Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (16)Книжкові видання та компакт-диски (94)Журнали та продовжувані видання (15)
Пошуковий запит: (<.>U=У542.1 ф$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 89
Представлено документи з 1 до 20
...
1.ВА642911 Макагон Ю. В.Донец. нац. ун-т. Экон. ф-т. Каф. междунар. экономики. Электронная коммерция. Ознакомительный курс [Текст] : [Учеб. пособ.]
2.В347455 Лысенко Ю. Г.Донецкий нац. ун-т. Информатика и компьютерная техника. Кн. 5:Электронная коммерция [Текст]
3.ВА683999 Грехов А. М.Європ. ун-т. Е-комерція [Текст] : Навч. посіб. за прогр. проекту Європ. Коміс. "Магістр бізнес адміністрування" з поглибл. підгот. по інформ. технологіям (Tempus CD Jet 23250-2002 "Master of Business Administration" & Information Technologies)
4.Р111212 Петровська С. В.Нац. авіац. ун-т. Електронний маркетинг [Текст] : курс лекцій
5.ВА680098 Дергачова В. В.Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. Глобалізація бізнесу та інтернет-маркетинг: перспективи і проблеми [Текст] : Моногр.
6.Ж29409/А Висоцька В. Особливості проектування та впровадження систем електронної комерції [Текст]: 629 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Комп'ют. науки та інформ. технології.-С.34-45
7.ВС48209 Берко А. Ю.Нац. ун-т "Львів. політехніка". Системи електронної контент-комерції [Текст] : монографія
8.Ж Катинська М. З. Основні чинники та проблеми розвитку електронної торгівлі [Текст]: Вип. 4 // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка.-С.116-122
9.Ж24450 Martyscak V. Draft for methodology for comparing the state of ICT infrastructure in developed worldwide countries based on knowledge of trend [Текст]: 2 // Радіоелектрон. і комп'ют. системи.-С.108-115
10.Ж29409/А Висоцька В. А. Схеми моделювання систем електронної контент-комерції [Текст]: 686 // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". Комп'ют. науки та інформ. технології.-С.112-120
11.Ж70455 Горностаев А. С. Исследование методов отбора данных с использованием нечетких запросов на примере Интернет-магазина [Текст]: Вип. 2 // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил.-С.90-93
12.Ж69367 Бєлецький Я. В. Програмна реалізація мультиагентної концепції - засіб удосконалення мережі терміналів для ведення електронної комерції [Текст]: 6 // Электроника и связь.-С.30-38
13.ВА742484 Полуектова Н. Р.Запоріз. ін-т економіки та інформ. технологій. Електронна комерція [Текст] : навч. посіб.
14.ВА743569 Юдін О. М.ВНЗ Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі". Системи електронної комерції: створення, просунення і розвиток [Текст] : монографія
15.ВА749555 Тардаскіна Т. М.Держ. служба зв'язку, Одес. нац. акад. зв'язку ім. О.С. Попова, Каф. менедж. та маркетингу. Електронна комерція [Текст] : навч. посіб.
16.ВА770294 Проблемы и перспективы развития электронной коммерции [Текст] : материалы междунар. науч.-практ. конф., 19 апр. 2012 г., Симферополь / Проект TEMPUS "Двухуровневые программы обучения Электронной коммерции для развития информ. о-ва (ECOMMIS)" ; [науч. ред. Подсолонко В. А.]
17.Ж23244/екон. та підпр. Шемет А. Д. Теоретичні підходи до визначення сутності понять електронної комерції у складі цифрової економіки [] // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2012,N Вип. 1.-С.176-181
18.Ж29409/А Vysotska V. Comprehensive method of commercial content support in the electronic business systems [] // Вісник Національного університету "Львівська політехніка", 2013,N № 777:Комп'ют. системи проектув. Теорія і практика.-С.21-30
19.Ж29409/А Берко А. Моделювання процесів опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції [] // Вісник Національного університету "Львівська політехніка", 2013,N № 771:Комп'ют. науки та інформ. технології.-С.126-134
20.Ж23291 Wei-Shang Fan The effects of perceived availability and information quality on website: mediation of customer knowledge management and flow experience [] // Актуальні проблеми економіки, 2013,N № 1.-С.515-526
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського