Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Автореферати дисертацій (30)Книжкові видання та компакт-диски (169)
Пошуковий запит: (<.>U=О354$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 206
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Мелекесцев Г. А. 
Физическое моделирование термомеханической усталостной и длительной прочности поршней при изменении степени форсирования и условий эксплуатации тракторных и комбаиновых дизелей : Дис...канд.техн.наук:05.04.02;01.02.06 / Г. А. Мелекесцев; ХПИ. - Х., 1993. - 233 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-082.1/8 + П072.181.23-31,022 + П072.831-31,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41551 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Мелекесцев Г. А. 
Физическое моделирование термомеханической усталостной и длительной прочности поршней при изменении степени форсирования и условий эксплуатации тракторных и комбаиновых дизелей : Дис...канд.техн.наук:05.04.02;01.02.06 / Г. А. Мелекесцев; ХПИ. - Х., 1993. - 233 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-082.1/8 + П072.181.23-31,022 + П072.831-31,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41551 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Мелекесцев Г. А. 
Физическое моделирование термомеханической усталостной и длительной прочности поршней при изменении степени форсирования и условий эксплуатации тракторных и комбаиновых дизелей : Дис...канд.техн.наук:05.04.02;01.02.06 / Г. А. Мелекесцев; ХПИ. - Х., 1993. - 233 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-082.1/8 + П072.181.23-31,022 + П072.831-31,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41551 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Мелекесцев Г. А. 
Физическое моделирование термомеханической усталостной и длительной прочности поршней при изменении степени форсирования и условий эксплуатации тракторных и комбаиновых дизелей : Дис...канд.техн.наук:05.04.02;01.02.06 / Г. А. Мелекесцев; ХПИ. - Х., 1993. - 233 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-082.1/8 + П072.181.23-31,022 + П072.831-31,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС41551 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Тринев А. В. 
Улучшение напряженно-деформированного состояния выпускных клапанов форсированных тракторных дизелей : Дис...канд. техн. наук: 05.04.02 / А. В. Тринев; Харьковский государственный политехнический университет. - Х., 1995. - 222 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС49251 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Захарчук В. И. 
Улучшение эксплуатационных показателей колесного трактора при выполнении транспортной работы применением универсального регулятора : Дис... канд. техн. наук: 05.22.02 / В. И. Захарчук; Украинский транспортный университет. - К., 1996. - 182 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-05 + П072.181.23-31-93,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС50233 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Лєвтєров О. А. 
Фізичне моделювання експлуатаційної, зумовленої втомою, та тривалої міцності деталей камери згоряння швидкохідних дизелів : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.04.02 / О. А. Лєвтєров; Харк. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 1999. - 16 c. - укp.

Дисертацію присвячено фізичному моделюванню руйнування деталей камери згоряння швидкохідних дизелів. Обрано спосіб та запропоновано методику проведення прискорених випробувань, характеристики циклів навантаження, розроблено схему випробувального стенда, вибрано методику розрахунку руйнування. Це дозволяє провести випробування деталей камери згоряння з коефіцієнтом прискорення 24 на автоматизованому моторному стенді з програмним керуванням відповідно до методу та способу випробувань і за їх результатами провести оцінку часу до руйнування деталей, що досліджуються.


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-082.1/9-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА306520 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Пильов В. О. 
Автоматизоване проектування поршнів швидкохідних дизелів із заданим рівнем тривалої міцності / В. О. Пильов; М-во освіти і науки України. - Х. : Вид. центр НТУ "ХПІ", 2001. - 331 c. - Бібліогр.: 239 назв. - укp.

Проаналізовано наукові засади автоматизованого проектування поршнів перспективних швидкохідних дизелів, що забезпечують працездатність конструкції протягом заданого терміну експлуатації. Запропоновано математичні моделі й алгоритми функціонального і конструкторського опису камер згоряння. Наведено оцінку експлуатаційних ресурсів камер стосовно поршнів сільськогосподарських, дорожно-будівельних та інших силових установок з високофорсованими дизелями. Розглянуто методи конструктивної оптимізації поршнів за ресурсним критерієм. Висвітлено питання генерації графічної інформації щодо деталей двигунів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-042.01-02-5-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА615635 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Лясковський В. Г. 
Розроблення і дослідження дворежимного регулятора для дизеля середньої потужності з роторним паливним насосом : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.05.03 / В. Г. Лясковський; Нац. транспорт. ун-т. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Розроблено та досліджено дворежимний регулятор для роторного паливного насоса типу НРД, виготовленого на Харківському тракторному заводі для автомобільних дизелів. У даному насосі застосовано спосіб дозування подачі палива відсічкою. Недоліком цих насосів є швидкоплинне зменшення подачі палива зі змешенням частоти обертання кулачкового валу насоса, що спричиняє нестійкість системи автоматичного регулювання частоти обертання дизеля. У дворежимному регуляторі для усунення даного недоліку використано спеціальні коригувальні пружини, завдяки яким регулятор має пологі часткові швидкісні характеристики. Проведено дослідження на дизелях ЯМЗ-236, ЯМЗ-238 і СМД-62 з новим дворежимним регулятором і визначено конструктивні параметри регулятора. Наведено математичну модель системи автоматичного регулювання частоти дизеля для теоретичних досліджень на ЕОМ, у якій враховано особливості роторного насоса та дворежимного регулятора. Математична модель дозволила імітувати на ЕОМ рух автомобіля за різних умов, у тому числі розгін з місця з переключенням передач до досягнення максимальної швидкості. Виконано порівняння витрати палива автомобілем із всережимним і дворежимним регуляторами. На підставі досліджень визначено, що автомобіль з роторним насосом з дворежимним регулятором має кращу паливну економічність, ніж із всережимним регулятором. Ефект від використання дворежимного регулятора на автомобільному дизелі полягає у підвищенні паливної економічності на 5 - 10 %, зменшенні димності відпрацьованих газів і викидів дисперсних часток. Поліпшено динамічні показники автомобіля.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-052

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312512 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Романова Н. С. 
Дослідження структуроутворення силумінів, розробка і освоєння технології виробництва зносостійких дизельних поршнів : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.16.01 / Н. С. Романова; Нац. металург. акад. України. - Д., 2001. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К233.104.3 + О354-061/069

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА316366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Прокопенко М. В. 
Прогнозування в САПР ДВЗ тривалої міцності камер згоряння поршнів при експлуатації форсованих швидкохідних дизелів : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.05.03 / М. В. Прокопенко; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2001. - 20 c. - укp.

Спрогнозовано в САПР тривалу міцність поршнів форсованих швидкохідних дизелів з урахуванням моделі їх експлуатації. Отримано емпіричні залежності для визначення граничних умов 3-го роду за різних режимів роботи швидкохідних дизелів, у тому числі камер згоряння різного типу, що дозволяє прогнозувати тепловий стан поршнів з потрібною точністю. Розроблено методику та комплекс програм для визначення в САПР теплонапруженого стану поршнів швидкохідних форсованих дизелів. Запропоновано методику оцінки тривалої міцності особливо теплонавантаженої зони кромки КЗ з урахуванням комплексного впливу процесів утомленості та повзучості на процес накопичення руйнівних пошкоджень. Обгрунтовано методику оцінки ефективності використання різних конструктивних заходів щодо тривалості міцності поршнів. Наведено результати оцінки впливу режимних і конструктивних факторів на тривалу міцність поршнів з урахуванням конкретної прийнятої моделі експлуатації двигуна.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-041-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314020 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Дунь С. В. 
Зменшення димності відпрацьованих газів великовантажних дизельних автомобілів застосуванням у випускній системі каталітичних нейтралізаторів : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.02 / С. В. Дунь; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2002. - 19 c. - укp.

Проаналізовано методи зменшення димності відпрацьованих газів дизельних автомобілів, а також методики визначення та розрахунку нормованих параметрів. Визначено характерні режими роботи даних автомобілів. Проведено теоретичне дослідження газодинамічних процесів у каталітичному нейтралізаторі. Встановлено оптимальні швидкості газів у каналах каталітичного блока, які забезпечують каталіз та самоочистку блока від сажових відкладень. Охарактеризовано вплив платинового каталітичного нейтралізатора на димність відпрацьованих газів. Докладно розглянуто вплив окиснення часток сажі на ступінь очистки газів від оксиду вуглецю. Узагальнено залежності, які визначають зменшення димності відпрацьованих газів з розробкою алгоритмів розрахунку величини димності газів і викидів твердих часток великовантажними дизельними автомобілями, обладнаними каталітичними нейтралізаторами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-044.3 + О354-082н631

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Рикова І. В. 
Вибір обгрунтування параметрів паливної апаратури автотракторних дизелів при інтенсифікації вприскування : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.05.03 / І. В. Рикова; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2002. - 19 c. - укp.

З використанням математичної моделі розрахунку процесу вприскування палива обгрунтовано параметри форсованої паливної апаратури перспективних автотракторних дизелів. Розроблено методику та алгоритм розрахунку палива у паливопроводі високого тиску з уточненнями розрахунку кінцевої фази вприскування. Проведено числові експериментальні дослідження впливу конструктивно-регулювальних параметрів паливної апаратури на показники вприскування палива у разі його інтенсифікації. Здійснено оцінку ефективності використання форсованої паливної апаратури автотракторних дизелів з раціональними параметрами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-044.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319068 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Заренбин В. Г. 
О тепловом состоянии гильзы цилиндра при холодной обкатке 4-тактного дизеля / В. Г. Заренбин, В. В. Богомолов, И. В. Лисковская // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2002. - № 4. - С. 21-24. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Приведено расчетно-теоретическое определение теплового состояния гильзы цилиндра при холодной обкатке 4-тактного дизеля 8Ч 13/14. Отмечено, что результаты расчета температур гильзы цилиндра совпадают с экспериментальными данными.


Індекс рубрикатора НБУВ: О354.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Парсаданов І. В. 
Наукові основи комплексного поліпшення показників паливної економічності та токсичності відпрацьованих газів дизелів вантажних автомобілів і сільськогосподарських машин : Автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.05.03 / І. В. Парсаданов; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2003. - 36 c. - укp.

Розроблено метод комплексної оцінки показників паливної економічності та токсичності відпрацьованих газів дизелів вантажних автомобілів і сільськогосподарських машин, що дозволяє забезпечити підвищення їх технічного рівня, якості та конкурентоспроможності. Визначено шляхи удосконалення дизелів завдяки покращанню паливної економічності та зниження кількості токсичних викидів відпрацьованих газів з урахуванням реальних умов експлуатації. Наведено результати досліджень дизелів за умов використання дизельного й альтернативних палив. Подано прогноз рівня комплексного критерію показників паливної економічності та токсичності відпрацьованих газів перспективних дизелів вантажних автомобілів і сільськогосподарських машин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-01 + П072-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА327664 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Соловьев С. А. 
Катализаторы очистки газовых выбросов дизельных двигателей / С. А. Соловьев, А. Бейман, В. Н. Павликов, Е. П. Гармаш, Я. П. Курилец, А. А. Шамрай, И. В. Плескач // Катализ и нефтехимия. - 2003. - № 11. - С. 63-67. - Библиогр.: 21 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-082н6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15001 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
17.

Парсаданов И. В. 
Повышение качества и конкурентоспособности дизелей на основе комплексного топливно-экологического критерия / И. В. Парсаданов. - Х. : НТУ "ХПИ", 2003. - 244 c. - Библиогр.: с. 229-241 - рус.

Рассмотрены проблемы повышения качества и конкурентоспособности дизелей на основе комплексного топливно-энергетического критерия. Описаны методы оценки, уровня показателей топливной экономичности и выбросов вредных веществ с отработавшими газами дизелей самоходных сельскохозяйственных машин и грузовых автомобилей украинского производства. Предложены направления работ по реализации комплексного повышения качества дизелей на основе улучшения топливной экономичности и снижения токсичности отработавших газов с учетом реальных условий эксплуатации. Дан прогноз уровня перспективного комплексного топливно-экологического критерия дизелей самоходных сельскохозяйственных машин и грузовых автомобилей.


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-021 + П072-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА643139 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ліньков О. Ю. 
Вибір та обгрунтування параметрів сумішоутворення та згоряння в швидкохідному дизелі, який працює на альтернативному паливі : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.05.03 / О. Ю. Ліньков; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2004. - 19 c. - укp.

Вперше експериментальним шляхом одержано інтегральні та диференціальні криві розподілу краплин альтернативних палив рослинного походження під час розпилювання. Виявлено характерні відмінності протікання процесів сумішоутворення та згоряння у швидкохідному дизелі, який працює на альтернативних паливах рослинного походження. Уточнено математичну модель даних процесів, що враховує особливості роботи дизеля на альтернативних паливах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-012 + О33-082-325

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330000 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Швабюк В. В. 
Зниження витрати палива і шкідливих викидів легковим автомобілем з бензиновим двигуном в експлуатаційних умовах шляхом оптимізації управління : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / В. В. Швабюк; Нац. трансп. ун-т. - К., 2004. - 18 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.526-018 + О354-082 н631

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328525 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Капелюшний Ф. М. 
Удосконалення технології термічної обробки поршневих пальців дизельних двигунів при їх відновленні : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.16.01 / Ф. М. Капелюшний; Запоріз. нац. техн. ун-т. - Запоріжжя, 2004. - 18 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано використання електроконтактного способу нагрівання та комбінованого спрейєрного охолодження під час відновлення та зміцнення трубчастих тіл з марок сталей, що цементуються. Експериментальними дослідженнями доведено, що запропонований спосіб має більшу ефективність нагрівання, знижує енерговитрати та відсоток бракованих деталей, зменшує тривалість процесу відновлення за рахунок суміщення нагрівної та охолоджуваної частин у запропонованому пристрої, впливає на поліпшення якості та фізико-механічних властивостей поверхні відновленої деталі. На підставі результатів теоретичних та експериментальних досліджень базується розроблений технологічний процес відновлення поршневих пальців дизельних двигунів, який прийнятий до впровадження на Ульяновському РТП Кіровоградської області.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О354-083.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330482 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського