Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=С5*666*332.6*4$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
| | | | |
1. |
Вишняк О. І. Електоральна соціологія: історія, теорії, методи / О. І. Вишняк; НАН України. Ін-т соціології. - К., 2000. - 308 c. - Бібліогр.: 349 назв. - укp.Систематично розглянуто проблеми історії, теорій та методів дослідження електоральної поведінки й електоральних установок. На матеріалах вторинного аналізу електоральних досліджень у країнах Заходу, України та Росії визначено можливості соціологічного прогнозування виборів, обгрунтовано "ідеологічно-економічну" концепцію факторів електоральної поведінки виборців пострадянських країн, розкрито можливості та межі методів електоральних досліджень. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА599226 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Парламент України: Вибори 98 (документи, статистика, бібліографія) = Parliament of Ukraine. Elections 98 (Documents, statistics, bibliography) / Ін-т політ. і етнонац. дослідж. НАН України. - К. : Парлам. вид-во, 1998. - 423 c. - Бібліогр.: с.309-420. - укp.Книга містить інформацію про результати парламентських виборів в Україні, що відбулися 29 березня 1998 р. Використано матеріали, які друкувалися в пресі та інших відкритих джерелах інформації. Видання є першою спробою наукового узагальнення результатів формування парламентського корпусу, статистичні показники мають первинний характер і можуть бути в подальшому конкретизовані в офіційних виданнях. Ця книга - політико-аналітичне зображення українського суспільства і Верховного законодавчого сегмента державної будови. Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)526 "1998" + С5*666*332.6*4
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА585960 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Паніотто В. Соціологічні дослідження як спосіб контролю за результатами виборів і референдумів / В. Паніотто, Н. Харченко // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 1. - С. 155-170. - Бібліогр.: 3 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4 + С5в6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Доцяк І. І. Сучасне студентство у виборчому процесі: роль, особливості та перспективи : Моногр. / І. І. Доцяк. - Івано-Франківськ : Місто-НВ, 2001. - 181 c. - Бібліогр.: с. 144-164. - укp.На підставі даних конкретно-соціологічного дослідження з вивчення електоральної поведінки студентства на Івано-Франківщині та Львівщині проаналізовано особливості виборчої активності та політичних симпатій даної соціально-демографічної спільноти. Розглянуто можливі перспективи активізації політичної, зокрема електроральної активності студентства. На основании данных конкретно-социологического исследования по изучению электрорального поведения студенчества в Ивано-Франковской и Львовской областях проанализированы особенности избирательной активности и политических симпатий данной социально-демографической общности. Рассмотрены возможные перспективы активизации политической, в частности электроральной активности студенчества. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4 + Ф052
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА662328 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
М'ягков М. Фальсифікації чи домисли: досвід виборів у Росії та в Україні / М. М'ягков, П. К. Ордешук, Д. Шакін // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2005. - № 2. - С. 116-155. - Бібліогр.: 21 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
6. |
Кот М. Чи вчаться політичні партії? Оцінка ефективності політичної гри польських партій у процесі прийняття виборчого закону 2001 року / М. Кот // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2005. - № 2. - С. 98-115. - Бібліогр.: 12 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*456 + С5*666*332.6*4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
7. |
Бебик В. М. Менеджмент виборчої кампанії: ресурси, технології, маркетинг : Навч.-метод. посіб. / В. М. Бебик; Міжрегіон. Акад. упр. персоналом (МАУП). - К., 2001. - 214 c. - Бібліогр.: с. 212-213. - укp.Викладено засади проведення виборчих кампаній за умов цивілізованого демократичного змагання за політичну владу. Визначено зміст понять ресурсів влади, політичних технологій і систем, маркетингу. Висвітлено функції політичних систем, режимів і комунікацій. У контексті виборювання влади розглянуто типи лідерства. Проаналізовано вибори як процедуру формування владних структур, з'ясовано їх роль у суспільному житті. Визначено типи виборчих систем, зокрема мажоритарних, пропорційних, змішаних і куріальних, наведено організаційно-політичні та спеціальні елементи стратегії виборчої кампанії. Викладено засоби політичної комунікації, розглянуто особливості політичної телевізійної режисури, а також організації зв'язків з громадськістю. Індекс рубрикатора НБУВ: У549:Фя73 + У9(4УКР)49:Фя73 + С5*666*332.6*4я73 + Ф038я73 + Х805.26 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА618908 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
8. |
Зоткін А. Вибори 2002 року як етап формування політичної еліти України та Криму / А. Зоткін // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2003. - № 1. - С. 137-143. - Бібліогр.: 17 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4 + С5*666*442.12
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
9. |
Купцов А. Вибори в Україні в контексті теорії і практики політичного маркетингу / А. Купцов // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2003. - № 1. - С. 125-136. - Бібліогр.: 18 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
10. |
Амджадін Л. М. Політична та фінансова роль бізнесу в парламентських виборах в Україні 2002 року: спроба соціального діалогу / Л. М. Амджадін, О. І. Вишняк, Ю. О. Привалов; НАН України. Ін-т соціол. - К. : Стилос, 2003. - 184 c. - укp.Розглянуто питання взаємодії вітчизняного бізнесу з політичними структурами та його роль у виборчій кампанії 2002 р. Наведено дані експертного опитування керівників бізнес-структур в Україні, а також відомості з інтерв'ю бізнесменів та депутатів різного рівня. Рассмотрены вопросы взаимодействия отечественного бизнеса с политическими структурами и его роль в избирательной кампании 2002 г. Приведены данные экспертного опроса руководителей бизнес-структур в Украине, а также данные интервью бизнесменов и депутатов разного уровня. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4 + С5*665.29
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА639702 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
11. |
Рожкова І. Регіональні особливості зміни "електоральної ваги" капіталів під час виборів за мажоритарною системою (порівняльний аналіз результатів українських парламентських кампаній 1998 і 2002 років за мажоритарними округами) / І. Рожкова // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2002. - № 4. - С. 63-80. - Бібліогр.: 2 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
12. |
Полторак В. А. Избирательные кампании: научный подход к организации / В. А. Полторак, О. В. Петров. - К. : Знания Украины, 2004. - 119 c. - (Политика. Альфа и омега). - Библиогр.: с. 115-117 - рус.Рассмотрены вопросы политического маркетинга и научной организации избирательной кампании, разработки её стратегии, приведена технологическая схема её организации. Освещены основные направления, виды и методы электоральных исследований, проблемы проектирования избирательных технологий. Раскрыта сущность и описаны модели электорального поведения. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4 + Ф3(4УКР)68
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА652360 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
13. |
Варій М. Й. Політико-психологічні передвиборні та виборчі технології : Навч.-метод. посіб. / М. Й. Варій. - К. : Ельга: Ніка-Центр, 2003. - 398 c. - (Сер. Новіт. психологія; Вип. 11). - Бібліогр.: 72 назв. - укp.Розкрито політико-психологічні аспекти впливу на електорат у ході передвиборних та виборчих кампаній різних рівнів, сутність базових та диференційних політико-психологічних передвиборних та виборчих технологій, описано їх форми, методи, прийоми і способи. Викладено підходи до організації та функціонування штабу виборчої кампанії. Раскрыты политико-психологические аспекты влияния на электорат в ходе предвыборных и избирательных кампаний различных уровней, сущность базовых и дифференциальных политико-психологических предвыборных и избирательных технологий, описаны их формы, методы, приемы и способы. Изложены подходы к организации и функционированию штаба избирательной кампании. Індекс рубрикатора НБУВ: Ф052 + Ф3(4УКР)64 + С5*666*332.6*4 + Ю951.082
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА644224 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
14. |
Кочубей Л. О. Виборчі технології: політологічний аналіз (на прикладі виборів до парламенту сучасної України) : Моногр. / Л. О. Кочубей; Ін-т політ. і етнонац. дослідж. ім. І.Ф.Кураса НАН України. - К. : Юрид. думка, 2006. - 279 c. - укp.Вперше визначено сутність, загальні принципи, історичні закономірності, стан і тенденції розвитку виборчих технологій у сучасній Україні на прикладі виборів до парламенту. Розглянуто понятійний апарат і методи дослідження електорального простору. Висвітлено зарубіжний досвід формування та застосування виборчих технологій. Досліджено еволюцію та правові засади виборчих технологій в Україні. Показано роль піар-діяльності, ЗМІ, політичного лідерства, іміджу політика у виборчому процесі. Проаналізовано проблему маніпулювання громадською думкою й охарактеризовнао форми негативних проявів в організації практики виборів в Україні. Впервые раскрыта сущность, общие принципы, исторические закономерности, состояние и тенденции развития выборных технологий в современной Украине на примере выборов в парламент. Рассмотрены понятийный аппарат и методы исследования электората. Освещен зарубежный опыт формирования и применения выборных технологий. Исследована эволюция и правовые основы выборных технологий в Украине. Показана роль пиар-деятельности, СМИ, политического лидерства, имиджа политика в выборном процессе. Проанализирована проблема манипулирования общественным мнением и негативные проявления в организации практики выборов в Украине. Індекс рубрикатора НБУВ: Ф053 + Ф3(4УКР)64 + С5*666*332.6*4 + Х809(4УКР)526.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА675950 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
15. |
Міщенко М. Застосування вуличних опитувань у дослідженнях електоральних організацій / М. Міщенко // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2006. - № 1. - С. 88-108. - Бібліогр.: 8 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4в811
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
16. |
Фурашев В. Н. Моделирование информационно-электоральных процессов : [монография] / В. Н. Фурашев, Д. В. Ландэ, С. М. Брайчевский; НИИ прав. информатики Акад. прав. наук Украины. - К., 2007. - 182 c. - Библиогр.: с. 175-182 - рус.Рассмотрены проблемы моделирования электоральных процессов и информационных потоков. Описаны нелинейные конкурентные и индивидуум-ориентированные модели. Изложены современные подходы к моделированию электоральных процессов, в частности, теоретико-игровой и метод анализа иерархий. Раскрыта сущность тематических информационных потоков, даны методики их корреляционного и объектно-статистического анализа. Обоснованы возможности применения линейной, экспоненциальной и логистической моделей в процессе моделирования динамики информационных потоков. Определены фрактальные свойства информационных потоков, охарактеризованы различные модели диффузии информации. Рассмотрены современные методы определения стабильности информационных источников. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4 в641 + Ф052 в6 + З813.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: СО28004 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
17. |
Костенко Н. Публічні імперативи медіа: час виборів / Н. Костенко // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2006. - № 3. - С. 213-221. - Бібліогр.: 11 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 + С5*666*332.6*4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
18. |
Макеєв С. Сподівання на іншу Україну. Президентські вибори - 2004 та навколо них: думки, настрої, оцінки людей / С. Макеєв, О. Вишняк, Є. Головаха, О. Злобіна, А. Ручка; Ін-т соціол. НАН України. - К., 2005. - 88 c. - укp.Викладено результати репрезентивного для дорослого населення України опитування щодо ставлення громадян до подій, які супроводжували завершення президентської виборчої кампанії 2004 р., а також стосовно оцінки даних подій, які найчастіше називають помаранчевою революцією. На підставі одержаних даних розглянуто зміни у сприйнятті соціальної та політичної ситуацій громадянами країни. Изложены результаты репрезентивного для взрослого населения Украины опроса об отношении граждан к событиям, которые сопровождали окончание президентской избирательной кампании 2004 г., а также относительно оценки данных событий, которые чаще называют оранжевой революцией. На основе полученных данных рассмотрены изменения в восприятии социальной и политической ситуаций гражданами страны. Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)526.1 "2004" + С5*666*332.6*4
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА670097 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
19. |
Михайлич О. Регіональний чинник електоральних орієнтацій в Україні / О. Михайлич // Соц. психологія. - 2007. - № 6. - С. 66-77. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Досліджено проблему регіональних протиріч в ході виборчих кампаній. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*332.6*4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
20. |
Paniotto V. I. The Impact of the Ukrainian Presidential Election 2004 on Ethnic Relations in Ukraine (Empirical Data Statistical Analysis) / V. I. Paniotto, V. S. Maksimenko // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Соціол. науки. - 2005. - Т. 46. - С. 10-17. - Библиогр.: 12 назв. - англ.Розглянуто результати моніторингу етнічних упереджень населення України, аналізу досліджень, які проводяться Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) щороку, починаючи з 1994. Проаналізовано дані 13-ти досліджень, що є репрезентативними для населення України. Кожне дослідження включає від 1 500 до 2 000 респондентів (загалом близько 22 000 респондентів). У результаті аналізу з'ясовано, що президентська кампанія 2004 р. в Україні погіршила міжетнічні стосунки взагалі, а між росіянами та українцями зокрема. Ключ. слова: monitoring, ethnic prejudices, population, the Ukrainian presidential election 2004 Індекс рубрикатора НБУВ: С5*425 + С5*666*332.6*4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69184/Соц.н Пошук видання у каталогах НБУВ
| | |
|
|