Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=О311.12$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Нефедов Л. И. 
Модели и методы управления чрезвычайными природными ситуациями на магистральных автомобильных дорогах : монография / Л. И. Нефедов, Н. Ю. Филь, Ю. Л. Губин, Е. М. Мельниченко; МОНМС Украины, Харьк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Х., 2011. - 136 c. - Библиогр.: 131 назв - рус.

Рассмотрены проблемы системного анализа задач управления чрезвычайными природными ситуациями (ЧПС) на магистральных автомобильных дорогах (МАД). Сформулирована общая постановка задачи управления ЧПС на МАД. Предложена декомпозиция общей задачи на частные: мониторинга, предупреждения и ликвидации последствий ЧПС на МАД. Разработаны их математические модели. Даны примеры идентификации последствий оползней на МАД и оценки возможных планов ликвидации их последствий.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.12-082.033 + О33-082.029

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746697 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Губін Ю. Л. 
Моделі та інформаційна технологія управління ліквідацією наслідків надзвичайних природних ситуацій на магістральних автодорогах : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / Ю. Л. Губін; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є. Жуковського "Харк. авіац. ін-т". - Х., 2011. - 20 c. - укp.

Вперше розроблено моделі моніторингу небезпеки надзвичайних природних ситуацій на магістральних автодорогах (НПСМА), що, на відміну від існуючих, дозволяють приймати ефективні рішення за високого ступеня невизначеності початкової інформації. Вперше розроблено моделі ідентифікації наслідків НПСМА, оцінювання можливих планів ліквідації цих наслідків з вибором з них ефективного плану, необхідних функціональних підрозділів та їх ресурсів для ліквідації наслідків НПСМА, що, на відміну від існуючих, за рахунок багатокритеріальної оцінки й оптимізації, дозволяють приймати ефективні рішення залежно від міри невизначеності початкової інформації. Удосконалено моделі планування реалізації робіт з ліквідації наслідків НПСМА в частині урахування одночасно ресурсних і часових критеріїв та обмежень, а також ризиків, що дозволяє приймати ефективні планові рішення залежно від вимог, що висуваються, та заданого рівня ризиків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц9-533 + О311.12-082.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384759 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Запорожцева Е. В. 
Анализ напряженных состояний транспортных потоков / Е. В. Запорожцева // Вестн. ХНАДУ. - 2009. - Вып. 47. - С. 113-115. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Приведены результаты анализа напряженных состояний при возникновении заторов с целью проектирования многополосных автомагистралей и управления насыщенными транспортными потоками.


Індекс рубрикатора НБУВ: О380.2 + О311.12-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гук В. І. 
Взаємозв'язок інтенсивності, швидкості і щільності транспортних потоків на багатосмугових автомагістралях / В. І. Гук, О. В. Запорожцева // Вестн. ХНАДУ. - 2010. - Вып. 50. - С. 69-73. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Доведено взаємозв'язки інтенсивності, швидкості та щільності на першій, другій і третій смугах шестисмугової швидкісної автомагістралі для врахування під час проектування автотранспортних коридорів в Україні. Проведено порівняння теоретичних рівнянь з емпіричними, що дозволяє користуватись наведеними рівняннями під час розрахунків пропускної спроможності кожної смуги руху.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.12-022.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Угненко Є. Б. 
Визначення радіусів кільцевих обходів та кута відхилення обхідних автомобільних доріг / Є. Б. Угненко, О. М. Ужвієва // Вестн. ХНАДУ. - 2010. - Вып. 49. - С. 108-111. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто визначення радіусів кільцевих обходів і кута відхилення обхідних автомобільних доріг. Для визначення радіуса кільцевого обходу рекомендовано використати собівартість автомобільних перевезень вантажів з урахуванням фактора прискорення їх доставки для доріг, що забезпечують різні швидкості.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.12-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Плехова А. А. 
Моделирование скоростных трасс с использованием функционала класса кривых SCK / А. А. Плехова, О. Г. Холева // Вестн. ХНАДУ. - 2011. - Вып. 54. - С. 165-169. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Представлены условия оптимальности и метод решения задачи о построении в неодносвязной многоугольной области кратчайшей гладкой трассы, составленной из дуг окружностей, отрезков и сопрягающих их клотоид, что может быть применено для скоростных трасс.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Левашина Т. С. 
Некоторые проблемы определения перспективной интенсивности движения при проектировании автомобильных магистралей / Т. С. Левашина // Вестн. ХНАДУ. - 2009. - Вып. 47. - С. 34-37. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Представлен анализ состояния автомобильных магистралей и дорог федерального значения в России. Предложены математические модели распределения интенсивности движения по трем полосам шестиполосной автомагистрали в зависимости от среднего значения коэффициента загрузки. Для решения задач по определению перспективной интенсивности и числа полос движения на автомобильных магистралях рекомендовано использовать теорию риска.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.12-022

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Нефедов Л. И. 
Структурная модель технологии управления проектами мониторинга и ликвидации чрезвычайных природных ситуаций на магистральных автомобильных дорогах / Л. И. Нефедов, Н. Ю. Филь, Ю. Л. Губин // Вестн. ХНАДУ. - 2011. - Вып. 52. - С. 27-30. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Разработана структурная модель технологии управления проектами мониторинга и ликвидации чрезвычайных природных ситуаций на магистральных автомобильных дорогах.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.12-082.033

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Угненко Є. Б. 
Проектування траси обхідних автомобільних доріг з урахуванням економії матеріальних та енергетичних ресурсів / Є. Б. Угненко, О. М. Ужвієва // Автомоб. трансп.. - 2010. - Вып. 26. - С. 123-125. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

З урахуванням перспективної інтенсивності руху транзитного транспорту та проектної швидкості руху згідно з рекомендаціями щодо раціонального сполучення геометричних елементів траси визначено параметри траси обхідних автомобільних доріг.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.12-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Неізвестна Н. В. 
Удосконалення проектувальної кільцевої розв'язки на одному рівні : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.11 / Н. В. Неізвестна; Нац. транспорт. ун-т. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Розроблено функціональні залежності "радіус центрального острівця - швидкість" та "інтервал - швидкість" в транспортному потоці на кільцевих розвТязках автомобільних доріг на одному рівні. На основі отриманих залежностей встановлено мінімально необхідний інтервал руху між автомобілями на смугах руху кільцевого проїзду та пропускну здатність з урахуванням складу транспортного потоку та коефіцієнта подовжнього зчеплення. Розроблено алгоритми розрахунку необхідного інтервалу часу у процесі виконання маневрів руху на кільцевій розвТязці автомобільних доріг на одному рівні, довжини "зони переплетення" потоків за зміни смуг руху на кільцевому проїзді. Розроблено метод проектування кільцевих розвТязок автомобільних доріг на одному рівні на основі практичної пропускної здатності та встановлено межі їх застосування.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.12-022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА388304 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Нефедов Л. Н. 
Модель выбора проекта ремонта автомагистрали на основе прецедентов / Л. Н. Нефедов, И. Г. Ильге, Д. А. Маркозов, Р. Н. Миськевич // Вестн. ХНАДУ. - 2013. - Вып. 61/62. - С. 223-227. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Представлены модели выбора проекта ремонта автомагистрали на основе прецедентов и модели выбора прецедентов состояния дороги и проекта ремонта.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.12-083

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ужвієва О. М. 
Удосконалення методу обгрунтування будівництва обходів населених пунктів з урахуванням екологічних показників : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.11 / О. М. Ужвієва; Нац. авіац. ун-т. - Київ, 2014. - 20 c. - укp.

Удосконалено метод обгрунтування будівництва обходів населених пунктів з урахуванням екологічних показників. В ході теоретичного дослідження застосовано метод аналізу ієрархії. Розроблено структурну модель та ієрархічну систему ранжування критеріїв під час обгрунтування будівництва обходів населених пунктів з урахуванням екологічних показників. Удосконалено математичну модель розповсюдження шкідливих складових відпрацьованих газів автомобілів для обгрунтування необхідності будівництва обходів населених пунктів. Виконано експериментальні дослідження з визначення інгредієнтного та параметричного (акустичного) забруднення навколишнього природного середовища під час руху транспортних потоків. Удосконалено метод визначення радіусу обхідних автомобільних доріг для населених пунктів, витягнутих у довжину.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.12-06

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА410777 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Чикайло Ю. І. 
Еколого-географічний аналіз транспортного коридору (на прикладі автомагістралі Львів - Краковець) : автореф. дис. ... канд. геогр. наук : 11.00.11 / Ю. І. Чикайло; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Л., 2013. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано еколого-географічні засади дослідження приавтомагістральних смуг транспортного коридору Львів - Краковець. Запропоновано методичні прийоми вивчення закономірностей поширення та акумуляції важких металів у грунтово-рослинному покриві та оцінено їх геохімічні особливості. Визначено відстані розсіювання хімічних елементів з урахуванням різниці в гіпсометричних рівнях, швидкості та напрямку вітру. У грунтово-рослинному покриві встановлено такі важкі метали: Pb, Zn, Co, Cu, Ni, Mo, Cr, Mn, V, Ba, Sr, Zr, Fe, Ti, Sn. Розраховано різні типи акумулятивних коефіцієнтів, які підтверджують накопичення автомобільних полютантів у придорожніх смугах та суміжних територіях. Вивчено загальне біологічне та роздільне (кореневою та листяною поверхнею) поглинання та виокремлено породи, яким властиві найвищі коефіцієнти акумуляції. Досліджено екзогенні процеси та складено карту їх поширення. Виявлено поховані грунти дефляційного типу. Розроблено алгоритм оптимізаційних заходів покращення екологічного стану природних придорожніх комплексів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.12 н63

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА401844 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Концева В. В. 
До питання вибору магістралей для аналізу транспортних потоків / В. В. Концева, Т. В. Макарова // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2009. - № 4. - С. 8-12. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто роль транспортних магістралей у загальній транспортній системі Донецького регіону. Наведено правові документи і наукові роботи, що досліджують актуальність Європейських напрямків транзитних автомобільних перевезень. Вибрано магістралі для аналізу транспортних потоків.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Угненко Є. Б. 
Удосконалення методу обгрунтування будівництва обходів населених пунктів з урахуванням екологічних показників : монографія / Є. Б. Угненко, О. М. Ужвієва; Харків. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Харків : ХНАДУ, 2014. - 135 c. - Бібліогр.: с. 121-131 - укp.

Проаналізовано державну програму та концепцію розвитку автомобільних доріг загального користування. Розглянуто існуючі методи обгрунтування будівництва обходів населених пунктів з урахуванням режимів руху транспортних потоків і пропускної здатності автомобільних доріг. Обгрунтовано будівництво обходів населених пунктів із застосуванням методу аналізу ієрархій. Визначено зони проектування обхідних доріг та розраховано екологічно допустиму інтенсивність руху автомобільного транспорту. Здійснено експериментальні дослідження щодо урахування інгредієнтного та параметричного (акустичного) забруднення у процесі обгрунтування будівництва обходів населених пунктів. Викладено метод обгрунтування будівництва обхідних автомобільних доріг з урахуванням еколого-енергетичних показників.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.12

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА790885 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Сістук В. О. 
Підвищення пропускної здатності перехрестя магістральної та об'їзної вулиць з регульованим рухом / В. О. Сістук, А. О. Богачевський // Вісн. Криворіз. нац. ун-ту : зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 44. - С. 151-156. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Мета роботи - комплексне дослідження пропускної здатності перехрестя магістральної та об'їзної вулиць у місті Кривий Ріг, яке використовується учасниками дорожнього руху для зменшення часу проїзду між Саксаганським та Центральноміським районами міста. Об'єктом дослідження виступає Х-подібна транспортна розв'язка, яка складається з проспекту Миру з 6 смугами руху, та примикаючої вулиці Гетьманської з 2 смугами з одного боку від проспекту, 4 смугами - з іншого. Предметом дослідження є показники часу проїзду перехрестя та довжини транспортних заторів. Використано польові дослідження, метод комп'ютерного імітаційного моделювання та аналіз статистичних залежностей та показників. Наукову цінність представляє розроблена комп'ютерна імітаційна модель перехрестя у програмному середовищі PTV VISSIM з урахуванням режиму світлофорної сигналізації та одержаних у польових умовах показників інтенсивностей руху. За результатами моделювання встановлено, що за напрямками з південної частини міста по вулиці "пр. Миру" та зі східної частини міста по вулиці Гетьманська утворюється значна черга транспортних засобів. У першому напрямку така черга (139 м) обумовлена необхідністю зупинки транспортних засобів перед перехрестям і недостатнім часом включення дозволяючого сигналу світлофору (30 с) для закінчення водіями маневру. У другому напрямку черга (156 м) утворюється через недостатню ширину проїзної частини (3,5 м). Для підвищення пропускної здібності проблемних ділянок перехрестя розроблені практичні рекомендації щодо розширення проїзної частини по вулиці Гетьманська на 2 м, для забезпечення 2-х смугового руху транспортних засобів (по 2,75 м на смугу), та розроблено нову 3-х фазну циклограму режиму світлофорного регулювання. Проведений аналіз альтернативного варіанту будови та регулювання перехрестя показав, що з'являється можливість скоротити час руху транспортних засобів з південної частини міста по вулиці "пр. Миру" на 130 с, та зменшити довжину черги у напрямку з південної частини міста по вул. "пр. Миру" на 14 м, й зі східної частини міста по вулиці Гетьманська - на 18 м.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.12-022.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72501 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Запорожцева О. В. 
Удосконалення принципів визначення пропускної спроможності багатосмугових автомагістралей : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.22.11 / О. В. Запорожцева; Харків. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Харків, 2016. - 20 c. - укp.

Визначено узагальнені положення теорії щодо розрахунку пропускної спроможності автомагістралей з урахуванням розподілу інтенсивності, швидкості та щільності по смугах руху, залежностей між ними. Визначено пропускну спроможність ділянки одиничної довжини смуги руху як максимальну питому інтенсивність. На основі теорії черг визначено коефіцієнт затримок автомобілів при зміні смуги руху. Формалізовано загальний показник розподілу затримок на перегоні автомагістралі від зміни смуг руху. Визначено емпіричні рівняння, що описують закономірність зміни інтенсивності під впливом щільності на першій, другій і третій смугах руху в одному напрямі в діапазонах вільного, насиченого та заторового станів. Встановлено взаємозв'язок між інтенсивністю і швидкістю, і впливу зміни швидкості на інтенсивність. Раніше така залежність не вивчалася. Доведено, що пропускна спроможність зростає від крайньої правої (першої) смуги руху і далі відповідно зі зростанням швидкості руху по суміжних смугах. Наведено рекомендації з визначення пропускної спроможності багатосмугових автомагістралей.


Індекс рубрикатора НБУВ: О311.12-022.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА423880 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського