2. |
Тригуб І. І. Професійна підготовка експертів у галузі освіти у країнах Східної Європи : автореф. дис. ... канд. пед наук : 13.00.04 / І. І. Тригуб; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2017. - 22 c. - укp.Вперше визначено ознаки класифікації країн Східної Європи щодо дослідження професійної підготовки експертів у галузі освіти (систематичність та тривалість підготовки). Виявлено тенденції професійної підготовки експертів у галузі освіти у країнах Східної Європи: загальні (зокрема: спрямованість підготовки експертів на забезпечення якості освіти; упровадження Кодексу етики щодо професійної діяльності експертів у галузі освіти як нормативного документу та ін.); специфічні (зокрема: підготовка експертів на рівні магістратури у вищих навчальних закладах (Латвійська Республіка); професійна підготовка експертів за різними формами (семінари, курси підвищення кваліфікації, аспірантура) (Російська Федерація) та ін.). Виокремлено перспективні напрями впровадження досвіду країн Східної Європи з професійної підготовки експертів у галузі освіти в Україні (зокрема: імплементація європейських стандартів забезпечення якості освіти; використання відкритої процедури обрання експертів у галузі освіти та ін.). Уточнено теоретичну сутність понять "експертна діяльність в освіті" та "експерт у галузі освіти". Вдосконалено форми та методи підготовки експертів у галузі освіти на рівні магістратури. Подальшого розвитку набули функції експертів у галузі освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 п/р(45)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА430613 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
3. |
Пономаренко Н. Г. Підготовка експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. Г. Пономаренко; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2017. - 20 c. - укp.Висвітлено проблему підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах Європейського Союзу (ЄС). Розкрито сутність понять "експертиза", "експертиза в галузі освіти", "експерт", "експерт з освіти", здійснено їх порівняльний аналіз в українському та німецькомовному науковому просторі, визначено вимоги до експертів з освіти та їх завдання. Проаналізовано проблему підготовки експертів з освіти у педагогічній теорії. Охарактеризовано експертну діяльність в галузі освіти в німецькомовних країнах ЄС. Досліджено організаційно-методичні засади підготовки експертів з освіти, а саме охарактеризовано кваліфікаційні цілі, освітні програми, зміст, форми та методи підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах ЄС. Розглянуто підготовку експертів в галузі освіти в Україні та визначено напрями використання досвіду підготовки експертів з освіти в німецькомовних країнах ЄС в Україні на міжнародному, національному та інституційному рівнях. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 п/р
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА430592 Пошук видання у каталогах НБУВ
|