Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (11)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=О211-082.51$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 43
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Горделий В. И. 
Экспериментальное исследование волн Рэлея, возбуждаемых ЭМА преобразователями в железнодорожных рельсах / В. И. Горделий // Техн. диагностика и неразрушающий контроль. - 2004. - № 4. - С. 41-44. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Приведены результаты экспериментальных исследований рэлеевских волн, генерируемых ЭМА-преобразователями в твердых телах. При этом установлены их зависимости от расстояний от излучателя до точки приема, особенности воздействия толщины образца на характер распространения и переотражения волн. На примере ступенчатых моделей и специальных пропилов показаны дифракционные особенности волн Рэлея в зависимости от их частоты, а также глубины проникновения их в металлические тела.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.510.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14309 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Нічога В. О. 
Аналіз можливості виявлення поверхневого дефекту рейки за аномалією магнітного поля струму / В. О. Нічога, П. Б. Дуб // Відбір і оброб. інформації : міжвід. зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 22. - С. 11-15. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Одержано формули для магнітного поля поверхневого струму в залізничній рейці за наявності на її поверхні дефектів у вигляді прямокутних і клиноподібних заглибин. Розглянуто можливість їх виявлення.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.510.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61280 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Потапов Д. О. 
Подовження термінів служби рейок системним шліфуванням в процесі експлуатації : Автореф. дис... канд. техн. наук / Д. О. Потапов; Київ. ун-т економіки і технологій трансп. - К., 2007. - 22 c. - укp.

Проведено аналітичний огляд існуючих технічних заходів щодо подовження терміну служби рейок у колії. Проведено дослідження існуючих теорій щодо механізму появи та розвитку дефектів рейок контактно-втомлювального походження. Запропоновано систему шліфування рейок в колії на залізницях України з застосуванням рейкошліфувальних поїздів з активними робочими органами, виходячи з умов недопущення появи дефектів контактно-втомлювального походження. На підставі вивчення етапів дефектоутворення у рейках визначено види шліфування, критерії їх призначення. Встановлено терміни проведення первинного та профілактичного шліфування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349975 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Boz M.  
Dry sliding wear behaviours of filled welded train rail = Характеристики износа при сухом трении скольжения замоноличенной сваренной рельсы поезда / M. Boz // Металлофизика и новейшие технологии. - 2007. - 29, № 1. - С. 105-114. - Библиогр.: 27 назв. - англ.

Исследованы характеристики износа при трении скольжения рельса поезда, сваренного по методике дуговой электросварки. Образцы получены из рельса, подверженного изнашиванию и замоноличенного сваркой с использованием различного вида металлических электродов для ручной дуговой сварки. Сваренный металл охарактеризован в соответствии с заполняющими электродами в терминах твердости и микроструктуры. Характеристики износа заполняющего металла шва исследованы в условиях различных нагрузок и расстояний. Кроме того, коэффициент трения образцов определен в соответствии с приложенными нагрузками и расстоянием изнашивания. Экспериментальные результаты показывают, что увеличение нагрузки и расстояния изнашивания оказывает большое влияние на характеристики износостойкости образцов. Образцы, имеющие более высокую твердость, демонстрируют высокие характеристики износостойкости. Металлографическое исследование указывает также на то, что образцы, имеющие зерна небольшого размера, проявляют лучшую износостойкость, чем образцы, содержащие зерна большего размера.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.510.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14161 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Іванчук В.  
Деякі підходи до аналізу сигналів при магнітодинамічному методі дефектоскопії рейкової пари / В. Іванчук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 604. - С. 32-37. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Зазначено, що одним із найважливіших питань у разі використання магнітного методу швидкісного контролю рейок є виділення інформації про дефекти з дефектоскопічного сигналу, знятого за допомогою вагона-дефектоскопа. Відомо, що найнебезпечніші та поширені дефекти рейок спричиняють типову форму сигналу на вагонних реєстраторах. Сьогодні думка операторів про стан тієї чи іншої ділянки залізничного шляху залежить від їх особистого досвіду. Розроблено спробу теоретично оцінити реальні фрагменти записів вагона-дефектоскопа Львівської залізниці.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.510.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Іванчук В. М. 
Застосування вейвлет-функцій до задачі діагностування залізничних рейок / В. М. Іванчук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 618. - С. 164-167. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Зазначено, що найважливіше питання у разі використання магнітного методу швидкісного контролю рейок - це виділення інформації про дефекти з дефектоскопічного сигналу, знятого під час руху вагона-дефектоскопа. Відомо, що найнебезпечніші та найпоширеніші дефекти рейок спричиняють типову форму сигналу на вагонних реєстраторах. Запропоновано підхід для аналітичного виявлення дефектів у рейці на базі обробки сигналів заїздів вагона-дефектоскопа, використовуючи принцип вейвлет-перетворення.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Подъельников И. В. 
Определение типовых форм изношенных профилей головок рельсов на криволинейных участках пути / И. В. Подъельников // Техн. механика. - 2009. - № 3. - С. 39-43. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Исследовано изменение профиля головки рельса в зависимости от величины его износа. Получены усредненные профили изношенных головок рельсов, находящихся в эксплуатации на украинских железных дорогах.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.510.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16745 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Нічога В. О. 
Попередня обробка сигналів у процесі діагностики стану рейок / В. О. Нічога, Ю. М. Романишин, В. М. Іванчук // Відбір і оброб. інформації : міжвід. зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 30. - С. 119-124. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто задачу автоматизації діагностики стану рейок на базі аналізу експериментальних даних, одержаних з використанням магнітодинамічного методу за допомогою моніторингової апаратури вагона-дефектоскопа. Діагностика є кількакроковим процесом, на початку якого проводиться попередня обробка сигналів дефектоскопії та виділяються фрагменти сигналів, що можуть відповідати дефектам, для їх подальшого дослідження.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.510.3-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61280 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Зябрев М. А. 
Результаты внедрения и экономическая эффективность рельсосмазывающих установок фирмы "Lincoln GmbH", которые эксплуатируются на дорогах Укрзализныци. Перспективы внедрения / М. А. Зябрев, С. А. Каперсак, М. И. Шупиченко, А. И. Пучков, Ю. А. Пучков // Залізн. трансп. України. - 2010. - № 5. - С. 31-34. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Взаимодействие колеса и рельса является физической основой движения поездов. Данная проблема определяет безопасность, а также такие важнейшие технико-экономические показатели, как масса поездов, скорость их движения и уровень эксплуатационных расходов. Требования к показателям взаимодействия колес и рельсов в разных зонах контактирования противоречивы. С одной стороны, сцепление колес с рельсами должно быть таким, чтобы обеспечивалось малое сопротивление движению поезда. С другой - для реализации требуемой силы тяги необходимо обеспечивать высокий и стабильный уровень сцепления локомотивных колес с той же поверхностью.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Трохим Г. Р. 
Аналіз магнітодинамічного дефектоскопа залізничних рейок та шляхи його модернізації / Г. Р. Трохим, В. О. Нічога, П. Б. Дуб // Відбір і оброб. інформації : міжвід. зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 33. - С. 43-46. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Подано огляд системної структури швидкісного дефектоскопа залізничних рейок магнітодинамічного методу. Запропоновано структурні зміни для забезпечення багатокомпонентного діагностування.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.510.3-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61280 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Коляда В. О. 
Автоматизована діагностика геометричних параметрів залізничних рейок за допомогою засобів технічного зору : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.02.10 / В. О. Коляда; НАН України, Ін-т електрозварювання ім. Є.О.Патона. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Розроблено систему автоматизованої діагностики геометричних параметрів залізничних рейок, що базується на використанні засобів технічного зору. Проаналізовано актуальні проблеми застосування лазерно-телевізійних сенсорних систем для вимірювання геометричних параметрів залізничних рейок. Оптимізовано співвідношення сигнал - шум у процесі реєстрації відеосигналу, що містить початкові дані про геометричні параметри рейки. Розроблено швидкі алгоритми обробки зображень для виявлення контуру світлового сліду, що повторює рельєф поверхні рейок. Запропоновано методику ідентифікації парамтерів сенсорної системи, яка дозволяє виконувати калібрування оптичних блоків за умов організації, що експлуатує систему. Автоматизовано процес порівняння виміряних профілів рейок з еталоном за умов дії випадкових перешкод, які впливають на взаємне положення оптичних блоків і рейок. Розроблено апаратні та програмні засоби двоканальної лазерно-телевізійної сенсорної системи, призначеної для автоматичної реєстрації геометричних параметрів залізничних рейок. Досліджено характеристики точності та надійності сенсорної системи за умов магістральних залізниць.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Нічога В. О. 
Передискретизовані зразки експериментальних сигналів як базис для аналізу сигналів дефектоскопії залізничних рейок / В. О. Нічога, В. М. Іванчук, І. В. Сторож // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 680. - С. 26-29. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Викладено спосіб аналізу сигналів магнітодинамічної дефектоскопії залізничних рейок на базі кореляції сигналу з еталонними сигналами.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.510.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ушкалов В. Ф. 
О способах уменьшения износа колес и рельсов / В. Ф. Ушкалов, С. С. Пасичник, И. В. Подъельников // Залізн. трансп. України. - 2010. - № 5. - С. 47-49. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Описаны способы уменьшения износа гребней колес и боковых граней головок рельсов за счет изменения профилей колес и рельсов, а также улучшения конструкции ходовых частей тележек.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.510.4 + О22-046-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Сторож І. В. 
Восьмиканальний активний давач для магнітної діагностики залізничної колії / І. В. Сторож, В. О. Нічога // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2011. - № 705. - С. 171-175. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено спосіб покращання функціональності магнітодинамічного дефектоскопа за допомогою активних багатоканальних давачів із цифровим передаванням дефектоскопічної інформації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.510.3-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Нічога В. О. 
Особливості виявлення дефектів рейок магнітним і ультразвуковим вагонами-дефектоскопами в умовах Львівської залізниці / В. О. Нічога, М. В. Сім'яновський, І. С. Кучма, Г. Р. Трохим // Відбір і оброб. інформації : міжвід. зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 34. - С. 42-48. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Проведено оглядовий аналіз ефективності й особливостей виявлення дефектів рейок магнітним та ультразвуковим швидкісними методами за умов Львівської залізниці. Сформульовано основні напрямки подальших наукових досліджень із швидкісної діагностики залізничних рейок, основними з яких є пошук формалізованих класифікаційних ознак найбільш небезпечних дефектів рейок, створення методів обробки сигналів дефектів і перехід на відбір сигналів дефектів за допомогою компонентних і багатоканальних приймальних систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.510.3-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61280 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Пукіш С. Р. 
Побудова та застосування штучних нейронних мереж для розпізнавання сигналів дефектоскопії рейок / С. Р. Пукіш, Р. М. Якимів // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2011. - № 705. - С. 40-45. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Зазначено, що дуже важливим із погляду безпеки залізничних перевезень є своєчасне виявлення небезпечних дефектів рейок, які можуть призводити до аварійних ситуацій. Одним із методів такої діагностики є метод електромагнітної дефектоскопії, який успішно використовується в Україні та на теренах СНД. Розглянуто підхід до виявлення дефектів у залізничній рейці на базі оброблення сигналів із вагона-дефектоскопа з використанням штучної нейронної мережі.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.510.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Блохин Е. П. 
Повышенный износ колес и рельсов - важнейшая проблема транспорта / Е. П. Блохин, С. В. Мямлин, Н. И. Сергиенко // Залізн. трансп. України. - 2011. - № 1. - С. 10-14. - рус.

За последние четверть века существенно изменилось место контакта колеса подвижного состава с рельсами, что наносит колоссальный ущерб железным дорогам колеи 1520 мм. Приведены мнения ученых относительно причин такого явления и даны некоторые рекомендации.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.510.4 + О22-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Крутиков А. М. 
Боковой износ и профиль рельса / А. М. Крутиков // Залізн. трансп. України. - 2011. - № 2. - С. 46-47. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Изложены особенности бокового износа рельсов в кривых и предложено снижение его интенсивности изменением профиля головки рельса.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.510.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Сторож І. В. 
Шляхи синтезу базисів для цифрового аналізу сигналів магнітної дефектоскопії залізничних рейок / І. В. Сторож, В. О. Нічога, Л. В. Ващишин // Системы контроля окружающей среды : сб. науч. тр. - 2012. - Вып. 18. - С. 44-54. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто шляхи вирішення завдання вдосконалення магнітної дефектоскопії залізничних рейок з використанням вейвлет-функцій, адаптованих під реальні сигнали від поперечних тріщин. Показано ефективність такого рішення.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.510.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73941 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ващишин Л.  
Використання дискретного вейвлет-перетворення для обробки та аналізу сигналів швидкісної магнітної дефектоскопії залізничної колії / Л. Ващишин, В. Нічога, І. Сторож // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 738. - С. 21-27. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено можливість застосування дискретного вейвлет-перетворення для попередньої обробки та аналізу дефектоскопічних сигналів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-082.510.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського