Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (21)Книжкові видання та компакт-диски (117)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=О455.54$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 127
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Половинка Э. М. 
Оптимизация впрыскивания топлива в дизелях : Дис... д-ра техн. наук: 05.08.05 / Э. М. Половинка; Одесская гос. морская академия. - О., 1994. - 316 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-044.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС49863 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Днепровский С. В. 
Динамика судовых малооборотных дизелей при микропроцессорном регулировании : Дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / С. В. Днепровский; Украинский государственный морской технический университет. - Николаев, 1995. - 100 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-052

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС49454 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Грир Хасан 
Взаимосвязанное регулирование транспортного дизеля как многоемкостного объекта : Дис... канд. техн. наук: 05.13.07 / Грир Хасан; Одесская гос. морская академия. - О., 1996. - 185 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС50224 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Мохамад Мохамад 
Вплив механічних втрат на потужність і економічність суднових дизелів : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.04.15 / Мохамад Мохамад; Одес. держ. мор. ун-т. - О., 1998. - 16 c. - укp. - рус.

У роботі розглянуті питання оцінки енергетичних і економічних показників головних суднових дизелів в широкому діапазоні навантажень. Показано, що для визначення цих показників необхідно враховувати механічні втрати в дизелі на різних режимах. Встановлений вплив різних конструктивних та експлуатаційних факторів на механічні втрати в дизелі. Запропоновані методики корегування механічного ККД головного суднового дизеля на номінальному режимі та визначення механічних втрат дизеля в широкому діапазоні навантажень. Експериментальні дослідження присвячені перевірці запропонованих методик. Головні результати роботи знайшли застосування у навчальному процесі ВУЗів і в технічних службах судноплавних компаній.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-014.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301370 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Крючков Ю. С. 
Система РДП подводных лодок: теория и расчет / Ю. С. Крючков. - Николаев : РИА "АТОЛЛ", 1998. - 122 c. - Библиогр.: 17 назв. - рус.

Рассмотрена теория системы для работы под водой (РДП) и ее устройств. Получены основные решения для всех режимов работы РДП, на основе которых разработаны методы проектирования. Представлена динамика работы воздушных клапанов, а также спуска и подъема шахт.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598170 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Борисенко П. П. 
Эффективность применения водотопливных эмульсий в дизельредукторных агрегатах судов проектов 1288 и 16080 / П. П. Борисенко // Оптимизация произв. процессов. - Севастополь, 1999. - № 2. - С. 180-184. - рус.

Приведены результаты экспериментальных исследований работы на водотопливной эмульсии (ВТЭ) судовых дизелей 6ЧН40/46 в составе главного дизельредукторного агрегата большого автономного траулера типа "Пулковский меридиан". Установлено, что применение ВТЭ позволяет снизить теплонапряженность дизелей, повысить экономические и экологические показатели судовой энергетической установки без уменьшения ее работоспособности.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69939 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Абудура Салам 
Автоматизація оптимальних режимів навантаження суднового дизель-генератора : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.04.15 / Абудура Салам; Одес. держ. мор. акад. - О., 1999. - 19 c. - укp.

Дисертацію присвячено питанням проектування та технічного обслуговування суднових резервних дизель-генераторів. Показано, що процес навантаження суднових дизель-генераторів не може контролюватися за величиною температури охолоджуючої води та мастила. Найбільш інформативним параметром є потужність дизель-генератора, яку той віддає в енергосистему. Оптимальна система управління процесом навантаження резервного дизель-генератора повинна забезпечувати мінімальний час прийняття навантаження за температурними напругами у найбільш напруженій деталі (головка поршня), не більшими за напруги при номінальній потужності дизель-генератора. Допрацьована математична модель процесу дозволяє знайти величину допустимої потужності ступеня навантаження та тривалість її дії. Прийняття потужності повинно відбуватися доти, доки потужність резервного та базового дизель-генераторів не зрівняються. Для дизель-генератора 8-ВАН-22 цей час не перевищує 30 с і складається з 19 етапів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА306399 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Бабенко В. М. 
Підвищення ефективності технічної експлуатації середньообертових дизелів морських суден : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.08.05 / В. М. Бабенко; Севастопол. нац. техн. ун-т. - Севастополь, 2002. - 20 c. - укp.

Висвітлено питання підвищення ефективності технічної експлуатації середньообертових дизелів морських суден 6ЧН40/46 - головних двигунів великих автономних траулерів типу "Меридіан" (проект 1288) і рибальсько-крильових траулерів (супертраулерів) РКТ-С типу "Антарктида" (проект 16080) з урахуванням вимог Міжнародного кодексу щодо керування безпечною експлуатацією суден і запобігання забрудненню. Розроблено діагностичні моделі забезпечення заданих показників безвідмовності, економічності та довговічності функціонуюючого дизеля як функцій навантаження. Наведено теоретичне обгрунтування оцінки (призначення) міжремонтних періодів експлуатації в межах часу типового періоду використання, типового експлуатаційного циклу, повного розрахункового терміну служби до списання. Висвітлено номенклатуру обов'язкових робіт технічного обслуговування та ремонтів, а також алгоритми розрахунку замовлення-постачання змінних частин і деталей. Збільшено вихідні ресурсні характеристики двигунів: повний ресурс до списання збільшено зі 100 тис.год до 120 тис.год без проведення капітального ремонту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319840 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бендахман Букхалфа 
Підвищення ефективності передачі потужності до суднових підрулюючих пристроїв : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.08.05 / Бендахман Букхалфа; Одес. держ. мор. акад. - О., 2002. - 17 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-016

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА318664 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кузнецов В. В. 
Підвищення експлуатаційної ефективності систем утилізації теплоти суднових дизель-генераторів : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / В. В. Кузнецов; Укр. держ. мор. техн. ун-т ім. адмірала Макарова. - Миколаїв, 2003. - 18 c. - укp.

Досліджено теоретичні та прикладні питання підвищення експлуатаційної ефективності систем утилізації теплоти суднових дизель-генераторів за рахунок використання гравітаційних двофазних термосифонів для формування теплопередавальної поверхні утилізаційного теплообмінника. Розроблено математичну модель перехідних процесів теплообмінника з проміжним теплоносієм, яка дає змогу простежити ефективність його роботи у режимах зміни навантаження, характерних для суднових електростанцій. На базі розробленої моделі розглянуто заходи для зменшення часу перехідних процесів. Розраховано максимально можливий час роботи теплообмінника з проміжним теплоносієм за відсутності теплообміну в зоні конденсації. На підставі експериментальних досліджень виявлено особливості тепломасообмінних характеристик двофазних термосифонів за умов динамічних теплових навантажень, а також уточнено критеріальні рівняння для розрахунку коефіцієнтів тепловіддачі у процесі кипіння. Розроблена узагальнена методика теплового розрахунку є результатом представлених теоретичних та експериментальних досліджень. Проаналізовано результати можливої модернізації енергетичних установок транспортних суден шляхом встановлення теплообмінників з проміжним теплоносієм, а також проведено порівняння надійності роботи теплообмінників.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-044.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323267 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Суворов П. С. 
Динамика дизеля в судовом пропульсивном комплексе / П. С. Суворов. - О. : ОНМА, 2004. - 304 c. - Библиогр.: 74 назв. - рус.

Проанализирована работа главного судового дизеля в составе гидродинамического комплекса двигатель - винт - корпус. Изучено влияние состояния корпуса судна, метеорологических факторов и осадки на потерю скорости его хода. Освещены динамические режимы главного двигателя при маневрах судна. Рассмотрены методы оценки тепловых и механических перегрузок в процессах нагрузки двигателя. Приведены рекомендации по назначению ограничительных характеристик дизеля и выбору темпа нагрузки двигателя при маневрах судна, критерии транспортной эффективности морских и речных судов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651073 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бао В. Д. 
Підвищення ефективності суднових дизельних енергетичних установок в тропічних умовах експлуатації : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.08.05 / В. Д. Бао; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. - Миколаїв, 2004. - 22 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-011.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330142 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Штабов В. О. 
Підвищення ефективності роботи комплексу середньообертовий дизель - гвинт регульованого кроку : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.08.05 / В. О. Штабов; Одес. нац. мор. акад. - О., 2004. - 18 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-044.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328331 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Калуєв А. Г. 
Удосконалення систем підготовки палива суднових дизельних установок : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.08.05 / А. Г. Калуєв; Одес. нац. мор. акад. - О., 2004. - 23 c. - укp.

Досліджено проблему створення гідродинамічних пристроїв, призначених для удосконалення суднових систем підготовки палива. Запропоновано концепцію, згідно з якою для забезпечення всіх необхідних параметрів палива, що подається до суднових енергетичних установок (СЕУ), використовується тільки кінетична енергія потоку, що рухається, без застосування додаткових енергетичних джерел. Виявлено універсальні ефекти кумулятивного обтікання тіл всередині замкнених просторів. Установлено та описано основні режими обтікання тіла, виконаного у вигляді конус-циліндра всередині циліндричного трубопроводу. Одержано та систематизовано принципово нові дані, на підставі яких розкрито основні особливості взаємодії обмеженого потоку з конусними обтікачами. Визначено принципову відмінність вивченого гідродинамічного процесу від такого, якщо має місце обтікання конусних тіл необмеженим потоком. З'ясовано умови забезпечення якісного згорання палива та зменшення зносу конструктивних елементів ЦПГ суднового дизеля. Створено деталізовану методику проектування обтікачів для суднових систем підготовки палива.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-044.2 + О424.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА331959 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Волков А. В. 
Підвищення ефективності роботи підшипників із тонкостінними вкладишами суднових дизелів : Автореф. дис... канд. техн. наук / А. В. Волков; Одес. нац. мор. акад. - О., 2005. - 20 c. - укp.

Установлено, що зсув тонкостінного вкладиша за номінально-нерухомого фрикційного контакту за дії тангенціальних сил має резонансно-коливальний характер з амплітудою, пропорційною інтенсивності зношення зовнішньої поверхні вкладиша. Створено математичну модель визначення динамічних характеристик тертя у підшипнику середньообертового двигуна з тонкостійнним вкладишем циліндричної форми, навантаження якого зумовлене тангенціальною складовою взаємодії колінчатого вала з робочою поверхнею підшипника. Знайдено залежність, що дозволяє визначити оптимальну область роботи підшипника з мінімальним зношенням зовнішньої поверхні вкладиша. За цього необхідно використовувати параметр пластичності його матеріалу, що зумовлює значення коефіцієнта тертя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341334 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Тарапата В. В. 
Удосконалювання експлуатації суднових дизелів регенерацією властивостей їх основних елементів : Автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.08.05 / В. В. Тарапата; Одес. нац. мор. акад. - О., 2005. - 40 c. - укp.

Вперше розроблено принципи забезпечення заданої довговічності суднових дизелів шляхом регенерації властивостей робочих поверхонь його основних елементів у різних полях у період експлуатації та під час ремонту. Одержано моделі переносу речовини на поверхню деталі під дією градієнтів діючих полів, визначено їх структуру та встановлено кількісні співвідношення. Запропоновано варіаційний принцип аналізу існуючих і синтезу нових технологій підвищення довговічності. На прикладі плунжерних пар паливних насосів високого тиску (ПНВТ) і головок поршнів середньообертових суднових дизелів запропоновано та реалізовано новий підхід щодо усунення у нерівномірних полях специфічних експлуатаційних ушкоджень деталей. Для забезпечення коректності під час зіставлення технологій підвищення довговічності деталей судового дизеля запропоновано використовувати інтегральні характеристики замість дискретних оцінок елементів режимів і властивостей робочих поверхонь, одержаних у результаті їх застосування. Встановлено числове значення інтегральних характеристик. З урахуванням результатів експериментальних випробувань регенерованих деталей і поверхонь розроблено концепцію та рекомендації щодо використання під час ремонту дизелів регенерованих деталей з заданою довговічністю, що дозволяє зменшити витрати на придбання запасних частин і застосовувати вже освоєні судоремонтними заводами України технології регенерації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-021.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335576 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Холчєв Є. С. 
Удосконалення технічної експлуатації масляних систем суднових дизельних установок : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.08.05 / Є. С. Холчєв; Одес. нац. мор. акад. - О., 2005. - 19 c. - укp.

Досліджено проблему удосконалення технічної експлуатації масляних систем суднових дизельних установок шляхом підвищення безпеки й економічної ефективності за допомогою запобігання тривалій роботі суднових двигунів внутрішнього згоряння (СДВЗ) на маслах з підвищеним вологовмістом. Розроблено методи визначення концентрації води в маслі циркуляційних масляних систем (ЦМС) СДВЗ, а також дослідження тепломасообмінних процесів у системах мащення СДВЗ. Запропоновано фізичні та імітаційні моделі масляних систем СДВЗ, а також систему контролю вологовмісту масла в ЦМС СДВЗ. Визначено статичні та динамічні характеристики вологовмісту в системі масло - вода - повітря, а також особливості роботи ЦМС СДВЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336171 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ларбі Мохаммед 
Удосконалення процесів паливоподачі судових малообертових дизелів : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.08.05 / Ларбі Мохаммед; Одес. нац. мор. акад. - О., 2005. - 17 c. - укp.

Розроблено математичну модель та уточнено метод розрахунку процесу вприскування палива, які дозоляють здійснювати розрахунок сучасної паливної апаратури з паливними насосами високого тиску (ПНВТ), що містять додаткову прецизійну пару (втулка плунжера - корпус всмоктувального клапана). Запропоновано комплексний метод розрахунку робочого процесу та паливоподачі дизеля, який дозволяє здійснити оцінку впливу зазору на параметри робочого процесу дизеля та його економічність. Одержано нові експериментальні й аналітичні залежності впливу конструктивних параметрів паливної апаратури на паливоподачу та робочий процес дизеля, що дозволяє якісно та кількісно оцінити вплив зазору на параметри паливоподачі та робочого процесу. Науково обгрунтовано рекомендації щодо визначення межово припустимого зазору між корпусом всмоктувального клапана та втулкою плунжера ПНВТ, що сприє збільшенню строку експлуатації досліджених прецизійних пар.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-044.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337468 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Варбанец Р. А. 
Параметрическая диагностика дизелей SBV6M540 и Pegaso 9156 / Р. А. Варбанец // Авиац.-косм. техника и технология. - 2006. - № 8. - С. 144-148. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Представлены результаты диагностики главного дизеля (ГД) Deutz BV6M-540 и вспомогательных дизелей Pegaso 9156 тх "PS Gatier". На ГД Deutz установлены индикаторные краны, что дало возможность определить индикаторные показатели рабочего процесса, параметры топливоподачи и газораспределения. Высокооборотный дизель Pegaso 9156 не оборудован индикаторными кранами. Рассмотрен пример диагностики топливной аппаратуры высокого давления и механизма газораспределения в этом случае.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Корнилов Э. В. 
Системы газотурбинного наддува судовых дизелей (Основы теории, эксплуатация, конструкции, ремонт) / Э. В. Корнилов, П. В. Бойко; Ассоц. мор. инженеров-механиков. - О. : Студия "Негоциант", 2006. - 224 c. - Библиогр.: с. 223 - рус.

Освещены основы теории газообмена и наддува четырех- и двухтактных дизелей судов транспортного флота. Охарактеризованы основные газо- и термодинамические процессы наддува судовых дизелей. Дана классификация систем наддува и показаны особенности их работы в эксплуатационных режимах, описаны различные системы газонаддува двигателей основных дизелестроительных мировых фирм. Значительное внимание уделено вопросам согласования характеристик двигателя и турбокомпрессора. Раскрыты причины явления помпажа газотурбонагнетателей. Описаны различные конструкции и типы наиболее распространенных турбокомпрессоров судовых двигателей транспортного мирового флота.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683425 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського