Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (50)
Пошуковий запит: (<.>U=О922.215.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 67
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Емельянов О. А. 
Мосты сварные, крановые. Конструкция. Нагруженность. Диагностика. Обеспечение ресурса / О. А. Емельянов; Донбас. гос. машиностроит. акад. - Краматорск, 2002. - 332 c. - (Науч.-произв. опыт Донбасса). - Библиогр.: 151 назв. - рус.

Рассмотрены повреждения, возникающие при эксплуатации сварных крановых мостов и причины их возникновения. Освещены вопросы эксплуатационной надежности сварных крановых мостов, мер обеспечения ее на практике, выбора направления и методов исследования сварных крановых мостов. Приведены физические модели продольного упругого скольжения при качении колеса по рельсу, а также процессов формирования боковых горизонтальных сил в контакте колесо-рельс. Приведена методика определения коэффициента трения между крановым колесом и рельсом при поперечном сдвиге. Определено влияние поперечной жесткости моста на распределение энергии деформации и накопление в нем усталостных повреждений. Выявлены конструктивно-технологические факторы, снижающие прочность сварных узлов в процессе изготовления и эксплуатации. Исследована циклическая долговечность сварных крановых мостов при двухчастотных нагрузках. Изучены вторичные напряжения в сварных крановых мостах.


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.215.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА624616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Панкратов А. И. 
Выбор электропривода механизма подъема мостового крана : Учеб. пособие / А. И. Панкратов; Донбас. гос. машиностроит. акад. - Краматорск, 2006. - 63 c. - Библиогр.: 24 назв. - рус.

Приведены исходные данные для выбора электрооборудования механизма подъема мостового крана. Представлены механические характеристики двигателя в режимах электромеханического торможения. Освещен синтез бесконтактных схем автоматического управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.215.2-048.26я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА679348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Osichev A. V. 
On design of traveling crane 3-dimesional model with anti-swing control system and its dynamics analysis = Разработка трехмерной модели электромеханической системы мостового крана, обеспечивающей подавление колебаний груза и анализ ее динамических процессов [Електронний ресурс] / A. V. Osichev, O. V. Korolyova // Електромашинобуд. та електрообладн.. - 2006. - Вип. 66. - С. 141-143. - Библиогр.: 9 назв. - англ. - Режим доступу: /articles/2006/

Разработана компьютерная модель груза на упругом канате мостового крана с системами подчиненного регулирования приводов передвижения моста и тележки, которые дополнены предложенными обратными связями для устранения раскачивания груза, проведено сопоставление их эффективности.

Computer model of load with elastic rope for overhead crane with drive cascade loops providing beam and trolley motion was developed. Standard AC drives extended with proposed feedbacks for swing-free transporting. Comparison of these feedbacks efficiency was made.


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.215.2-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сарандачев В. И. 
Повышение надежности ходовых частей многоколесных мостовых кранов / В. И. Сарандачев, Г. Н. Дунаевская // Систем. технології. - 2003. - № 3. - С. 101-104. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Розглянуто питання підвищення експлуатаційної надійності мостових кранів модернізацією основних вузлів механізму підйому, спрямованої на зниження динамічних навантажень у піднімальній системі, а також забезпечення швидкого загасання коливань навантаження. У прямій залежності від надійності вантажопідйомних кранів знаходиться ефективність їх використання, обумовлена витратами на експлуатацію у вигляді витрат на оплату праці, обслуговування та ремонти.


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.215.2-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сарандачев В. И. 
Приспособление для контроля установки колес электромостовых кранов / В. И. Сарандачев, Г. Н. Дунаевская // Систем. технології. - 2004. - № 1. - С. 82-85. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Відзначено, що рух на перекошених колесах неминуче порушує стійкість прямолінійного руху кранів і супроводжується тривалим силовим контактом реборд з рейкою, що спричиняє деформації кранових і підкранових металоконструкцій, знос і полому реборд. Це створює аварійні ситуації та призводить до великих матеріальних витрат на позапланові роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.215.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Маковский А. М. 
Определение остаточного режимного ресурса крана и расчет циклической прочности его конструкций при диагностировании / А. М. Маковский, Н. Г. Таровик // Техн. диагностика и неразрушающий контроль. - 2007. - № 3. - С. 42-44. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Изложена практическая методика для определения остаточного режимного ресурса и оценки циклической прочности конструкций крана при диагностировании. Показан подход к получению исходных данных для расчета путем анализа технологического процесса и грузопотока на рабочем участке крана. Методика сопровождается примером расчета остаточного режимного ресурса мостового крана при постоянной и переменной наработках по годам за срок службы, а также расчетом детали крана на циклическую прочность с использованием данных о нагруженности за отработанный срок службы.


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.215.2-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14309 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сидоренко М. В. 
Акустико-эмиссионный контроль узлов соединения главных и концевых балок мостовых кранов / М. В. Сидоренко, А. М. Руднев // Нові матеріали і технології в металургії та машинобуд. - 2007. - № 2. - С. 40-45. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Предложены методики определения остаточной долговечности узлов соединения главных и концевых балок мостовых кранов: на этапе зарождения трещины по сигналам АЭ, возникающим при вдавливании индентора; на этапе развития трещины по сигналам АЭ, возникающим при динамических испытаниях.


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.215.2-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16166 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Дубровин В. И. 
Прогнозирование остаточного ресурса мостовых кранов / В. И. Дубровин, В. А. Клименко, А. М. Руднев // Нові матеріали і технології в металургії та машинобуд. - 2006. - № 2. - С. 74-77. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Рассмотрено решение задачи прогнозирования остаточного ресурса грузоподъемных кранов. В качестве теоретической модели распределения отказов предложено использовать диффузионное монотонное распределение. В результате проведенного анализа статистических данных построена математическая модель для оценки остаточного ресурса.


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.215.21

Шифр НБУВ: Ж16166 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Орловский И. А. 
Уточненные математическая и имитационная модели электропривода перемещения мостового крана / И. А. Орловский, Ю. С. Бут // Електротехніка та електроенергетика. - 2007. - № 2. - С. 39-51. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Разработаны математическая и имитационная модели движения в горизонтальной плоскости четырехдвигательного электропривода перемещения мостового крана, которые учитывают: упругости приводных валов, главной и концевых балок, углы установочного перекоса колес, взаимодействие четырех цилиндрических двухребордных колес с рельсами. Исследовано движение данного крана с помощью разработанной имитационной модели.


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.215.2-048.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16680 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мартовицький Л. М. 
Лінії впливу для систем із змінною статичною визначеністю / Л. М. Мартовицький, А. І. Сочава, Д. В. Кугай // Нові матеріали і технології в металургії та машинобуд. - 2008. - № 2. - С. 137-139. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Пласко-просторові рами металоконструкцій мостових кранів розглянуто як здатні за повний цикл роботи змінювати свою статичну визначеність та опорну конфігурацію, що є причиною завантаження поясів головних балок знакозмінними напруженнями, які впливають на втому металу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.215.2-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16166 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Дорохов М. Ю. 
Динамічне гасіння коливань мостових кранів із використанням хвильових ланцюгових передач : Автореф. дис... канд. техн. наук / М. Ю. Дорохов; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2007. - 19 c. - укp.

Визначено область взаємодії динамічного погашувача коливань на основі хвильової ланцюгової передачі з металоконструкцією кранового моста за несталого руху. Відзначено, що використання регульованого динамічного погашувача коливань у механізмі підйому вантажу в періоди несталого руху значно зменшує коефіцієнт динаміки мостових кранів. Розроблено математичні моделі мостового крана з динамічним погашувачем коливань для операцій підйому - опускання вантажу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.215.2-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ємельянов О. А. 
Збільшення ресурсу зварних кранових мостів : Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.05.05 / О. А. Ємельянов; Одес. нац. політехн. ун-т. - О., 2004. - 35 c. - укp.

Установлено: 60 % зварних кранових мостів мають ушкодження від утоми пролітної будівлі, що утворюються, як правило, у місцях, де розрахунки, виконані за загальноприйнятою методикою, визначають низький рівень напруг від навантажень, викликаних підйомом-опусканням вантажів і пересуванням їх візком по головних балках. Виявлено, що тріщини від утоми утворюються у разі дії навантажень, які виникають під час руху мостових кранів за прольотом і відбуваються на кранах, що мають інтенсивний знос колісних реборд, навантаження на які є сумою двох чи декількох різночастотних складових, які діють у вертикальній та горизонтальній площинах. Відзначено, що довговічність та межа витривалості зварних вузлів кранового моста, визначені на зразках за лабораторних умов, у разі дії одного змінного навантаження, завжди значно вище, ніж під час роботи на кранах, де позначається додатковий вплив високочастотних навантажень з малою амплітудою, тобто полічастотність (двочастотність) навантажень. Показано, що циклічна довговічність зварних кранових мостів може одночасно залежати від дії двох груп різних факторів: теплофізичних і хіміко-металургійних впливів процесів зварювання на метал, тобто залишкових зварних напруг, деградації металів, концентрації напруг, створюваної дефектами і формою швів, а також раціональністю конструктивної форми зварних вузлів; ходових якостей кранів, які залежать від досконалості компановочного рішення кранового моста та приводу пересування крана, що впливають на величину розмаху сил реакцій у контактах колесо - рейка і кінематичні пари приводних механізмів. Зроблено висновок, що покращання


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.215.2-021.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333504 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Мазикіна О. Б. 
Підвищення точності та оперативності геодезичного контролю при експлуатації мостових кранів і підкранових колій : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.24.01 / О. Б. Мазикіна; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Розроблено автоматизовану лазерну систему, удосконалено методику визначення геометричних параметрів підкранових колій, яка забезпечила підвищення точності та оперативності геодезичних робіт за умов безперервного технологічного процесу. Викладено алгоритм та автоматизовану технологію обробки фотознімків на персональному комп'ютері з використанням пакета програм. Встановлено зміни просторового положення підкранових колій від терміну їх експлуатації, динамічних, а також статистичних навантажень. Розроблено й удосконалено методи, що базуються на використанні приладів і пристроїв, які підвищують точність геодезичних вимірювань геометричних параметрів системи кран - підкранові колії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.215.2-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА309484 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Толочко О. І. 
Вплив неточного визначення довжини канату на ефективність гасіння коливань вантажу / О. І. Толочко, Д. В. Бажутін // Електротехн. та комп'ют. системи. - 2011. - Вип. 3. - С. 175-177. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено аналіз впливу неточного визначення довжини канату на процес гасіння коливань вантажу. Розглянуто вплив зміни довжини канату внаслідок роботи підйомного механізму під час горизонтального руху візка мостового крану на процес гасіння коливань.

Приведен анализ влияния неточного определения длины каната на процесс гашения колебаний груза. Рассмотрено влияние изменения длины каната вследствие работы подъемного механизма во время горизонтального движения тележки мостового крана на процесс гашения колебаний.

The analysis of inaccurate cable length estimation influence on load swing damping is presented. The influence of cable length alteration due to hoist mechanism operation during overhead crane trolley horizontal movement on load swing damping is considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.215.2-042

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Макурин А. В. 
Динамика продольного перемещения мостового крана с учетом упругости элементов конструкции / А. В. Макурин, Д. И. Морозов // Електротехн. та комп'ют. системи. - 2011. - Вип. 3. - С. 167-169. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Определены проблемы, характерные для динамики механизма передвижения крана. Выполнено построение динамической схемы и цифровой модели (пакет MATLAB, среда Simulink) механизма передвижения мостового крана. Получены графики скоростей и усилий в металлоконструкциях крана.

Визначено проблеми, характерні для динаміки механізму переміщення крана. Побудовано динамічну схему та цифрову модель (пакет MATLAB/Simulink) механізму переміщення мостового крана. Одержано графіки швидкостей і зусиль у металоконструкціях крана.

Identifies the problems characteristic of the dynamic mechanism of movement of the crane. Build dynamic charts and digital models (MATLAB/Simulink) mechanism movement overhead crane. Available graphics speeds and efforts in the direction of the crane.


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.215.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Сагіров Ю. Г. 
Засоби зменшення коефіцієнта динамічності при пересуванні мостового крана з урахуванням нерівностей рейкової колії : автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.05 / Ю. Г. Сагіров; Одес. нац. політехн. ун-т. - О., 2009. - 20 c. - укp.

Розроблено засоби зменшення коефіцієнта динамічності під час пересування мостових кранів нерівностями підкранової колії шляхом встановлення пружних амортизаторів в опорній частині крана. Запропоновано твердотільні моделі для дослідження напружено-деформованого стану мостових кранів методом скінченних елементів. Встановлено найбільш напружені ділянки металевої конструкції крана. Проведено аналіз руйнувань металоконструкції та визначено фактори, які впливають на їх появу. Проаналізовано результати статистичного аналізу роботи мостових кранів. Досліджено вплив додаткових навантажень, які виникають під час пересування мостових кранів нерівностями рейкової колії, на довговічність кранів різної вантажопідйомності. Розроблено математичні моделі для дослідження коливань прогінних балок мостового крана з урахуванням амортизувальної та демпфірувальної здатностей металоконструкцій, роботи пружних амортизаторів і впливу нерівностей підкранової колії. Проведено теоретичні й експериментальні дослідження використання пружних амортизаторів з метою амортизації та демпфування динамічних навантажень. Розроблено нову конструкцію буксового вузла з демпфірувальними елементами, що дозволяє знизити коефіцієнт динамічності в опорній частині крана з 4,2 до 1,7.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.215.2-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368233 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Шевченко С. І. 
Поліпшення динамічних характеристик мостових кранів застосуванням гальмових пристроїв із самопідсиленням : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.05 / С. І. Шевченко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2010. - 24 c. - укp.

Розроблено модель процесу гальмування механізму гальмовим пристроєм з самопідсиленням, що дозволяє за заданими вхідними характеристиками гальмівного моменту визначати геометричні параметри гальмового пристрою, спроможного їх забезпечити. Визначено раціональні гальмівні характеристики механізму пересування, обладнаного гальмовим пристроєм з самопідсиленням.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.215.2-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372655 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Толочко О. И. 
Сравнительный анализ методов гашения колебаний груза, подвешенного к механизму поступательного движения мостового крана / О. И. Толочко, Д. В. Бажутин // Електромашинобуд. та електрообладн. - 2010. - Вип. 75. - С. 22-28. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Представлен сравнительный анализ трех законов управления для мостового крана, обеспечивающих гашение колебаний груза. Синтезирована трехконтурная система регулирования положения для крана, компенсирующая влияние колебаний груза на процесс позиционирования.

Наведено порівняльний аналіз трьох законів керування для мостового крану, що забезпечують гасіння коливань підвішеного вантажу. Синтезовано триконтурну систему регулювання положення для крану, що компенсує вплив коливань вантажу на процес позиціонування.

The comparative analysis of three overhead crane control algorithms, providing the anti-sway control possibilities, are presented. The three-loop crane position control system to compensate the influence of the load oscillations on the positioning process was designed.


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.215.2-042

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Белан В. Т. 
Моделирование работы оператора мостового крана с помощью использования пространства переменных состояния / В. Т. Белан, В. И. Корсун // Систем. технології. - 2010. - № 2. - С. 153-158. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

На базе использования концепций обобщенного входа и возмущения волновой структуры построена динамическая модель оператора мостового крана в пространстве состояний и выполнено ее исследование.


Індекс рубрикатора НБУВ: О922.215.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ковалев А. И. 
Микропроцессорное устройство защиты и учета работы механизмов грейферного крана (УЗМ-ГК) / А. И. Ковалев, О. В. Шевченко, Г. И. Ткаченко, А. В. Мохнатый, М. А. Салин, В. Я. Хижняк, Ю. В. Баленко // Металлург. и горноруд. пром-сть. - 2012. - № 3. - С. 101-104. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Дана информация об устройстве, повышающем эффективность использования мостовых кранов в производственных условиях. Описан принцип работы устройства, представлены его технические данные и примеры экранных форм о работе, выдаваемых на дисплей рабочей станции и дисплей пульта машиниста крана.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н6-445.222.152 + О922.215.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28347 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського