Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Автореферати дисертацій (25)Книжкові видання та компакт-диски (167)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=О455.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 205
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Половинка Э. М. 
Оптимизация впрыскивания топлива в дизелях : Дис... д-ра техн. наук: 05.08.05 / Э. М. Половинка; Одесская гос. морская академия. - О., 1994. - 316 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-044.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС49863 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Днепровский С. В. 
Динамика судовых малооборотных дизелей при микропроцессорном регулировании : Дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / С. В. Днепровский; Украинский государственный морской технический университет. - Николаев, 1995. - 100 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-052

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС49454 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Грир Хасан 
Взаимосвязанное регулирование транспортного дизеля как многоемкостного объекта : Дис... канд. техн. наук: 05.13.07 / Грир Хасан; Одесская гос. морская академия. - О., 1996. - 185 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС50224 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Мохамад Мохамад 
Вплив механічних втрат на потужність і економічність суднових дизелів : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.04.15 / Мохамад Мохамад; Одес. держ. мор. ун-т. - О., 1998. - 16 c. - укp. - рус.

У роботі розглянуті питання оцінки енергетичних і економічних показників головних суднових дизелів в широкому діапазоні навантажень. Показано, що для визначення цих показників необхідно враховувати механічні втрати в дизелі на різних режимах. Встановлений вплив різних конструктивних та експлуатаційних факторів на механічні втрати в дизелі. Запропоновані методики корегування механічного ККД головного суднового дизеля на номінальному режимі та визначення механічних втрат дизеля в широкому діапазоні навантажень. Експериментальні дослідження присвячені перевірці запропонованих методик. Головні результати роботи знайшли застосування у навчальному процесі ВУЗів і в технічних службах судноплавних компаній.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-014.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301370 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Крючков Ю. С. 
Система РДП подводных лодок: теория и расчет / Ю. С. Крючков. - Николаев : РИА "АТОЛЛ", 1998. - 122 c. - Библиогр.: 17 назв. - рус.

Рассмотрена теория системы для работы под водой (РДП) и ее устройств. Получены основные решения для всех режимов работы РДП, на основе которых разработаны методы проектирования. Представлена динамика работы воздушных клапанов, а также спуска и подъема шахт.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598170 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лукін А. І. 
Конструкції суднових двигунів внутрішнього згоряння : Навч. посіб. / А. І. Лукін; Укр. держ. мор. техн. ун-т ім. С.О.Макарова. - Миколаїв, 1999. - 55 c. - укp.

Проаналізовано конструкції суднових двигунів внутрішнього згоряння з урахуванням їх розвитку та сучасного стану. Двигун розглянуто як сукупність взаємозв'язаних елементів різного рівня складності. Під час опису конструкції основних елементів двигуна розглянуто їх призначення та місце у загальній схемі двигуна, механізму або вузла, визначено вимоги до них, оцінено умови роботи, характер навантаження та діючі сили. Наведено конструктивні схеми, способи виготовлення, а також подано стислі відомості про матеріали, з яких дані елементи виготовляють.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.5 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595422 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Абудура Салам 
Автоматизація оптимальних режимів навантаження суднового дизель-генератора : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.04.15 / Абудура Салам; Одес. держ. мор. акад. - О., 1999. - 19 c. - укp.

Дисертацію присвячено питанням проектування та технічного обслуговування суднових резервних дизель-генераторів. Показано, що процес навантаження суднових дизель-генераторів не може контролюватися за величиною температури охолоджуючої води та мастила. Найбільш інформативним параметром є потужність дизель-генератора, яку той віддає в енергосистему. Оптимальна система управління процесом навантаження резервного дизель-генератора повинна забезпечувати мінімальний час прийняття навантаження за температурними напругами у найбільш напруженій деталі (головка поршня), не більшими за напруги при номінальній потужності дизель-генератора. Допрацьована математична модель процесу дозволяє знайти величину допустимої потужності ступеня навантаження та тривалість її дії. Прийняття потужності повинно відбуватися доти, доки потужність резервного та базового дизель-генераторів не зрівняються. Для дизель-генератора 8-ВАН-22 цей час не перевищує 30 с і складається з 19 етапів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА306399 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Борисенко П. П. 
Эффективность применения водотопливных эмульсий в дизельредукторных агрегатах судов проектов 1288 и 16080 / П. П. Борисенко // Оптимизация произв. процессов. - Севастополь, 1999. - № 2. - С. 180-184. - рус.

Приведены результаты экспериментальных исследований работы на водотопливной эмульсии (ВТЭ) судовых дизелей 6ЧН40/46 в составе главного дизельредукторного агрегата большого автономного траулера типа "Пулковский меридиан". Установлено, что применение ВТЭ позволяет снизить теплонапряженность дизелей, повысить экономические и экологические показатели судовой энергетической установки без уменьшения ее работоспособности.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69939 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сербин С. И. 
Математическое моделирование процессов в камерах сгорания судовых газотурбинных двигателей : Учеб. пособие / С. И. Сербин; Укр. гос. мор. техн. ун-т. - Николаев, 1999. - 45 c. - Библиогр.: 53 назв. - рус.

Изложены материалы, связанные с постановкой задачи математического моделирования камер сгорания газотурбинных двигателей, анализом существующих моделей, выбором эффективных способов решения систем дифференциальных уравнений. Рассмотрены особенности математического описания турбулентных течений с горением. Представлены результаты расчетов камер сгорания различной геометрии и проведено их сравнение с экспериментальными данными.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.55-043я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р88044 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бендахман Букхалфа 
Підвищення ефективності передачі потужності до суднових підрулюючих пристроїв : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.08.05 / Бендахман Букхалфа; Одес. держ. мор. акад. - О., 2002. - 17 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-016

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА318664 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бабенко В. М. 
Підвищення ефективності технічної експлуатації середньообертових дизелів морських суден : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.08.05 / В. М. Бабенко; Севастопол. нац. техн. ун-т. - Севастополь, 2002. - 20 c. - укp.

Висвітлено питання підвищення ефективності технічної експлуатації середньообертових дизелів морських суден 6ЧН40/46 - головних двигунів великих автономних траулерів типу "Меридіан" (проект 1288) і рибальсько-крильових траулерів (супертраулерів) РКТ-С типу "Антарктида" (проект 16080) з урахуванням вимог Міжнародного кодексу щодо керування безпечною експлуатацією суден і запобігання забрудненню. Розроблено діагностичні моделі забезпечення заданих показників безвідмовності, економічності та довговічності функціонуюючого дизеля як функцій навантаження. Наведено теоретичне обгрунтування оцінки (призначення) міжремонтних періодів експлуатації в межах часу типового періоду використання, типового експлуатаційного циклу, повного розрахункового терміну служби до списання. Висвітлено номенклатуру обов'язкових робіт технічного обслуговування та ремонтів, а також алгоритми розрахунку замовлення-постачання змінних частин і деталей. Збільшено вихідні ресурсні характеристики двигунів: повний ресурс до списання збільшено зі 100 тис.год до 120 тис.год без проведення капітального ремонту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319840 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кузнецов В. В. 
Підвищення експлуатаційної ефективності систем утилізації теплоти суднових дизель-генераторів : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / В. В. Кузнецов; Укр. держ. мор. техн. ун-т ім. адмірала Макарова. - Миколаїв, 2003. - 18 c. - укp.

Досліджено теоретичні та прикладні питання підвищення експлуатаційної ефективності систем утилізації теплоти суднових дизель-генераторів за рахунок використання гравітаційних двофазних термосифонів для формування теплопередавальної поверхні утилізаційного теплообмінника. Розроблено математичну модель перехідних процесів теплообмінника з проміжним теплоносієм, яка дає змогу простежити ефективність його роботи у режимах зміни навантаження, характерних для суднових електростанцій. На базі розробленої моделі розглянуто заходи для зменшення часу перехідних процесів. Розраховано максимально можливий час роботи теплообмінника з проміжним теплоносієм за відсутності теплообміну в зоні конденсації. На підставі експериментальних досліджень виявлено особливості тепломасообмінних характеристик двофазних термосифонів за умов динамічних теплових навантажень, а також уточнено критеріальні рівняння для розрахунку коефіцієнтів тепловіддачі у процесі кипіння. Розроблена узагальнена методика теплового розрахунку є результатом представлених теоретичних та експериментальних досліджень. Проаналізовано результати можливої модернізації енергетичних установок транспортних суден шляхом встановлення теплообмінників з проміжним теплоносієм, а також проведено порівняння надійності роботи теплообмінників.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-044.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323267 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бао В. Д. 
Підвищення ефективності суднових дизельних енергетичних установок в тропічних умовах експлуатації : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.08.05 / В. Д. Бао; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. - Миколаїв, 2004. - 22 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-011.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330142 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Радченко О. П. 
Підвищення ефективності експлуатації суднового відцентрового сепаратора палива : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / О. П. Радченко; Одес. нац. мор. акад. - О., 2004. - 20 c. - укp.

Науково обгрунтовано концепцію застосування куль, що вільно рухаються в барабані суднового відцентрового сепаратора для багатоцільової обробки палива та підвищення надійності сепаратора. Встановлено, що суміщення відцентрової сепарації з вібраційною обробкою палива дозволяє покращати підготовку палива в сепараторі за рахунок доповнення відцентрової очистки процесами диспергирування та активації палива. Створено математичну модель руху механічної системи сепаратора з кулями, що дозволяє визначити умови одночасного ефективного впливу куль на властивості палива та неврівноваженість ротора. Удосконалено теорію динаміки кулькового автобалансувального пристрою. Встановлено, що причинами втрати стабільності автобалансування є одночасний дестабілізувальний вплив зовнішнього грузлого демпфірування ротора та прояв нелінійних властивостей механічної системи у вигляді внутрішнього резонансу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-082-325 + О455.5-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330910 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Штабов В. О. 
Підвищення ефективності роботи комплексу середньообертовий дизель - гвинт регульованого кроку : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.08.05 / В. О. Штабов; Одес. нац. мор. акад. - О., 2004. - 18 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-044.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328331 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Маранов А. В. 
Система обработки, отображения и документирования информации / А. В. Маранов // Пр. Ін-ту електродинаміки НАН України. - 2004. - № 2. - С. 93-94. - Библиогр.: 10 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69973 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
17.

Калуєв А. Г. 
Удосконалення систем підготовки палива суднових дизельних установок : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.08.05 / А. Г. Калуєв; Одес. нац. мор. акад. - О., 2004. - 23 c. - укp.

Досліджено проблему створення гідродинамічних пристроїв, призначених для удосконалення суднових систем підготовки палива. Запропоновано концепцію, згідно з якою для забезпечення всіх необхідних параметрів палива, що подається до суднових енергетичних установок (СЕУ), використовується тільки кінетична енергія потоку, що рухається, без застосування додаткових енергетичних джерел. Виявлено універсальні ефекти кумулятивного обтікання тіл всередині замкнених просторів. Установлено та описано основні режими обтікання тіла, виконаного у вигляді конус-циліндра всередині циліндричного трубопроводу. Одержано та систематизовано принципово нові дані, на підставі яких розкрито основні особливості взаємодії обмеженого потоку з конусними обтікачами. Визначено принципову відмінність вивченого гідродинамічного процесу від такого, якщо має місце обтікання конусних тіл необмеженим потоком. З'ясовано умови забезпечення якісного згорання палива та зменшення зносу конструктивних елементів ЦПГ суднового дизеля. Створено деталізовану методику проектування обтікачів для суднових систем підготовки палива.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-044.2 + О424.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА331959 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Суворов П. С. 
Динамика дизеля в судовом пропульсивном комплексе / П. С. Суворов. - О. : ОНМА, 2004. - 304 c. - Библиогр.: 74 назв. - рус.

Проанализирована работа главного судового дизеля в составе гидродинамического комплекса двигатель - винт - корпус. Изучено влияние состояния корпуса судна, метеорологических факторов и осадки на потерю скорости его хода. Освещены динамические режимы главного двигателя при маневрах судна. Рассмотрены методы оценки тепловых и механических перегрузок в процессах нагрузки двигателя. Приведены рекомендации по назначению ограничительных характеристик дизеля и выбору темпа нагрузки двигателя при маневрах судна, критерии транспортной эффективности морских и речных судов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651073 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Maranov A.  
System of automated data processing, mapping and documenting / A. Maranov // Пр. Ін-ту електродинаміки НАН України. - 2004. - № 2. - С. 95-96. - Библиогр.: 10 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69973 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Тарапата В. В. 
Удосконалювання експлуатації суднових дизелів регенерацією властивостей їх основних елементів : Автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.08.05 / В. В. Тарапата; Одес. нац. мор. акад. - О., 2005. - 40 c. - укp.

Вперше розроблено принципи забезпечення заданої довговічності суднових дизелів шляхом регенерації властивостей робочих поверхонь його основних елементів у різних полях у період експлуатації та під час ремонту. Одержано моделі переносу речовини на поверхню деталі під дією градієнтів діючих полів, визначено їх структуру та встановлено кількісні співвідношення. Запропоновано варіаційний принцип аналізу існуючих і синтезу нових технологій підвищення довговічності. На прикладі плунжерних пар паливних насосів високого тиску (ПНВТ) і головок поршнів середньообертових суднових дизелів запропоновано та реалізовано новий підхід щодо усунення у нерівномірних полях специфічних експлуатаційних ушкоджень деталей. Для забезпечення коректності під час зіставлення технологій підвищення довговічності деталей судового дизеля запропоновано використовувати інтегральні характеристики замість дискретних оцінок елементів режимів і властивостей робочих поверхонь, одержаних у результаті їх застосування. Встановлено числове значення інтегральних характеристик. З урахуванням результатів експериментальних випробувань регенерованих деталей і поверхонь розроблено концепцію та рекомендації щодо використання під час ремонту дизелів регенерованих деталей з заданою довговічністю, що дозволяє зменшити витрати на придбання запасних частин і застосовувати вже освоєні судоремонтними заводами України технології регенерації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О455.54-021.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335576 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського