Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (7)Книжкові видання та компакт-диски (26)
Пошуковий запит: (<.>U=О35-014.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20

      
Категорія:    
1.

Суранов О. В. 
Підвищення паливної економічності двигунів внутрішнього згоряння будівельних та шляхових машин за рахунок удосконалення механізму газорозподілення / О. В. Суранов // Підвищ. ефективності технології та техніки для викон. вантаж.-розвантажув., буд. і колійн. робіт на залізн. трансп. / Харк. держ. акад. залізн. трансп. - 1999. - Вип. 36. - С. 112-116. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розроблено раціональну методику проектування високоефективних кулачкових механізмів газорозподілення для чотиритактних двигунів внутрішнього згоряння, яка грунтується на використанні рядів Фур'є. Зроблено точний аналіз явища коливання Гіббса на кривій зміни прискорення товкача, визначено вплив цих коливань.


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж67348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Грубель М. Г. 
Багатофакторна оцінка та нормування паливної економічності вантажних автомобілів : автореф. дис... канд. техн. наук / М. Г. Грубель; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2008. - 20 c. - укp.

Розроблено методологію багатофакторного оцінювання залежності паливної економічності (лінійних витрат палива) вантажних автомобілів від основних визначальних факторів, тобто типу та стану дороги, швидкості руху та завантаження автомобіля. Для кількісного оцінювання та побудови регресійних моделей опису використано методи нелінійного трифакторного планування експерименту, комп'ютерне моделювання руху автомобілів, зокрема, повноприводних, на дорогах з поверхнями, що деформуються (грунтових, піщаних). Запропоновано практичні методики спрощеного диференційованого нормування витрат палива у табличній чи графічній формах. Проведено дорожні випробування 4-х моделей автомобілів (ГАЗ-3307, ЗИЛ-4333, КамАЗ-4310, HMMWV M998 A2) на дорогах 4-х типів. Для доріг, що деформуються (грунтових, піщаних), апробовано використання безконтактного доплерівського комплексу вимірювальної апаратури, що дозволяє з високою точністю визначати фактичну швидкість і пройдений шлях, зокрема за умов бездоріжжя (з урахуванням пробуксовування коліс).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355499 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Захарченко О. М. 
Покращення паливної економічності та екологічних показників автомобілів раціональним використанням бензинів з добавками біоетанолу : автореф. дис... канд. техн. наук / О. М. Захарченко; Нац. трансп. ун-т. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему покращання паливної економічності й екологічних показників автомобільного двигуна за умов експлуатації шляхом оптимізації встановлюваного кута випередження запалювання за умов живлення бензинами з домішками біоетанолу. Проведено стендові експериментальні дослідження двигуна МеМЗ-245 щодо визначення впливу встановлюваного кута випередження запалювання на основні показники у разі живлення бензинами з домішками біоетанолу. Уточнено математичну модель руху автомобіля ЗАЗ-1102 "Таврія" за режимами Європейського міського їздового циклу для визначення оптимальних значень встановлюваного кута випередження запалювання та дослідження впливу експлуатаційних факторів на показники автомобільного двигуна за умов живлення бензинами з домішками біоетанолу. Перевірено адекватність моделі й встановлено, що розбіжність даних, одержаних за умов її використання, становить 1,6 %. Визначено оптимальні значення встановлюваного кута випередження запалювання двигуна МеМЗ-245 у разі живлення бензинами з 10 та 20 %-ми домішками біоетанолу. Проведено дорожні випробування автомобіля ЗАЗ-1102 "Таврія", на підставі результатів яких підтверджено вірогідність розрахункового дослідження із застосуванням математичної моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357397 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Хімченко А. В. 
Покращення паливної економічності і зниження токсичності двотактних бензинових двигунів в часткових режимах : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.05.03 / А. В. Хімченко; Нац. транспорт. ун-т. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Розроблено комплекс математичних моделей робочих процесів двотактного бензинового двигуна зі змінним ступенем стиску в часткових режимах. Запропоновано методику визначення параметрів продувального компресора (ПК) - нижньої частини циліндропоршневої групи та кривошипної камери. Створено метод розрахунку дозарядки ПК свіжим зарядом у процесі наповнення, що базується на диференціальних рівняннях енергетичного та масового балансу. Розроблено методику розрахунку робочого циклу у циліндрі двигуна з використанням методу професора І.І.Вібе. Запропоновано замкнену модель розрахунку двигуна, що дозволяє комплексно виявити вплив змінного ступеня стиску на конструктивні параметри та показники двигуна. Проведено розрахунково-експериментальні дослідження впливу змінного ступеня стиску на показники роботи двигуна у часткових режимах. Одержано значну паливну економічність двигуна, а також зниження токсичності у випадках наявності монооксиду вуглецю СО та емісії вуглеводнів СН за умови регулювання ступеня стиску у часткових режимах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1 + О35-082 н631

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330639 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Войтюк С. Д. 
Підвищення економічних і екологічних показників роботи бензинового двигуна на холостому ході відключенням окремих робочих циклів : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.05.03 / С. Д. Войтюк; Нац. транспорт. ун-т. - К., 2004. - 18 c. - укp.

Досліджено економічні, екологічні та динамічні показники роботи двигуна з регулюванням потужності відключенням окремих робочих циклів (ДРЦ) за умов його експлуатації на холостому ходу. Удосконалено математичні моделі робочого процесу та динаміки ДРЦ, що дало змогу скоригувати вимоги до паливної апаратури (системи впорскування). Досліджено процес згоряння ДРЦ та визначено основні термодинамічні параметри робочого процесу циклу після одного, двох, трьох та чотирьох поспіль пропущених циклів. Запропоновано оригінальний алгоритм переміщення робочих циклів по циліндрах двигуна, встановлено доцільний часовий інтервал виконання даного процесу, визначено економічні та динамічні показники роботи ДРЦ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329433 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Павленко В. О. 
Підвищення паливної економічності автомобіля оптимізацією параметрів системи "двигун - трансмісія" : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.20 / В. О. Павленко; Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х., 2004. - 20 c. - укp.

Виявлено взаємозв'язок параметрів робочого процесу дизельного двигуна з газотурбінним наддуванням і його навантаження. Розроблено метод ідентифікації експлуатаційних показників автомобільного двигуна, що дозволяє виконувати параметричну оптимізацію системи двигун - трансмісія та забезпечувати раціональні за експлуатаційною витратою палива режими роботи автомобіля та двигуна за рахунок зміни передаточних чисел трансмісії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329337 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гаркуша Ю. В. 
Поліпшення енергетичних показників і паливної економічності бензинового двигуна в режимах повних навантажень : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / Ю. В. Гаркуша; Нац. трансп. ун-т. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Проведено теоретичні дослідження стосовно впливу об'ємної частки закису азоту на склад паливоповітрної суміші та визначено закон її зміни. Обгрунтовано можливість одночасного покращання енергетичних показників і паливної економічності. Проведено розрахункові дослідження та запропоновано методику визначення показників робочого циклу у разі домішки закису азоту до повітряного заряду. Проведено експериментальні дослідження енергетичних, екологічних показників і паливної економічності бензинового двигуна у разі домішки закису азоту до повітряного заряду. Проведено індицирування двигуна за роботи в режимах повного навантаження з домішкою закису азоту до повітряного заряду та без неї. Встановлено можливість одночасного покращання енергетичних показників і паливної економічності домішкою закису азоту до повітряного заряду.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376573 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Цюман М. П. 
Поліпшення паливної економічності бензинового двигуна з системою нейтралізації відпрацьованих газів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.05.03 / М. П. Цюман; Нац. трансп. ун-т. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Розроблено математичну модель системи двигун - нейтралізатор, що є системою диференціальних рівнянь руху газового потоку, об'ємного балансу й адіабати з врахуванням впливу режиму роботи двигуна та ступеня рециркуляції відпрацьованих газів на параметри стану робочого тіла в циліндрі, впускному та випускному колекторах, характер і тривалість згоряння та викиди основних шкідливих речовин. Проведено стендові експериментальні дослідження двигуна VW BBY щодо визначення впливу ступеня рециркуляції відпрацьованих газів і кута випередження запалювання на паливну економічність, екологічні й індикаторні показники. Визначено доцільні значення ступеня рециркуляції відпрацьованих газів і кута випередження запалювання в усьому діапазоні швидкісних і навантажувальних режимів роботи двигуна за критерієм мінімальної питомої ефективної втрати палива. Оцінено покращання паливної економічності автомобіля в їздовому циклі за раціонального регулювання ступеня рециркуляції відпрацьованих газів і кута випередження запалювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376306 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Савенок Д. В. 
Обгрунтування вибору енергоустановки для автомобілів підвищеної прохідності : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.02 / Д. В. Савенок; МОНМС України, Нац. трансп. ун-т. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Вирішено науково-технічну задачу покращання тягово-швидкісних властивостей, паливної економічності й екологічних показників автомобілів підвищеної прохідності за експлуатаційних умов шляхом раціонального вибору енергоустановки та конструктивних параметрів трансмісії. Розроблено модель функціонування системи "автомобіль підвищеної прохідності" та виконано систематизацію конструктивних схем автомобілів підвищеної прохідності, що дозволяє проводити аналіз і синтез як існуючих, так і перспективних конструктивних схем автомобілів підвищеної прохідності. Розроблено методику оцінювання та вибору енергоустановки для легкових автомобілів підвищеної прохідності за критеріями тягово-швидкісних властивостей, ефективності паливовикористання та рівня забруднення середовища з врахуванням конструктивних параметрів трансмісії для забезпечення заданої прохідності, в основі якої покладена математична модель системи "автомобіль підвищеної прохідності" для визначення тягово-швидкісних властивостей, паливної економічності та викидів забруднювальних речовин в комбінованому їздовому циклі, що імітує експлуатаційні режими легкового автомобіля підвищеної прохідності. Запропоновано комбінований "їздовий цикл, який імітує реальні експлуатаційні умови автомобілів підвищеної прохідності та поєднує характерні режими руху на дорогах з твердим покриттям і за умов бездоріжжя. Розроблено комплекс окремих, групових та інтегральних критеріїв, які дозволяють проводити порівняльне оцінювання показників тягово-швидкісних властивостей, ефективності паливовикористання та рівня забруднення середовища автомобілів підвищеної прохідності й обгрунтовувати вибір енергоустановки для них.


Індекс рубрикатора НБУВ: О336.552-08 + О35-014.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА389390 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Корпач О. А. 
Поліпшення тягово-швидкісних властивостей і паливної економічності автомобіля при зміні потужності двигуна в широких межах : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.02 / О. А. Корпач; Нац. трансп. ун-т. - Київ, 2014. - 20 c. - укp.

Подано комплекс показників тягово-швидкісних властивостей, паливної економічності та токсичності відпрацьованих газів та їх математичні моделі, на основі яких визначено раціональні параметри системи "двигун - трансмісія" легкових автомобілів за зміни потужності двигуна в широких межах. Викладено метод оптимізації передаточних чисел трансмісії автомобіля за умови максимізації показників тягово-швидкісних властивостей та мінімізації показників паливної економічності та токсичності відпрацьованих газів автомобіля під час використання двигунів різної потужності.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-01 + О35-014.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА410597 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Рубан Д. П. 
Оцінка паливної економічності та екологічних показників міських автобусів малого класу з використанням математичної моделі / Д. П. Рубан, Г. Я. Гайворонська // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2009. - № 3. - С. 40-44. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Проведено аналіз існуючих методів оцінки економічних та екологічних показників автомобіля. Вибрано ефективну методику оцінки економічних та екологічних показників міських автобусів малого класу. Розроблено рекомендації щодо проведення дослідження на математичній моделі за допомогою програмного забезпечення.


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1 + О335.53-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Подригало М. А. 
Совершенствование методики выбора мощности двигателя легкового автомобиля / М. А. Подригало, М. В. Байцур, Д. М. Клец, В. Л. Файст // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2010. - № 3. - С. 78-87. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Определена необходимая мощность двигателя автомобиля при движении по городским дорогам и междугородным трассам. Рассмотрены режимы движения автомобиля на заданной скорости и при разгоне.


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Подригало М. А. 
Визначення необхідного запасу потужності двигуна в момент розгону автомобіля, що здійснює обгін / М. А. Подригало, Д. В. Абрамов, В. О. Тесля // Вестн. ХНАДУ. - 2015. - Вып. 71. - С. 7-12. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Запропоновано методику визначення необхідного запасу потужності двигуна в момент розгону автомобіля, що здійснює обгін. Визначено залежність необхідного запасу потужності двигуна автомобіля, що здійснює обгін, від часу розгону, часу обгону, відносного зміщення, маси автомобіля та швидкості.


Індекс рубрикатора НБУВ: О33-011 + О35-014.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Sakhno V. 
Influence of the technical condition of the running gear of a truck tractor and a semi-trailer on the fuel efficiency of the tractor-trailer truck / V. Sakhno, O. Korpach, I. Murovаnyi, V. Stelmashchuk, R. Kuznietsov, V. Onyshchuk // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2017. - № 6/1. - С. 37-43. - Бібліогр.: 22 назв. - англ.

Досліджено кути встановлення осей автомобілів-тягачів і напівпричепів. Визначено вплив перекосу осей на коефіцієнт опору кочення автопоїзда. Оцінено паливну економічність автопоїзда під час руху в режимі магістрального їздового циклу на дорозі за зміни коефіцієнта опору кочення. Доведено необхідність перевірки кутів встановлення мостів напівпричепа, як в процесі виготовлення, так і експлуатації автопоїздів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-04 + О35-014.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Коробко А. І. 
Зміна потужності і витрати палива двигуна колісної машини під час вимикання частини його циліндрів / А. І. Коробко, А. О. Молодан // Техн.-технол. аспекти розвитку та випробування нової техніки і технологій для сіл. госп-ва України : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 22. - С. 268-274. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Мета роботи - покращання експлуатаційних показників автотракторного двигуна визначенням потужності і витрати палива під час вимкнення частини його циліндрів. Для досягнення поставленої мети вирішено такі завдання: встановлено теоретичні залежності між ефективною потужністю, економічністю двигуна, і кількістю вимкнених циліндрів двигуна колісної машини; визначено вплив кількості вимкнених циліндрів автотракторних двигунів на їх ефективну потужність; визначено найбільш інтенсивне зниження витрати палива, яке відбувається під час вимикання циліндрів. Під час вимкнення частини циліндрів двигуна в процесі його роботи, індикаторна потужність двигуна зменшується, внаслідок чого знижується частота обертання колінчастого вала і крутний момент двигуна. Для їх підтримки на тому ж рівні в циліндри, які працюють необхідно збільшувати циклову подачу палива. Запропонована методика розрахунку дозволяє визначити вплив вимикання будь-якої кількості циліндрів на показники потужності та паливно-економічні показники роботи двигуна. Встановлено, що під час вимикання частини циліндрів потужність двигуна зменшується пропорційно числу вимкнених циліндрів. Для двигуна КамАЗ-740 потужність з 154,5 кВт за всіх циліндрів, які працюють, зменшується до 113,4 кВт у разі вимкнення двох циліндрів і до 70,3 кВт у разі вимкнення чотирьох циліндрів. Встановлено, що найбільш інтенсивне зниження витрати палива відбувається на холостому ходу, яке у разі вимкнення половини циліндрів становить 27 %. Економія палива знижується зі збільшенням завантаження двигуна і стає рівною нулю за коефіцієнта завантаження двигуна. Різниця між розрахунковими й експериментальними даними витрати палива і потужності становить на режимі максимального завантаження не більше 7 - 8 %. Потенційна можливість підвищення економічності завдяки вимкненню частини циліндрів закладена у всіх дизелях, які експлуатуються. Реальна величина економії палива під час роботи за навантажувальною характеристикою залежить від кількості циліндрів, які працюють, особливостей двигуна, закладених в його конструкції під час проектування та виготовлення, навантаження і величини механічних втрат у вимкнених циліндрах.


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70575 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Молодан А. О. 
Зміна потужності автотракторного двигуна колісної машини з вимкненим циліндром / А. О. Молодан // Техн. сервіс агропром., ліс. та трансп. комплексів. - 2018. - № 14. - С. 198-205. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Одержано значення потужності, що витрачається на насосні ходи у відключеному циліндрі та визначено, що у разі відключення z-i циліндрів за незмінного положення органів управління двигуна індикаторний тиск з відключеними циліндрами буде дорівнювати z/i від індикаторного тиску стандартного автотракторного двигуна. Визначено індикаторну потужність двигуна за вимкненої подачі палива одного циліндра із зчленованими з ним механізмами. Визначено роботу на переміщення частин відключених циліндрів за подвійного ходу всмоктування та нагнітанні газової суміші.


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101210 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Елизева Е. В. 
Повышение топливной экономичности быстроходного двигателя за счет утилизации энергии отработавших газов в силовой турбине : Дис...канд.техн.наук:05.04.02 / Е. В. Елизева; Харьковский институт инженеров железнодорожного транспорта. - Х., 1993. - 152 с. - Библиогр:с.133-140 - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС40817 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Елизева Е. В. 
Повышение топливной экономичности быстроходного двигателя за счет утилизации энергии отработавших газов в силовой турбине : Дис...канд.техн.наук:05.04.02 / Е. В. Елизева; Харьковский институт инженеров железнодорожного транспорта. - Х., 1993. - 152 с. - Библиогр:с.133-140 - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС40817 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Елизева Е. В. 
Повышение топливной экономичности быстроходного двигателя за счет утилизации энергии отработавших газов в силовой турбине : Дис...канд.техн.наук:05.04.02 / Е. В. Елизева; Харьковский институт инженеров железнодорожного транспорта. - Х., 1993. - 152 с. - Библиогр:с.133-140 - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС40817 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Елизева Е. В. 
Повышение топливной экономичности быстроходного двигателя за счет утилизации энергии отработавших газов в силовой турбине : Дис...канд.техн.наук:05.04.02 / Е. В. Елизева; Харьковский институт инженеров железнодорожного транспорта. - Х., 1993. - 152 с. - Библиогр:с.133-140 - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О35-014.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС40817 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського