Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (64)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.28$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 181
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ашанин В. С. 
Использование электронных таблиц для разработки тестов / В. С. Ашанин, А. В. Ашанина // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 14. - С. 62-66. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Розглянуто методику розробки комп'ютерних тестів за допомогою засобів електронних таблиць Mіcrosoft Ехсеl. Зазначена методика дозволяє без допомоги програмування створювати та модифікувати різні тести з педагогіки та психології.


Ключ. слова: тест, психодиагностика, электронные таблицы, ключи, интерпретация результатов
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284 + З970.681

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Матвейшина Н. В. 
Принципы шкалирования при оценке знаний / Н. В. Матвейшина, Е. Э. Бровченко // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 1999. - № 1(5). - С. 76-77. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Розглянуто принципи кваліфікації вимірювальних шкал при оцінці в залежності від характеристик об'єктів шкалювання, типів вимірювальних даних, допустимих статистичних операцій над даними. Наведено приклад використання шкали порядку в аналізі результатів навчальної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Андрющук А. О. 
Реалізація на персональному комп'ютері визначення "коефіцієнту інтелекту" за Г.Айзенком / А. О. Андрющук, Б. І. Горбачов; Східноукр. держ. ун-т. - Луганськ, 1998. - 58 c. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання щодо актуальної проблеми визначення якості інтелекту та подальшого використання в освітній діяльності наслідків його тестування у школярів, абітурієнтів, студентів та інших користувачів. Зроблено огляд методів визначення коефіцієнта інтелекту досить широкого кола людей (за віком). Встановлено, що застосування комп'ютерних методик дозволяє усунути суттєві недоліки групових тестів шляхом введення зворотного зв'язку з особою, яка проходить тестування, реалізації у психодіагностичній комп'ютерній системі можливостей заліку результатів, а також способів вирішення окремих завдань, доповнення інструкцій та перевірки вірності розуміння завдання, у разі виникнення труднощів під час вирішення завдань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-7 с277 + Ч311.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597064 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пташный О. Д. 
Д.И. Менделеев - ученый и педагог о проблеме контроля знаний учащихся и студентов / О. Д. Пташный // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 6. - С. 69-73. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Розглянуто питання контролю навчально-пізнавальної діяльності в історії педагогічної думки другої половини ХІХ ст. Проаналізовано позицію видатного вченого, педагога вищої школи Д.І. Менделєєва щодо екзаменаційного контролю знань студентів і деяких принципів навчання у вищих навчальних закладах.


Ключ. слова: контроль, экзамен, "годичная работа", специализация, учебный процесс
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Киричков Ю. В. 
Неперервна ступенева освіта. Управління. Оцінювання знань / Ю. В. Киричков; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К. : Політехніка: ТОВ "ГЕНЕЗА", 2001. - 173 c. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

Досліджено оперативне та стратегічне управління навчальним закладом освіти, процес навчання та якість знань. Висвітлено роль першого керівника в розв'язуванні даної проблеми. Здійснено порівняльний аналіз чотири- та дванадцятибальної систем оцінювання знань. Наведено декілька варіантів поточного оцінювання знань. Запропоновано нову систему управління освітою, яка об'єднує вищі та середні навчальні заклади освіти, структури Державної адміністрації та замовників з новими об'єктами управління, зокрема, з центром моніторингу, комплексами, об'єднаннями, методичними центрами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)в01 + Ч34(4УКР)к + Ч311.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА611707 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Олійник М. М. 
Тест як інструмент кількісної діагностики рівня знань в сучасних технологіях навчання : Навч. посіб. зі спецкурсу: [Для студ. пед. спец. та викладачів] / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2001. - 83 c. - укp.

З'ясовано поняття тестового завдання, тесту та динамічної системи тестів, наведено алгоритми їх створення. Подано характеристики якості, методи визначення тестових завдань і тестів. Висвітлено їх місце в сучасних технологіях навчання. Розглянуто різні шкали оцінок, які дозволяють диференціювати рівень знань слухачів і елементи рейтингової системи оцінювання знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284я73

Шифр НБУВ: ВА612774 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Метешкін К. О. 
Кваліметричний підхід до оцінювання знань, умінь та навичок тих, хто навчається [Електронний ресурс] / К. О. Метешкін, Ю. П. Белокурський // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2008. - 11, № 1. - С. 51-54. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2008/

Розглянуто шляхи подолання суб'єктивізму під час оцінювання знань, умінь та навичок тих, хто навчається, за умов Болонського процесу. Запропоновано використовувати усереднені оцінки. Це дозволяє застосовувати відомі методи математичної статистики для оцінювання якості освітянських послуг.

Рассмотрены пути преодоления субъективизма для оценки знаний, умений и навыков обучаемых в условиях Болонского процесса. Предложено использовать усредненные оценки. Это позволяет применять известные методы математической статистики для оценки качества образовательных услуг.

Ways of overcoming of subjectivity are considered at an estimation of knowledge, skills of students in conditions bolognas of process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622/тех. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Хотченко І. А. 
Оцінювання навчальних досягнень школярів і студентів: історико-педагогічний аспект / І. А. Хотченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 12. - С. 147-149. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання узагальнення набутого досвіду побудови й розвитку шкали оцінювання навчальних досягнень школярів і студентів різних країн світу. Аналіз набутого досвіду свідчить про неможливість уніфікування шкали оцінки, обрання однієї єдиної для усіх шкали вимірювання знань учнів та студентів і стверджувати, що вона є найкращою. Один з шляхів до успішного розв'язання питання реформування шкали вимірювання знань - накопичувати досвід, аналізувати результати досліджень у цій галузі та запозичувати найкраще з існуючого.

Рассмотрен вопрос приобретённого опыта построения и развития шкалы оценивания учебных достижений школьников и студентов разных стран мира. Анализ приобретенного опыта свидетельствует о невозможности унификации шкалы оценки, избрания одной единой для всех шкалы измерения знаний учеников и студентов и утверждать, что она есть наилучшей. Один из путей успешного решения вопроса реформирования шкалы измерения знаний - накапливать опыт, анализировать результаты исследований в этой области и заимствовать лучшее из существующего.

The question of the acquired experience of construction and development of the scale of evaluating of educational achievement of pupil and students from different countries of the world is considered in the article. Analysis of the got experience testifies to impossibility of unification scales of an assessment election of one uniform for all scale of measurement of knowledge of pupils and students. One of pathes to a successful solution of a problem of reforming scale of measurement of knowledge - to accumulate experience, to analyze outcomes of researches in this range and to borrow best of existing.


Ключ. слова: шкала оцінювання, навчальні досягнення, студенти, школярі, контроль, бал
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Любиева М. В. 
Педагогическое тестирование в системе качества образовательного процесса / М. В. Любиева, Л. Г. Буданова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 12. - С. 110-112. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Зазначено, що в Україні приділяється багато уваги питанням підвищення якості освіти. Наголошено, що тестування вирішує проблему однозначності та відтворювання оцінки знань. Присутність еталонів вірних відповідей має на увазі однакові для усіх викладачів критерії оцінки, що дозволяє порівнювати навчальні досягнення студентів у різних групах.

Отмечено, что в Украине уделяется много внимания вопросам повышения качества образования. Подчеркнуто, что тестирование решает проблему однозначности и воспроизводимости оценки знаний. Наличие эталонов правильных ответов подразумевает одинаковые для всех преподавателей критерии оценки, что позволяет сравнивать учебные достижения студентов в различных группах.

The article is dedicated to pedagogical testing in the system of quality of educational process. In Ukraine one pay attention to the questions of development of education quality questions. It has been underlined that testing decides the problem of knowledge estimation uniqueness and reproducibility. The availability of right answers implies identical for all teachers estimation criteria that allows us to compare students' educational achievements in different groups.


Ключ. слова: качество образования, контроль знаний, тестирование, студенты
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Морська Л. І. 
Теоретико-методичні основи розробки та застосування комп'ютерного педагогічного тесту : монографія / Л. І. Морська. - Т. : Астон, 2006. - 160 c. - Бібліогр.: с. 154-159. - укp.

Висвітлено історію розвитку тестування, місце тестового контролю у системі сутності понять якість навчання - контроль - оцінювання. Запропоновано класифікацію видів тестів, з'ясовано специфіку комп'ютерного тестування (КТ). Визначено передумови використання сучасних інформаційних технологій у процесі педагогічного тестування. Наведено методики розробки та застосування комп'ютерного тесту, визначення надійності тестів. Особливу увагу приділено вимогам до програмного забезпечення у процесі проведення КТ.

Освещены история развития тестирования, место тестового контроля в системе понятий "качество обучения - контроль - оценивание". Предложена классификация видов тестов, согласована специфика компьютерного тестирования (КТ). Определены предпосылки применения современных информационных технологий при педагогическом тестировании. Приведены методики разработки и использования компьютерного теста, определения надежности тестов. Особое внимание уделено требованиям к программному обеспечению при проведении КТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1 + З970.826-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696857 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Волков Н. И. 
Тестовый контроль знаний : Учеб. пособие / Н. И. Волков, А. Н. Алексеев, Н. А. Алексеев. - Сумы : ООО "ИТД "Унив. кн.", 2004. - 107 c. - Библиогр.: 13 назв. - рус.

Освещены особенности компьютеризированного контроля знаний с применением тестовых заданий, педагогические аспекты применения тестового контроля для оценки знаний студентов. Рассмотрены вопросы программной реализации тестового контроля знаний, в частности, настройки программ, проведения экспертизы, проверки правописания и поиска синонимов, проектирования тестов, приведены общие сведения о программе SSUquestionnaire.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284я73 + З970.826-018я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667649 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Яшанов С. М. 
Комп`ютерне тестування : навч.-метод. посіб. / С. М. Яшанов, І. М. Смекалін. - К. : НПУ, 2008. - 84 c. - Бібліогр.: с. 77-84. - укp.

Викладено основи комп'ютерного тестування, розглянуто основні класи комп'ютерних тестів та напрямки сучасних технологій їх проектування. Описано методику створення тестових завдань за допомогою інструментальної тестової оболонки SunRav TestOfficePro.

Изложены основы компьютерного тестирования, рассмотрены основные классы компьютерных тестов и направления современных технологий их проектирования. Описана методика создания тестовых задач с помощью инструментальной тестовой оболочки SunRav TestOfficePro.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1я73

Шифр НБУВ: ВА714424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Костин В. О. 
Моделирование процесса обучения в виде ориентированного графа / В. О. Костин, Ю. В. Шулима // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 2003. - № 2(18). - С. 424-426. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Висвітлено моделювання процесу навчання та предметної області навчання у вигляді орієнтованого графа. Проведено стислий огляд напрямків розвитку інформаційних систем навчання (ІСН). Стисло описано алгоритм пошуку помилок, на якісному рівні оцінено його переваги та недоліки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Григорова А. А. 
Модуль оценки качества теста / А. А. Григорова, А. Д. Бугаев, О. В. Каширских // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 2004. - № 1(19). - С. 472-477. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Зазначено, що сьогодні велика увага приділяється проблемі якості знань. Упровадження новітніх інформаційних технологій у процес навчання призводить до появи новітніх методів оцінки якості знань. Тестування - один з таких методів. Проаналізовано результати тестування групи студентів для визначення статистичних характеристик тестових завдань з метою вироблення рекомендацій щодо підвищення ефективності усього тесту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Любчак В. О. 
Аналіз оцінних функцій у рамках інформаційно-екстремальної інтелектуальної технології / В. О. Любчак, С. О. Петров, Б. О. Кузіков // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2007. - № 2. - С. 148-153. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Запропоновано порівняльний алгоритм вибору оптимальної в інформаційному розумінні оціночної функції для розв'язання задачі фазифікації під час тестового контролю знань та їх машинної оцінки в межах синтезу системи керування дистанційним навчанням, розробленим у межах інформаційно-екстремальної інтелектуальної технології.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Грібов В. М. 
Взаємозв'язок форми і типів тестових завдань з рівнем засвоєння навчального матеріалу / В. М. Грібов, О. О. Пилипенко, А. В. Скрипець // Електроніка та системи упр. - 2005. - № 3. - С. 99-105. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто практичні питання тестування як необхідного компонента модульної технології навчання. Запропоновано розподіл знань і умінь, які діагностуються, за змістом тесту; розкрито на конкретних прикладах зміст завдань і структуру відповідей для всіх відомих форм тестових завдань; уведено поняття типу тестового завдання, що забезпечує співвіднесеність рівнів засвоєння навчального матеріалу з формами тестових завдань як неодмінної умови гарантованого досягнення цілей навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кожем'яко В. П. 
Оптико-електронна геоінформаційно-енергетична система тотального тестування і оптимального управління науково-освітянськими і бібліотечними ресурсами для створення і розвитку централізованої бази знань / В. П. Кожем'яко, О. Г. Домбровський, І. Д. Івасюк, О. В. Шевченко, С. В. Дусанюк, С. С. Білан, А. В. Кожем'яко // Оптико-електрон. інформ.-енерг. технології. - 2005. - № 1. - С. 5-10. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано досягнення людства у сфері глобального оперування інформаційними й енергетичними аспектами природи. Наведено основні принципи реалізації оптико-електронної геоінформаційно-енергетичної системи для створення та розвитку централізованої бази знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23882 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Довбиш А. С. 
Оптимізація параметрів плану навчання системи підтримки прийняття рішень / А. С. Довбиш, В. А. Тронь // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2007. - № 2. - С. 154-162. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

У межах інформаційно-екстремальної інтелектуальної технології розглянуто оптимізацію рецепторного поля зображень і формування ієрархічної структури вхідних образів, що дозволило підвищити у режимі екзамену системи підтримки прийняття рішень достовірність та оперативність розпізнавання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Войченко А. П. 
Разработка технологических компонент поддержки интерактивного контроля знаний / А. П. Войченко // Управляющие системы и машины. - 2005. - № 6. - С. 66-70. - Библиогр.: 5 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.81 + Ч311.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Жовтяк И. В. 
Функциональная модель задачи адаптивного тестирования знаний / И. В. Жовтяк, О. И. Шаров // Управляющие системы и машины. - 2007. - № 4. - С. 43-52. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Построена функциональная модель задач тестирования знаний и адаптации тестов с помощью специальных методологий. Рассмотрены классический анализ тестов, нормативная методика тестирования знаний, разработанная Министерством образования Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського