199-203. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто методи та алгоритми захисту інформації у Web-орієнтованих системах дистанційного діагностування рівня знань. Наведено реалізацію відповідного апарату в системі d-tester, яка використовується на кафедрі КТІСУ ІФНТУНГ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73616 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського