Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (51)Журнали та продовжувані видання (15)
Пошуковий запит: (<.>U=В.р(4УКР)3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Дидактики дисциплін фізико-математичної та технологічної освітніх галузей / ред.: О. В. Сергєєв, П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ., 2002. - 343 с. - (Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. пед. ун-ту. Сер. пед.; Вип. 8). - укp.

Висвітлено проблеми прогнозування змісту освіти за умов особистісно орієнтованого навчання. Викладено технологічні аспекти управління результатами навчання фізики. Описано особливості змісту та реалізації принципів особистісно орієнтованого навчання фізики у загальноосвітній середній та вищій педагогічній школі. Проаналізовано стан сформованості методів пошукової діяльності студентів за традиційної організації занять із загальної фізики. Розглянуто питання формування освітнього середовища, інтегративні процеси у сучасній освіті. Наведено психолого-педагогічні вимоги до організації комп'ютерного контролю та оцінювання навчальних досягнень. Значну увагу приділено частковим методикам дисциплін фізико-математичної та технологічної освітніх галузей.

Освещены проблемы прогнозирования содержания образования в условиях личностно ориентированного обучения. Изложены технологические аспекты управления результатами обучения физики. Описаны особенности содержания и реализации принципов личностно ориентированного обучения физики в общеобразовательной средней и высшей педагогической школе. Проанализировано состояние сформированности методов поисковой деятельности студентов при традиционной организации занятий по общей физике. Рассмотрены вопросы формирования образовательной среды, интегративные процессы в современном образовании. Приведены психолого-педагогические требования к организации компьютерного контроля и оценки учебных достижений. Значительное внимание уделено частичным методикам дисциплин физико-математической и технологической образовательных отраслей.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)2-38 + В.р(4УКР)3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Академік АПН України Микола Іванович Шкіль : нарис про життя і діяльність: бібліогр. покажч. пр. до 75-річчя / ред.: П. Гвоздецький; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 130 c. - укp.

Висвітлено життєвий шлях і діяльність відомого українського вченого - академіка АПН України, доктора фізико-математичних наук, професора М.І.Шкіля. Наведено покажчик наукових праць вченого та літературних джерел про нього.

Освещены жизненный путь и деятельность известного украинского ученого - академика АПН Украины, доктора физико-математических наук, профессора Н.И.Шкиля. Приведен указатель научных работ ученого и литературных источников о нем.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА697488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2007. - 255 с. - (Пед. науки; N 4). - укp.

Висвітлено проблеми використання стандарту фізико-математичної освіти у загальноосвітніх і ВНЗ, принципу історизму як методологічного інструменту розробки ефективних наукових теорій в історії методики розв'язання фізичних задач. Розглянуто питання коригування експериментальної підготовки учнів з фізики. Викладено методику розв'язання задач з використанням віртуального фізичного експерименту. Проаналізовано особливості розв'язання тригонометричних рівнянь і задач з параметрами на вступних екзаменах у ВНЗ. Описано методичну систему експериментальної підготовки учителів фізики. Визначено поліпарадигмальний підхід до навчання учнів фізики та підготовки вчителів у навчальному процесі.

Освещены проблемы использования стандарта физико-математического образования в общеобразовательных и ВУЗ, принципа историзма как методологического инструмента разработки эффективных научных теорий в истории методики решения физических задач. Рассмотрены вопросы корректирования экспериментальной подготовки учеников по физике. Изложена методика решения задач с использованием виртуального физического эксперимента. Проанализированы особенности решения тригонометрических уравнений и задач с параметрами на вступительных экзаменах в ВУЗ. Описана методическая система экспериментальной подготовки учителей физики. Определен полипарадигмальный подход к обучению учеников физики и подготовки учителей в учебном процессе.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2007. - 84 с. - (Сер. 3. Фізика і математика у вищ. та серед. шк.; Вип. 3). - укp.

Розглянуто питання математичного моделювання під час вивчення механіки, розв'язування задач з фізики і моделювання професійної діяльності. Проаналізовано особливості реалізації технології модульного навчання фізики старшокласників, і вищої математики за умов модульно-рейтингової системи. Описано систему навчання розв'язування сюжетних задач.

Рассмотрены вопросы математического моделирования при изучении механики, решения задач по физике и моделированию профессиональной деятельности. Проанализированы особенности реализации технологии модульного обучения физике старшеклассников, и высшей математике в условиях модульно-рейтинговой системы. Описана система обучения решения сюжетных задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)3-36 + В.р(4УКР)3-26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72786/с.3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Проблеми фізико-математичної і технічної освіти і науки України в контексті євроінтеграції : зб. наук. пр. наук.-метод. конф., 29 - 30 листоп. 2006 р., Київ / ред.: М. І. Дубина; Акад. наук вищ. шк. України, АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, НТУУ "Київ. політехн. ін-т", Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2007. - 409 c. - укp.

Висвітлено актуальні питання розвитку та конкурентоспроможності вітчизняної системи вищої освіти в контексті євроінтеграції, перспективи наукових досліджень у ВНЗ, проблеми співробітництва між ВНЗ України та Європи. Увагу приділено організації та методиці проведення занять з фізики, математики, будівництва, архітектури за кредитно-модульною системою, перспективам використання інформаційних технологій за екстернатною формою у технічному університеті, засобам удосконалення контролю й обліку навчальної діяльності студентів. Наведено результати дослідження параметрів термічно стимульованих коливань лінійних розмірів полімерних композиційних матеріалів, теплоємності радіаційно модифікованих композицій на основі термопластів, механізмів релаксації молекул барвників з високозбуджених станів, термомеханіки фази розтягування скелетного м'язу.

Освещены актуальные вопросы развития и конкурентоспособности отечественной системы высшего образования в контексте евроинтеграции, перспективы научных исследований в ВУЗ, проблемы сотрудничества между ВУЗ Украины и Европы. Уделено внимание организации и методике проведения занятий по физике, математике, строительству, архитектуре по кредитно-модульной системе, перспективам использования информационных технологий по экстернатной форме в техническом университете, средствам усовершенствования контроля и учета учебной деятельности студентов. Приведены результаты исследования параметров термически стимулированных колебаний линейных размеров полимерных композиционных материалов, теплоемкости радиационно модифицированных композиций на основе термопластов, механизмов релаксации молекул красителей из высоковозбужденных состояний, термомеханики фазы растягивания скелетной мышцы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) я431 + Ж.р(4УКР) я431 + В.р(4УКР)3 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА708477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лозовий В. С. 
Фізико-математичний факультет Кам'янець-Подільського національного університету: минуле і сьогодення : іст. нарис / В. С. Лозовий, В. С. Щирба, О. М. Рачковський. - Кам'янець-Поділ. : Аксіома, 2008. - 116 c. - укp.

Наведено історичні та довідково-статистичні матеріали про заснування та розвиток фізико-математичного факультету Кам'янець-Подільського національного університету. Надано списки випускників факультету, які закінчили навчання з відзнакою, а також студентів, які одержували стипендію ім. В.П.Глушкова.

Приведены исторические и справочно-статистические материалы об основании и развитии физико-математического факультета Каменец-Подольского университета. Даны списки выпускников факультета, которые закончили обучение с отличием, а также студентов, которые получали стипендию им. В.П.Глушкова.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА704062 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бреславський Д. В. 
Зародження і розвиток системи фізико-механічної освіти в Україні / Д. В. Бреславський, А. О. Ларін // Наука та наукознавство. - 2007. - № 2. - С. 76-82. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто зародження та розвиток системи фізико-механічної освіти в Україні з початку 30-х років XX століття. Показано внесок учених і науково-педагогічних кадрів вищої технічної школи в її прогрес.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14597 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Марченко Т. М. 
Методика формування математичного мислення студентів технічного університету в процесі вивчення дисципліни "Теорія коливань" : Автореф. дис... канд. пед. наук / Т. М. Марченко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2007. - 19 c. - укp.

Обгрунтовано вирішення проблеми формування математичного мислення студентів технічних університетів у процесі вивчення технічних дисцилін на прикладі теорії коливань. Шляхом аналізу та узагальнення психолого-педагогічних концепцій математичного мислення визначено його структуру, що поєднує логічні, критичні та творчі розумові вміння, конкретизовано склад кожного з видів умінь. Досліджено особливості сучасної інженерної діяльності та математичного мислення сучасного інженера. Розглянуто специфіку організації процесу вивчення технічних дисциплін. На базі проблемного навчання та задачного підходу розроблено задачну систему, яка відтворює етапи інженерного дослідження та спрямована на формування логічних, критичних і творчих розумових умінь. Розроблено методику формування математичного мислення майбутнього інженера у процесі вивчення теорії коливань. Експериментльно підтверджено позитивний вплив розробленої методики на формування розумових умінь, які складають систему математичного мислення, а також результативність діяльності студентів у створенні математичних моделей технічних об'єктів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)3-3,022 + Ю935.131-231.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Стучинська Н. В. 
Інтеграція фундаментальної та фахової підготовки майбутніх лікарів у процесі вивчення фізико-математичних дисциплін : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Н. В. Стучинська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 40 c. - укp.

Запропоновано відкриту та гнучку дидактичну систему вивчення фізико-математичних дисциплін у медичному ВНЗ, засновану на фундаментальній і професійній підготовці майбутніх лікарів і фармацевтів. На підставі історико-генезисного аналізу здійснено періодизацію етапів становлення фізичної освіти у даних ВНЗ. Проаналізовано концепції вивчення фізико-математичних дисциплін у зарубіжних країнах. Розроблено модель навчальної діяльності з трирівневою ієрархічною структурою. Обгрунтовано принципи модульного конструювання інтегрованої навчальної дисципліни "Медична та біологічна фізика". Розроблено принципи організації самостійної навчальної діяльності студентів з використанням проектної технології. Удосконалено систему діагностування навчальних досягнень студента. За результатами дослідно-експериментальної апробації доведено ефективність наведеної дидактичної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)3-3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Авраменко О. В. 
Фізико-математичному факультету - вісімдесят: витоки, становлення, сьогодення, перспективи / О. В. Авраменко, С. І. Алєксєєва, Є. І. Віденко, І. П. Ганжела, О. В. Гур'янова, Б. Л. Дратвер, С. П. Величко, Н. Д. Волкова, Л. О. Волков, Ю. І. Волков; ред.: Р. Я. Ріжняк. - Кіровоград : КОД, 2010. - 160 c. - укp.

Висвітлено історію створення, основні етапи становлення та розвитку, досягнення сьогодення та перспективи діяльності фізико-математичного факультету Кіровоградського державного педагогічного університету імені В. Винниченка.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)3 + В.е(4УКР)л3 Кіровоградський педагогічний інститут

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО30155 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Заболотний В. Ф. 
Формування методичної компетентності учителя фізики засобами мультимедіа : монографія / В. Ф. Заболотний; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Вінниця : Едельвейс і К, 2009. - 453 c. - укp.

Проаналізовано сучасний стан використання мультимедійних засобів і методів під час навчання фізико-математичних дисциплін у педагогічних університетах. Охарактеризовано форми організації навчання у ВНЗ за умов інформаційної освіти. Запропоновано демонстраційні комп'ютерні моделі для вивчення загального та теоретичного курсів фізики, а також методики навчання фізики.

Проанализировано современное состояние использования мультимедийных средств при изучении физико-математических дисциплин в педагогических университетах. Охарактеризованы формы организации обучения в ВУЗ в условиях информационного образования. Предложены демонстрационные компьютерные модели для изучения общего и теоретического курсов физики, а также методики обучения физике.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)3-366,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА725904 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Шкилько А. М. 
Проблемы перестройки фундаментального образования / А. М. Шкилько // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 18/19. - С. 39-49. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Проаналізовані результати дискусій останніх років із проблем вузівської освіти в галузі фізико-математичних дисциплін. Розглянуто та запропоновано для обговорення заходи, спрямовані на вирішення ключових проблем і вдосконалення системи вищої освіти.

Проанализированы результаты дискуссий последних лет по проблемам вузовского образования в области физико-математических дисциплин. Рассмотрены и предложены для обсуждения мероприятия, направленные на разрешение ключевых проблем и совершенствование системы образования.

Results of discussion of problems of higher education in the field of physical- mathematical sciences have been analyzed. Some measures dealing with solving key problems and improving the education system have been considered and suggested for discussion.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Перець О. Б. 
Інформаційні технології та проектна методика на фізико-математичних факультетах / О. Б. Перець // Наука і освіта. - 2007. - № 3. - С. 151-154. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто сучасні інформаційні педагогічні технології для студентів фізико-математичних факультетів. Запропоновано авторський підхід до викладання математичних дисциплін з використанням проектної методики.

Рассмотрены современные информационные педагогические технологии для студентов физико-математических факультетов. Предложен авторский подход к преподаванию математических дисциплин с использованием проектной методики.

The article deals with the modern information pedagogical technologies for students of physical and mathematical faculties. The corresponding scientific literature on this problematics is analysed. The author's approach to teaching mathematical disciplines with use of a design technique is offered.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)3-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Ляшенко О. І. 
Оцінювання успішності студентів за модульного вивчення фундаментальних дисциплін у медичному університеті: перший досвід: помилки та досягнення / О. І. Ляшенко, Н. В. Стучинська // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 4. - С. 29-41. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

На прикладі вивчення дисциплін фізико-математичного циклу у медичному ВНЗ розглянуто науково обгрунтовані засоби педагогічного оцінювання та стандартизованих процедур, які є надійним стимулом підвищення пізнавальної активності студентів.

На примере изучения дисциплин физико-математического цикла в медицинском ВУЗ рассмотрены научно обоснованные способы педагогического оценивания и стандартизированных процедур, являющиеся надежным стимулом повышения познавательной активности студентов.

In the article author examine scientifically grounded methods of the pedagogical assessment and standardized procedures as reliable stimulus of the raising of the cognitive activity of students by the example of studying of disciplines of the physics and mathematics cycle at the medical university.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)р3-3 + В.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ковтонюк Г. М. 
Формування професійної готовності майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін до організації самостійної пізнавальної діяльності школярів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Г. М. Ковтонюк; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. - Вінниця, 2013. - 20 c. - укp.

Уперше розроблено модель і обгрунтовано педагогічні умови формування професійної готовності майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін до організації самостійної пізнавальної діяльності школярів. Визначено критерії та показники такої готовності; уточнено значення понять "самостійна пізнавальна діяльність" та "організація самостійної пізнавальної діяльності". Конкретизовано значення поняття "професійна готовність майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін до організації самостійної пізнавальної діяльності школярів". Набули подальшого розвитку методичні аспекти підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін до організації самостійної пізнавальної діяльності школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)3,022 + Ч421.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА399783 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бойченко О. В. 
Сутність поняття "підготовка майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін" на сучасному етапі / О. В. Бойченко // Наука і освіта. - 2014. - № 1. - С. 79-82. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано сутність процесу підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін. Обгрунтовано думку про те, що процес удосконалення підготовки майбутніх вчителів може бути ефективним, якщо у процесі їх навчання застосувати активні методи, що сприятимуть формуванню їх професійних знань, умінь, навичок і будуть спрямовувати майбутніх фахівців на творчу самореалізацію в майбутній професійній діяльності. Проаналізовано наукову літературу, що дозволило виявити різні підходи до визначення понять "підготовка" та "професійна підготовка", з'ясувати зміст професійної освіти та виділити основні принципи системи професійної підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін.

Проанализирована сущность процесса подготовки будущих учителей физико-математических дисциплин. Обосновано мнение о том, что процесс совершенствования подготовки будущих учителей может быть эффективным, если в процессе их обучения применять активные методы, способствующие формированию их профессиональных знаний, умений, навыков и будут направлять будущих специалистов на творческую самореализацию в будущей профессиональной деятельности. Осуществлен анализ научной литературы, что позволило выявить различные подходы к определению понятий "подготовка" и "профессиональная подготовка", выяснить содержание профессионального образования и выделить основные принципы системы профессиональной подготовки будущих учителей физико-математических дисциплин.

Analyzed the essence of the process of preparation of future teachers of physical and mathematical sciences. The opinion that the process of improving the training of future teachers can be effective if in the process of learning to use active methods, contributing to the formation of their professional knowledge, skills and will guide future professionals for creative self-realization in the future professional activity. The analysis of the scientific literature, which revealed different approaches to the definition of the terms “training” and “training” to find out the content of vocational education and highlight the basic principles of training future teachers of physical and mathematical sciences.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4Укр)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Зарицька О. Л. 
Розвиток алгоритмічної культури школярів та студентів / О. Л. Зарицька // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2001. - Вип. 8. - С. 71-73. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання розвитку алгоритмічної культури школярів та студентів під час розв'язування задач за допомогою ЕОМ.

Рассмотрен вопрос развития алгоритмической культуры школьников и студентов в процессе решения задач при помощи ЭВМ.

The article considers the problem of the development of algorithm culture of pupils and students in the process of solving problems by means of computers.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)2-366 + В.р(4УКР)3-366

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Спірін О. М. 
Особливості розподілу навчальних дисциплін на фізико-математичних спеціальностях / О. М. Спірін // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 16. - С. 222-225. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

На підставі аналізу навчальних планів спеціальностей "математика", "фізика", "інформатика" з'ясовано особливості та визначено окремі закономірності розподілу дисциплін для ефективного впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу.

На основании анализа учебных планов специальностей "математика", "физика", "информатика" выясняются особенности и выделяются отдельные закономерности распределения дисциплин, влияющие на эффективность внедрения кредитно-модульной системы организации учебного процесса.

On the basis of the analysis of curricula for specialists in mathematics, physics and informatics, the author points out peculiarities and certain regularities in distribution of the disciplines, which influence the effectiveness of introduction of the credit-modular system in the process of study.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)3 + З970р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Новіков О. 
Розвиток вербально-графічних методів навчання: ретроспективний аналіз проблеми / О. Новіков, О. Москальова // Рідна шк.. - 2014. - № 3. - С. 51-55. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Охарактеризовано діяльність фізико-математичного факультету Донбаського державного педагогічного університету як бази для розгортання науково-дослідницької роботи. Розкрито особливості модернізації навчально-виховного процесу із набуттям Україною незалежності в 1991 р. Наведено основні риси сучасної педагогіки та розкрито місце технологій унаочнення в модернізованому навчальному процесі. Висвітлено історію науково-педагогічної розробки проблеми використання засобів наочності в навчальному процесі. Виокремлено форми зв’язку вербального та графічного способу подачі навчального матеріалу. Виділено види наочного методу навчання залежно від ступеня самостійності та характеру пізнавальної діяльності суб’єкта навчального процесу. Зосереджено увагу на науково-дидактичних розробках проблеми унаочнення навчального матеріалу таких вчених, як В. Шаталов, В. Онищук, Л. Фрідман та Ю. Бабанський.

Охарактеризована деятельность физико-математического факультета Донбасского государственного педагогического университета как базы для развертывания научно-исследовательской работы. Раскрыты особенности модернизации учебно-воспитательного процесса с обретением Украиной независимости в 1991 г. Приведены основные черты современной педагогики и раскрыто место технологий наглядности в модернизированном учебном процессе. Отражена история научно-педагогической разработки проблемы использования средств наглядности в учебном процессе. Выделены формы связи вербального и графического способа подачи учебного материала. Выделены виды наглядного метода обучения в зависимости от степени самостоятельности и характера познавательной деятельности субъекта учебного процесса. Сосредоточено внимание на научно-дидактических разработках проблемы наглядности учебного материала таких ученых, как В. Шаталов, В. Онищук, Л. Фридман и Ю. Бабанский.

Characterized is the activity of Physics and Mathematics Faculty of Donbass State Pedagogical University, HP framework for deploying scientific research. Disclosed are the features of the modernization of the educational process of Ukraine's independence in 1991. Exemplified are the basic features of modern pedagogy and place uncovered in modernized technologies illustrating the learning process. Elucidated is the history of scientific and educational research of the use of visual aids in the classroom. Pointed out is the form of verbal and graphic communication method of presentation of teaching material. Highlighted are the kinds of visual teaching method depending on the degree of autonomy and the nature of the cognitive activity of the subject of the educational process. Emphasized are the research and teaching development problems illustrate the educational material scientists such as V. Shatalov, V. Onischuk, L. Friedman, and Yu. Babanskii.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.3 + В.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Антонюк Л. В.  
Навчально-дослідницька діяльність як компонент професійного становлення студентів фізико математичного напряму підготовки / Л. В. Антонюк // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 62. - С. 226-232. - Бібліогр.: с. 232 - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 


...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського