Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (16)Книжкові видання та компакт-диски (110)Журнали та продовжувані видання (36)
Пошуковий запит: (<.>U=О217$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 334
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Лось В. А. 
Электронный регулятор напряжения генераторов постоянного тока / В. А. Лось, Л. В. Дубинец, Д. С. Белухин // Транспорт: Зб. наук. пр. - 1999. - Вип. 1. - С. 100-105. - рус.

Розглянуто нову схему електронного регулятора напруги ланцюгів керування рухливим складом залізниць.


Індекс рубрикатора НБУВ: О217-052

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Цейтлін С. Ю. 
Аналіз та оперативне прогнозування електроспоживання на тягу поїздів на базі розвитку інформаційної моделі процесу перевезень : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.09 / С. Ю. Цейтлін; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. - Д., 1999. - 20 c. - укp. - рус.

Розроблено концепцію та створено комплекс програмних і технічних засобів формування та обслуговування інформаційної моделі повагонного відображення процесу перевезень в режимі реального часу, призначеної для розв'язування задач оперативного аналізу і прогнозування потреби в електроенергії на тягу поїздів. Досліджено дані про витрати електроенергії на тягу, запропоновано методику оперативного прогнозування потреби в електроенергії, мінімаксну форму синтезу оцінок часткових критеріїв в багаторівневих системах управління електропостачання, модель умовної класифікації даних про перевезення та генетичні алгоритми пошуку цих класифікацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: О217с

Шифр НБУВ: РА304089 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Белухин Д. С. 
Блок защиты цепей управления электроподвижным составом от повышенного напряжения / Д. С. Белухин // Транспорт: Зб. наук. пр. - 1999. - Вип. 1. - С. 14-20. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Розглянуто тиристорний захист електронного регулятора напруги генератором керування електровозу ВЛ-8.


Індекс рубрикатора НБУВ: О217-052

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Землянов В. Б. 
Енергооптимальні технології аналізу та регулювання електроспоживання на тягу поїздів : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.09 / В. Б. Землянов; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізнич. трансп. - Д., 2000. - 20 c. - укp.

Розроблено інтегровані енергооптимальні технології залізничного транспорту та багаторівневу систему регулювання реального виміру часу, що поєднує дані про процеси перевезень і витрати електроенергії на тягу поїздів, призначену для їх зниження. Виконано експериментальні дослідження, розроблено одно- та двокритеріальні моделі регулювання електроспоживанням за умов застосування диференційованих тарифів. Запропоновано методики й алгоритми формування інформаційних баз і перетворення даних на структури продукційних експертних систем, які автоматизують процеси регулювання електроспоживанням. Створено математичні, методичні, інформаційні та програмні засоби реалізації інтегрованих технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О217.007

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА313262 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Землянов В. Б. 
Модель оперативного регулирования системой тягового электроснабжения по стоимости электроэнергии / В. Б. Землянов, В. В. Иванов, В. А. Михайлова // Транспорт: Зб. наук. пр. - Д., 2000. - Вип. 5. - С. 15-20. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Запропоновано модель оперативного регулювання системами тягового енергопостачання залізничного транспорту, що дає змогу мінімізувати вартість спожитої електроенергії.


Індекс рубрикатора НБУВ: О217-05с11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Землянов В. Б. 
Информационно-управляющая система электроснабжения железнодорожного транспорта / В. Б. Землянов, В. В. Скалозуб // Систем. технології. - 2000. - Вип. 3. - С. 63-71. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Запропоновано багаторівневу модель інформаційно-керівної системи електропостачання залізничного транспорту, яка використовує експертну систему продукційного типу, побудовану за допомогою моделі умовної класифікації даних щодо процесів перевезень та функціювання енергосистем.


Індекс рубрикатора НБУВ: О217

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Напівпровідникові та мікропроцесорні пристрої в електроенергетичних системах транспорту : Зб. наук. пр. Вип. 39 / ред.: Ю. В. Соболєв; Північ.-Схід. наук. центр трансп. акад. України. - Х., 2000. - 100 с. - рус.

Розглянуто питання створення та модернізації обладнання тягового рухомого складу, поліпшення його експлуатаційних показників і характеристик. Висвітлено перспективи мікропроцесорної реалізації систем автоматичного регулювання тепловозних електропередач, вплив різних факторів на тепловий режим напівпровідникових пристроїв. Описано пускорегулюючий перетворювач з метою живлення дугового розряду, швидкодіючий напівпровідниковий перетворювач напруги в електричних мережах зі змінюваними та нелінійними навантаженнями.


Індекс рубрикатора НБУВ: О217я54

Шифр НБУВ: Ж67348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Корнієнко В. В. 
Система електропостачання тяги змінного струму з подовженими міжпідстанційними зонами : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.09 / В. В. Корнієнко; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. транспорту. - Д., 2002. - 24 c. - укp.

Науково обгрунтовано принципи побудови системи тягового електропостачання змінного струму з подовженими міжпідстанційними зонами. Розроблено методи розрахунків електричних параметрів тягової мережі ЕПП-27,5 кВ із подовженими міжпідстанційними зонами, що відрізняються використанням індуктивно розв'язаних опорів і структуруванням графів, дозволяють у порівнянні з існуючими методами підвищити точність розрахунку параметрів і вибрати раціональну довжину міжпідстанційних зон. Запропоновано моделі для дослідження режимів роботи тягової мережі, оцінки пропускної здатності та роботи релейних захистів. Розроблено метод визначення потенціалів рейок у разі короткого замикання контактної мережі на рейку. Наведено рекомендації щодо покращання конструкції тягової мережі, способів заземлення екрануючого проводу, підвищення електробезпечності руху поїздів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О217.106

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317604 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кузнецов В. Г. 
Автоматизована система обліку та контролю електроенергії дистанцій електропостачання залізниць : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.09 / В. Г. Кузнецов; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. транспорту. - Д., 2002. - 20 c. - укp.

Розроблено нову автоматизовану систему обліку та контролю електроенергії (АСКОЕ) дистанцій електропостачання залізниць з новими функціями, що підвищують енергетичну ефективність електричної тяги, серед яких - раціональне переведення тягових підстанцій та диференційовані тарифи оплати за активну та реактивну електроенергію, контроль за раціональним електрообігрівом приміщень дистанцій електропостачання, прогнозування місячних витрат електроенергії тягових підстанцій, непрямий контроль за спрацьовуванням ресурсу тягових трансформаторів. Для реалізації цих функцій розроблено моделі раціонального переводу тягових підстанцій на диференційовані тарифи оплати за активну та реактивну електроенергію, а також раціонального електрообігріву приміщень. Теоретично обгрунтовано доцільність застосування методу "Гусениця" для прогнозування місячних витрат електроенергії дистанцій електропостачання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О217.007

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317611 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Омельяненко В. И. 
Основы электрической тяги, системы и режимы тяговых сетей постоянного тока : Учеб. пособ. по курсовому и диплом. проектированию / В. И. Омельяненко, Н. Н. Калюжный, Г. В. Омельяненко, Б. Г. Любарский; Нац. техн. ун-т "Харьк. политехн. ин-т". - Х., 2002. - 162 c. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Освещена методика выбора оборудования тяговой подстанции, которая обеспечивает заданный график движения поездов с определенными параметрами составов и типами локомотивов для двупутевого электрифицированного участка железной дороги с определенным профилем пути, двухсторонним питанием и постом секционирования. Описан программно-алгоритмический комплекс, созданный на языке "Paskal".


Індекс рубрикатора НБУВ: О217.1я73-5

Шифр НБУВ: ВА632627 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Скалозуб В. В. 
Исследование режимов ведения поездов с учетом переменных тарифов оплаты электроэнергии / В. В. Скалозуб, Г. В. Евдомаха, В. И. Дробаха // Систем. технології. - 2003. - № 3. - С. 142-150. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Досліджено оптимальні режими руху поїзда. Розроблено модель та спеціалізований метод розв'язання задачі оптимального керування з обмеженнями нерівностями та ізопериметричним обмеженням-рівністю. Метод базується на моделі динамічного програмування та призначений для розрахунку оптимальних за вартістю електричної енергії режимів ведення поїзда. Модель враховує умови змінних тарифів плати за електричну енергію протягом доби. Наведено приклади розрахунків оптимальних режимів руху пасажирських поїздів на базі запропонованих методів досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О217.007 + У9(4Укр)372.0-554.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бабаєв М. М. 
Система енергозбереження споживаної електроенергії / М. М. Бабаєв, В. С. Блиндюк, С. В. Кошевий, А. П. Зубко // Залізн. трансп. України. - 2004. - № 3. - С. 20-21. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розроблено систему контролю й обліку споживаної електроенергії, що дозволяє регулювати співвідношення активної та реактивної потужностей, споживаних від мережі. Наведено комплекс апаратних і програмних засобів, що забезпечують ефективну роботу цієї системи.


Ключ. слова: залізничний транспорт, електрична енергія, споживання, облік, системи контролю, Україна
Індекс рубрикатора НБУВ: О217

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Мироненко В. К. 
Оптимізація параметрів транспортного обслуговування на електрифікованих дільницях / В. К. Мироненко, М. Ф. Тітов, В. В. Габа // Залізн. трансп. України. - 2004. - № 6. - С. 39-41. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто питання оптимізації швидкості й маси вантажних поїздів для прискорення доставки вантажів і підвищення економічної ефективності електричної тяги. Запропоновано застосовувати електровози невеликої одиночної потужності (з відповідними тяговими характеристиками) з використанням однієї або кількох таких одиниць.


Ключ. слова: залізничний транспорт, доставка вантажів, електротяга, швидкість, економічність, собівартість, потужність локомотивів, Україна
Індекс рубрикатора НБУВ: О217.007 + У9(4УКР)372.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бойко Г. А. 
Енергозбереження на стаціонарних об'єктах - напрям зниження енергоємності Одеської залізниці / Г. А. Бойко, М. В. Мелешко // Залізн. трансп. України. - 2004. - № 6. - С. 3-7. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто особливості паливно-енергетичного комплексу залізничної галузі і, зокрема, Одеської залізниці. Детально проаналізовано та визначено шляхи оптимізації споживання паливно-енергетичних ресурсів (ПЕР). Обгрунтовано безпосередній зв'язок споживання ПЕР і енергоємності транспортної галузі, зниження енергоємності ВВП через механізм енергоощадження на галузевому рівні.


Ключ. слова: залізничний транспорт, стаціонарні об'єкти, енергозбереження, енергоємність транспортної галузі, ефективність енерговикористання, паливно-енернетичні ресурси, енергетичне обстеження (аудит), Україна
Індекс рубрикатора НБУВ: О217.007 + У9(4УКР)372.0-554

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Корниенко В. В. 
Перспективы применения передвижных тяговых подстанций модульного исполнения / В. В. Корниенко // Залізн. трансп. України. - 2004. - № 1. - С. 9-10. - рус.

Рассмотрена проблема модернизации электротяговых систем в отношении энергоемкости и экологичности. Показано, что для решения данной проблемы можно, в частности, использовать передвижные тяговые подстанции широкого, легко изменяемого мощностного ряда с модульной комплектацией. Их применение дает значительный экономический эффект (себестоимость перевозок может быть снижена на 3 - 7 %), ускоряет ввод в эксплуатацию электрифицированных участков, улучшает технику безопасности и т. д.


Індекс рубрикатора НБУВ: О217.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Корниенко В. В. 
Электрификация железных дорог. Мировые тенденции и перспективы : (Аналит. обзор): Моногр. / В. В. Корниенко, А. В. Котельников, В. Т. Доманский. - К. : Транспорт Украины, 2004. - 196 c. - Библиогр.: с. 189-190 - рус.

Приведены результаты анализа тенденций развития электрификации железных дорог мира, удельного веса электрифицированных линий в транспортной сети и объемах перевозок стран и континентов. Показаны рациональные области применения электрической и тепловой тяги. Рассмотрено развитие технических средств электрифицированных железных дорог и приведена оценка соответствия их мировому уровню по тяговому электроснабжению и электроподвижному составу. Определены рациональные параметры и режимы работы электроснабжения тяги в условиях обычного скоростного и высокоскоростного движения поездов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О217,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА662683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Сиченко В. Г. 
Підтвердження відповідності контактної мережі: проблеми та досвід / В. Г. Сиченко // Залізн. трансп. України. - 2004. - № 4. - С. 36-38. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблеми, що виникають під час проведення процедури підтвердження відповідності елементів контактної мережі; описано досвід їх вирішення на конкретних прикладах, що дозволить поліпшити якісні характеристики контактної мережі, особливо в разі впровадження швидкісного руху.


Ключ. слова: контактна мережа, нормативні документи, сертифікація, якісні характеристики, відцентровий спосіб, гаряче штампування, полімерні ізолятори, стандарти, технічна політика, Україна
Індекс рубрикатора НБУВ: О217.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Беликова Н. В. 
Прогнозирование замен опор контактной сети / Н. В. Беликова // Залізн. трансп. України. - 2004. - № 1. - С. 39-40. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Приведены основные положения методики прогнозирования потребности в замене железобетонных опор контактной сети. Показаны способы сбора и обработки статистической информации на энергоучастках. Определены интенсивности замены опор в зависимости от длительности эксплуатации.


Індекс рубрикатора НБУВ: О217.22-081.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Корнієнко В. В. 
Шляхи продовження експлуатації металевих опор контактної мережі / В. В. Корнієнко, В. Т. Доманський, К. І. Солдатов, С. Д. Бітюков, Л. І. Свердлов // Залізн. трансп. України. - 2005. - № 2. - С. 87-89. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Наведено результати обстеження металевих опор контактної мережі на залізницях України. Проаналізовано причини дефектів, які визначають потенціал ресурсу опор. Надано рекомендації щодо заходів з відновлення опор і можливості продовження терміну їх експлуатації після вичерпання нормативного строку.


Індекс рубрикатора НБУВ: О217.22-083

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Завгородній А. В. 
Аналіз впливу тягового електропостачання на роботу рейкових кіл / А. В. Завгородній, В. І. Гаврилюк // Залізн. трансп. України. - 2005. - № 2. - С. 37-39. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано вплив системи тягового електропостачання двоколійних дільниць залізниці з двома видами тягового струму на роботу рейкових кіл за допомогою розробленої математичної моделі, що враховує індуктивний вплив струму у контактному проводі та розтікання струму в землі. Здійснено розрахунки зворотного тягового струму та потенціалу рейок. Виявлено, що в результаті електромагнітної взаємодії змінний тяговий струм може спричинити затримку або порушення роботи рейкових кіл суміжної колії з постійним струмом у контактному проводі. Експериментальні вимірювання підтвердили адекватність розробленої математичної моделі.


Індекс рубрикатора НБУВ: О217.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського