Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (9)Книжкові видання та компакт-диски (163)
Пошуковий запит: (<.>U=В3 я73-5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Приставка О. П. 
Статистичний аналіз в АСОД: кореляція, регресія : Навч. посіб. / О. П. Приставка, П. О. Приставка, С. О. Смирнов; Дніпропетр. нац. ун-т. - Д. : РВВ ДНУ, 2001. - 120 c. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Наведено процедури кореляційного аналізу: парну, часткову та множинну кореляцію, коефіцієнти сполучень, оцінки зв'язаності. Основну увагу приділено відтворенню лінійних і нелінійних регресійних залежностей. Викладено основи багатовимірного регресійного та факторного аналізів. Узагальнено досвід створення практичного програмного забезпечення процедур прикладного статистичного аналізу.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 я73-5 + З973-018.122 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Подопригора Н. В. 
Вступ до навчального фізичного експерименту / Н. В. Подопригора; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. - Кіровоград, 2003. - 128 c. - Бібліогр.: с. 115-127. - укp.

Розглянуто сутність, зміст і завдання навчального експерименту, охарактеризовано окреме обладнання загального призначення, викладено правила його використання. Запропоновано варіанти саморобного обладнання та виконання дослідів з ним. Проаналізовано особливості вивчення та використання цифрових вимірювальних приладів у навчальному фізичному експерименті.

Рассмотрены сущность, содержание и задачи учебного эксперимента, охарактеризовано оборудование общего назначения, изложены правила его использования. Предложены варианты самодельного оборудования и выполнения с ним опытов. Проанализированы особенности изучения и применения цифровых измерительных приборов в учебном физическом эксперименте.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653729 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт із розділів "Механіка. Термодинаміка та молекулярна фізика" курсів "Фізика", "Фізика та методи дослідження сировини і матеріалів" для студентів факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу та товарознавчого факультету всіх форм навчання. Ч. 1 / уклад.: В. І. Найденко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2003. - 94 c. - укp.

Наведено теоретичний матеріал, основні положення, розрахунки, графіки для виконання лабораторних робіт з вивчення зазначених курсів. Викладено найважливіші питання, особливості кожної роботи та послідовність її виконання.

Приведены теоретический материал, основные положения, расчеты, графики для выполнения лабораторных работ по изучению указанных курсов. Изложены самые важные вопросы, особенности каждой работы и последовательность ее выполнения.


Індекс рубрикатора НБУВ: В2 я73-5 + В3 я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дудик М. В. 
Моделювання фізичних явищ у комп'ютерних навчальних програмах : навч. посіб. / М. В. Дудик, С. А. Хазіна; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - Умань : Алмі, 2009. - 96 c. - Бібліогр.: с. 91-92. - укp.

Розглянуто особливості комп'ютерного моделювання різними програмними засобами на прикладі фізичних задач. Розкрито поняття моделі та методу моделювання, класифікацію моделей, психолого-педагогічні вимоги до комп'ютерних програм навчального призначення та їх класифікацію. Увагу приділено комп'ютерній графіці в імітаційних моделях, використанню прикладних засобів для комп'ютерного моделювання у фізиці, числовим методам моделювання фізичних явищ і процесів.

Рассмотрены особенности компьютерного моделирования разными программными средствами на примере физических задач. Раскрыты понятия модели и метода моделирования, классификация моделей, психолого-педагогические требования к компьютерным программам обучающего предназначения и их классификация. Уделено внимание компьютерной графике в иммитационных моделях, использованию прикладных средств для компьютерного моделирования в физике, численным методам моделирования физических явлений и процессов.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА719919з дод.CDR1173 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Антропов І. І. 
Практикум з моделювання фізичних процесів : навч. посіб. / І. І. Антропов, В. В. Мурга; Донбас. держ. техн. ун-т. - Алчевськ, 2010. - 234 c. - укp.

Описано особливості побудови математичних процесів і методи числового експерименту. Наведено інформацію про математичний пакет MATLAB і його розширення Simulink, зокрема, бібліотеки Sinks, Sources, Cotninuous, Discrete, Math. Розкрито особливості побудови алгоритмічних і візуальних моделей для розв'язання фізичних задач і обробки результатів експерименту.

Описаны особенности построения математических процессов и методы численного эксперимента. Дана информация о математическом пакете MATLAB и его расширении Simulink, в частности, библиотеках Sinks, Sources, Cotninuous, Discrete, Math. Рассмотрены особенности построения алгоритмических и визуальных моделей для решения физических задач и обработки результатов эксперимента.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 я73-5 + В3 в641.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА731092 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Садовий М. І. 
Вибрані питання загальної методики навчання фізики : навч. посіб. для студ. фіз.-мат. ф-тів вищ. пед. навч. закл. / М. І. Садовий, В. П. Вовкотруб, О. М. Трифонова; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград : Авангард, 2013. - 251 c. - Бібліогр.: с. 245-250 - укp.

Вміщено навчальний матеріал з дидактики фізики, висвітлено особливості як навчальної діяльності вчителя в школі, так і організації виховної роботи з фізики. Наведено методику розв'язування фізичних задач, увагу приділено постановці навчального фізичного експерименту та оснащенню кабінету фізики. Проаналізовано основні системи побудови курсу фізики. Розглянуто актуальні проблеми методики навчання фізики на сучасному етапі розвитку фізичної освіти та фізика як навчальний предмет. Викладено фундаментальні фізичні теорії як основу змісту та структури курсу фізики. Описано інноваційні методичні системи навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768171 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Здещиц В. М. 
Визначення величини коефіцієнта відновлення при зіткненні тіл: перевірка гіпотези Ньютона / В. М. Здещиц, А. В. Здещиц // Фіз.-мат. освіта. - 2021. - № 1. - С. 50-56. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Івченко В. В. 
Про межі застосування закону Кулона / В. В. Івченко // Фіз.-мат. освіта. - 2021. - № 1. - С. 57-61. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

При вивченні закону Кулона, зазвичай, акцент робиться на його застосуванні під час вирішення учбових задач. У цьому випадку межі застосування цього закону майже не обговорюються, що призводить до його надмірного використання та "абсолютизації". У зв'язку з цим постає необхідність у виокремленні та висвітленні критеріїв застосування такого закону. З метою уникнення "абсолютизації" слід також дібрати та розглянути разом із студентами якісно нові ефекти, що виникають у разі порушення таких умов. Проведено узагальнення та системний аналіз літературних джерел з обраної тематики; використано метод електричних зображень, системний підхід, задачний підхід. Індукційні та поляризаційні ефекти по-різному впливають на спотворення поля точкового заряду (ТЗ). У першому випадку таке спотворення спостерігається на малих відстанях від нього, причому навіть може мати місце ефект "інверсії взаємодії". Ефект екранування заряду призводить до зникнення поля ТЗ на відстанях більших за Дебаївський радіус. Під час руху ТЗ відбувається як "деформація" та виникнення вихрової компоненти електричного поля так і виникнення магнітного поля. Виокремлено наступні 4 умови коректності використання закону Кулона: заряди мають бути наближено точковими (відстань між зарядженими тілами повинна бути набагато більшою за їх розміри) або повинні мати сферично-симетричний розподіл у просторі; заряди не повинні "перетинатися"; заряди мають бути розташовані у вакуумі або в будь-якому іншому безмежному ізотропному середовищі; заряди мають бути нерухомими відносно системи відліку, в якій розглядається їх взаємодія. Розглянутий кількісний та якісний аналіз впливу відхилень від наведених умов, повинен допомогти читачам дослідити межі застосовності модельного закону Кулона.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Яцура М. М. 
Методика проведення практичних занять з фізики зі студентами фізичних спеціальностей при кредитно-модульній системі організації навчання / М. М. Яцура, А. М. Гамарник, Б. І. Рачій // Фіз.-мат. освіта. - 2021. - № 1. - С. 112-118. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Перехід до кредитно-модульної системи організації навчання студентів вимагає істотного покращання проведення всіх видів навчальних занять, в тому числі і практичних робіт, а звідси виникає потреба вдосконалення методики підвищення ефективності та інтенсифікації проведення практичних занять, і збільшення ролі самостійної роботи студентів у цьому випадку. Засвідчено, що питання модернізації методики організації, підготовки та проведення практичних занять із фізики залишається актуальним. Використано багаторічний досвід авторів з організації та проведення практичних занять із фізики зі студентами фізичних спеціальностей та аналіз педагогічної, психологічної та науково-методичної літератури. Запропоновано інноваційну методику проведення практичних занять із загального курсу фізики для студентів фізичних спеціальностей у закладах вищої освіти. Запропоновано перевірку рівня теоретичних знань студентів по темі практичного заняття проводити не методом опитування та співбесіди студентів безпосередньо на практичних заняттях, як це прийнято в класичній методиці, а методом тестування. З цією метою підготовлено близько 2000 тестів, що надає можливість проводити тестування практично по кожному розділу навчальної програми курсу. Тестування студент повинен пройти до початку практичного заняття. Для проведення самих практичних занять створено методичні матеріали, розміщені в ЕНМКО під назвою "Матеріали до практичних занять", якими студенти мають можливість користуватися як під час підготовки до практичних занять, так і під час їх проведення. Розроблено та запропоновано до використання нову форму ведення конспекту розв'язуваних на практичних заняттях задач і пояснення до них, яка на думку авторів, є більш раціональною, ніж ведення конспекту в звичайному зошиті, більш зручною у разі користування нею і надає можливість студенту до кінця навчання накопичити велику кількість розв'язаних задач, які стануть в нагоді в подальшій його роботі. Запроваджено нові форми самостійної роботи по розв'язуванню задач - це дві самостійні домашні контрольні роботи, в пакетах яких міститься близько 70 задач, 2 комплекти задач (близько 100 задач в кожному) по підготовці до аудиторних контрольних робіт і так звані рейтингові задачі, які рекомендуються студентам для розв'язування з метою підвищення власного рейтингу впродовж семестру. Запропоновано методику проведення практичних занять із загального курсу фізики (розділ Оптика) для студентів фізичних спеціальностей у закладах вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 я73-5 + В3 р(4УКР)3-26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Фізика   
10.

Здещиц В. 
Вимірювання сили відриву диска від рідини в умовах дистанційного навчання / В. Здещиц, А. Здещиц, А. Черних // Фіз.-мат. освіта. - 2022. - 33, № 1. - С. 7-13. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського