Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (19)
Пошуковий запит: (<.>U=В181.111.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Голодюк Л. С. 
Методика вивчення властивостей трикутника в умовах рівневої диференціації в основній школі : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. С. Голодюк; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Розроблено положення про доцільність і можливість застосування рівневої диференціації в організації навчальної взаємодії учнів на уроках геометрії. Запропоновано методичну систему вивчення властивостей трикутника за умов рівневої диференціації в основній школі (мету, методи, організаційні форми, прийоми та засоби, діагностичний апарат). Сформульовано вимоги до змістового наповнення системи рівневих розвивальних вправ з геометрії та визначено їх конструктивні особливості. Створено модель застосування комп'ютера на уроках геометрії для розв'язування трикутників на базі програм GRAN-2D та розробленої Triangle.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.111.1 р21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335095 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Конет І. М. 
Прямі (IBn,m,kD) в геометрії трикутника : [навч. посіб.] / І. М. Конет, В. В. Мойко; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т. - Кам'янець-Поділ. : Абетка-Світ, 2007. - 96 c. - Бібліогр.: с. 94-96. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.111.1,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА721651 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Германова Ж. Г. 
Усвоение общелогических и частных математических методов доказательства неравенств в треугольнике / Ж. Г. Германова // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 162. - С. 33-46. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Приведены некоторые способы и средства совершенствования знаний об общелогических методах и некоторых частных математических методах для доказательства неравенств между элементами треугольника в задачах с критериальным характером.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.111.1 р21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Федак І. В. 
Деякі нестандартні застосування теореми косинусів / І. В. Федак // Прикарпат. вісн. НТШ. Сер. Число. - 2010. - № 1. - С. 51-55. - укp.

Розглянуто декілька нестандартних підходів до розв'язування олімпіадних задач із використанням теореми косинусів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.111.1 р21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Яківець В. А. 
Властивості точок Брокара та розв'язування олімпіадних задач з геометрії трикутника / В. А. Яківець, В. А. Ясінський // Наша шк.. - 2008. - № 3. - С. 54-58. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

З метою підготовки обдарованих учнів до розв'язування геометричних задач високого рівня складності подано узагальнені поняття точок Брокара трикутника і охарактеризовано їхні властивості. Розглянуто приклади розв'язання задач, що характеризують властивості точок Брокара.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.111.1 р21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пивовар М. 
Розв'язування прямокутних трикутників / М. Пивовар // Пед. пошук. - 2007. - № 3. - С. 32-40. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано методичну розробку п'яти уроків прикладної математики для проведення занять у VIII класі з теми "Розв'язування прямокутних трикутників".


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.111.1р21-34

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Лутченко Л. І. 
Диференційована система вправ для самостійної роботи учнів при вивченні теми "Теорема Піфагора" / Л. І. Лутченко // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 25. - С. 136 - 143. - укp.

Розглянуто організацію самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів під час вивчення теми "Теорема Піфагора" (8 клас) за умов впровадження рівневої диференціації та особово-орієнтованого навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.111.1 р21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Германова Ж. Г. 
Некоторые применения неравенства Коши - Буняковского для доказательства неравенств между элементами треугольника / Ж. Г. Германова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 28. - С. 202-206. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Предложена система задач для доказательства неравенств между элементами треугольника для 11 класса средней школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.111.1 р21-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Волянська О. Є. 
Особливості вивчення студентами теми "Трикутники" на практичних заняттях з методики навчання математики / О. Є. Волянська // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 32. - С. 118-124. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Представлено один із можливих зразків вивчення теми з курсу геометрії на практичних заняттях з методики навчання математики.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.111.1 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кадубовський О. А. 
Ознаки та обернені теореми прямокутного трикутника / О. А. Кадубовський, В. І. Ірза // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 38. - С. 98-105. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто деякі особливості роботи з оберненими задачами на прямокутний трикутник. Наведено низку ознак прямокутного трикутника та вказівки до їх доведення. Зокрема, запропоновано класифікацію ознак за методами та прийомами їх доведення та можливі підходи до пошуку нових ознак прямокутного трикутника.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.111.1 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Стеганцев Е. В. 
Векторное доказательство теоремы о внешнем угле треугольника / Е. В. Стеганцев // Дидактика математики: проблеми і дослідж. : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 39. - С. 109-111. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Построена система предложений, непосредственным следствием которых является теорема о внешнем угле треугольника при построении евклидовой геометрии на базе системы аксиом Вейля.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.111.1 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Хворостіна Ю. В. 
Компетентнісно орієнтовані завдання з теми "Трикутники" / Ю. В. Хворостіна, К. М. Стеценко // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 2. - С. 136-140. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено та проаналізовано компетентнісно орієнтовані завдання (КОЗ) у шкільних підручниках з математики на прикладі теми "Трикутники", адже найактуальнішою проблемою математичної освіти основної школи є відбір її змісту. Обгрунтовано актуальність компетентнісного підходу до навчання математики в школі, визначено основні теоретичні відомості з даної теми: компетентність, компетенція, компетентнісний підхід, математична компетентість. Розглянуто поняття КОЗ і наведено конкретні приклади КОЗ з даної теми відповідно до компонентів математичної компетентності. Формування математичної компетентності в учнів основної школи на уроках геометрії передбачає наступні компоненти: процедурна, логічна, технологічна, дослідницька та методологічна. Відповідно до компонентів математичної компетентності, проаналізовано завдання з теми "Трикутники" у підручниках сьомих класі таких авторів як Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С.; Бевз Г. П., Бевз В. Г., Владімірова Н. Г.; Бурда М. І., Тарасенкова Н. А. та наведено порівняльні таблиці кількості завдань, які спрямовані на розвиток тієї чи іншої компоненти математичної компетентності. За результатами дослідження можна зробити висновок, що найбільшу частку завдань становлять завдання спрямовані на формування процедурної компетентності, найменшу - методологічної компетентності. А от завдань спрямованих на формування технологічної компетентності не представлено в жодному з підручників. Також проаналізовано підручники авторів Мерзляк А. Г. Полонський В. Б., Якір М. С. з п'ятого по дев'ятий класи загальноосвітніх навчальних закладів і закладів із поглибленим вивченням математики на визначення компетентнісної орієнтації змісту підручників з теми "Трикутники". Результати дослідження наведено у порівняльних таблицях, на основі яких зроблено певні висновки.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.111.1 р21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ситник Б. І. 
Заперечення і дозволи конструкції прямокутного трикутника з погляду теорії чисел / Б. І. Ситник. - Рівне : Волинські обереги, 2020. - 27 c. - Бібліогр.: с. 27 - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.111.1 + В148

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р138399 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського