Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)Журнали та продовжувані видання (74)
Пошуковий запит: (<.>U=Ц651.11-10$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Бурковський С. І. 
Досяжний рівень модернізації літаків МиГ-21 / С. І. Бурковський, С. І. Смик, Д. А. Півнєв // Системи озброєння і військ. техніка. - 2011. - Вип. 1. - С. 8-11. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Проаналізовано досягнутий рівень модернізації літака третього покоління МиГ-21. Визначено можливості нової авіоніки та контейнерів, що підвішуються, щодо застосування високоточної зброї, розвідки та застосування завад. Розглянуто деякі можливості нової БРЛС.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц651.11-10

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ланецький Б. М. 
Методика визначення параметрів виходу виробу з транспортно-пускового контейнера при проведенні контрольних льотних випробувань / Б. М. Ланецький, В. В. Кобзєв, В. А. Васильєв, В. В. Лук'янчук, Д. В. Фоменко // Системи озброєння і військ. техніка. - 2015. - № 4. - С. 24-27. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розроблена методика визначення часу виходу та висоти виходу виробу з транспортно-пускового контейнера при проведенні контрольних льотних випробувань. Розроблено рекомендації щодо її використання та подальшого розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц651.11-103 + Ц651.11-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ковтонюк И. Б. 
Экспериментальное исследование аэродинамических характеристик прямоугольного крыла с интерцептором на нижней поверхности / И. Б. Ковтонюк // Наука і техніка Повітр. сил Збройн. сил України. - 2015. - № 4. - С. 35-37. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Представлены результаты экспериментальных исследований по изучению одного из путей улучшения эффективности поперечного управления самолетом на закритических углах атаки посредством использования интерцептора, установленного на нижней поверхности крыла. Проведен весовой эксперимент по исследованию влияния интерцептора на коэффициент нормальной силы прямоугольного крыла.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц651.11-103 + О53-042.61-011

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Глущенко П. А. 
Аналіз особливостей різних типів кінцевих аеродинамічних поверхонь та їх впливу на аеродинамічні характеристики крила літального апарату / П. А. Глущенко // Системи озброєння і військ. техніка. - 2017. - № 1. - С. 96-100. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Представлено аналіз кінцевих аеродинамічних поверхонь і характеру впливу геометричних параметрів кінцевих аеродинамічних поверхонь на аеродинамічні характеристики крил. Наведено особливості структури течії потоку поблизу закінцівок крила з кінцевими аеродинамічними поверхнями різних типів. Зроблено висновок про актуальність дослідження впливу кінцевих аеродинамічних поверхонь на аеродинамічні характеристики крил при малих числах Рейнольдса польоту малогабаритних безпілотних літальних апаратів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц651.11-10

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Данилов Ю. А. 
Адаптивный алгоритм сопровождения траекторий воздушных объектов с учетом их возможного неразрешения / Ю. А. Данилов, Д. Н. Обидин, А. А. Тимочко, П. Г. Бердник // Системи озброєння і військ. техніка. - 2017. - № 1. - С. 101-104. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

На основе методики синтеза оптимального алгоритма сопровождения траекторий воздушных объектов в условиях их плотных потоков путем сокращения количества выдвигаемых и обрабатываемых гипотез совместного отождествления отметок разрабатываются решающие правила для квазиоптимальных алгоритмов сопровождения траекторий воздушных объектов с учетом их возможного неразрешения для одно- и многогипотезной моделей траектории движения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц651.11-10

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сагун Є. С. 
Алгоритм планування завантаження повітряного судна за критерієм пріоритетності / Є. С. Сагун, А. О. Сагун // Зб. наук. пр. Харків. ун-ту Повітр. сил. - 2020. - Вип. 4. - С. 40-45. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено особливості алгоритму оптимізації планування завантаження та необхідності його використання у реальному часі. Оскільки більшість вивчених моделей оптимізації завантаження не враховують фактори часу завантаження та деякі обмеження з центрування та завантаження, то представлений алгоритм завантаження надасть можливість більш ефективно організувати планування завантаження повітряного судна, запобігаючи появі невикористаного простору у вантажному відсіку, в умовах мультилагового маршруту. Представлений надалі алгоритм оптимізації передбачає розташування вантажу у вантажному відсіку ПС у заздалегідь визначений час та у порядку, визначеному конкретною документацією з пріоритетністю вивантаження у проміжних ділянках мультилагового маршруту, не перевищуючи обмеження із центрування та завантаження, а також мінімізувавши час завантаження та витрати на обслуговування у перерахунку на кожний рейс. Даний алгоритм став основою для оптимізаційної моделі планування завантаження, яка була наочно представлена у програмі комп'ютерного моделювання Blender v 2.83 Beta.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц651.11-10

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сушко А. Л. 
Методика урахування впливу стисливості повітря при розрахунку параметрів обтікання елементів компоновки літального апарату методами гідродинамічних особливостей / А. Л. Сушко // Зб. наук. пр. Харків. ун-ту Повітр. сил. - 2020. - Вип. 3. - С. 56-60. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто методику розрахунку аеродинамічних характеристик елементів компонування літального апарату з урахуванням впливу стисливості повітря. Вплив стисливості здійснюється на основі рішення квазілінійного рівняння, що отримане з рівняння Ейлера для потенційних течій при введенні припущення про їх ізоентропічність і відсутність вихрової структури в потоці. Задача розв'язується методом граничних інтегральних рівнянь. Граничні умови непротікання виконуються застосуванням градієнту конормалі по нормалі до панелі на поверхні розрахункового елементу компоновки. Працездатність запропонованої методики підтверджено задовільним збігом результатів розрахунку та відомих даних експериментальних досліджень, проведених іншими авторами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц651.11-10

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського