Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (29)
Пошуковий запит: (<.>U=В1 р1 я7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Левшин М. М. 
Математика : навч. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. напряму підготов. "Початкова освіта": у 3 ч. Ч. 1 / М. М. Левшин; ред.: Є. О. Лодатко. - Т., 2012. - 263 c. - укp.

Розглянуто методи доведення теорем, структуру математичних тверджень, логічні схеми міркувань, види понять і способи їх означення. Увагу приділено логіці викладення матеріалу, що відіграє важливу роль в усвідомленні майбутніми вчителями змістово-логічних зв'язків між математичними поняттями та методами та у засвоєнні логіко-математичних конструкцій шкільного курсу математики. Важливі базисні поняття ілюструються переважно прикладами зі шкільного курсу математики. У посібнику використовуються мова та символіка сучасної математики. Наведено покажчик термінів та грецька, латинська звична й готична абетки.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353797/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гібалова Н. В. 
Математика : навч. посіб. / Н. В. Гібалова, Н. Д. Карапузова, В. А. Ржеко. - Полтава : АСМІ, 2014. - 360 c. - Бібліогр.: с. 350-351 - укp.

Розкрито поняття теорії множин, які є основою для побудови числових систем з теоретико-множинної точки зору. Наведено матеріал, необхідний для усвідомлення структури дедуктивної теорії (поняття, означення, теореми), формування вміння аналізувати поняття з диз'юнктивною або кон'юнктивною структурою ознак та будувати класифікації понять. Множина цілих невід'ємних чисел розглянуто з теоретико-множинної та аксіоматичної точок зору. Приділено увагу десятковій та не десятковій системам числення, а також застосуванню ознак подільності та теорем про подільність суми, різниці, добутку для розв'язування задач. Викладено теоретичні основи алгебраїчного матеріалу початкового курсу математики, способи застосування рівнянь та їх систем до розв'язування алгебраїчних задач та елементи аналітичної геометрії (рівняння лінії, кола, прямої).


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА791181 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Спеціальна методика математики з основами психології навчання дітей з порушеннями зору : навч. посіб. Ч. 1. Загальні питання організації роботи. Методика вивчення арифметичних задач / О. М. Паламар. - Київ, 2017. - 131 c. - Бібліогр.: с. 128-131 - укp.

Викладено питання методики навчання математики дітей з порушеннями зору молодшого шкільного віку в спеціальних школах і школах з інклюзивною формою навчання. Матеріали спрямовано на теоретичну, методичну і практичну підготовку студентів до викладання математики, забезпечення готовності до органічного поєднання навчання математики з корекцією вторинних відхилень у розвитку дітей з порушеннями зору. Проаналізовано поняття початкового курсу математики, загальних способів методичної діяльності вчителя, питання методики вивчення дітьми з порушеннями зору арифметичних задач. Проаналізовано психолого-педагогічні засади початкового навчання математики дітей з порушеннями зору. Визначено вікові та психологічні особливості дітей з порушеннями зору молодшого шкільного віку. Проаналізовано психологічні особливості навчальної діяльності дітей з порушеннями зору. Наведено спеціальну методику початкового навчання математики як педагогічну науку. Розглянуто психологічні засади концентрично-лінійного розташування матеріалу під час вивчення початкового курсу математики. Особливу увагу приділено організації початкового навчання математики дітей з порушенням зору.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р1 я73 + Ч433.6 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В356781/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського