Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (10)Книжкові видання та компакт-диски (121)Журнали та продовжувані видання (154)
Пошуковий запит: (<.>U=О155$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 117
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Минак С. А. 
Повышение топливной экономичности среднеоборотного четырехтактного дизеля на основе обеспечения заданных законов движения клапанов : Дис...канд.техн.наук:05.04.02 / С. А. Минак; Харьковский институт инженеров железнодорожного транспорта. - Х., 1993. - 165 с. - Библиогр:с.126-134 - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155.4-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС40819 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Долгих И. Д. 
Разработка систем автоматического непрерывно-дискретного регулирования транспортных дизелей : Дис...д-ра техн.наук:05.04.02 / И. Д. Долгих; ХПИ. - Х., 1993. - 381 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155.4-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС45357 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Минак С. А. 
Повышение топливной экономичности среднеоборотного четырехтактного дизеля на основе обеспечения заданных законов движения клапанов : Дис...канд.техн.наук:05.04.02 / С. А. Минак; Харьковский институт инженеров железнодорожного транспорта. - Х., 1993. - 165 с. - Библиогр:с.126-134 - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155.4-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС40819 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Долгих И. Д. 
Разработка систем автоматического непрерывно-дискретного регулирования транспортных дизелей : Дис...д-ра техн.наук:05.04.02 / И. Д. Долгих; ХПИ. - Х., 1993. - 381 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155.4-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС45357 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Минак С. А. 
Повышение топливной экономичности среднеоборотного четырехтактного дизеля на основе обеспечения заданных законов движения клапанов : Дис...канд.техн.наук:05.04.02 / С. А. Минак; Харьковский институт инженеров железнодорожного транспорта. - Х., 1993. - 165 с. - Библиогр:с.126-134 - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155.4-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС40819 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Долгих И. Д. 
Разработка систем автоматического непрерывно-дискретного регулирования транспортных дизелей : Дис...д-ра техн.наук:05.04.02 / И. Д. Долгих; ХПИ. - Х., 1993. - 381 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155.4-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС45357 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Минак С. А. 
Повышение топливной экономичности среднеоборотного четырехтактного дизеля на основе обеспечения заданных законов движения клапанов : Дис...канд.техн.наук:05.04.02 / С. А. Минак; Харьковский институт инженеров железнодорожного транспорта. - Х., 1993. - 165 с. - Библиогр:с.126-134 - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155.4-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС40819 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Долгих И. Д. 
Разработка систем автоматического непрерывно-дискретного регулирования транспортных дизелей : Дис...д-ра техн.наук:05.04.02 / И. Д. Долгих; ХПИ. - Х., 1993. - 381 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155.4-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС45357 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Марченко А. П. 
Термодинамические основы повышения топливной экономичности транспортных дизелей за счет утилизации сбросной теплоты : Дис...д-ра техн. наук: 05.04.02 / А. П. Марченко; Харьковский политехнический университет. - Х., 1994. - 513 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155.4-014.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС49123 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Бородін Д. Ю. 
Поліпшення техніко-економічних показників двотактного транспортного дизеля 6ТД на основі вибору оптимальних параметрів системи наддува : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.05.03 / Д. Ю. Бородін; Харк. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2000. - 14 c. - укp.

Досліджено можливості зменшення експлуатаційних витрат палива дизелем (6ТД) шляхом оптимізації конструктивних параметрів випускної системи та застосування регулювання передаточного відношення приводу нагнітача за оптимальною характеристикою відповідно до частоти обертання колінчастого вала, навантаження та температури навколишнього середовища. Визначено, що доцільно застосувати випускну систему з перетворювачами імпульсів. Досліджено аналітичні залежності для розрахунку оптимальних характеристик регулювання. Доведено, що регулювання приводу нагнітача дозволяє підвищити коефіцієнт пристосування на 13 %, а питомі витрати палива під час роботи за навантажувальною характеристикою - на 10...60 % в залежності від навантаження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О155.4-041.4-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА308230 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Клименко Л. П. 
Повышение долговечности цилиндров ДВС на основе принципов переменной износостойкости / Л. П. Клименко; ред.: В. В. Запорожец. - Николаев : НФ НаУКМА, 2001. - 294 c. - Библиогр.: 147 назв. - рус.

Висвітлено принципи комплексного підходу до підвищення довговічності основних деталей двигунів внутрішнього згоряння на базі використання нових технологій, що забезпечують отримання поверхонь із заданими змінними зносостійкими властивостями. Наведено методики розрахунків поверхонь на знос.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155-04-021.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА607746 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Клименко Л. П. 
Теоретичні основи та технології створення вузлів машин з перемінною зносостійкістю : Автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.02.04 / Л. П. Клименко; Технол. ун-т Поділля {Хмельницький}. - Хмельницький, 2002. - 38 c. - укp.

На прикладах двигунів внутрішнього згоряння розроблено теоретичні засади створення вузлів тертя машин із заданими диференційованими зносостійкими властивостями, що забезпечують рівномірний знос робочих поверхонь під час експлуатації. Наведено математичну модель розрахунку зносу поверхні в кожній точці. Визначено склад нових чавунів і лігатур для отримання втулок та поршневих кілець дизелів. Описано ряд нових технологій виготовлення гільз і втулок циліндрів дизелів із заданою перемінною зносостійкістю робочої поверхні. Наведено результати аналізу впливу режимів роботи двигунів на характер зносу циліндрів. Отримано дані широкомасштабних стендових та експлуатаційних випробувань тракторних та суднових дизелів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К413.1 + О155-082.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА318054 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Король С. О. 
Розроблення дослідження регульованого приводу паливного насоса транспортного дизеля : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.05.03 / С. О. Король; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2002. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О155.4-044.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА318879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Мамич В. В. 
Основные теории, определяющие отклонения параметров топливной аппаратуры и дизеля в эксплуатации транспортных средств / В. В. Мамич, Л. В. Пизинцали // Вестн. Херсон. гос. техн. ун-та. - 2003. - № 2(18). - С. 394-396. - Библиогр.: 17 назв. - рус.

Проаналізовано основні теорії, які визначають відхилення параметрів паливної апаратури та дизелів в експлуатації. Наведено значення основних параметрів та їх зміни, які одержані під час моторних і безмоторних стендових досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Григор'єв О. Л. 
Розробка універсальних методів гідродинамічного розрахунку, динамічного аналізу та оптимізаційного синтезу основних елементів паливної апаратури дизелів : Автореф. дис... д-ра техн. наук : 05.05.03 / О. Л. Григор'єв; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". - Х., 2004. - 37 c. - укp.

Досліджено проблему поліпшення характеристик впорскування палива в дизелях. Розроблено комплекс універсальних розрахункових методів динамічного аналізу й оптимізаційного синтезу основних елементів паливної апаратури високо- і середньообертових дизелів, що дає змогу прискорити створення та впровадження принципово нових і модернізованих зразків цієї апаратури, які забезпечують істотну економію палива та поліпшують інші показники технічного рівня двигунів. Наведено приклади застосування розроблених методів з метою інтенсифікації впорскування палива на режимах повних і часткових навантажень автомобільного двигуна, для зниження стабільної частоти холостого хода тепловозного дизеля, забезпечення стабільного впорскування межово малих запальних порцій палива та подачі газу в циліндр газодизеля, а також під час проектування паливної апаратури акумулювального типа для вільнопоршневого двигуна.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О155.4-044-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330132 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Пильов В. О. 
Двигуни внутрішнього згоряння. Серія підручників у 6 т.: Для студ. вищ. навч. закл., що навч. за напрямом "Двигуни внутріш. згоряння". Т. 4. Основи САПР ДВЗ / В. О. Пильов, А. Ф. Шеховцов; ред.: А. П. Марченко, А. Ф. Шеховцов; Нац. техн. ун-т "Харьк. політехн. ін-т". - Х. : Прапор, 2004. - 334 c. - Библиогр.: 15 назв. - укp.

Викладено теоретичні засади побудови інтегрованої системи автоматизованого проектування (САПР) та її підсистем. Розглянуто засоби методичного, програмного, лінгвістичного, інформаційного, технічного та математичного забезпечення САПР двигунів внутрішньго згоряння (ДВЗ). Встановлено умови та шляхи підвищення ефективності проектування ДВЗ та їх елементів. Обгрунтовано доцільність використання сучасних методів оптимізації конструкцій у САПР ДВЗ. Наведено приклади виконання практичних робіт у різних підсистемах автоматизованого проектування двигунів внутрішнього згоряння.

Освещены теоретические основы построения интегрированной системы автоматизированного проектирования (САПР) и ее подсистем. Рассмотрены средства методического, программного, лингвистического, информационного, технического и математического обеспечения САПР двигателей внутреннего сгорания (ДВС). Определены условия и пути повышения эффективности проектирования ДВС и их элементов. Обоснована необходимость использования современных методов оптимизации конструкций в САПР ДВС. Приведены примеры исполнения практических работ в различных подсистемах автоматизированного проектирования двигателей внутреннего сгорания.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365 я73-1 + О155 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348269 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Марченко А. П. 
Двигуни внутрішнього згоряння : Сер. підруч. у 6 т.: для студ. вищ. навч. закл., що навч. за напрямом "Двигуни внутр. згоряння". Т. 1. Розробка конструкцій форсованих двигунів наземних транспортних машин / А. П. Марченко, М. К. Рязанцев, А. Ф. Шеховцов; Нац. техн. ун-т "Харьк. політехн. ін-т". - Х. : Прапор, 2004. - 384 c. - укp.

Розглянуто особливості конструювання сучасних і перспективних двигунів, зокрема внутрішнього згоряння, для наземних транспортних машин (НТМ), які відрізняються дуже високим рівнем форсування щодо літрової потужності. Показано, що деталі, вузли, системи даних двигунів працюють за екстремальних умов щодо механічних, теплових та інших навантажень з урахуванням коефіцієнтів усталеності матеріалів, а також корозійних, кавітаційних, вібраційних і радіологічних впливових факторів. Уперше у навчальній літературі висвітлено науково-технічні основи конструювання двигунів НТМ з заданим рівнем ресурсно-безвідмовних характеристик і параметричної стабільності в процесі тривалої експлуатації.

Рассмотрены особенности конструирования современных и перспективных двигателей, в частности, внутреннего сгорания для наземных транспортных машин (НТМ), отличающихся высоким уровнем форсирования относительно литровой мощности. Показано, что детали, узлы, системы данных двигателей работают в экстремальных условиях при механических, тепловых и других нагрузках с учетом коэффициентов стойкости материалов, а также коррозионных, вибрационных и радиологических факторов влияния. Впервые в учебной литературе освещены научно-технические основы конструирования двигателей НТМ с заданным уровнем ресурсно-безотказных характеристик и параметрической стабильности при длительной эксплуатации.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348269 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Абрамчук Ф. І. 
Двигуни внутрішнього згоряння : Сер. підруч. у 6 т.: для студ. вищ. навч. закл. Т. 6. Надійність ДВЗ / Ф. І. Абрамчук, М. К. Рязанцев, А. Ф. Шеховцов; Нац. техн. ун-т "Харьк. політехн. ін-т", Харк. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Х. : Прапор, 2004. - 332 c. - Бібліогр.: с. 313-318. - укp.

Викладено наукові засади теорії надійності двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ). Описано сучасні методи прогнозування показників їх фізичної та параметричної надійності, забезпечення експлуатаційної безвідмовності, довговічності. Розглянуто шляхи підвищення надійності ДВЗ різних типів і призначень. Розкрито суть понять, що стосуються тривалості та обсягу роботи ДВЗ, запропоновано класифікацію відмов, показників надійності ДВЗ.

Изложены научные основы теории надежности двигателей внутреннего сгорания (ДВС). Описаны современные методы прогнозирования показателей их физической и параметрической надежности, обеспечения эксплуатационной безотказности, долговечности. Рассмотрены пути повышения надежности ДВС разных типов и назначений. Раскрыты сущность понятий о длительности и объеме работ ДВС, предложена классификация отказов, показателей надежности ДВС.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155-021.1 я73 + З365-021.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348269 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Марченко А. П. 
Двигуни внутрішнього згоряння : Сер. підруч. у 6 т. для студ. вищ. навч. закл. Т. 3. Комп'ютерні системи керування ДВЗ / А. П. Марченко, М. К. Рязанцев, А. Ф. Шеховцов; Нац. техн. ун-т "Харьк. політехн. ін-т". - Х. : Прапор, 2004. - 344 c. - укp.

Викладено схеми та конструкції комп'ютерних систем керування двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ) з підсистемами, блоками та каналами керування, зокрема, паливо- й повітроподачею, рівнем токсичності, багатопаливністю, утилізацією вторинної теплоти, кліматичним пристосуванням, надійністю, експлуатаційними характеристиками двигунів. Запропоновано шляхи підвищення ефективності, стабільності системи керування, а також варіанти численних датчиків і виконавчих пристроїв. Розкрито зміст основних понять з даного питання.

Изложены схемы и конструкции компьютерных систем управления двигателей внутреннего сгорания (ДВС) с подсистемами, блоками и каналами управления, в частности, топливо- и воздухоподачами, уровнем токсичности, многотопливностью, утилизацией вторичной теплоты, климатическим приспособлением, надежностью, эксплуатационными характеристиками двигателей. Предложены пути повышения эффективности, стабильности системы управления, а также варианты многочисленных датчиков и исполнительных устройств. Раскрыто содержание основных понятий по данному вопросу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О155 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348269 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Марченко А. П. 
Двигуни внутрішнього згоряння. Серія підручників у 6 т.: Для студ. вищ. навч. закл., що навч. за напрямом "Двигуни внутріш. згоряння". Т. 5. Екологізація ДВЗ / А. П. Марченко, І. В. Парсаданов, Л. Л. Товажнянський, А. Ф. Шеховцов; ред.: А. П. Марченко, А. Ф. Шеховцов; Нац. техн. ун-т "Харьк. політехн. ін-т". - Х. : Прапор, 2004. - 354 c. - Бібліогр.: с. 344-349. - укp.

Розглянуто теоретичні положення, методи математичного моделювання та експериментальних досліджень процесів утворення токсичних речовин у відпрацьованих газах двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ). Наведено нормативи обмеження викидів шкідливих речовин двигунами різного призначення. Запропоновано засоби екологізації ДВЗ шляхом зниження рівнів токсинів і димності випускних газів. Доведено необхідність комп'ютеризації керування й оптимізації робочих процесів у ДВЗ за комплексним паливно-екологічним критерієм. Висвітлено правові аспекти захисту навколишнього середовища (зокрема, атмосферного повітря) та розглянуто сучасні способи нейтралізації шкідливих викидів ДВЗ.

Рассмотрены теоретические положения, методы математического моделирования и эспериментальных исследований процессов формирования токсических веществ в отработанных газах двигателей внутреннего сгорания (ДВС). Приведены нормативы ограничения выбросов вредных веществ двигателями различного назначения. Предложены средства экологизации ДВС путем снижения уровня токсинов и дымности выхлопных газов. Обоснована необходимость компьютеризации управления и оптимизации рабочих процессов в ДВС по комплексному топливно-энергетическому критерию. Освещены правовые аспекты защиты окружающей среды (в частности, атмосферного пространства) и рассмотрены современные способы нейтрализации вредных выбросов ДВС.


Індекс рубрикатора НБУВ: З365 я73-5 + О155 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: В348269 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського