Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (106)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (403)Журнали та продовжувані видання (286)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.10$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 195
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Котик Л. Є. 
Особливості стратегії комунікації в західному рекламному менеджменті / Л. Є. Котик // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Екон. пробл. розв. вир-ва регіону: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 31. - С. 352-358. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Ляпина Т. В. 
Бизнес и коммуникации или Школа современной рекламы : Экспресс-курс современной рекламы / Т. В. Ляпина. - К. : Альтерпрес, 2002. - 336 c. - рус.

Проанализирован и обобщен мировой опыт теории и практики рекламы. Раскрыто содержание понятия современной рекламы, приведен целостный подход к разработке и реализации комплексной рекламной кампании для обеспечения ее высокой результативности. Приведены рекомендации специалистов по созданию и размещению эффективной рекламной продукции, организации рекламных акций во всех сферах не- и коммерческой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81 + Ч620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА637304 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Белявцев М. И. 
Инфраструктура товарного рынка : Учеб. пособие для студ. вузов / М. И. Белявцев, Л. В. Шестопалова; Донец. нац. ун-т. - Донецк, 2003. - 418 c. - Библиогр.: с. 411-417 - рус.

Рассмотрены сущность, назначение и состав инфраструктуры товарного рынка, охарактеризованы основные части его инфраструктурного комплекса. Освещены специфические особенности работы оптовых посредников в современных условиях хозяйствования. Проанализированы основные этапы эффективной персональной продажи, описан механизм расчета лизинговых платежей. Раскрыта роль бирж в рыночной экономике.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321я73(4УКР) + У542.10-31я73(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА638352 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ляшенко Г. П. 
Кон'юнктурні дослідження на світових ринках : Посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Г. П. Ляшенко, Л. Л. Лазебник; Держ. податк. адмін. України, Акад. держ. податк. служби України. - Ірпінь : Акад. ДСП України, 2003. - 92 c. - Бібліогр.: с. 79. - укp.

Висвітлено фактори, що впливають на загальногосподарську кон'юнктуру товарних ринків, наведено основні методичні вимоги щодо їх дослідження, а також алгоритм аналізу кон'юнктури об'єкта ліцензії. Запропоновано методику розрахунку та прогнозу цін на машини та обладнання. Визначено показники дослідження кон'юнктури ринків сировини.

Определены факторы, влияющие на общехозяйственную конъюнктуру товарних рынков. Приведены основные методические требования к их конъюнктурным исследованиям, а также алгоритм анализа конъюнктуры объекта лицензии. Предложена методика расчета и прогноза цен на машины и оборудование. Определены показатели исследования конъюнктуры рынков сырья.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-36я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА636636 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ромат Є. В. 
Державне управління рекламою та саморегулювання у рекламній сфері : Моногр. / Є. В. Ромат. - К. : Студцентр, 2003. - 111 c. - Бібліогр.: 83 назв. - укp.

Висвітлено проблеми розвитку й сучасного стану системи громадського саморегулювання рекламної сфери в Україні. Проаналізовано її тісні взаємозв'язки із системою державного управління рекламою. Подано відомості про розвиток українського рекламного ринку. Зроблено висновки щодо основних тенденцій розвитку системи саморегулювання в рекламній сфері.

Освещены проблемы развития и современного состояния системы общественного саморегулирования рекламной сферы в Украине.Проанализированы ее тесные взаимосвязи с системой государственного управления рекламой. Даны сведения о развитии украинского рекламного рынка, выводы относительно основных тенденций развития системы саморегулирования в рекламной сфере.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81-21 + У9(4УКР)421.0-803.81-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639915 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Власов В. І. 
Глобалізація та регіоналізація торгівлі / В. І. Власов // Вісн. аграр. науки. - 2004. - № 5. - С. 73-76. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено матеріали щодо змін в обсягах торгівлі за період 1980 - 2000 рр. у світі в цілому, країнах з різним рівнем розвитку та основних торговельних об'єднаннях.

Приведены материалы об изменениях объемов торговли за период с 1980 г. по 2000 г. в мире, странах с разным уровнем развития и относительно основных торговых объединений.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10 + У584.30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Суїменко Є.  
Реклама: економічні функції та психологічний терор / Є. Суїменко // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2004. - № 1. - С. 135-151. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665.42-803.84 + У542.10-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Філіна А. П. 
Рекламна діяльність в системі маркетингу - основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин / А. П. Філіна // Культура народов Причерноморья. - 2004. - № 51. - С. 65-73. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Розглянуто призначення сучасної реклами за умов ринкових відносин. Зазначено, що реклама як інструмент системи організації масового збуту є однією з рушійних сил, яка сприяє підвищенню життєвого рівня в Україні та в усьому світі. Наведено принципову схему рекламного процесу, яка складається з чотирьох ланок: рекламодавець - рекламне агентство - засоби поширення реклами - споживач. Висвітлено основні функції рекламодавця.

Рассмотрено назначение современной рекламы в условиях рыночных отношений. Отмечено, что реклама как инструмент системы организации массового сбыта является одной из движущих сил, которая благоприятствует повышению жизненного уровня в Украине и во всем мире. Приведена принципиальная схема рекламного процесса, которая состоит из четырех звеньев: рекламодатель - рекламное агентство - средства распространения рекламы - потребитель. Освещены основные функции рекламодателя.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16332 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Соболь О. А. 
Ринок рекламних послуг України в контексті світових тенденцій розвитку / О. А. Соболь // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період: Зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 2. - С. 611-619. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81 + У9(4УКР)421.0-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Богун Л. А. 
Подходы к разработке малого бизнеса / Л. А. Богун. - О. : Астропринт, 2005. - 32 c. - Библиогр.: с. 31 - рус.

Приведен анализ зарубежного опыта в подходах к разработке идей в малом бизнесе, их легальной защите, к разрешению проблем в подготовке продавцов для успешной реализации товара. Построены взаимосвязи и предложены рекомендации по успешному сочетанию различных факторных признаков.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р107180 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Загородній А. Г. 
Формування інформаційної системи управління взаємозв'язками підприємства із споживачами продукції / А. Г. Загородній, З. О. Коваль, В. Д. Шквір // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 526. - С. 549-557. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано використання інформаційних систем (ІС) для управління взаємозв'язками з споживачами в Україні та можливості застосування закордонного досвіду в цій сфері. Запропоновано концепцію побудови ІС управління та оцінки надійності взаємозв'язку із споживачами продукції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-36ф121

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Чуев С.  
Камасутра в рекламе (или как использовать креатив для гармоничных взаимоотношений и взаимного удовлетворения) / С. Чуев // Упаковка. - 2005. - № 4. - С. 46-47. - рус.

Надпись "Creative", сделанная на стенах древнего храма, долгие века не поддавалась расшифровке. Однако, несколько десятилетий назад, ученые наконец нашли ключ к шифру. Им оказалось привычное для нас слово "творчество" в сочетании с не менее привычным глаголом "создавать". Благодаря этому гениальному открытию, удалось также перевести слова древнего мастера, высеченные чуть ниже: "Агентство создано для Клиента и должно быть верным ему. Клиент - властелин Агентства, раб его любви. Он верен богу Креатива, которого познают лишь посредством любви. Познавай Креатив лишь с тем, кого желаешь."


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15241 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Смирнова Т. В. 
Моделювання рекламного іміджу : Навч. посіб. / Т. В. Смирнова; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. - К., 2005. - 166 c. - укp.

Здійснено комплексний аналіз рекламної комунікації на засадах сучасних теорій та теоретичних відомостей щодо спонукальних мотивів, установок, стереотипів, менталітету, архетипів та властивостей масової свідомості. Розглянуто структуру, ознаки та функції іміджу об'єкта реклами як продукту рекламної комунікації. Висвітлено роль вербальних та невербальних засобів у процесі моделювання рекламного іміджу. Проаналізовано вживання метафор у рекламній комунікації на прикладах сучасних рекламних творів. Проведено порівняльний аналіз основних властивостей реклами та міфу. Проаналізовано механізми впливу реклами на цільову аудиторію.

Осуществлен комплексный анализ рекламной коммуникации на основе современных теорий и сведений о побудительных мотивах, установках, стереотипах, менталитете, архетипах и свойствах массового сознания. Рассмотрена структура, признаки и функции имиджа объекта рекламы как продукта рекламной коммуникации. Освещена роль вербальных и невербальных средств в процессе моделирования рекламного имиджа. Проанализировано употребление метафор в рекламной коммуникации на примерах современных рекламных произведений. Проведен сравнительный анализ основных свойств рекламы и мифа. Описан механизм влияния рекламы на целевую аудиторию.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.81я73 + У9(4УКР)421.0-803.81я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672409 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Зирка В. В. 
Словарь рекламных терминов: русско-украинско-английский / В. В. Зирка, С. П. Кожушко, Л. П. Столярова; НАН Украины. Киев. ин-т переводчиков, Днепропетр. ун-т экономики и права. - Д., 2006. - 128 c. - рус.

Приведено около 800 рекламных терминов и терминологических сочетаний на русском, украинском и английском языках, дано их толкование. Раскрыта сущность таких понятий, как авиареклама, авторское право, вторичная информация, выкупная компенсация, каннибализм оборотов, картуш, квазиденьги, кейс-метод, медиа-байер, рекламная пирамида, суверенитет потребителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-434:У + У542.10-803.81я21 + У9(4УКР)421.0-803.81я21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА694539 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кларк Г.  
Маркетинг сервиса, приносящего прибыль = Marketing a service for profit / Г. Кларк. - К. : Знання, 2006. - 302 c. - (Европ. маркетинг). - Библиогр.: с. 289 - рус.

Освещены ключевые маркетинговые понятия, методы и стратегии, позволяющие правильно предлагать свои услуги соответствующей аудитории. Рассмотрены вопросы, касающиеся поиска своего места на рынке, направлений развития предприятия, пакетного ценообразования, тактики непрямого маркетинга, ведения переговоров, получения оплаты, управления услугами и техническими средствами обслуживания. Проанализированы распространенные недостатки маркетинга сферы услуг, особенности работы с жалобами клиентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10,2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА677345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Закалюжна Л. В. 
Загальносвітова історія ідентифікаційної символіки [Електронний ресурс] / Л. В. Закалюжна // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 5. - С. 22-28. - Бібліогр.: 12 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2006/

Проаналізовано розвиток ідентифікаційної символіки. На прикладах зі світової скарбниці ідентифікаційних знаків розглянуто основні тенденції зміни графічної форми і характеру шрифту в торгових марках. Звернено увагу на роль і функції ідентифікаційної символіки в суспільстві.

Проанализировано развитие идентификационной символики. На примерах из мировой сокровищницы идентификационных знаков рассмотрены основные тенденции изменения графической формы и характера шрифта торговой марки. Уделено внимание роли и функции идентификационной символики в обществе.

The article devote to analysis of development of identification symbolics. Main tendencies of graphical form and character of type of trademark are considered on examples of best world identification signs. Also given attention to role and function ofidentification symbolics in society.


Ключ. слова: тавро, символ, герб, знак, торгова марка, шрифт
Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Гейер Г. В. 
Брендинг в инновационной стратегии предприятия : Моногр. / Г. В. Гейер, А. В. Ландик; Донец. гос. ун-т экономики и торговли им. М.Туган-Барановского. - Донецк : Норд-Пресс, 2006. - 136 c. - Библиогр.: с. 125-136 - рус.

Выполнен анализ бренда и брендинга как одной из основных стратегий предприятий в условиях инновационной конкуренции и приведены пути повышения эффективности управления предприятием на основании совершенствования механизмов маркетинговой политики предприятия. Раскрыты концептуальные основы успешного управления промышленными брендами, определена стратегия бренда группы "Норд". Показана роль брендинга в маркетинговой стратегии, рассмотрены особенности его развития в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678019 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Тіпанов В. В. 
Розвиток світового ринку послуг в умовах глобалізації економіки : Автореф. дис... канд. екон. наук / В. В. Тіпанов; Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАН України. - К., 2006. - 18 c. - укp.

Досліджено закономірності та тенденції розвитку світового ринку послуг за умов розгортання процесу глобалізації економіки. Проаналізовано його структуру, виявлено основні особливості та тенденції розвитку. Розглянуто методологічні підходи класифікації міжнародної торгівлі послугами, особливо в рамках Класифікатора СОТ. Проведено комплексний аналіз стану, функціонування та перспектив розвитку даного ринку України. Надано пропозиції щодо вдосконалення вітчизняного ринку послуг з урахуванням існуючих світових тенденцій, особливостей і міжнародного досвіду. Здійснено прогнозування подальшого розвитку ринку й окремих його секторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.295.321 + У542.10,2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343778 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бобер К. А. 
Наукоємні та високотехнологічні товари у структурі товарообороту в країнах різного рівня розвитку / К. А. Бобер // Екон.-мат. моделювання соц.-екон. систем. - 2006. - Вип. 11. - С. 26-32. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано внесок розвитку високих, наукоємних технологій в забезпечення довготривалого економічного зростання, а також зрушення у структурі експорту промислових виробів у країнах різного рівня розвитку. Акцентовано увагу на значенні консолідації зусиль держави та середнього і великого бізнесу для реалізації інноваційних проектів з метою поглиблення спеціалізації у виробництві високотехнологічної продукції.

Проанализирован вклад развития высоких, наукоемких технологий в обеспечение продолжительного экономического роста, а также изменения в структуре экспорта промышленных изделий в странах разного уровня развития. Акцентировано внимание на значении консолидации усилий государства и среднего и большого бизнеса для реализации инновационных проектов с целью углубления специализации в производстве высокотехнологической продукции.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Панібудьласка В. Ф. 
Історія консюмеризму : опор. конспект лекцій / В. Ф. Панібудьласка, В. В. Бабич, С. В. Савойська; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2007. - 48 c. - Бібліогр.: с. 40-46. - укp.

Розглянуто історію консюмеризму. Розкрито зміст понять гуманізації, еволюції, Консюмерського Інтернаціоналу, культури, соціальної сфери. Запропоновано концепцію консюмеризму, показано його роль у системі ринкових відносин. Висвітлено напрями державно-громадської політики щодо підвищення якісних показників товарів і послуг. Розкрито правові аспекти захисту прав споживачів у розвинутих країнах світу. Проаналізовано основні історичні етапи становлення та розвитку консюмеризму. Охарактеризовано державні консюмерські організації України.

Рассмотрена история консюмеризма. Раскрыто содержание понятий гуманизации, эволюции, Консюмерского Интернационала, культуры, социальной сферы. Предложена концепция консюмеризма, показана его роль в системе рыночных отношений. Освещены направления государственно-гражданской политики повышения качественных показателей товаров и услуг. Раскрыты правовые аспекты защиты прав потребителей в развитых странах мира. Проанализированы основные исторические этапы становления и развития консюмеризма. Охарактеризованы государственные консюмерские организации Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-823.2 я73-2 + У9(4УКР)421.0-823.2 я73-2 + Х830.6 + Х839(4УКР)920.720.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р111059 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського