Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (9)Книжкові видання та компакт-диски (59)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)421.1-21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 60
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Балабанова Л. В. 
Информационное обеспечение обоснования управленческих решений в условиях маркетинговой ориентации предприятия : Моногр. / Л. В. Балабанова, Т. І. Алачева; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк, 2003. - 143 c. - (Шк. маркетинг. менедж.). - Библиогр.: 154 назв. - рус.

Раскрыта сущность информационного обеспечения процесса принятия управленческих решений. Приведена классификация информации, освещены проблемы информационного обеспечения. Описаны особенности использования маркетинговой информации и современных информационных технологий. Предложена методика комплексного исследования информационного обеспечения принятия управленческих решений в торговых предприятиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-210.302

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА650733 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Салухіна Н. Г. 
Організація і технологія інспектування : Навч. посіб. / Н. Г. Салухіна, О. І. Башкатова; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2003. - 212 c. - Бібліогр.: с. 190-194. - укp.

Розглянуто питання організації інспектування посадовими особами державних органів діяльності підприємств торгівлі, громадського харчування. Наведено законодавчі та нормативні документи, на підставі яких здійснюється інспектування. Проаналізовано особливості організації захисту прав споживачів в Україні та світі, а також проведення контролю за торгівельною діяльністю та правилами торгівельного обслуговування населення.

Рассмотрены вопросы организации инспектирования служебными лицами государственных органов деятельности предприятий торговли, общественного питания. Приведены законодательные и нормативные документы для осуществления инспектирования. Проанализированы особенности организации защиты прав потребителей в Украине и мире, а также контроля за порядком занятия торговой деятельностью и правилами торгового обслуживания населения.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-218 я73 + У9(4УКР)424.1-218 я73 + Х839(4УКР)207 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА644988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бланк И. А. 
Торговый менеджмент : Учеб. курс / И. А. Бланк. - К. : Эльга; Ника-Центр, 2004. - 488 c. - Библиогр.: с. 482-485 - рус.

Рассмотрены вопросы управления торговым предприятием (ТП) в процессе его операционной, инвестиционной и финансовой деятельности, а также разработки и реализации стратегии ТП. Изложены сущность, цель и функции торгового менеджмента, его организационные, экономические и финансовые основы. Определен состав активов, капитала и денежных потоков ТП. Описана система финансового контроллинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-212.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА655464 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Савельєва К. В. 
Зв'язки з громадськістю в системі маркетингового управління підприємствами : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / К. В. Савельєва; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2004. - 18 c. - укp.

Узагальнено основні підходи до розуміння зв'язків підприємств з громадськістю, виявлено проблеми маркетингового управління цими зв'язками, вдосконалено класифікацію громадськості, розглянуто поняття стратегічного набору в сфері зазначених зв'язків. Надано визначення комплексної маркетингової системи їх потенціалу. Проведено маркетингові дослідження практики використання зв'язків з громадськістю у підприємствах за напрямками: діагностика комплексної маркетингової системи потенціалу зв'язків, моніторинг громадської думки, маркетинговий контролінг діяльності підприємств у даній сфері. Наведено рекомендації щодо вдосконалення управління зв'язками з громадськістю за умов маркетингової орієнтації підприємств. Розроблено комплексну маркетингову систему потенціалу цих зв'язків. Запропоновано систему стратегічних наборів, які враховують основні параметри діяльності щодо зв'язків з громадськістю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-212.1 + У9(4УКР)421.1-21 + У9(4УКР-4ДОН)290-212.1 + У9(4УКР-4ДОН)421.1-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Аль-Зіадат Акіф Юзеф М.  
Підвищення ефективності управління діяльністю торговельного підприємства : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / Акіф Юзеф М. Аль-Зіадат; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2002. - 18 c. - укp.

Розроблено методику вдосконалення менеджменту в торгівлі з урахуванням управлінської парадигми та впливу навколишнього середовища на діяльність підприємства на підставі маркетингового та стратегічного підходів. Розглянуто систему показників ефективності планування фінансово-господарської діяльності підприємства. Проаналізовано діяльність торгових підприємств із використанням удосконаленої системи показників з метою узагальнення особливостей та головних тенденцій їх розвитку. Доведено необхідність застосування управління за слабким сигналом та розроблено інструментарій для оцінки впливу зовнішнього оточення на діяльність торгового підприємства. Визначено механізми тактичного планування у підприємстві за умов сучасного господарювання. Запропоновано організаційно-економічне забезпечення стратегії управління торговим підприємством. Розглянуто процес регулювання роздрібного товарообігу, основою якого є координація потоків попит - товарообіг та товарообіг - прибуток.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-21-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321886 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лисевич В. В. 
Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / В. В. Лисевич; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2004. - 19 c. - укp.

Обгрунтовано концепцію стратегічного маркетингового управління конкурентоспроможністю підприємств, визначено його сутність, перспективи та проблеми застосування. Встановлено значення стратегічного маркетингу як основи забезпечення конкурентних переваг підприємств. Досліджено практику стратегічного маркетингового управління конкурентоспроможністю підприємств за наступними напрямками: стратегічним моніторингом конкурентного маркетингового середовища підприємств роздрібної торгівлі, діагностикою процесу стратегічного маркетингового управління конкурентоспроможністю підприємств та його стратегічним контролем. Розроблено концептуальну модель інтегрованого маркетингового управління конкурентоспроможністю підприємств і комплексну систему стратегічного маркетингового управління конкурентоспроможністю.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332092 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сліпенький В. В. 
Стратегічне маркетингове управління підприємством в умовах ринкової економіки : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / В. В. Сліпенький; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2004. - 19 c. - укp.

Визначено основні передумови розвитку стратегічного керування в Україні. Розроблено алгоритм процесу стратегічного маркетингового управління. Здійснено оцінку привабливості стратегічного клімату. Здійснено відповідний аудит організації маркетингу в підприємствах, які досліджувалися. Проаналізовано систему маркетингової діяльності. Вивчено питання щодо використання маркетингових інновацій у досліджених підприємствах, оцінено ступінь досягнення їх стратегічних маркетингових цілей. Проаналізовано стан розробленості стратегій маркетингового управління в підприємствах, а також товарну, цінову, збутову, комунікаційну, кадрову політику. За результатами бенчмаркінгу стратегічного маркетингового управління на корпоративному, процесному та портфельному рівнях маркетингу підприємств, що досліджуються, побудовано поле бенчмаркінгу. Розроблено комплексну систему стратегічного маркетингового управління підприємством, а також карту стратегічних груп. Рекомендовано корпоративні, функціональні та інструментальні стратегії для досліджених підприємств. Запропоновано стратегічні зміни в організації маркетингового управління підприємствами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-211.1 + У9(4УКР-4ДОН)421.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328640 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мажинський Р. В. 
Управління маркетинговим потенціалом підприємства в умовах ринку : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Р. В. Мажинський; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2004. - 19 c. - укp.

Виявлено зовнішні та внутрішні фактори використання маркетингового потенціалу українськими підприємствами, розроблено алгоритм його дослідження. Визначено рівень використання сукупного потенціалу маркетингових ресурсів підприємств, проведено моніторинг вітчизняного ринку страхових послуг. Здійснено аналіз конкурентного середовища підприємств, встановлено фактори конкурентоспроможності маркетингового потенціалу, побудовано карту стратегічних груп. Розроблено комплексну систему управління маркетинговим потенціалом підприємства, визначено кількісні показники його оцінки, створено відповідні комп'ютерні програми. Запропоновано блок-схему процесу управління маркетинговими ризиками, сформульовано вимоги щодо якості його інформаційного забезпечення. Рекомендовано стратегії управління ризиками. Розроблено блок-схему стратегічного програмування конкурентоспроможності маркетингового потенціалу, визначено стратегічну конкурентну мету й етапи конкурентного аналізу. Запропоновано портфель конкурентних стратегій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332088 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Приймак В. М. 
Управління торговельним підприємством на засадах системного підходу : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / В. М. Приймак; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Розв'язано теоретичні, методологічні та організаційні питання побудови й удосконалення системи керування торговельним підприємством на засадах системного підходу за умов трансформації економіки України. Теоретично обгрунтовано нову методологію аналізу соціально-економічних систем як систем складної природи та механізм міжсистемних взаємодій, побудовано моделі системи керування та керованої системи підприємства відповідно до міжнародних стандартів менеджменту. Розроблено алгоритм оптимізації керування підприємством на базі математичної моделі грошових потоків, проект типової структури автоматизованої інформаційно-аналітичної системи керування підприємством. Запропоновано типовий перелік бізнес-процесів та оптимальний шлях створення цієї системи за сучасних умов господарювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лутай А. П. 
Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємств торгівлі : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / А. П. Лутай; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2004. - 19 c. - укp.

Розглянуто пріоритетні завдання державної політики у сфері інформаційної інфраструктури. Визначено основні проблеми інформаційного забезпечення маркетингової діяльності сучасних підприємств. Запропоновано матрицю інформаційної насиченості даної діяльності; оцінено якість інформації, залученої на досліджених підприємствах. Проаналізовано інформаційний ризик підприємства, а також використання маркетингової інформації різними структурними підрозділами апарату керування. Визначено основні причини відсутності на торговельних підприємствах логістичних інформаційних систем. Висвітлено аспекти реалізації програмної та проектної стратегії маркетингових досліджень на підприємствах. Вивчено основні показники результативності господарської діяльності досліджених підприємств, а також проаналізовано використання інформаційних технологій та наведено систему необхідної маркетингової інформації. Запропоновано заходи щодо зниження рівня інформаційного ризику, зокрема, створення систем трьох груп: планових, диспозитивних, виконавчих. Наведено алгоритм розробки інформаційної логістичної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-211.1 ф + У9(4УКР-4ДОН)421.1-211.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Спіцина Н. М. 
Інформаційний сервіс у системі управління торговельним підприємством : автореф. дис... канд. екон. наук / Н. М. Спіцина; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2008. - 20 c. - укp.

Розроблено теоретико-методологічні засади надання інформаційного сервісу управлінському персоналу підприємства. Запропоновано концепцію даного сервісу для підтримки прийняття управлінських рішень і реалізації торговельних бізнес-процесів, що дозволяє досягти визначених економічних і соціальних цілей. У межах концепції вдосконалено понятійний апарат стосовно з'ясування інформаційної потреби, а також щодо системи інформаційного сервісу. Обгрунтовано вибір комплексу показників системи інформаційного сервісу підприємства й інструментальних засобів їх оцінювання, які є підставою під час вибору стратегії управління. Розроблено організаційно-економічний механізм реалізації процесів управління інформаційним сервісом на торговельному підприємстві, який грунтується на апаратно-програмних, кадрових ресурсах, організаційних, методичних та інших засадах, що дозволяє вдосконалити організаційну структуру та підвищити економічну ефективність управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-210.302

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357110 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ільєнко Ю. І. 
Інформаційне забезпечення управління торговельним підприємством на основі агентного підходу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Ю. І. Ільєнко; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2010. - 20 c. - укp.

Проаналізовано особливості інформаційного забезпечення (ІЗ) системи управління торговельним підприємством, визначено місце та роль агентного підходу до такого управління. Запропоновано концепцію ІЗ даної системи на підставі агентного підходу, яка є системою положень щодо раціоналізації управлінської діяльності шляхом інформаційної підтримки розробки управлінських рішень з урахування суб'єктивних факторів взаємодії учасників інформаційних комунікацій. Запропоновано методичний підхід щодо розробки системи ІЗ управління підприємством торгівлі на підставі агентного підходу. Визначено технологічні аспекти використання агентних систем. Розроблено організаційно-економічний механізм впровадження агентних імітаційних моделей у систему ІЗ управління торговельним підприємством.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-210.302

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА374914 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Фединець Н. І. 
Програмоване ситуаційне управління торговельними підприємствами : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. І. Фединець; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. - Л., 2010. - 19 c. - укp.

Запропоновано класифікацію ситуацій за ступенем ризику. Визначено параметри-детермінанти ситуацій. Виділено групи ситуацій, які обумовлюють розвиток торгівлі. Проаналізовано зміни в галузі торгівлі за сучасних умов розвитку ринку. Наведено чинники впливу на ситуації в торгівлі. Визначено множину ситуацій на торговельних підприємствах та об'єднано їх у кластери, пов'язані з торговельно-технологічним процесом та управлінням трудовими ресурсами. Розроблено методичні рекомендації з формування стратегії програмованого ситуаційного управління та побудови системи даного управління з урахуванням ефекту синергії. Наведено алгоритм та систему показників оцінки ефективності програмованого ситуаційного управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372272 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Панчук А. С. 
Стратегічне маркетингове управління комерційною діяльністю підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / А. С. Панчук; Донец. нац. ун-т екон. і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2009. - 19 c. - укp.

Розкрито сутність і значення стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств. З'ясовано наукові засади стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств. Визначено концептуальну модель стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю. Проаналізовано стратегічний маркетинговий клімат та потенціал стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств, що дозволило виявити проблеми, вирішення яких запропоновано на основі стратегічного маркетингового підходу. До впровадження у практичну діяльність підприємств запропоновано комплексну систему стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств. Розроблено обгрунтовані маркетингові стратегії управління комерційною діяльністю підприємств.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367568 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Москаленко В. В. 
Технологія побудови траєкторії розвитку комерційного підприємства на підставі обраних стратегій / В. В. Москаленко, В. М. Лисанець // Системи оброб. інформації. - 2011. - Вип. 4. - С. 251-257. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто питання стратегічного управління розвитком підприємства. Сформовано постановку задачі управління розвитком комерційного підприємства. Створено інструментарій, що дозволяє обгрунтовано обирати напрямок розвитку підприємства, а також будувати траєкторію розвитку на підставі сформованих стратегій розвитку, використовуючи підхід системної оптимізації в поєднанні з траєкторним підходом.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Павлова В. А. 
Управління торгівлею: регіональний аспект : монографія / В. А. Павлова, Л. Д. Гармідер, Л. А. Гончар, В. М. Орлова, О. Р. Сергєєва; Дніпропетр. ун-т ім. А. Нобеля. - Д. : Дніпропетр. ун-т ім. А. Нобеля, 2012. - 219 c. - Бібліогр.: с. 172-197 - укp.

Розглянуто аспекти дослідження ефективності управління торгівлею у регіоні, конкурентоспроможності підприємства, процеси формування конкурентних переваг на різних стадіях економічного розвитку, механізми розробки та реалізації стратегії розвитку підприємств. Досліджено категорії конкуренції та конкурентоспроможності в системі ринкових відносин, процеси формування конкурентної переваги підприємства на різних стадіях економічного розвитку, систему критеріїв, факторів і показників оцінки конкурентоспроможності підприємства. Розкрито базові стратегії як основу стратегії розвитку підприємства, порядок обгрунтування вибору його стратегії, механізми її формування та реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА755085 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Фролова Л. В. 
Управління економічним потенціалом торговельних підприємств : монографія / Л. В. Фролова, О. В. Григораш; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : Ноулідж, Донец. від-ня, 2013. - 200 c. - Бібліогр.: с. 120-137 - укp.

Розглянуто сутність економічного потенціалу та його види, обгрунтовано механізм його управління. Розкрито положення структурно-функціональної моделі системи управління економічним потенціалом торговельних підприємств. Розроблено структурно-логічну схему оцінки збалансованості розвитку економічного потенціалу. Обгрунтовано методичний підхід до визначення й обгрунтування загальних стратегій управління торговельними підприємствами. Розроблено матрицю ранжирування пріоритетності стратегій управління економічним потенціалом, на основі якої здійснено іюзиціювання торговельних підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА766438 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Нікульча В. А. 
Сучасна концепція маркетингу взаємовідносин у діяльності підприємств / В. А. Нікульча // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 21. - С. 40-43. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено питання сутності та використання концепції маркетингу взаємовідносин підприємствами. Проаналізовано основні характеристики та управлінські підходи маркетингу взаємовідносин. Визначено переваги підприємств, що застосовують концепцію маркетингу взаємовідносин, та обгрунтовано її необхідність застосування на торговельних підприємствах.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Краус К. М. 
Управління маркетингом малого торговельного бізнесу: концепції, організація, домінанти розвитку : монографія / К. М. Краус; ВНЗ Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі". - Полтава : Дивосвіт, 2013. - 162 c. - укp.

Досліджено еволюцію управлінських концепцій маркетингу й їх економічну сутність. Розглянуто стимули та перешкоди на шляху впровадження інноваційних концепцій маркетингу українськими суб'єктами господарювання. Вивчено світовий досвід та українську практику управління маркетингом малого торговельного підприємництва. Увагу приділено оцінці особливостей і тенденцій розвитку маркетингу суб'єктів малого бізнесу в Україні, а також визначенню ефективності їх рекламної політики. Запропоновано для застосування суб'єктами малого торговельного підприємництва сучасні нетрадиційні види маркетингу та мерчандайзингові заходи. Наведені рекомендації щодо венчурного фінансування маркетингової діяльності малого бізнесу торговельної галузі України здатні подолати їх нестачу у фінансових ресурсах і забезпечити їм стабільний розвиток в довгостроковій перспективі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.11-211.1 + У9(4УКР)421.1-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771470 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Сердюк В. М. 
Комплекс ключових інструментів управління операційною діяльністю торговельного підприємства малого бізнесу / В. М. Сердюк, Т. Ш. Акаєва // Бізнес Інформ. - 2013. - № 11. - С. 203-211. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Запропоновано комплекс ключових інструментів управління операційною діяльністю торговельного підприємства малого бізнесу, яка включає: бюджетування операційної діяльності; її облік за нормами і відхиленнями від них; моніторинг операційної діяльності підприємства, що передбачає аналіз виявлених відхилень. Наведено найбільш ефективний шлях реалізації та практичного використання представленої концепції і застосування системи "стандарт - кост", у межах якої вирішуються такі завдання: бюджетування доходів від операційної діяльності; встановлення стандартів витрат; накопичення даних про фактичні доходи і витрати; аналіз відхилень і складання звітності; внесення необхідних коректив. Запропоновано також імітаційну модель аналізу динаміки торгівельних процесів, яка дозволяє з'ясувати ключові сфери управління операційною діяльністю малого торговельного підприємства і принципи здійснення ефективної та продуманої фінансової політики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського