Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Г.р21-353$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Деркач Т. М. 
Інформація викладання хімії: від теорії до практики : монографія / Т. М. Деркач; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Д. : Вид-во ДНУ, 2011. - 244 c. - Бібліогр.: с. 200-216. - укp.

Наведено результати теоретичного й експериментального дослідження методів застосування інформаційних технологій у викладанні хімії. Розглянуто психолого-педагогічні аспекти створення та проведення мультимедійних занять, дидактичні вимоги, етапи проектування та конструювання навчального заняття. Описано технологічні прийоми, що сприяють підвищенню ефективності навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21-353 + Г.р3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748069 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Науменко О. М. 
Інтернет-ресурси і підвищення якості шкільної хімічної освіти [Електронний ресурс] / О. М. Науменко // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 2. - С. 56-63. - Бібліогр.: 8 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/808/607

Розглянуто питання застосування Інтернет-ресурсів з метою підвищення якості шкільної хімічної освіти. Якість освіти трактується як процес і як результат. Із позицій процесу, якість освіти – це стан системи освіти в цілому й умови освітньої діяльності у кожному навчальному закладі зокрема; як результат – вказує на відповідність рівня підготовки учнів вимогам Державного стандарту освіти і чинних освітніх програм, здатність задовольняти освітні запити особистості, відповідати потребам суспільства і держави. Зазначається, що розвиток системи шкільної освіти потребує постійного оновлення технологій, прискореного впровадження інновацій, швидкої адаптації до економічних і технологічних змін у світі.

Рассмотрен вопрос применения Интернет-ресурсов с целью повышения качества школьного химического образования. Качество образования трактуется как процесс и как результат. С позиций процесса, качество образования - это состояние системы образованияв целом и условия образовательной деятельности в каждом учебном заведении в частности; как результат - указывает на соответствие уровня подготовки учеников требованиям Государственного стандарта образования и действующих образовательных программ, способность удовлетворять образовательные запросы личности, отвечать потребностям общества и государства. Отмечается, что развитие системы школьного образования требует постоянного обновления технологий, ускоренного внедрения инноваций, быстрой адаптации к экономическим и технологическим изменениям в мире.

The problem of Internet-resources usage aiming to improve the quality of school chemical education is examined in the article. Quality of education is interpreted as a process and as a result. From positions of process, quality of education is the state of the system of education on the whole and conditions of educational activity in every educational establishment in particular; as a result ? specifies compliance with the level of students preparation to the requirements of the State standard of education and operating educational programs, ability to satisfy the educational queries of personality, to meet the needs of society and the state. It is noted, that development of the school system requires constant updating of technologies, speed-up introduction of innovations, and rapid adaptation to the economic and technological changes in the world.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Хринюк Н. 
Комп'ютерні технології в шкільній хімічній освіті: проблеми та шляхи впровадження / Н. Хринюк // Рідна шк.. - 2014. - № 10. - С. 37-39. - Бібліогр.: 3 назви. - укp.

Розглянуто проблему впровадження комп'ютерних технологій в хімічну освіту. Проаналізовано сучасний стан інформатизації сучасного навчально-виховного процесу у школі під час викладання хімії. Надано методичні рекомендації щодо підготовки уроків із використанням сучасних комп'ютерних технологій. Розкрито роль нетрадиційних форм і методів у навчально-виховному процесі для активізації навчальної діяльності учнів, стимуляції пізнавальної активності та самостійності. Обгрунтовано необхідність перебудови стилю мислення вчителів, що пов'язано з впливом особистості вчителя на формування в учнів інтересу до предмета.

Рассмотрена проблема внедрения компьютерных технологий в химическое образование. Проанализировано современное состояние информатизации современного учебно-воспитательного процесса в школе при преподавании химии. Представлены методические рекомендации по подготовке уроков с использованием современных компьютерных технологий. Раскрыта роль нетрадиционных форм и методов в учебно-воспитательном процессе для активизации учебной деятельности учащихся, стимуляции познавательной активности и самостоятельности. Обоснована необходимость перестройки стиля мышления учителей, что связано с влиянием личности учителя на формирование интереса к предмету.

The problems concerning introduction of computer technologies in chemical education are considered in the article. The current state of informatization of modern educational process at school during teaching chemistry is analysed. Guidelines concerning preparation of lessons using modern computer technology are presented. The article reveals the role of non-traditional forms and methods in educational process for stimulating learning activities of pupils, their cognitive activity and independence. The author remarks about the necessity to restructure the style of teachers’ thinking; it is connected with the influence of a teacher’s personality on the formation of pupils’ interest in a subject.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Деркач Т. М. 
Середовище програмування NetLogo у навчанні хімії [Електронний ресурс] / Т. М. Деркач, Н. В. Стець // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 6. - С. 96-110. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/933/697

Розглянуто переваги та можливості застосування середовища програмування NetLogo для вивчення хімічних дисциплін в університеті. Розроблені в NetLogo комп'ютерні моделі використано для організації самостійної роботи студентів у вивченні газових законів у рамках курсу неорганічної хімії. Описано особливості моделей, наведено приклади інструкцій для роботи з ними, методичних рекомендацій для викладачів, завдань для студентів, у тому числі і графічних. Показано, що застосування комп’ютерного моделювання значно покращує розуміння теми у всіх студентів, незалежно від рівня їх базової підготовки з хімії.

Рассмотрены преимущества и возможности применения среды программирования NetLogo в обучении химическим дисциплинам в университете. Созданные в NetLogo компьютерные модели использованы в процессе самостоятельной работы студентов при изучении газовых законов в рамках курса неорганической химии. Описаны особенности моделей, приведены краткие инструкции по работе с ними, методические рекомендации для преподавателей, примеры заданий для студентов. Показано, что применение компьютерного моделирования значительно улучшает понимание темы у всех студентов, независимо от уровня их базовой подготовки по химии, а также работу учащихся с графическими заданиями.

Advantages and scope for application of NetLogo programming environment in chemical discipline instruction have been considered for university curricula. Computer models designed by means of NetLogo language have been used for students’ self-administering tests to study gas laws within the frames of university course of inorganic chemistry. Model features, brief manuals as well as teachers’ guides and some examples of students’ tasks have been described. The use of computer modelling significantly improves both students’ understanding of a considered theme and work with graphics tasks. The effect is independent of the level of students’ basic training in chemistry.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Резніченко Л. В. 
Програма AutoDock Vina як засіб навчання майбутніх учителів природничих дисциплін [Електронний ресурс] / Л. В. Резніченко // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 6. - С. 149-161. - Бібліогр.: 17 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/928/694

Висвітлено проблему впровадження засобів комп’ютерних технологій у процес навчання майбутніх учителів природничих дисциплін, зокрема учителів хімії. Обгрунтовано важливість комп’ютерного моделювання під час дослідження хімічних процесів і явищ. Розкрито особливості процесу молекулярного докінгу як одного з методів комп’ютерного моделювання. Запропоновану програму для молекулярного докінгу AutoDock Vina розглянуто як засіб підвищення ефективності навчання майбутніх учителів хімії. Окреслено теоретичні положення та запропоновано практичні рекомендації щодо формування у студентів навичок роботи з програмним продуктом AutoDock Vina.

Освещена проблема внедрения средств компьютерных технологий в процесс обучения будущих учителей естественных дисциплин, в частности учителей химии. Обоснована важность компьютерного моделирования при исследовании химических процессов и явлений. Раскрыты особенности процесса молекулярного докинга как одного из методов компьютерного моделирования. Предлагаемая программа для молекулярного докинга AutoDock Vina рассмотрена как средство повышения эффективности обучения будущих учителей химии. Определены теоретические положения и предложены практические рекомендации по формированию у студентов навыков работы с программным продуктом AutoDock Vina.

The article deals with the problems of implementation of the computer technology in training of future teachers of chemistry. The author proves the importance of the computer simulation method for the research of chemical processes and phenomena and considers the peculiarities of the molecular docking process. AutoDock Vina is viewed as the way to activate the cognitive activity of the students and to encourage their research. Theoretical concepts and practical recommendations on the formation of thestudents' skills while working with the software AutoDock Vina, designed for molecular docking, are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського