Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (32)Автореферати дисертацій (25)Книжкові видання та компакт-диски (185)Журнали та продовжувані видання (8)
Пошуковий запит: (<.>U=О335.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 184
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ларионов Г. В. 
Совершенствование эксплуатационных качеств разгрузочных органов автомобилей- самосвалов средней грузоподъемности : Дис...канд.техн.наук:05.22.10 / Г. В. Ларионов; КАДИ. - К., 1993. - 186 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.42-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС42875 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Ларионов Г. В. 
Совершенствование эксплуатационных качеств разгрузочных органов автомобилей- самосвалов средней грузоподъемности : Дис...канд.техн.наук:05.22.10 / Г. В. Ларионов; КАДИ. - К., 1993. - 186 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.42-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС42875 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Ларионов Г. В. 
Совершенствование эксплуатационных качеств разгрузочных органов автомобилей- самосвалов средней грузоподъемности : Дис...канд.техн.наук:05.22.10 / Г. В. Ларионов; КАДИ. - К., 1993. - 186 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.42-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС42875 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Ларионов Г. В. 
Совершенствование эксплуатационных качеств разгрузочных органов автомобилей- самосвалов средней грузоподъемности : Дис...канд.техн.наук:05.22.10 / Г. В. Ларионов; КАДИ. - К., 1993. - 186 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.42-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС42875 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Куценко Ю. Е. 
Эконометрические требования к специализированным транспортным средствам и прицепам / Ю. Е. Куценко. - К., 1998. - 34 c. - рус.

Специализация транспортных процессов связана с созданием и внедрением новых типов транспортных средств, объединяющих в единую технологическую цепочку как перевозочный, так и парагрузочный процессы, а также процесс накопления и хранения.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р83640 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Вербицький В. Г. 
Нелінійна стійкість багатоланкових систем з коченням, дивергентні біфуркації та катастрофи стаціонарних станів : Автореф. дис... д-ра фіз.-мат. наук : 01.02.01 / В. Г. Вербицький; НАН України. Ін-т механіки ім. С.П.Тимошенка. - К., 1998. - 31 c. - укp. - рус.

Розроблено методи аналізу k-параметричних сімей стаціонарних станів багатоланкових систем з коченням. Подаються нелінійні постановки задач динаміки систем з коченням, які дозволяють врахувати вплив конструктивної схеми, існуючих дефектів її симетрії та зовнішніх силових збурень на одну з найбільш суттєвих в експлуатаційній практиці характеристик - множину стаціонарних станів та умови їх стійкості. Простежено розвиток аналітичних та чисельних алгоритмів побудови межі статичної стійкості в просторі двох та трьох параметрів, визначається характер безпеки межі та механізм його зміни на основі аналізу перебудови особливостей поверхонь стаціонарних станів (катастроф).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА302462 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Синеглазов В. М. 
Разработка алгоритма оценивания массы груза автомобиля общего назначения / В. М. Синеглазов, В. В. Ходаков, Е. И. Чумаченко // Адапт. системи автомат. упр. : міжвід. наук.-техн. зб. - 1999. - Вип. 2. - С. 46-52. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Розглянуто задачу оцінювання маси вантажу автомобіля загального призначення. Для розв'язання поставленої задачі запропоновано використовувати динамічну складову тиску кузова вантажного автомобіля (період власних коливань), що витікає з аналізу математичної моделі власних коливань відповідного математичного об'єкта. Оцінка маси вантажу обчислюється у результаті ідентифікації взаємоспектральної густини (отримано завдяки використанню періодграмного методу) та наступного її аналізу для визначення періоду власних коливань.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж63671 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Абдель-Багі Валід 
Підвищення ефективності роботи автомобілів ЗАЗ-110550 на промислових підприємствах Йорданії шляхом удосконалення системи охолодження : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.10 / Абдель-Багі Валід; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. - Х., 1999. - 20 c. - укp. - рус.

Проведено аналіз ефективності експлуатації автомобілів ЗАЗ в умовах Йорданії, установлена недостатня ефективність роботи системи охолодження (CO) в період високих температур навколишнього середовища (313 К) і виявлені причини її зниження у процесі експлуатації. Виконані теоретичні дослідження теплопередачі у радіаторі з механічним ущільненням контакту пластин з трубками. Розроблена математична модель CO з радіатором, поверхня теплообміну якого обдувається вентилятором частково. Наведені експериментальні дослідження енергетичних характеристик радіаторів, вентиляторної установки і блока "радіатор-вентилятор" з урахуванням впливу основних параметрів конструкції і режимів роботи з метою уточнення математичної моделі CO і вибору її раціонального варіанту. Виконано аналіз з вибору раціональних параметрів, елементів конструкцій і режимів роботи CO. Розроблено рекомендації з удосконалення CO. двигуна, що забезпечує надійну роботу автомобілів ЗАЗ в умовах Йорданії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.41 + О35-046

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303165 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Балан С. О. 
Моделювання життєвого циклу регенеровуваних автомобільних напівпричепів на етапі проектування : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.02.02 / С. О. Балан; Держ. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 1999. - 19 c. - укp.

Дисертацію присвячено розробці універсальної імітаційної моделі технічного стану металоконструкцій типу рам. Розглянуто автомобільний напівпричіп як об'єкт дослідження. Зроблено аналіз дислокацій зон типових пошкоджень рам напівпричепів та визначено імовірність їх пошкоджень. Розроблено комп'ютерну модель напружено-деформованого стану конструкцій типу зварних рам, яка дозволяє враховувати стохастичний характер виникнення пошкоджень рами, викликаний малопередбачуваними умовами виготовлення й експлуатації напівпричепа, а також детермінований характер цих пошкоджень внаслідок особливостей їх конструкції. Здійснено перевірку статичної адекватності моделі за результатами стендових випробувань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.474-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА308183 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Крестьянполь О. А. 
Маневреність та стійкість руху автопоїзда із самовстановлювальною віссю напівпричепа : Автореф. дис... канд. техн.наук : 05.22.02 / О. А. Крестьянполь; Укр. трансп. ун-т. - К., 1999. - 18 c. - укp. - рус.

Рассмотрены вопросы маневренности и устойчивости движения автопоезда с самоустанавливающейся осью полуприцепа. Показатели маневренности определены на основе анализа статической и динамической поворотливости автопоезда. Показатели устойчивости определены на основе решения системы дифференциальных уравнений движения автопоезда. Многовариантными расчетами, выполненными на ПЭВМ с использованием программного обеспечения Mathcad-7,8 установлено влияние массово-геометрических, конструктивных и эксплуатационных параметров на устойчивость движения автопоезда. Предложена методика выбора и обоснования массово-геометрических и конструктивных параметров автопоезда с самоустанавливающейся осью полуприцепа по критериям маневренности и устойчивости прямолинейного движения.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-014

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА305967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гончарова О. Є. 
Нечутливий до асиметрії метод проектування рівнонапружених деталей машин : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.02.02 / О. Є. Гончарова; Держ. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2000. - 19 c. - укp.

Розроблено принципи, алгоритми та програми для ефективного застосування методу віртуального об'єкта у проектуванні вузлів і деталей машин. Вперше встановлено протиріччя між сучасними методами розрахунків напружено-деформованого стану деталей, які користуються властивостями симетрії для значного зменшення об'єму підготовчих робіт та оптимальним проектуванням, результатом якого найчастіше є деталі складної, далекої від симетрії форми. Запропоновано віртуальну модель об'єкта, яка зберігає симетрію на більшій частині терміну проектування за рахунок адекватної та оборотної заміни асиметрії конфігурації на асиметрію зовнішнього навантаження або асиметрію механічних властивостей. Розроблено конструкцію моста автомобільного напівпричепа, а також конструкцію підвіски, які дозволяють автоматично здійснювати оптимальне навантаження моста відповідно до умов руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.474-04-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА308677 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Туренко А. Н. 
Экспериментальный регулятор тормозных сил с функциями тормозного крана прицепа / А. Н. Туренко, В. И. Клименко, В. А. Богомолов, А. В. Сараев // Автомоб. трансп. : cб. науч. тр. - 2000. - Вып. 4. - С. 5-7. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Розглянуто нову конструкційну схему регулятора гальмівних сил з функціями гальмівного крана причепа, яка немає недоліків існуючих конструкцій апаратів пневматичного гальмівного приводу причепів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.474-042.730.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Петров В. В. 
Удосконалення амортизаторів вантажного автомобіля першого класу (на прикладі ЗАЗ 13061) : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.02 / В. В. Петров; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. - Х., 2000. - 16 c. - укp.

Проаналізовано питання надійності функціонування окремих систем вантажної малогабаритної автомобільної техніки за умов сільськогосподарського виробництва. Розроблено технічні рішення з метою модернізації амортизатора передньої підвіски автомобіля ЗАЗ 1306. Вперше отримано математичні моделі амортизаційного стояку передньої підвіски як коливальної динамічної системи та виконано формалізацію функціонування амортизатора методом планування експерименту. Розроблено комп'ютерну систему прогнозування ресурсу роботи амортизаторів і реалізації функцій технічного сервісу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.401.1-042.620.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312258 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Топалиди В. А. 
Повышение тормозных свойств многозвенных автопоездов / В. А. Топалиди // Автомоб. трансп. : cб. науч. тр. - 2000. - Вып. 4. - С. 10-13. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Наведено комплекс методів та засобів, що забезпечують безпеку багатоланкових автопоїздів під час гальмування, досвід їх формування та експлуатації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-015

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Лобас Л. Г. 
Механика многозвенных систем с качением / Л. Г. Лобас; НАН Украины. Ин-т механики им. С.П.Тимошенко. - К. : Наук. думка, 2000. - 269 c. - Библиогр.: 104 назв. - рус.

Викладено підходи до математичного моделювання руху систем абсолютно твердих і пружних тіл, що котяться, реальними прообразами яких є автопоїзд, автомобіль, робокар, багатоланкова шарнірно зчленована колісна машина. Висвітлено питання знаходження траєкторій характерних точок тіл у програмному русі у випадку реалізації класичних неголономних в'язей. Досліджено стійкість прямолінійного руху та можливість реалізації кругового руху автопоїзда з довільною кількістю причіпних ланок. Розглянуто конструктивні способи розширення області стійкості у просторі істотних параметрів дволанкового автопоїзда. Проаналізовано умови керованості, стабілізованості та спостережності руху поодиноких машин, вплив вибору змінних на характер стійкості руху. Наведено феноменологічну концепцію стійкості кочення колеса з пружним пневматиком вздовж кривої заданої кривизни.


Індекс рубрикатора НБУВ: О12-046.5-01 + О335.47-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603245 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Логвінов В. П. 
Розробка та дослідження пневмогідравлічного підсилювача привода керування зчепленням великовантажного автомобіля : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.02 / В. П. Логвінов; Харк. держ. автомоб.-дор. техн. ун-т. - Х., 2001. - 18 c. - укp.

Удосконалено процес керування зчепленням великовантажного автомобіля шляхом розробки нового пневмогідравлічного підсилювача, що дозволяє зменшити динамічну навантаженість агрегатів трансмісії. Сформульовано основні вимоги до пневмогідравлічного приводу керування зчепленням транспортного засобу. Розроблено методику і пакет програм для визначення раціонального часу вмикання зчеплення та реалізації його в пневмогідравлічному приводі. В якості елементів, що регулюють час замикання поверхонь тертя у разі різкого вмикання зчеплення, запропоновано застосовувати знімні пневматичні дроселі, що анулюють появу пікових динамічних навантажень у трансмісії та не впливають на динаміку процесу вимикання зчеплення. Проведені експериментальні дослідження підтвердили адекватність результатів, отриманих у ході математичного моделювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.4-042.21-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА313193 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Балан С. А. 
Проектирование конструкций сварных рам / С. А. Балан. - О. : Астропринт, 2001. - 112 c. - Библиогр.: 53 назв. - рус.

Рассмотрены методы проектирования сложных, восстанавливаемых в процессе работы элементов технических объектов типа сварных рам, позволяющие учитывать особенности их конструкции, а также технико-экономические параметры эксплуатации. Освещены основные положения метода конечных элементов в расчетах напряженно-деформированного состояния сложных сварных конструкций. Приведен пример проектирования сварной рамы автомобильного полуприцепа.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.474-042.61-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА625860 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Балан С. А. 
Проектирование и управление в машиноведении / С. А. Балан, Т. П. Становская, А. Л. Становский. - О. : Астропринт, 2002. - 376 c. - Библиогр.: с. 356-367 - рус.

Освещены проблемы числовых методов в проектировании объектов машиноведения, в частности, методы пространственно-временной дискретизации моделей деталей машин, принципы преобразования моделей на основе учета симметрии деталей и источников нагрузки на них. Приведены методы анализа дискретизированных объектов, а также информационные технологии, использующие современные интеллектуальные средства моделирования. Описаны методы проектирования сварной рамы полуприцепа, балки его моста, а также снижения временной сложности управления торможением и эксплуатацией таких полуприцепов. Приведены примеры использования информационных технологий для оптимизации конструкций и условий эксплуатации деталей машин и их основных узлов.


Індекс рубрикатора НБУВ: К42с116 + О335.474

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА627057 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Павленко О. В. 
Покращання швидкісних властивостей автомобілів КрАЗ за рахунок оптимізації передаточних чисел трансмісії : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.02 / О. В. Павленко; Нац. трансп. ун-т. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Підвищено точність розрахунку часу та шляху розгону автомобіля за рахунок використання функції четвертої степені для апроксимації кривої крутного моменту за зовнішньою швидкісною характеристикою двигуна, а також завдяки урахуванню в диференціальному рівнянні руху автомобіля таких споживачів потужності двигуна як генератор, компресор та насос гідравлічного підсилювача рульового керування. З використанням розробленої математичної моделі, адекватність якої підтверджено експериментальним шляхом, визначено кількісний вплив ряду передаточних чисел трансмісії на швидкісні властивості та витрату палива за цикли поїздок, які визначаються згідно з відповідними стандартами. Розроблено методику визначення оптимального ряду передаточних чисел трансмісії вантажних автомобілів КрАЗ на підставі варіаційного числення в додатку до інтегралів. Зазначено, що оптимізований ряд передаточних чисел трансмісії дозволяє досягти компромісу між швидкісними властивостями та паливною економічністю. Наведено рекомендації щодо використання різних критеріїв оптимальності під час проектування трансмісії автомобілів різного призначення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.42-011.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Балан С. О. 
Інтелектуальні інформаційні технології в машинобудуванні : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С. О. Балан; Одес. нац. політехн. ун-т. Ін-т машинобуд. - О. : Астропринт, 2002. - 359 c. - Бібліогр.: с. 347-356. - укp.

Висвітлено аспекти використання сучасних інформаційних та інтелектуальних технологій у машинознавстві. Наведено числові методи проектування об'єктів машинознавства, методи просторово-часової дискретизації моделей деталей машин, а також принципів перетворення моделей з урахуванням симетрії деталей і джерел навантаження на них. Показано можливості даних технологій на етапах проектування й керування машинами та їх групами. Наведено приклади використання інформаційних технологій для оптимізації конструкцій та умов експлуатації деталей машин та їх головних вузлів. Описано методи проектування зварної рами напівпричепа, а також балки його моста.

Освещены аспекты использования современных информационных и интеллектуальных технологий в машиноведении. Приведены числовые методы объектов машиноведения, методы пространственно-временной дискретизации моделей деталей машин, а также принципов преобразования моделей с учетом симметрии деталей и источников нагрузки на них. Показаны возможности данных технологий на этапах проектирования информационных технологий для оптимизации конструкций и условий эксплуатации деталей машин и их главных узлов. Описаны методы проектирования сварной рамы полуприцепа, а также балки его моста.


Індекс рубрикатора НБУВ: К42с116я73 + О335.474я73

Шифр НБУВ: ВА627035 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського