Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.121$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.ВС33876 Мазаракі А. А. Економіка торговельного підприємства [Текст] : Підруч. для студ. вищ. навч. закл.
2.Ж25176 Гамова І. В. Специфічні особливості комплексу маркетингу підприємства, що працює у сфері роздрібної електронної торгівлі [] // Економічний вісник Донбасу, 2013,N № 3.-С.192-201
3.Ж23291 Grubor A. Consumer reactions to out-of-stock of hedonic products [] // Актуальні проблеми економіки, 2013,N № 9.-С.282-293
4.ВА794059 Чорна М. В. Управління конкурентними перевагами підприємства: вітчизняний та міжнародний досвід [Текст] : монографія / М. В. Чорна, О. М. Блохіна ; Харків. держ. ун-т харчування та торгівлі
5.ВА797660 Мазаракі А. А. Мерчандайзинг [Текст] : навч. посіб. для студентів ВНЗ / А. А. Мазаракі, Н. Б. Ільченко ; Київ. нац. торг.-екон. ун-т
6.Ж23291 Гросул В. А. Методичні засади оцінювання сприятливості зовнішнього середовища для адаптації підприємств роздрібної торгівлі [] // Актуальні проблеми економіки, 2017,N № 4.-С.62-74
7.Ж72117 Однолько В. Проблема управління витратами торговельних підприємств [] // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т, 2017,N № 3.-С.117-125
8.Ж14572 Григоренко Т. М. Використання CRM-систем у діяльності франчайзингових роздрібних торговельних мереж [] // Бізнес Інформ, 2017,N № 11.-С.424-429
9.Ж29409/А Biesok G. Customer satisfaction and retailer image as drivers of customer loyalty: evidence from Polish supermarkets [] // Вісник Національного університету "Львівська політехніка", 2020. т.Т. 4,N № 1:Проблеми економіки та упр.-С.135-141
10.Ж73250 Farynovych I. Factoring management on the basis of formation of optimizing factoring portfolio of trade enterprises [] / I. Farynovych, Kh. Danylkiv [et al.] // Фінанс.-кредит. діяльність: проблеми теорії та практики, 2020,N Вип. 4.-С.69-78
11.ВА851372 Коптєва Г. М. Теорія та методологія забезпечення економічної безпеки бізнес-процесів торговельного підприємства [Текст] : монографія / Г. М. Коптєва ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. інт"
12.Ж14572 П'ятницька Г. Т. Життєвий цикл: варіативність наукових підходів до визначення та специфіка в управлінні розвитком підприємств торгівлі [] / Г. Т. П'ятницька, Є. І. Чудакова, К. С. Кандагура // Бізнес Інформ, 2021,N № 11.-С.451-460
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського