Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (15)
Пошуковий запит: (<.>U=П.р(4УКР)2-3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Якубовська С. С. 
Педагогічні умови застосування модульно-рейтингової технології навчання в технікумі аграрного профілю : Автореф. дис... канд. пед. наук / С. С. Якубовська; Ін-т педагогіки і психології профес. освіти АПН України. - К., 2006. - 22 c. - укp.

Представлено технологію модульно-рейтингового навчання як інноваційного варіанта за умов вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації. Визначено педагогічні умови її застосування за умов технікуму, зокрема, принципи відбору та структурування змісту навчального процесу, комплекси методичного забезпечення дисциплін, модульні програми та організацію самостійної роботи студентів. Проаналізовано результати наукових досліджень ефективності застосування даної технології, її вплив на ефективність засвоєння знань, використання навчального часу та міру змістовної самостійності студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Угринюк І. М. 
Проблемне навчання на основі домінантно-інтегруючого підходу в агротехнічному коледжі : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. М. Угринюк; Нац. аграр. ун-т. - К., 2001. - 19 c. - укp.

Розглянуто питання формування професійно-пошукового мислення студентів у процесі проблемного навчання. Вперше теоретично обгрунтовано концептуальні підходи до проведення проблемних занять з використанням домінантно-інтегруючого поняття (ДІП) і зорового підсилювача. Досліджено вплив застосування низки проблемних ситуацій протягом усього періоду занять на формування професійного пошукового мислення студентів. Розроблено методику проведення проблемних занять з використанням ДІП та зорового підсилювача і впроваджено до навчального процесу аграрного навчального закладу освіти I - II рівнів акредитації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА313608 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лозовецька В. Т. 
Теоретико-методологічні основи професійного навчання молодшого спеціаліста сільськогосподарського профілю : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / В. Т. Лозовецька; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2002. - 34 c. - укp.

На підставі аналізу виробничої діяльності визначено концептуальні підходи у професійному навчанні майбутнього молодшого спеціаліста за умов ринку, описано загальну модель його підготовки. Розроблено систему професійних умінь та її змістове забезпечення. Розглянуто систему навчально-виробничих задач як засіб реалізації змісту навчання, обгрунтовано вимоги щодо їх складання, наведено методику їх розв'язання. Проведено системні дослідження змістового забезпечення системи професійних умінь. Запропоновано узагальнюючі задачі діяльності майбутнього молодшого спеціаліста стосовно посад на виробництві, побудовано моделі професійної компетентності. Висвітлено методики професійного навчання на теоретичному та практичному етапах підготовки за умов інтеграції навчання і виробництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2-33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319920 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кобзар В. М. 
Дослідження ефективності педагогічних умов формування готовності до інноваційної діяльності майбутніх технологів у коледжах аграрного профілю / В. М. Кобзар // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2014. - № 3. - С. 18-25. - Бібліогр.: 5 назв - укp.

Проаналізовано стан дослідження проблеми формування готовності до інноваційної діяльності студентів-технологів і визначення її структурних компонентів. Запропоновано компоненти (мотиваційний, когнітивно-змістовий, пошуково-творчий) та рівні (низький, середній, високий) сформованості такої готовності майбутніх технологів у коледжах аграрного профілю. Графічно репрезентовано аналіз рівнів сформованості готовності з кожного компонента. Експериментально доведено ефективність і перспективність поданої методики.

Проанализировано состояние исследования проблемы формирования готовности к инновационной деятельности студентов-технологов и выделения ее структурных компонентов. Предложены компоненты (мотивационный, когнитивно-содержательный, поисково-творческий) и уровни (низкий, средний, высокий) сформированности такой готовности будущих технологов в колледжах аграрного профиля. Графически представлен анализ уровней сформированности готовности по каждому из компонентов. Экспериментально доказана эффективность и перспективность приведенной методики.

This article presents the analysis of the current stage, which the investigation of the problem of the formation of future technologists’ readiness for innovation and definition of its structural components are on. The research outlines the author’s position concerning the components (motivational, cognitive and content, search and creative), and levels of formation (low, medium, high) of future technologists’ readiness for innovative activity at agricultural colleges.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кононец Н. В. 
Основи ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп'ютерного циклу (з досвіду аграрних коледжів) : монографія / Н. В. Кононец; ВНЗ Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі". - Полтава : ПУЕТ, 2016. - 505, [1] c. - Бібліогр.: с. 445-500 - укp.

Запропоновано концепцію ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп'ютерного циклу студентів аграрних коледжів. Розглянуто засоби, методи, форми зазначеного навчання. Наведено методичні та практичні рекомендаці щодо організації навчально-методичної роботи в коледжі та створення електронних освітніх ресурсів. Увагу приділено проблемам підготовки викладачів і бібліотекарів аграрних коледжів до ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп'ютерного циклу.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2-3 + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА799721 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Петрів Г. В. 
Виховання ціннісного ставлення до земельних ресурсів студентів аграрних коледжів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Г. В. Петрів; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Київ, 2018. - 20 c. - укp.

Дисертацію присвячено актуальній темі виховання ціннісного ставлення до земельних ресурсів студентів аграрних коледжів. На основі аналізу еволюції ідей виховання ціннісного ставлення людини до земельних ресурсів від найдавніших часів і до сьогодення показано стан розробки проблеми у філософській, економічній та психолого-педагогічній літературі. Визначено сутність і розкрито структуру поняття ''ціннісне ставлення до земельних ресурсів студентів аграрних коледжів'', обгрунтовано соціальну потребу виховання ціннісного ставлення до земельних ресурсів студентів аграрних коледжів. Узагальнено вітчизняний та зарубіжний досвід виховання такого ставлення до земельних ресурсів студентів аграрних коледжів, визначено й обгрунтовано критерії (мотиваційно-вольовий, когнітивний, емоційно-ціннісний, діяльнісно-поведінковий) і відповідні їм показники, визначено й обгрунтовано рівні вихованості ціннісного ставлення до земельних ресурсів студентів аграрних коледжів. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику виховання ціннісного ставлення до земельних ресурсів студентів аграрних коледжів, яка є комплексною і системно охоплює усі компоненти виховного процесу (цільовий, методологічний, змістовий, процесуальний (етапи: спонукальний, інформаційний, формувальний, діяльнісно-рефлексивний), результативний та контрольно-корекційний). Методика базувалась на ціннісному, особистісно орієнтованому, діяльнісному, цивілізаційному, антропологічному підходах. У структурі методики забезпечено відповідні педагогічні умови (передача студентам коледжів знань про цінність земельних ресурсів; формування готовності наставників академічних груп і викладачів до виховання у студентів аграрних коледжів ціннісного ставлення до земельних ресурсів; вмотивування студентів коледжів до екологобезпечного використання земельних ресурсів у агропромисловому та сільськогосподарському виробництві; залучення студентів коледжів до колективної продуктивної праці на землі.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА433383 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Туряниця З. В. 
Формування у майбутніх майстрів виробничого навчання професійно-технічних навчальних закладів аграрного профілю готовності до професійного самовдосконалення : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / З. В. Туряниця; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Київ, 2017. - 22 c. - укp.

Визначено, теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування у майбутніх майстрів виробничого навчання ПТНЗ аграрного профілю готовності до професійного самовдосконалення у процесі їхньої підготовки у професійно-педагогічних коледжах та індустріально-педагогічних технікумах. Запропоновано модель формування у майбутніх майстрів виробничого навчання ПТНЗ аграрного профілю готовності до професійного самовдосконалення, що складається з шести взаємопов'язаних блоків (цільового, концептуального, змістового, технологічного, діагностичного, результативного). Розроблено та впроваджено методичні рекомендації з формування у майбутніх майстрів виробничого навчання ПТНЗ аграрного профілю готовності до професійного самовдосконалення.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА429631 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Стаднійчук І. П. 
Формування технічної компетентності техніків-механіків у процесі професійної підготовки в аграрних коледжах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. П. Стаднійчук ; Житомирський державний університет імені Івана Франка. - Житомир, 2017. - 20 c. - укp.

Виявлено стан розробленості проблеми формування технічної компетентності майбутніх техніків-механіків у процесі професійної підготовки в аграрних коледжах у педагогічній теорії та практиці. Проаналізовано провідні наукові підходи та теоретичні засади дослідження. Висвітлено особливості професійної підготовки техніків-механіків у коледжі. Визначено зміст і структуру, охарактеризовано критерії, показники та рівні сформованості технічної компетентності визначеного напряму. Теоретично обґрунтовано структурні та функціональні компоненти авторської моделі. Виявлено педагогічні умови, що реалізують методологічні підходи та принципи формування досліджуваної компетентності. Розроблено методику впровадження моделі формування технічної компетентності майбутніх техніків-механіків у процесі професійної підготовки. Експериментально перевірено ефективність її упровадження й окреслено перспективи подальших наукових пошуків.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА429128 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського