Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Автореферати дисертацій (10)Книжкові видання та компакт-диски (66)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)262.10-211.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 57
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Новикова І. В. 
Банківський маркетинг і його роль у розвитку ринкової економіки України / І. В. Новикова; Укр. акад. зовніш. торгівлі. - К., 1999. - 63 c. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглядається роль банківського маркетингу в розвитку ринкової економіки України. Висвітлюється питання підвищення ефективності організаційного, інформаційного і методичного забезпечення банківського маркетингу та його впровадження в практику кредитно-фінансових інститутів України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588865 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Алексєєв І. В. 
Банківський маркетинг : Навч. посіб. для студ. екон. спец. вузів / І. В. Алексєєв, О. В. Захарчук, Н. Н. Рим; Нац. банк України. Держ. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 1998. - 94 c. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Вивчаються питання основ маркетингу та проблеми банківського маркетингу. Зокрема, розглядаються банківські послуги та особливості їх ринкового просування. Представлено тематику і методичні рекомендації щодо проведення семінарських і практичних занять.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591187 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ляпин З. Ф. 
Маркетинг в банковской сфере : Учеб. пособие / З. Ф. Ляпин, И. И. Гончарова; Восточноукр. гос. ун-т. - Луганск, 1998. - 186 c. - Библиогр.: 17 назв. - рус.

Систематизирован материал по целому комплексу вопросов, связанных с организацией маркетинговой деятельности в банковском учреждении. Рассмотрена роль маркетинговой философии в реформировании банковской системы Украины, сущность концепции маркетинга применительно к банковской индустрии. Особое внимание уделено основным этапам ситуационного анализа - анализу рыночных возможностей, конкурентной среды, внутренних возможностей банка, а также отбору целевых рынков. Охарактеризованы вопросы разработки стратегии, политики и тактики деятельности банка в рыночной экономике, планирования комплекса маркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592984 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лабецька Л. М. 
PR як важливий компонент маркетингової стратегії банку / Л. М. Лабецька // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2004. - Вип. 6. - С. 150-158. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Романенко Л. Ф. 
Банківський маркетинг / Л. Ф. Романенко. - К. : Вид. Дім "Ін Юре", 2001. - 483 c. - Бібліогр.: 360 назв. - укp.

Описано теорію та практику маркетингових технологій на підставі зарубіжного та вітчизняного досвіду. Наведено результати маркетингових досліджень за умов гуманізації виробництва, новітніх технологій та глобалізації науково-технічних інформаційних технологій. Запропоновано напрямки розвитку маркетингу як науки у соціально орієнтованій економіці. На базі програми економічного та соціального розвитку України, нормативних актів Національного банку України з грошово-кредитної політики висвітлено методологію маркетингової діяльності у банках України, спрямовану на досягнення західноєвропейського рівня інтеграції та регіоналізації банківської діяльності. Розглянуто модель маркетингового процесу, класифікацію банківського продукту, його створення та реалізацію у системі комерційних банків України під час вирішення проблем монетарного та регулятивного характеру, політики курсоутворення та валютного регулювання, вдосконалення платіжно-кредитної системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)262.10-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА615572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Новикова І. В. 
Банківський маркетинг : Навч.-метод. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / І. В. Новикова, Л. М. Худолій, М. П. Денисенко, В. Г. Кабанов; Європ. ун-т. - К., 2003. - 155 c. - Бібліогр.: 56 назв. - укp.

Розглянуто питання основ маркетингу та проблеми розвитку банківського маркетингу. Проналізовано формування банківської системи і ринку банківських послуг в Україні. Розкрито сутність і особливості маркетингу в банківській сфері. Описано організаційну структуру служб маркетингу в банках.

Рассмотрены вопросы основ маркетинга и проблемы развития банковского маркетинга. Проанализировано формирование банковской системы и рынка банковских услуг в Украине. Раскрыты сущность и особенности маркетинга в банковской сфере. Описана организационная структура служб маркетинга в банках.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА646061 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Колодізєв О. М. 
Маркетинг у банку : Навч. посіб. / О. М. Колодізєв, Д. В. Трегуб, О. В. Хмеленко; Харк. держ. екон. ун-т. - Х. : ВД "ІНЖЕК", 2004. - 155 c. - (Навч. вид.). - укp.

Висвітлено специфіку маркетингу у банківській сфері, діючу сегментацію банківського ринку та шляхи визначення маркетингової стратегії комерційного банку. Описано процес ціноутворення на банківські продукти, проаналізовано товарну політику комерційного банку, роль комунікацій у просуванні банківських продуктів на ринок. Визначено шляхи подальшого удосконалення процесу організації та контролю у банківському маркетингу.

Освещены специфика маркетинга в банковской сфере, действующая сегментация банковского рынка и пути определения маркетинговой стратегии коммерческого банка. Описан процесс ценообразования на банковские продукты, проанализированы товарная политика коммерческого банка, роль коммуникаций в продвижении банковских продуктов на рынок. Определены пути дальнейшего усовершенствования процесса организации и контроля в банковском маркетинге.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651993 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Завадська Д. В. 
Формування системи банківського маркетингу : Моногр. / Д. В. Завадська; Одес. нац. політехн. ун-т. - О., 2003. - 76 c. - Бібліогр.: 68 назв. - укp.

Викладено методологічні та методичні положення щодо формування та реалізації системи банківського маркетингу за умов перехідної економіки в Україні. Описано елементи банківського маркетингу, проаналізовано досвід формування вітчизняної банківської системи.

Изложены методологические и методические положения по формированию и реализации системы банковского маркетинга в условиях экономики трансформации в Украине. Описаны элементы банковского маркетинга, проанализирован опыт формирования отечественной банковской системы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА645832 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Романенко Л. Ф. 
Банківський маркетинг : курс лекцій / Л. Ф. Романенко, А. В. Коротєєва; Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна". - К., 2007. - 169 c. - укp.

Розкрито сучасну концепцію та сутність банківського маркетингу, визначено етапи його розвитку, сегментацію ринку банківських продуктів. Проаналізовано особливості та функції банківського маркетингу, закономірності стратегічного маркетингу та його роль у банківській діяльності, специфіку контролю маркетингової діяльності в банку.

Раскрыты современная концепция и сущность банковского маркетинга, определены этапы его развития, сегментация рынка банковских продуктов. Проанализированы особенности и функции банковского маркетинга, закономерности стратегического маркетинга и его роль в банковской деятельности, специфика контроля маркетинговой деятельности в банке.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1я7-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА692800 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лютий І. О. 
Банківський маркетинг : Навч. посіб. / І. О. Лютий, О. О. Солодка. - К. : Знання, 2006. - 395 c. - (Вища освіта XXI ст.). - Бібліогр.: с. 331-350. - укp.

Висвітлено економічну природу, сутність і складові банківського маркетингу, особливості розробки його стратегії за умов ринкової економіки. Розглянуто шляхи впливу даного маркетингу на підвищення ефективності діяльності банку. Описано моделі оптимізації активів і пасивів, інвестиційної та кредитної політики комерційного банку, взаємозв'язку банківського маркетингу та макроекономічної ситуації на кредитному ринку. Подано відомості щодо аудиту реалізації стратегії банківського маркетингу. Розкрито сутність корпоративного іміджу комерційного банку.

Освещены экономическая природа, сущность и составные банковского маркетинга, особенности разработки его стратегии в условиях рыночной экономики. Рассмотрены пути влияния данного маркетинга на повышение эффективности деятельности банка. Описаны модели оптимизации активов и пассивов, инвестиционной и кредитной политики коммерческого банка, взаимосвязи банковского маркетинга и макроэкономической ситуации на кредитном рынке. Поданы сведения об аудите реализации стратегии банковского маркетинга. Раскрыта сущность корпоративного имиджа коммерческого банка.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683079 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Цибулько О. В. 
Забезпечення ефективного продажу у сфері банківського бізнесу / О. В. Цибулько // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Євроінтеграц. курс України: фін. вимір. - 2006. - Вип. 3, ч. 2. - С. 78-84. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Брітченко І. Г. 
Маркетинг у банках : навч. посіб. / І. Г. Брітченко, М. І. Бєлявцев, Н. М. Тягунова; Полтав. ун-т спожив. кооп. України. - Полтава, 2008. - 345 c. - Бібліогр.: с. 319-343. - укp.

Висвітлено теоретичні засади маркетингу в банках. Розкрито основні параметри маркетингу механізмів формування, функціонування та розподілу банківського капіталу, охарактеризовано його інструментарій, продукти та процеси. Проаналізовано можливості підвищення конкурентоздатності банку та банківської системи на підставі застосування маркетингу й оптимізації структури управління.

Освещены теоретические основы маркетинга в банках. Раскрыты главные параметры маркетинга механизмов формирования, функционирования и распределения банковского капитала, охарактеризованы его инструментарий, продукты и процессы. Проанализированы возможности повышения конкурентоспособности банка и банковской системы на основе примения маркетинга и оптимизации структуры управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.424.1я7 + У9(4УКР)262.10-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА695650 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Шевцова О. Й. 
Маркетинг у банківській діяльності: дослідження та планування / О. Й. Шевцова // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2005. - Вип. 6. - С. 326-330. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69229 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
14.

Дубовик О. В. 
Маркетинг у банку : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. В. Дубовик, С. М. Бойко, М. А. Вознюк, Т. Д. Гірченко; Нац. банк України. Львів. банк. ін-т. - Л., 2006. - 276 c. - укp.

Висвітлено загальну концепцію маркетингу у банківській сфері. Проаналізовано еволюцію маркетингової думки у банківському середовищі України. Визначено місце стратегічної маркетингової діяльності банку в системі управління конкурентоспроможністю. Охарактеризовано споживчі особливості банківського маркетингу, особливу увагу приділено питанню вибору цільових ринків, а також розгляду сучасних технологій і моделей впливу на поведінку клієнтів. Висвітлено теоретичні засади операційного маркетингу у банку. Описано інструменти банківського маркетингу, методологію та методи планування поточної маркетингової діяльності в банку. Розглянуто законодавчі та галузеві обмеження конкуренції, наведено огляд ефективних стратегій формування конкурентних переваг, методики оцінки конкурентоспроможності окремих банківських продуктів та банку в цілому. Представлено близько двох десятків спеціально розроблених практичних методик банківського маркетингу, адаптованих до українських умов.

Изложена общая концепция маркетинга в банковской сфере. Проанализирована эволюция маркетинговой теории в банковской среде Украины. Показано место стратегической маркетинговой деятельности банка в системе управления конкурентоспособностью. Охарактеризованы потребительские особенности банковского маркетинга, особое внимание уделено вопросу выбора целевых рынков, а также рассмотрению современных технологий и моделей влияния на поведение клиентов. Освещены теоретические основы операционного маркетинга в банке. Описаны инструменты банковского маркетинга, методология и методы планирования текущей маркетинговой деятельности в банке. Рассмотрены законодательные и отраслевые ограничения конкуренции, приведен обзор эффективных стратегий формирования конкурентных преимуществ, методики оценки конкурентоспособности некоторых банковских продуктов и банка в целом. Представлены около двох десятков специально разработанных практических методик банковского маркетинга, адаптированных к украинским условиям.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)262.10-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА671718 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Нікітін А. В. 
Маркетинг у банку : Навч. посіб. / А. В. Нікітін, Г. П. Бортніков, А. В. Федорченко; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2006. - 431 c. - Бібліогр.: 81 назв. - укp.

Проаналізовано специфіку маркетингу в банківській сфері, банківський ринок, конкурентне середовище комерційних банків, їх маркетингову стратегію, визначено місце стратегічного маркетингу в структурі управління фірмою та її комплексом маркетингу. Висвітлено продуктову політику комерційних банків, особливості ціноутворення за кредитними та депозитними продуктами, описано систему збуту банківських продуктів. Розглянуто питання формування та управління мережі філіалів банків, становлення і розвитку бізнес-комунікацій комерційних банків, аудиторського контролю маркетингової діяльності банків, розкрито зміст їх комунікаційної політики, функції організаційних структур маркетингу в банках.

Проанализированы специфика маркетинга в банковской сфере, банковский рынок, конкурентная среда коммерческих банков, их маркетинговая стратегия, определено место стратегического маркетинга в структуре управления фирмой и её комплексом маркетинга. Освещены продуктовая политика коммерческих банков, особенности ценообразования по кредитным и депозитным продуктам, описана система сбыта банковских продуктов. Рассмотрены вопросы формирования и управления сети филиалов банков, становления и развития бизнес-коммуникаций коммерческих банков, аудиторского контроля маркетинговой деятельности банков, раскрыты содержание их коммуникационной политики, функции организационных структур маркетинга в банках.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.424я7 + У9(4УКР)262.10-211.1я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683593 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Капралов Р. О. 
Особливості банківського маркетингу в Україні / Р. О. Капралов // Економіка пром-сті. - 2007. - № 2. - С. 181-186. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено організаційно-економічні проблеми маркетингової діяльності українських банків за умов становлення ринкового механізму. Визначено сутність та запропоновано стратегії маркетингової діяльності банків, обгрунтовано напрями підвищення її ефективності.

Исследованы организационно-экономические проблемы маркетинговой деятельности банков в условиях становления рыночного механизма. Раскрыта сущность и разработаны стратегии маркетинговой деятельности банков, обоснованы направления повышения ее эффективности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Павленко А. Ф. 
Формування комплексу маркетингових комунікацій на ринку банківських продуктів : моногр. / А. Ф. Павленко, І. Л. Решетнікова, І. І. Гончарова; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2005. - 248 c. - Бібліогр.: с. 204-214. - укp.

Розглянуто проблеми організації маркетингової діяльності в банківських установах. Розкрито зміст елементів маркетингового комплексу на ринку банківських продуктів. Значну увагу приділено методиці формування комплексу маркетингових комунікацій банків для просування фінансових продуктів на цільовий ринок і виявлення впливу комунікаційних інструментів на процес прийняття рішення клієнтами банківських установ.

Рассмотрены проблемы организации маркетинговой деятельности в банковских учреждениях. Раскрыто содержание элементов маркетингового комплекса на рынке банковских продуктов. Значительное внимание уделено методике формирования комплекса маркетинговых комммуникаций банков для продвижения финансовых продуктов на целевой рынок и выяления влияния коммуникационных инструментов на процесс принятий решения клиентами банковских учреждений.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690942 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Вовчак О. Д. 
Маркетинг в банку : навч. посіб. / О. Д. Вовчак, О. І. Завійська, Ю. О. Самура; Укоопспілка, Львів. комерц. акад. - Л., 2008. - 360 c. - Бібліогр.: с. 348-354. - укp.

Розглянуто питання організації та методики роботи маркетингової служби в банку. Висвітлено основні напрями розвитку комплексної системи організації банківської справи та збуту банківських послуг. Розкрито особливості сегментації, дослідження й аналізу банківського кредитного ринку, принципи побудови банківських маркетингових служб.

Рассмотрены вопросы организации и методики работы маркетинговой службы в банке. Освещены основные направления развития комплексной системы организации банковского дела и сбыта банковских услуг. Раскрыты особенности сегментации, исследования и анализа банковского кредитного рынка, принципы построение банковских маркетинговых служб.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711282 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Хмеленко О. В. 
Маркетинг у банку : конспект лекцій / О. В. Хмеленко; Харк. нац. екон. ун-т. - Х., 2008. - 124 c. - Бібліогр.: с. 121-123. - укp.

Охарактеризовано банківський ринок, його сегментацію, конкурентне середовище, маркетингову стратегію та продуктову політику комерційного банку. Розглянуто питання ціноутворення на банківські продукти, їх продажу, комунікації, організаційні аспекти маркетингу у банку, а також контроль у банківському маркетингу.

Охарактеризованы банковский рынок, его сегментация, конкурентная среда, маркетинговая стратегия и продуктовая политика коммерческого банка. Рассмотрены вопросы ценообразования на банковские продукты, их продажи, коммуникации, организационные аспекты маркетинга в банке, а также контроль в банковском маркетинге.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.424.1 я73-2 + У9(4УКР)262.10-211.1 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713941 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Заєць М. А. 
Корпоративний імідж в оптимізації стратегії банківського маркетингу / М. А. Заєць, А. О. Петрова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 633. - С. 842-847. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто сутність і значення корпоративного іміджу в оптимізації банківського маркетингу. Досліджено напрямки формування корпоративного іміджу комерційного банку для різних груп громадськості. Наведено методику формування корпоративного іміджу вітчизняних комерційних банків.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського