Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (30)
Пошуковий запит: (<.>U=О52-082.022-05$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Синеглазов В. М. 
Активное управление как средство повышения ресурса воздушных судов / В. М. Синеглазов, Е. П. Решетняк, Ю. К. Зиатдинов. - К. : Техніка, 1998. - 231 c. - Библиогр.: 148 назв. - рус.

Рассмотрены задачи динамики воздушных судов (ВС) с учетом упругости, а также проектирования систем автоматического управления демпфированием упругих колебаний на основе полученных новых результатов в теории планирования эксперимента, идентификации, моделирования, оценивания. Приведены алгоритмы синтеза основного контура упругих ВС по результатам наружных испытаний, а также адаптации систем активного управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-082.022-05

Шифр НБУВ: ВА588938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Казак В. Н. 
Основы автоматизированного управления летательными аппаратами : Учеб. для студ. вузов гражд. авиации / В. Н. Казак, А. А. Туник, В. И. Салимон; ред.: В. Н. Казак; Киев. междунар. ун-т гражд. авиации. - К., 2000. - 241 c. - Библиогр.: 59 назв. - рус.

Изложены принципы построения и основы теории контуров автоматизированного и автоматического управления полетом воздушных судов. Освещены типовые элементы и схемы построения каналов управления, математические модели эксплуатационных динамических воздействий и реакции динамических систем на детерминированные и случайные воздействия. Приведено математическое описание воздушных судов как объектов управления. Рассмотрены законы управления и принципы их построения. Особое внимание уделено цифровым системам управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-082.022-05я73-1

Шифр НБУВ: ВА611937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Синєглазов В. М. 
Автоматизовані системи управління повітряних суден : Підруч. для студ. вищ. навч. закл., що навч. за спец. "Комп'ютер.-інтегр. технол. процеси і вир-ва" та "Системи упр. та автоматика" / В. М. Синєглазов, М. К. Філяшкін; Нац. авіац. ун-т. - К., 2003. - 502 c. - Бібліогр.: с. 474-475. - укp.

Запропоновано системи автоматичного керування польотом повітряних суден, наведено методи аналізу статичних і динамічних характеристик систем, що працюють за умов впливу різного роду збурень. Розглянуто повітряні судна як об'єкти керування, розкрито засади теорії побудови контурів стійкості та керованості, автоматичного та автоматизованого керування кутовим рухом і рухом центра мас на різних етапах польоту.

Предложены системы автоматического управления полетом воздушных суден, приведены методы анализа статистических и динамических характеристик систем, работающих в условиях влияния различного рода возмущений. Рассмотрены воздушные судна как объекты управления, раскрыты основы теории построения контуров стойкости и управляемости, автоматического и автоматизированного управления угловым движением и движением центра масс на различных этапах полета.


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-082.022-05 я73-1

Шифр НБУВ: ВА655607 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Юхимчук С. В. 
Визначення меж зміни первинних параметрів одного класу нелінійних нестаціонарних систем, які забезпечують їх стійкість / С. В. Юхимчук, М. Б. Хазін // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 2004. - № 1. - С. 371-377. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розв'язано задачу оцінки меж зміни вихідного сигналу реле на стійкість одного класу нелінійних нестаціонарних систем, знайдено математичний опис сигналу на виході нелінійного нестаціонарного об'єкта, що входить у структурну схему системи керування рухом літальних апаратів, розв'язано обернену задачу робастної стійкості для даної системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-082.022-05

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Юхимчук С. В. 
Дослідження впливу неконтрольованих завад на параметри автоколивань одного класу нелінійних нестаціонарних систем / С. В. Юхимчук, P. P. Гільманов // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 2004. - № 1(19). - С. 430-436. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Одержано залежності, які дозволяють проаналізувати вплив зміни характеристик вхідного сигналу на значення параметрів автоколивань одного класу нелінійних нестаціонарних систем. Одержано рівняння, розв'язок яких дозволяє здійснювати уточнений розрахунок значень параметрів автоколивального режиму системи керування креновим рухом літального апарата.


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-082.022-05

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Воробьев В. М. 
Формирование обобщенного показателя качества функционирования логико-динамических систем авионики в задачах идентификации интегрированных автоматизированных систем управления авиапредприятий / В. М. Воробьев, В. А. Захарченко, С. В. Енчев, С. В. Кондратенко // Електроніка та системи упр. - 2005. - № 1. - С. 106-117. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Формирование обобщенного показателя качества логико-динамической системы авионики осуществлено на основе прямых методов оценок, т.е. с использованием переходных процессов в реальном масштабе времени и без разрыва обратных связей. С помощью частных показателей качества сформирована область безотказной работы с подобластью настройки системы автоматического управления полетом.


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-082.022-05

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Зосімович М. В. 
Ідентифікація автоматизованої системи керування дистанційно-пілотованим апаратом для оперативного природоресурсного та екологічного моніторингу довкілля / М. В. Зосімович // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2008. - № 1. - С. 141-147. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано методи структурно-параметричної ідентифікації автоматизованої системи керування дистанційно-пілотованим літальним апаратом для оперативного природоресурсного та екологічного моніторингу довкілля. Використання найкращого методу ідентифікації дозволить ефективно синтезувати систему керування подібним літальним апаратом.


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-082.022-05

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Коломійцев О. В. 
Система автоматичного супроводження літального апарата за напрямком з вузькосмуговою фільтрацією / О. В. Коломійцев, С. П. Коваленко, В. С. Кітов, В. В. Кудряшов, К. І. Хударковський, Р. Ю. Жермельова // Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил. - 2007. - Вип. 2. - С. 170-172. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Запропоновано динамічну систему автоматичного супроводження літального апарата за напрямком з використанням вузькосмугової фільтрації і модернізованого частотно-часового методу вимірювання. Представлено результати попередніх розрахунків.


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-082.022-05

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Дубовик С. А. 
Асимптотичні методи синтезу систем керування рухом : Автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.13.03 / С. А. Дубовик; Севастоп. нац. техн. ун-т. - Севастополь, 2004. - 35 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-082.022-05 + О424.1-011.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332055 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мовчан С. Л. 
Побудова областей стійкості цифрових систем керування : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.03 / С. Л. Мовчан; Нац. авіац. ун-т. - К., 2004. - 19 c. - укp.

Розроблено ефективні й економічні підходи щодо побудови областей стійкості лінійних дискретних систем керування у просторі параметрів, які нелінійно входять до складу характеристичного рівняння системи, запропоновано методи побудови меж областей стійкості нелінійних дискретних систем. Створено метод побудови областей стійкості та якості лінійних дискретних систем керування у просторі параметрів, один з яких лінійно, а другий нелінійно входять до складу коефіцієнтів характеристичного рівняння шляхом розв'язання задачі дискретного D-розбиття за одним параметром, що лінійно входить до складу коефіцієнтів, без побудови кривих D-розбиття, а з використанням одержаних аналітичних виразів. Розроблено числовий метод побудови областей стійкості та якості лінійних дискретних систем керування у просторі параметрів, які нелінійно входять до складу коефіцієнтів характеристичного рівняння, що зводиться до перебору тільки одного нелінійного параметра за фіксованих інших без визначення умови стійкості у кожній точці перебору. Для нелінійних дискретних систем автоматичного керування розроблено більш ефективний щодо економії машинного часу числовий метод розширення області притягання, попередньо визначеної з допомогою другого методу Ляпунова. Запропоновано аналітичну форму геометричного критерію Ципкіна для встановлення абсолютної стійкості нелінійної дискретної системи стійкою лінійною імпульсною частиною.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-082.022-05

Шифр НБУВ: РА331871 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Козлов А. П. 
Системи керування маловисотним польотом повітряних суден з електроємнісними перетворювачами : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.03 / А. П. Козлов; Нац. авіац. ун-т. - К., 2002. - 24 c. - укp.

Розроблено принципи побудови сумісних перетворювачів герметричних параметрів наближення до землі. Досліджено математичні методи, розроблено програмне забезпечення числового моделювання електростатичних полів ємнісних перетворювачів. Визначено функції перетворення ємнісних пристроїв вимірювання геометричних параметрів наближення до землі шляхом математичного моделювання. Проаналізовано структуру систем керування маловисотними режимами польоту з ємнісними вимірювачами. Побудовано алгоритм розрахунків координат силових ліній електростатичного поля. Запропоновано структурні схеми систем керування маловисотними режимами польоту повітряних суден з використанням ємнісних вимірювачів геометричних параметрів наближення до земної поверхні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-082.022-05

Шифр НБУВ: РА318477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Мельник К. В. 
Технологія $Ebold mu-синтезу в задачах керування польотом : автореф. дис... канд. техн. наук : 05.13.12 / К. В. Мельник; Нац. авіац. ун-т. - К., 2009 - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-082.022-05

Шифр НБУВ: РА365821 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Зеленков А. А. 
Бортовые системы автоматического управления. Оценка надежности по результатам испытания : монография / А. А. Зеленков, В. М. Синеглазов; Нац. авиац. ун-т. - К., 2010. - 268 c. - Библиогр.: 70 назв. - рус.

Рассмотрены вероятностно-статистические методы анализа результатов летных и статистических испытаний, а также данных эксплуатационного контроля высоконадежных отказоустойчивых систем управления для определения оценок основных показателей надежности функционирования аппаратных и программных средств, использующих классический и байесовский подходы параметрической и непараметрической оценок. Описаны математические модели надежности с учётом процессов автоматического восстановления. Освещены особенности программного обеспечения бортовых систем управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-082.022-05

Шифр НБУВ: ВА731676 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Збруцький О. В. 
Диференціальні Т-перетворення в задачах автоматичного керування рухом літальних апаратів : навч. посіб. / О. В. Збруцький, В. П. Гусинін, А. В. Гусинін. - К. : НТУУ "КПІ", 2010. - 175 c. - Бібліогр.: 65 назв. - укp.

Розглянуто питання застосування математичного апарату диференціальних Т-перетворень (ДТП) до задач автоматичного керування (ЗАК) рухом літальних апаратів (ЛА). Розкрито основи теорії ДТП та особливості її використання у ЗАК. Особливу увагу приділено питанням побудови спектральних моделей руху ЛА з застосуванням ДТП, зокрема, динамічних об'єктів, авіаційно-космічної системи, аеростатичного ЛА.

Рассмотрены вопросы применения математического аппарата дифференциальных Т-преобразований (ДТП) к задачам автоматического управления (ЗАУ) движением летательных аппаратов (ЛА). Раскрыты основы теории ДТП и особенности её использования в ЗАУ. Внимание уделено вопросам построения спектральных моделей движения ЛА с применением ДТП, в частности, динамических объектов, авиационно-космической системы, аэростатического ЛА.


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-082.022-05я73

Шифр НБУВ: ВА729178 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Комнацька М. М. 
Структурно-параметричний синтез систем управління польотом з елементами нечіткої логіки : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.03 / М. М. Комнацька; Нац. авіац. ун-т. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Розроблено та програмно реалізовано методику побудови багатовимірних робастних систем управління польотом (СУП) з використанням методу структурно-параметричного синтезу на базі спостерігача зниженого порядку Люенбергера та застосуванням процедури оптимізації, а також із врахуванням багатокритеріальності задачі. Розроблено методику синтезу багатовимірних СУП за доступною інформацією частини фазового вектора на основі gamma-оптимального підходу методом лінійних матричних нерівностей (ЛМН). Розроблено єдину методику синтезу гібридної чітко-нечіткої СУП на основі gamma-оптимального підходу методом ЛМН. Наведено методику синтезу гібридної чітко-нечіткої СУП з елементами самонавчання й адаптації нечіткого контуру за еталонною моделлю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-082.022-05

Шифр НБУВ: РА385398 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Неділько С. М. 
Методологічні основи забезпечення функціональної стійкості автоматизованої системи управління повітряним рухом : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.22.13 / С. М. Неділько; ДП "Центр. НДІ навігації і упр.". - К., 2011. - 32 c. - укp.

Розглянуто питання розробки методологічних основ забезпечення функціональної стійкості автоматизованої системи управління повітряним рухом (АСУПР) і включає сукупність узгоджених математичних моделей, методів і методик, що дозволяють реалізовувати принципи функціональної стійкості за проектування перспективних та удосконаленні існуючих систем управління повітряним рухом. Особливою рисою даних моделей є запровадження нових етапів стратегії забезпечення функціональної стійкості системи - етапу виявлення існуючих ресурсів (області надмірності) та етапу формування процедури оптимального (субоптимального) використання надмірності, що дозволяє динамічно виявляти існуючу надмірність у системі та реалізовувати її для вирішення проблемних ситуацій. Проведено аналіз існуючих структур АСУПР і виявлено низький рівень функціональної стійкості систем. Разом з тим виявлено протиріччя між вимогами до підвищення ефективності АСУПР, що має потребу в додаткових витратах і вимогами на зменшення витрат за модернізації, а також між вимогами на зменшення часу на модернізацію, що знижує ефективність системи та вимогами до збільшення ефективності АСУПР. Для вирішення проблеми розроблено й обгрунтовано методологічні основи забезпечення функціональної стійкості автоматизованої системи управління повітряним рухом, які являють собою сукупність математичних моделей, наукових методів, способів, підходів, підпорядкованих вирішенню поставленої проблеми та включають в себе концептуальні, теоретичні та технологічні основи забезпечення функціональної стійкості АСУПР.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-082.022-05

Шифр НБУВ: РА385512 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Морозов С. В. 
Формулювання задачі автоматичного керування повітряного судна на етапі заходу на посадку з довільним кутом підходу до злітно-посадочної смуги / С. В. Морозов, К. В. Тохтамишева // Механіка гіроскоп. систем. - 2010. - Вип. 21. - С. 24-30. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Відмічено труднощі синтезу системи автоматичного керування заходом на посадку сучасного літака з довільним кутом підходу до злітно-посадочної смуги. Однією з особливостей даного режиму є те, що пілот не завжди може вчасно прийняти рішення про продовження заходу на посадку або вихід на друге коло. В якості реалізації показано можливість синтезу системи керування польотом літака в боковій площині за умов заходу на посадку з використанням певних графічних залежностей за допомогою комп'ютерної технології "MATLAB".


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-082.022-05

Шифр НБУВ: Ж66608 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Шпіт С.В. 
Адаптивна система керування кутом тангажу літальних об'єктів / С.В. Шпіт, А. В. Почекайлов // Адапт. системи автомат. упр. : міжвід. наук.-техн. зб. - 2010. - Вип. 16. - С. 104-115. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Использован дуальный наблюдатель в адаптивных системах автоматического управления. Описан новый принцип построения таких систем, способных значительно повысить качество их работы. Приведены результаты экспериментальных исследований переходных процессов в таких системах управления с дуальным наблюдателем в разных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-082.022-05

Шифр НБУВ: Ж63671 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Обідін Д. М. 
Аналіз теперішніх та перспективних науково-методичних підходів щодо побудови авіаційних комплексів та систем / Д. М. Обідін // Наука і техніка Повітр. сил Збройн. сил України. - 2014. - № 2. - С. 32-34. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано існуючі підходи до побудови систем управління, а також деяких авіаційних комплексів. Визначено найбільш перспективні напрямки розвитку літальних апаратів, зокрема систем автоматичного управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-082.022-05

Шифр НБУВ: Ж100320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Обидин Д. Н. 
Применение компактных нечетких графов в задачах интеллектуализации системы управления летательным аппаратом / Д. Н. Обидин, Д. В. Троцкий // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2013. - Вип. 4. - С. 76-79. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Отображены некоторые аспекты построения интеллектуальных систем автоматического управления летательного аппарата, основанных на применении компактных нечетких графов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-082.022-05

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського