Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*423.3 я431$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі : тези доп. VIII міжнар. наук.-практ. конф., 2007 р., Київ / Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна", Ком. ВР України у справах пенсіонерів, ветеранів та інвалідів, Київ. міськдержадмін., Ін-т спец. педагогіки АПН України, Фонд соц. захисту інвалідів. - К. : Ун-т "Україна", 2007. - 483 c. - укp.

Розглянуто питання, пов'язані з освітою, правовим статусом, адаптацією у суспільстві, професійною та фізичною реабілітацією людей з особливими потребами. Висвітлено проблеми соціалізації дітей-інвалідів, сучасні проблеми виховання фахівця ХХІ ст. Визначено причини та наслідки реформування архівної справи у незалежній Україні. Охарактеризовано модульний принцип у викладанні програмування мовою VTA. Розкрито соціально-педагогічні засади організації діяльності молодіжних групових об'єднань, самоорганізаційні аспекти у дидактичному забезпеченні роботи зі студентами, які погано чують. Проаналізовано лінгвістичні особливості структури київських урбаномімів, особливості викладання природничих дисциплін за модульно-рейтинговою системою організації навчального процесу.

Рассмотрены вопросы об образовании, правовом статусе, адаптации в обществе, профессиональной и физической реабилитации людей с особенными потребностями. Освещены потребности социализации детей-инвалидов, современные проблемы воспитания специалиста ХХІ в. Определены причины и последствия реформирования архивного дела в независимой Украине. Охарактеризован модульный принцип при преподавании программирования на языке VTA. Раскрыты социально-педагогические основы организации деятельности молодежных групповых объединений, самоорганизационные аспекты в дидактическом обеспечении работы со студентами с ослабленным слухом. Проанализированы лингвистические особенности структуры киевских урбаномимов, особенности преподавания естественных дисциплин по модульно-рейтинговой системе организации учебного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430 я431(0) + Ю948.2 я431(0) + С5*423.3 я431(0) + Р11(4УКР)297 я431(0) + Х819(4УКР)15 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА694062 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі : десята міжнар. наук.-практ. конф. : тези доп. : у 2 ч. Ч. 1. - Б.м., 2010. - 400 c. - укp.

Висвітлено науково-організаційні засади інклюзії людей з особливими потребами в загальноосвітній простір, зокрема, історичні аспекти регулювання соціальної політики щодо людей з особливими потребами, проблеми інвалідності за сучасних умов розвитку України, питання самовизначення особистості в контексті інтеграції України до Європейського інтелектуального простору, забезпечення безбар'єрності та рівнодоступності у навчанні та вихованні, впровадження інноваційних технологій інклюзії людей з особливими потребами у навчальний процес. Розглянуто питання соціально-психологічного розвитку молоді з інвалідністю, формування особистості, духовності й ціннісних орієнтацій. Обгрунтовано концепцію соціалізації осіб з фізичними вадами, проаналізовано сферу соціальних послуг в Україні та вказано шляхи їх покращання для людей з обмеженими можливостями. Охарактеризовано психічні стани людей з особливими потребами, проблеми підвищення їх самооцінки, виховання самоповаги, підвищення комунікативної культури, яка є важливим чинником духовного становлення молоді.

Освещены научно-организационные основы инклюзии людей с особыми потребностями в общеобразовательное пространство, в частности, исторические аспекты регулирования социальной политики по отношению к людям с особенными потребностями, проблемы инвалидности в современных условиях развития Украины, вопросы самоопределения личности в контексте интеграции Украины в Европейское интеллектуальное пространство, обеспечение безбарьерности и равнодоступности в обучении и воспитании, внедрение инновационных технологий инклюзии людей с особенными потребностями в учебный процесс. Рассмотрены вопросы социально-психологического развития молодежи с инвалидностью, формирования личности, духовности и ценностных ориентаций. Обоснована концепция социализации людей с физическими увечьями, проанализирована сфера социальных услуг в Украине и показаны пути их улучшения для людей с ограниченными возможностями. Охарактеризованы психические состояния людей с особенными потребностями, проблемы повышения их самооценки, воспитания самоуважения, повышения коммуникативной культуры, которая является важным фактором духовного становления молодежи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430я431(0) + Ю948.2 я431(0) + С5*423.3 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В352274/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі : десята міжнар. наук.-практ. конф. : тези доп. : у 2 ч. Ч. 2. - Б.м., 2010. - 420 c. - укp.

Висвітлено питання медичної, фізичної, спортивної та професійної реабілітації людей з інвалідністю, наголошено на необхідності заняття фізичними вправами та ведення здорового способу життя. Розглянуто правові та організаційні засади навчання, виховання і працевлаштування людей з особливими потребами. Проаналізовано проблеми впровадження комп'ютерних технологій забезпечення рівного доступу до освіти людей з інвалідністю, зокрема, базові принципи роботи незрячих за комп'ютером, навчання студентів з вадами слуху в Інституті комп'ютерних технологій, використання комп'ютерних технологій у школах для розумово відсталих дітей. Наведено наукові напрями дизайну безбар'єрного архітектурного середовища, яке створює умови для безперешкодного доступу людей з обмеженими можливостями до об'єктів житлового та громадського призначення.

Освещены вопросы медицинской, физической, спортивной и профессиональной реабилитации людей с инвалидностью, акцентировано внимание на необходимости занятия физическими упражнениями и ведения здорового образа жизни. Рассмотрены правовые и организационные основы обучения, воспитания и трудоустройства людей з особенными потребностями. Проанализированы проблемы внедрения компьютерных технологий обеспечения равного доступа к образованию людей с инвалидностью, в частности, базовые принципы работы незрячих за компьютером, обучение студентов с изъянами слуха в Институте компьютерных технологий, использование компьютерных технологий в школах для умственно отсталых детей. Приведены научные направления дизайна безбарьерной архитектурной среды, которая создает условия для беспрепятсвенного доступа людей с ограниченными возможностями к объектам жилищного и общественного назначения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430я431(0) + С5*423.3 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В352274/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі : тези доп. XI Міжнар. наук.-практ. конф., 2011 р., Київ / Відкритий міжнар. ун-т розв. людини "Україна", НАПН України, Ін-т спец. педагогіки, Фонд соц. захисту інвалідів, ВР України, Ком. у справах пенсіонерів, ветеранів та інвалідів, Всеукр. громад. соц.-політ. об-ня "Нац. Асамблея інвалідів України". - К. : Ун-т "Україна", 2011. - 474 c. - укp.

Висвітлено питання, пов'язані з освітою, правовим статусом, адаптацією в суспільстві, професійною та фізичною реабілітацією людей з особливими освітніми проблемами. Розглянуто концепцію розвитку інклюзивної освіти як реалізацію Конвенції ООН про права інвалідів в університеті розвитку людини "Україна." Розкрито світоглядні орієнтації як детермінанту адаптації особистості в інтегрованому освітньому просторі. Показано необхідність модифікації підходів до навчання й оцінки інтелектуального капіталу в глобальному середовищі. Розглянуто пріоритетний напрям сучасної освітньої політики - навчання впродовж життя. Увагу приділено побудові толерантських відносин у студентському колективі. З'ясовано психологічні чинники ефективного процесійного самовизначення студентів з обмеженими можливостями. Розглянуто питання підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи в інтегрованому закладі. Висвітлено проблеми навчання дітей-інвалідів в Україні. Досліджено вплив сімейної взаємодії на психологічне здоров'я дитини. Розкрито сучасні проблеми соціальної роботи з мігрантами та біженцями. Розглянуто питання правового регулювання охорони праці інвалідів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.4(4УКР) я431 + С5*423.3 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747052 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі у світлі реалізації Конвенції ООН про права інвалідів : тези доп. XV наук.-практ. конф., 18 - 19 листоп. 2015 р., Київ / Відкритий міжнар. ун-т розвитку людини "Україна", Ком. у справах пенсіонерів, ветеранів та інвалідів ВР України, Київ. міськдержадмін., НАПН України, Ін-т спец. педагогіки, Фонд соц. захисту інвалідів, Всеукр. громад. соц.-політ. об-ня "Нац. Асамблея інвалідів України". - Київ : Ун-т "Україна", 2015. - 553 c. - укp. - рус. - англ.

Висвітлено особливості адаптаційних механізмів у студентів-першокурсників в межах навчального процесу інклюзивної групи. Досліджено проблему використання інформаційних технологій під час підготовки студентів в інклюзивному середовищі. Наведено сучасні дані про методи фізичної реабілітації хворих на дитячий церебральний параліч. Розкрито особливості особистісно-професійного іміджу майбутніх фахівців з фізичної реабілітації. Розглянуто проблему ставлення суспільства до працездатності молодих людей з обмеженими розумовими можливостями. Викладено історичні аспекти здобуття освіти дітьми з особливими потребами в Україні. Запропоновано шляхи підвищення біологічної цінності продуктів ресторанного господарства. Розкрито методичні можливості використання мультимедійних засобів навчання студентами з особливими потребами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч43 я431 + С5*423.3 я431 + Х819(4УКР)132.4 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА798997 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського