Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (32)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Р11(4УКР) р883$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Черних В. П. 
Здобутки і плани: Підсумки діяльності НФаУ за 2009/2010 навч. р. Напрямки роботи у 2010/2011 навч. р. : довідк.вид. Вип. 11 / В. П. Черних, В. В. Журенко, З. Ф. Подстрелова, С. В. Огарь; ред.: В. П. Черних; МОЗ Украиїни, Нац. фармац. ун-т. - Х. : Золоті сторінки, 2010. - 240 c. - укp.

Висвітлено багатопланову діяльність і здобутки колективу Національного фармацевтичного університету за 2009/2010 рік, розглянуто основні напрями та перспективи роботи структурних підрозділів закладу. Окреслено стратегію розвитку університету та плани діяльності у напрямах освітньої, навчально-методичної, практичної, виховної, кадрової, науково-дослідної, профорієнтаційної, міжнародної, інформаційно-комунікаційної, фінансово-економічної, господарської діяльності на 2010/2011 навчальний рік.

Освещены многоплановая деятельность и достижения коллектива Национального фармацевтического университета за 2009/2010 год, рассмотрены основные направления и перспективы работы структурных подразделений учебного заведения. Определены стратегия развития университета и планы деятельности в направлениях образовательной, научно-методической, практической, воспитательной, кадровой, научно-исследовательской, информационно-коммуникативной, финансово-экономической, хозяйственной деятельности на 2009/2011 учебный год.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р883 я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: С10555/11 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Рижов О. А. 
Методологічне та організаційне забезпечення системи післядипломної підготовки провізорів на основі інформаційних технологій : автореф. дис. ... д-ра фармац. наук : 15.00.01 / О. А. Рижов; Нац. мед. акад. післядиплом. освіти ім. П.Л.Шупика. - К., 2010. - 44 c. - укp.

В дисертації розроблено методологію впровадження та застосування розподілених адаптивних систем дистанційного навчання на основі інформаційно-комунікаційних технологій в системі післядипломної освіти провізорів, організаційні засади щодо системної побудови багаторівневої структури інформаційно-освітнього комплексу вищого навчального медичного (фармацевтичного) закладу. Теоретично обгрунтована технологія формалізації фармацевтичних знань на основі методів системного аналізу та об'єктно-орієнтованого підходу, що дозволяє побудувати чотирирівневу модель представлення знань навчального курсу у вигляді неоднорідної семантичної мережі. Запропоновано оригінальну формалізовану модель знань провізора на основі понятійної структури предметної області для адаптивних комп'ютерних систем навчання, а також її інформаційна та методична підтримка у вигляді баз даних та баз знань. Розроблені алгоритми адаптації траєкторії навчання на основі аналізу поточної та еталонної моделі знань провізора. На підставі означеного вище розроблено інструментальну систему для проектування, генерації та супроводу дистанційних навчальних курсів RATOS, яка виступає засобом інтеграції навчальних, інформаційних, технічних ресурсів формування та створення єдиного освітнього простору університету. Комплексне використання запропонованих технологій і рекомендацій дозволило створити обласну та регіональну мережу центрів дистанційної освіти і забезпечити якісне навчання провізорів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р883

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376720 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шварп Н. В. 
Формування професійної самосвідомості студентів фармацевтичного університету у процесі фахової підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. В. Шварп; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2011. - 19 c. - укp.

Визначено сутність понять "самосвідомість", "професійна самосвідомість", уточнено та конкретизовано структуру професійної самосвідомості майбутнього фармацевта, яка включає мотиваційний, когнітивний, афективний та практичний компоненти. Теоретично обгрунтовано технологію формування професійної самосвідомості студентів фармацевтичного університету в процесі фахової підготовки, яка включає такі етапи: мотиваційно-цільовий, інформаційно-когнітивний, емоційно-оцінний, діяльнісно-рефлексивний. Уточнено критерії та показники сформованості професійної самосвідомості студентів. Доведено ефективність упровадження теоретично обгрунтованої технології формування професійної самосвідомості студентів фармацевтичного університету в процесі фахової підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р883

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382326 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Белай И. М. 
О подготовке и проведении государственной аттестации провизоров-интернов / И. М. Белай, В. И. Дарий, Т. С. Райкова, И. В. Бушуева, Т. П. Заричная, В. О. Демченко, М. В. Билоус, Н. В. Кандыбей, Е. С. Пругло // Запорож. мед. журн. - 2010. - 12, № 1. - С. 108-109. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Освещены вопросы подготовки и проведения государственной аттестации провизоров-интернов в 2008 - 2009 учебном году в Запорожском государственном медицинском университете. Даны рекомендации для улучшения качества подготовки провизоров в интернатуре заочного и очного циклов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р883

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Рижов О. А. 
Особливості впровадження інформаційних технологій у систему післядипломної освіти провізорів при вивченні нових лікарських засобів / О. А. Рижов, Т. С. Райкова, В. І. Дарій // Запорож. мед. журн. - 2010. - 12, № 5. - С. 224-228. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Обоснована необходимость пересмотра содержания учебных программ провизоров-интернов с точки зрения обеспечения возможности непрерывного образования с использованием информационно-коммуникационных технологий. Выполнен анализ практических навыков применения Интернет-сервисов и компьютерных технологий для решения учебных и профессиональных задач, который дал возможность внедрения дистанционных технологий обучения в систему последипломной подготовки провизоров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р883 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Білай І. М. 
Про стан контролю навчального процесу на базах стажування провізорів-інтернів / І. М. Білай, В. І. Дарій, О. А. Рижов, Т. С. Райкова, І. В. Бушуєва, В. О. Демченко, Т. П. Зарічна, М. В. Білоус, Н. В. Кандибей, Є. С. Пругло // Запорож. мед. журн. - 2010. - 12, № 4. - С. 115-117. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Отображается состояние учебного процесса на базах стажирования провизоров-интернов в Запорожском государственном медицинском университете.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р883

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Соколова И. И. 
Развитие научно-исследовательской деятельности у врачей-интернов / И. И. Соколова, Е. Г. Денисова // Соврем. стоматология. - 2010. - № 4. - С. 157-158. - рус.

Последипломное образование врачей-интернов должно охватывать все аспекты деятельности врача-стоматолога, формировать у будущего врача стремление к научным исследованиям.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р883-268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16391 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Рыжов А. А. 
Самооценка профессионального мышления провизоров-интернов на основе социологического метода исследования / А. А. Рыжов, Т. С. Райкова, В. И. Дарий // Запорож. мед. журн. - 2011. - 13, № 1. - С. 104-105. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Проведен анализ профессионального мышления, преемственности и сохранения знаний, полученных провизорами-интернами на этапе первичной специализации (интернатуры).


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р883

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Книш Є. Г. 
Викладання дисципліни "Фармацевтичне законодавство" у Запорізькому державному медичному університеті / Є. Г. Книш, І. М. Алєксєєва, І. В. Бушуєва, Н. М. Червоненко, Н. О. Ткаченко, В. О. Демченко, Т. П. Зарічна // Запорож. мед. журн. - 2012. - № 3. - С. 34-35. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Осуществлен анализ организационно-методического обеспечения преподавания дисциплины "Фармацевтическое законодательство" в Запорожском государственном медицинском университете на фармацевтическом факультете. Проанализировано современное национальное и международное законодательство, которое изучают студенты. Рассмотрены основные направления, по которым осуществляется преподавание указанного предмета.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р883-33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Крайдашенко О. В. 
Формування клінічного мислення у студентів фармацевтичного факультету в процесі викладання фармакотерапії / О. В. Крайдашенко, О. О. Свинтозельський // Запорож. мед. журн. - 2012. - № 2. - С. 130-131. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Раскрыта методика преподавания фармакотерапии студентам 4 курса фармацевтического факультета. Уделено внимание проведению практических занятий и направлению самостоятельной работы, которая способствует формированию клинического мышления у студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р883

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Боднарчук О. В. 
Особливості викладання органічної хімії в умовах кредитно-модульної системи навчання / О. В. Боднарчук, А. О. Стецьків, А. М. Дмитрів, Л. З. Мандзюк, У. Б. Сікорин // Архів клініч. медицини. - 2012. - № 1. - С. 95-96. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено особливості викладання органічної хімії на кафедрі хімії для студентів другого курсу фармацевтичного факультету. Основну увагу приділено методиці проведення експериментальних робіт за умов Болонської системи. Розглянуто основні етапи заняття. Запропонована система викладання сприяє більш якісному вивченню дисципліни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р883-33 + Г2 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24388 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Стецьків А. О. 
Особливості проведення лабораторних занять з аналітичної хімії на фармацевтичному факультеті / А. О. Стецьків, Л. В. Стецьків, О. В. Боднарчук, А. М. Дмитрів // Архів клініч. медицини. - 2012. - № 1. - С. 108-109. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено досвід проведення лабораторних занять з аналітичної хімії на кафедрі хімії для студентів другого курсу фармацевтичного факультету. Основну увагу приділено методиці проведення експериментальних робіт в умовах Болонської системи. Розглянуто основні етапи заняття. Описано оцінювання діяльності студента на лабораторному занятті. Запропонована система проведення лабораторних робіт сприяє більш якісному вивченню дисципліни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р883-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24388 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Сухоребський Ю. І. 
Використання сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі на кафедрі ортопедичної стоматології / Ю. І. Сухоребський, О. І. Бульбук, З. Р. Ожоган // Архів клініч. медицини. - 2012. - № 1. - С. 110-112. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Обговорено питання, пов'язані з використання сучасних інформаційних технологій, а саме мультимедійних презентацій та інтернет-ресурсів у процесі вивчення ортопедичної стоматології. Висвітлено актуальність використання сучасних інформаційних технологій у практиці університетської освіти, що сприятиме підвищенню якості підготовки фахівців, створенню нового освітнього інформаційного середовища, підвищенню рівня інформаційної культури викладачів вищої школи. Надано рекомендації для студентів та викладачів щодо використання різноманітних сайтів для пошуку сучасної інформації про методи ортопедичного лікування та підготовки до державних атестацій. Викладено принципи створення та представлення мультимедійних презентацій на лекціях та практичних заняттях, що проводяться на кафедрі ортопедичної стоматології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р883-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24388 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Сологуб В. А. 
Впровадження кредитно-модульної системи при викладанні спеціалізації "Лікарські рослини і фітотерапія" / В. А. Сологуб // Галиц. лікар. вісн.. - 2014. - 21, № 3. - С. 101-102. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Наведено матеріал щодо підготовки студентів у вищих фармацевтичних (медичних) навчальних закладах зі спеціалізації "Лікарські рослини і фітотерапія", впровадження основних положень кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Суть модульної технології навчання полягає в більш самостійному або повністю самостійному опрацюванні пропонованої навчальної програми, яка включає цільовий план дій, банк інформації, навчально-методичне забезпечення поставлених дидактичних цілей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р883 + Р352.5 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69358 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Лисенко О. Ю. 
Формування професійної компетентності майбутніх провізорів у вищих медичних навчальних закладах : [монографія] / О. Ю. Лисенко; ред.: Я. В. Цехмістер; Нац. мед. ун-т ім. О.О. Богомольця. - Київ : Едельвейс, 2015. - 175 c. - Бібліогр.: с. 152-175 - укp.

Викладено теоретичні засади формування професійної компетентності майбутніх провізорів у медичних ВНЗ. Розглянуто сучасні напрями розвитку та вимоги до фармацевтичної освіти. Обгрунтовано структуру професійної компетентності провізора та критерії її сформованості. Розкрито зміст, форми, методи формування професійної компетентності таких фахівців у медичних ВНЗ. Розроблено навчально-методичні матеріали для викладачів і студентів фармацевтичних факультетів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р883

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА790949 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Белегай Р. І. 
Кредитно-модульна організація виробничої практики з клінічної фармації в системі вищої фармацевтичної освіти / Р. І. Белегай // Галиц. лікар. вісн.. - 2015. - 22, № 2. - С. 127-128. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено питання стосовно організації виробничої практики в контексті кредитно-модульної системи навчання. Акцентовано на важливості зазначеної форми навчальної діяльності у процесі підготовки провізорів. Наведено досвід проведення виробничої практики на кафедрі клінічної фармакології та фармакотерапії у ДВНЗ "Івано-Франківський національний медичний університет", спрямований на розвиток навичок здійснення фармацевтичної опіки різних категорій пацієнтів, клінічного мислення для відбору хворих, яким обов'язково необхідна консультація лікаря, розв'язання питань адекватної заміни лікарських препаратів, взаємодії ліків між собою і з їжею, шляхів усунення поліпрагмазії, зниження ризику розвитку побічних реакцій, комунікативних умінь майбутніх провізорів. Наведено особливості оцінювання поточної успішності студентів та підсумкового модульного контролю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р883-37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69358 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Бондарчук О. П. 
Виробнича практика: порівняльний аналіз підготовки фахівців фармацевтичної галузі / О. П. Бондарчук // Галиц. лікар. вісн.. - 2015. - 22, № 2. - С. 128-131. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Встановлено, що в Україні підготовка спеціалістів для фармацевтичної галузі проводиться у медичних (фармацевтичних) та технічних ВУЗах. Підготовка фахівців з відповідних спеціальностей має базуватись на комплексному підході до проходження ними навчальної та виробничої практик. Проведено порівняльний аналіз навчальних планів підготовки спеціалістів за спеціальністю "Фармація" і методологічних засад організації та проведення виробничої практики студентів ВНЗ медичного та технічного спрямування. Проаналізовано види практик, їх тривалість, співвідношення кількості відведених годин практики до загального обсягу навчального навантаження та програми практик для студентів ВНЗ медичного та технічного спрямування. Встановлено, що ряд практик носять пропедевтичний характер і здійснюються згідно з планом навчального навантаження ще до вивчення дисципліни студентами. Зазначено, що оцінювання практик у ВУЗі технічного спрямування дозволило встановити, що жодна з практик не має пропедевтичного характеру: практика відбувається лише після засвоєння певної дисципліни та практично відбувається на наступному курсі (році) навчання. Також, практика в технічному ВУЗі має виражений комплексний характер та включає стажування студентів на фармацевтичних підприємствах. Таким чином, проведено порівняльний аналіз структури навчальних програм та методологічних засад організації та проведення виробничої практики студентів ВНЗ медичного та технічного спрямування з погляду потреб фармацевтичної галузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р883-37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69358 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ємельянова О. І. 
Навчальна практика з фармакогнозії: особливості організації та методичне забезпечення / О. І. Ємельянова // Зб. наук. пр. співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2015. - Вип. 24, кн. 1. - С. 601-605. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Навчальна практика з фармакогнозії є невід'ємною складовою навчального процесу і важливим етапом підготовки провізора. Формування міцних професійних знань та їх дієвість є основним завданням навчальної діяльності майбутніх провізорів. Мета роботи - аналіз особливостей організації та методичного забезпечення навчальної практики з фармакогнозії для оптимізації навчального процесу. Програма та навчальний план для студентів III курсу фармацевтичного факультету спеціальності "Фармація". Навчальна практика з фармакогнозії є логічним завершенням теоретичного навчання студентів з предмету, що має на меті поглиблення теоретичних знань і надбання практичних навичок з використанням їх у професійній діяльності провізора-фармацевта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р282.1 р3-37 + Р11(4УКР) р883

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70307 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ткаченко Н. О. 
Якість підготовки провізорів як показник соціально відповідальної поведінки вищих навчальних закладів / Н. О. Ткаченко // Фармацевт. журн.. - 2015. - № 6. - С. 29-37. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Оценить социальную функцию медицинских (фармацевтических) образовательных учреждений достаточно сложно. Именно качество подготовки будущих специалистов, по нашему мнению, является одним из главных показателей социальной ответственности вузов. Цель работы - изучение состояния качества подготовки молодых специалистов, которая является неотъемлемой составляющей конкурентоспособности специалистов фармации. Для проведения эксперимента специально была разработана анкета для работодателей фармацевтического рынка труда. Первая часть анкеты - статистические данные о респондентах, вторая - перечень компетенций (знаний и умений) молодого специалиста фармации, которые необходимо было оценить практическим специалистам (розничный сегмент отрасли). В анкетировании приняли участие 151 специалист фармации из разных областей Украины. Первый блок вопросов "Знания молодого специалиста" показал самую высокую оценку экспертов по "Правилам хранения и отпуска лекарств" (среднее значение 4,17). Общая оценка профессиональных знаний, которыми обладает молодой специалист после окончания вуза, составляет 3,63. Во втором блоке вопросов респонденты оценивали умения выпускника. Общая оценка профессиональных умений и навыков (общепрофессиональные компетенции), которыми владеет молодой специалист после окончания вуза, составляет 3,75. Третий блок вопросов, который оценивали эксперты - владение профессионально-личными компетенциями. В этом блоке вопросов тоже ни один показатель не набрал наивысшую оценку "5", однако общая оценка профессионально-личных компетенций, которыми обладает молодой специалист после окончания вуза, выше, чем две предыдущие общие оценки, и составляет 3,92. На основании экспертной оценки профессиональных компетенций описан современный выпускник вуза, который работает в розничном сегменте фармацевтического рынка, определены сильные и слабые стороны его профессионализма (набор профессиональных и личных компетенций). Сегодня молодой специалист имеет достаточный уровень знаний по вопросам хранения и отпуска лекарств; прав, обязанностей и ответственности провизора; этики делового общения. На практике он показывает достаточный уровень умений и навыков в работе с современными компьютерными средствами и программным обеспечением; в соблюдении санитарных норм и правил; профессиональном общении с врачами, больными и коллегами. Также владеет достаточным уровнем умений работать в команде, беспокоится о порядке, аккуратности, качестве и самоконтроле. Высшим учебным заведениям фармацевтического направления следует обратить внимание на позиции, которые получили низкую оценку со стороны экспертов, и усилить учебную работу для улучшения качества подготовки будущих выпускников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р883

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Бойко А. І. 
Формування та розвиток системи післядипломної освіти провізорів із фармацевтичної інформатики / А. І. Бойко // Фармацевт. журн.. - 2016. - № 1. - С. 26-32. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Внедрение эффективных компьютерных методов обработки информации о лекарственных средствах в фармацевтическую отрасль вызвало объективную необходимость их использования в системе подготовки провизоров. Цель исследования - интеграция преподавания дисциплины "Фармацевтическая информатика" с базовыми направлениями реформирования системы здравоохранения в Украине, обеспечением использования современной информатики и компьютерных технологий в практической рармации; компьютеризация фармацевтического направления реорганизации здравоохранения Украины. Материалами исследования были международные и национальные документы, регламентирующие направления усовершенствования информационного обеспечения медицинской и фармацевтической помощи, реформирования фармацевтической составляющей системы здравоохранения, учебно-методические материалы по фармацевтической информатике; компьютерные ресурсы для поиска, обработки, хранения, распространения информации о лекарственных средствах. В процессе исследований использованы методы фармацевтической информатики (создания компьютерных баз данных, баз знаний, изучение потребности в информации); методы создания и модификации учебных программ, метод учебных проектов. Проведен анализ формирования системы подготовки специалистов по фармацевтической информатике. Определены инновационные пути ее развития: программное изучение фармацевтической информатики с проработкой вопросов создания и функционирования фармацевтических баз данных и баз знаний, компьютеризации информационного обеспечения фармакотерапии социально значимых болезней (в частности, сахарного диабета), применения электронных рецептов. Разработаны и внедрены циклы тематического усовершенствования по использованию современных компьютерных технологий в фармации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р883

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28227 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського