Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>U=И.р3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Медведовська Т. П. 
Зміст і форми професійної підготовки гірничих інженерів в Україні : [монографія] / Т. П. Медведовська; ред.: В. К. Майборода; ДВНЗ "Нац. гірн. ун-т", Ін-т вищ. освіти НАПН України. - Д. : НГУ, 2012. - 269 c. - Бібліогр.: с. 146-189 - укp.

Висвітлено зміст і форми професійної підготовки гірничих інженерів в Україні. Розглянуто історію, досвід, позитивні та негативні тенденції розвитку системи професійної підготовки таких фахівців. Аргументовано пропозиції щодо використання деяких форм і методів роботи технічних ВНЗ, спрямованих на удосконалення підготовки гірничих інженерів в Україні. Доведено, що важливим етапом у дослідженні даної проблеми є прогнозування шляхів розвитку за умов наближення освітньої галузі України до світових стандартів, серед яких визначено: створення умов для підготовки фахівців за новими спеціальностями, пошук нового змісту професійної підготовки на основі використання інформаційних та освітніх технологій і дистанційного навчання, оновлення змісту та програм з методичних дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: И.р3(4УКР)-25

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761437 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Грищенко С. М. 
Використання засобів геоінформаційних технологій у процесі формування екологічної компетентності майбутніх інженерів гірничого профілю [Електронний ресурс] / С. М. Грищенко // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2016. - № 3. - С. 74-87. - Бібліогр.: 23 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1363

Актуальність матеріалу, висвітленого у статті, обумовлена необхідністю забезпечення ефективності навчального процесу у підготовці інженерів гірничого профілю. Основну увагу приділено програмним засобам геоінформаційних технологій, що використовуються у формуванні екологічної компетентності майбутніх інженерів гірничого профілю. Висвітлено поняття "геоінформаційні інформаційно-комунікаційні технології", "екологічна компетентність у підготовці спеціалістів", "засоби геоінформаційних технологій", які потрібні для підготовки інженера гірничого профілю.

Актуальность материала, освещенного в статье, обусловлена необходимостью обеспечения эффективности учебного процесса в подготовке инженеров горного профиля. Основное внимание уделено программным средствам геоинформационных технологий, используемых в формировании экологической компетентности будущих инженеров горного профиля. Раскрыты понятия "геоинформационные информационно-коммуникационные технологии", "экологическая компетентность в подготовке специалистов", "средства геоинформационных технологий", которые необходимы для подготовки инженера горного профиля.

The relevance of the material covered in the article is caused by the need to ensure the effectiveness of the educational process in the preparation of the future mining engineers. The sources on the problems of ecological competence formation have been analyzed. The article focuses on geoinformation technologies software used in the formation of ecological competence of the future mining engineers. It has been revealed the concept of geoinformation information and communication technologies, ecological competence in the specialists training, the means of geoinformation technologies, which are necessary for the preparation of the future mining engineers.


Індекс рубрикатора НБУВ: И.р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Гірнича справа   
3.

Максимов І. І. 
Особливості підготовки здобувачів спеціальності "Гірництво" через систему професійно-орієнтованих математичних задач / І. І. Максимов, Т. М. Ковальчук, В. А. Ковальчук // Вісн. Криворіз. нац. ун-ту : зб. наук. пр. - 2021. - Вип. 53. - С. 70-76. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Нагальною проблемою підготовки сучасних здобувачів вищої освіти є слабкий зв'язок логіки засвоєння дисциплін загальної підготовки, зокрема вищої математики, з вимогами до засвоєння дисциплін професійної підготовки спеціальності "Гірництво". Виходячи з вищевикладеного, в статті поставлено мету щодо поєднання абстрактних математичних методів і професійно-орієнтованих задач для підвищення якості підготовки та формування спеціальних компетентностей здобувачів вищої освіти. Використано загально-логічні та загальнонаукові методи досліджень. Зокрема, при побудові та аналізі графічних моделей застосовано методи формалізації, аналогії та верифікації абстрактних моделей кар'єра і конкретних результатів його функціонування. Методи моделювання, оптимізації та емпіричного дослідження використано при встановленні взаємозв'язків технологічних показників і параметрів роботи кар'єрів та знаходженні їх екстремальних значень. Окрім цього, при опрацюванні науково-методичної літератури використано методи аналізу і узагальнення. Наукова новизна полягає в удосконаленні пропедевтичних методів підготовки здобувачів спеціальності "Гірництво", їх наступності з теоретичними засадами формування системного уявлення та світогляду при вирішенні наукових і виробничих завдань. Практична значимість досліджень, що викладені в статті, полягає у створенні системи професійно-орієнтованих задач з курсу вищої математики, розв'язок яких змістовно поєднано із завданнями професійної підготовки гірників. Запропонована методика такого пропедевтичного підходу дає можливість більш усвідомлено підходити до вирішення формально-логічних задач з вищої математики і на виході забезпечує ефективні важелі і мотивацію для виконання кваліфікаційних робіт і фахового зростання. Результати досліджень та практичні рекомендації формують у здобувачів цілісне уявлення про взаємозв'язок дисциплін циклу загальної і професійної підготовки, що суттєво впливає на якісне формування спеціальних компетентностей і не обмежується розглянутим розділом вищої математики і має перспективи поширення.


Індекс рубрикатора НБУВ: И.р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72501 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського