Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (21)Книжкові видання та компакт-диски (951)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>U=В3 я72$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Слободяник А. Д. 
Курс фізики для підготовчого відділення іноземних студентів : навч. посіб. / А. Д. Слободяник, П. М. Зузяк; Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця, 2007. - 111 c. - укp.

Розкрито суть основних понять механіки, молекулярної фізики та термодинаміки, електростатистики, електромагнетизму, оптики, фізики атома й атомного ядра, зокрема, прямо- та криволінічного рухів, робота, потужності, енергомагнітного поля струму, електромагнітної індукції, механічних коливань, звуку, світлових хвиль, фотометрії. Наведено закони збереження імпульсу, постійного струму. Висвітлено молекулярно-кінетичну теорію ідеального газу. Проаналізовано динаміку обертального руху твердого тіла.

Раскрыта сущность понятий механики, молекулярной физики и термодинамики, электростатики, электромагнетизма, оптики, физики атома и атомного ядра, в частности, прямо- и криволинейных движений, работы, мощности, электромагнитного поля тока, электромагнитной индукции, механических колебаний, звука, световых волн, фотометрии. Приведены законы сохранения импульса, постоянного тока. Освещена молекулярно-кинетическая теория идеального газа. Проанализирована динамика вращательного движения твердого тела.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 я729-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690757 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дмитрієва В. Ф. 
Фізика : навч. посіб. для студ. / В. Ф. Дмитрієва. - К. : Техніка, 2008. - 648 c. - укp.

Розглянуто питання фізики, зокрема, механіки, кінематики, основ молекулярної фізики та термодинаміки, спеціальної теорії відносності, електродинаміки, електромагнітних коливань і хвиль, квантової оптики, фізики атомного ядра, термоядерного синтезу, оптики, електромагнітної індукції. Розкрито зміст фізичних законів, понять і явищ, які розкривають фізичну картину світу в усій його різноманітності. Проаналізовано основні етапи історичного розвитку сучасної фізики. Описано властивості пари, рідин, твердих тіл, хвильові властивості світла. Проаналізовано закони механіки Ньютона, закони збереження у механіці, постійного струму. Викладено суть понять світла, електричного струму у металах, електролітах, газах і вакуумі. Наведено відомості з астрономії.

Рассмотрены вопросы физики, в частности, механики, кинематики, основ молекулярной физики и термодинамики, специальной теории относительности, электродинамики, электромагнитных колебаний и волн, квантовой оптики, физики атомного ядра, термоядерного синтеза, оптики, электромагнитной индукции. Раскрыто содержание физических законов, понятий и явлений, которые раскрывают физическую картину мира во всем его разнообразии. Проанализированы основные этапы исторического развития современной физики. Описаны свойства пара, жидкостей, твердых тел, волновые свойства света. Проанализированы законы механики Ньютона, сохранения в механике, постоянного тока. Изложена сущность понятий света, электрического тока в металлах, электролитах, газах и вакууме. Даны сведения по астрономии.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 я723

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА697226 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Жук Ю. О. 
Комп'ютерно орієнтовані засоби навчання з фізики в школі : посібник / Ю. О. Жук, О. М. Соколюк, І. В. Соколова, П. К. Соколов; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - К. : Пед. думка, 2011. - 151 c. - Бібліогр.: 28 назв - укp.

Висвітлено актуальні питання організації навчального процесу з фізики у середній загальноосвітній школі з використанням комп'ютерно орієнтованих засобів навчання. Розкрито методологічні та педагогічні проблеми, які виникають в процесі педагогічного проектування та реалізації навчально-виховного процесу на базі засобів інформаційно-комунікаційних технологій. Увагу приділено особливостям формування поведінки учня в процесі самостійного виконання навчальних досліджень з фізики з використанням комп'ютерно орієнтованих засобів навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-253.1 + В3 я72-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС52410 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ракша М. П. 
Інструкції до виконання лабораторних робіт з фізики для 7 класу / М. П. Ракша // Пед. вісн.. - 2009. - № 1. - С. 58-60. - укp.

Наведено інструкції до виконання п'яти лабораторних робіт з фізики для VII класу, кожна з яких містить теоретичні відомості, правила техніки безпеки, покроковий алгоритм виконання з додатковими завданнями для самостійної роботи учнів на уроці.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 я72-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Калапуша Л. 
Третій етап XLV Всеукраїнської олімпіади з фізики / Л. Калапуша, Г. Кобель // Пед. пошук. - 2008. - № 3. - С. 57-63. - укp.

Подано результати теоретичного туру третього етапу XLV Всеукраїнської олімпіади з фізики. Наведено умови та рекомендовано розв'язки задач теоретичного туру.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 я72-43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Попова Т. М. 
Використання елементів музейної педагогіки під час лабораторних робіт / Т. М. Попова, Д. Ю. Маслєннікова // Пед. пошук. - 2012. - № 2. - С. 53-58. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто один із важливих напрямків роботи вчителя – використання в навчально-виховному процесі з фізики елементів музейної педагогіки як на уроках різноманітних типів, так і в позакласній роботі. Запропоновано приклади використання елементів музейної педагогіки під час проведення лабораторних робіт із фізики. Підкреслено, що використання на уроках фізики елементів музейної педагогіки створює сприятливі умови для індивідуальної та колективної творчої діяльності учнів, допомагає прищеплювати їм навички самостійного отримання знань. Зроблено висновок про те, що запропоновані методи сприяють розширенню можливості вчителів для виховання інтелектуальної, творчо мислячої особистості, здатної до збереження людської культури й творення новітньої.

Рассмотрено одно из важнейших направлений работы учителя – использование в учебно-воспитательном процессе по физике элементов музейной педагогики как на уроках различных типов, так и во внеклассной работе. Предложены примеры использования элементов музейной педагогики во время проведения лабораторных работ по физике. Подчеркнуто, что использование на уроках физики элементов музейной педагогики создает благоприятные условия для индивидуальной и коллективной творческой деятельности учеников, помогает прививать им навыки самостоятельного получения знаний. Сделан вывод о том, что предложенные методы способствуют расширению возможностей учителей для воспитания интеллектуальной, творчески мыслящей личности, способной к сохранению человеческой культуры и творению новой.

Considered one of the most important directions of the teacher - the use of the educational process in physics elements museum education as the lessons of various types, and in extracurricular activities. Offered examples of elements of museum education in laboratory work in physics. Emphasized that the use of the lessons of physics elements museum education creates favorable conditions for individual and collective creativity of students, helps inculcate skills of independent learning. It is concluded that the proposed methods lead to the empowerment of teachers to educate the intellectual, creative individuals capable of preserving human culture and the creation of a new one.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.2 + В3 я72-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Фізика : навч. посіб. [для слухачів підгот. курсів НУБіП України, абітурієнтів, що готуються до здачі ЗНО з предмету "Фізика", самост. роботи студентів інж. спец. закл. вищ. освіти] / В. В. Бойко, Я. О. Гуменюк, М. В. Малюта, В. П. Чорній; Національний університет біоресурсів і природокористування України. - Київ : Ліра-К, 2022. - 629 c. - укp.

Наведено теоретичні відомості з основних розділів фізики: механіки та механічних і електричних коливань і хвиль; молекулярної фізики та термодинаміки; електрики та магнетизму; оптики; елементів квантової фізики, фізики твердого тіла, атома та ядра. Вміщено стислі довідкові дані з математики: операцій з векторами та елементів векторного аналізу а також деяких понять вищої математики. Подано інформацію про тангенціальне та нормальне (доцентрове) прискорення, закон збереження імпульсу замкненої (ізольованої) системи, реактивні сили гравітації, атмосферний тиск, стаціонарний потік ідеальної рідини, вільні коливання в ідеалізованому коливальному контурі.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 я729

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА861676 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Косогов І. Г. 
Практична спрямованість навчання фізики в закладах середньої освіти : монографія / І. Г. Косогов, Г. О. Шишкін; Бердянський державний педагогічний університет. - Київ : Франко Пак, 2023. - 221 c. - Бібліогр.: с. 190-221 - укp.

У монографії проаналізовано стан практичної спрямованості навчання фізики учнів старших класів закладів середньої освіти. З позицій інтегрованого підходу до формування фізичних знань сформульовані основні напрямки вдосконалення системи фізичної освіти молоді та підготовки до практичного застосування набутих знань з фізики до практичної та майбутньої професійної діяльності. На основі інтеграції предметів природничо-наукової підготовки розроблено систему формування практико-оріснтованих знань з фізики. У монографії значна увага приділена підвищенню ефективності освітнього процесу та рівню зацікавленості учнів фізикою. Висвітлена методика вивчення фізики як навчального предмету орієнтована на формування практичних навичок, фундаментальних знань, необхідних для успішного формування технічного мислення учнів, завдяки яким формується єдина фізико- технічна картина світу.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 я72-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА862310 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Галатюк Ю. М. 
Дослідницькі задачі з фізики у контексті навчального дослідження : навч.-метод. посіб. / Ю. М. Галатюк, А. В. Рибалко. - Рівне : Волинські обереги, 2023. - 190 c. - Бібліогр.: с. 183-187 - укp.

Викладено теоретичні засади організації навчального дослідження з фізики. Обгрунтовано методологічний підхід до класифікації навчальних дослідницьких фізичних задач. Розглянуто основні підходи систематизації цих задач за рівнями складності інтелектуальних операцій та методичні рекомендації щодо впровадження пропонованої системи у навчальний процес. Наведено систему навчальних дослідницьких фізичних задач з розділів “Основи МКТ” і “Основи термодинаміки”, що дозволяє практично реалізувати дану методику у навчанні фізики. Посібник призначений для здобувачів вищої освіти зі спеціальностей «Середня освіта. Фізика та астрономія» та «Фізика та астрономія», викладачів курсів підвищення кваліфікації, фахівців теорії і методики навчання фізики, а також учням, що займаються самопідготовкою.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 я72-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА867794 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського