Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (19)
Пошуковий запит: (<.>U=Б.р(4Укр)3,022$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Козак Л. В. 
Особистісно орієнтоване навчання природознавства майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у педагогічному коледжі : Автореф. дис... канд. пед. наук / Л. В. Козак; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2006. - 22 c. - укp.

Висвітлено проблему особистісно орієнтованого навчання природознавства майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у педагогічному коледжі. Проаналізовано стан дослідження даного питання у теорії та практиці. Розроблено й обгрунтовано модель особистісно орієнтованого навчання прородознавства, спрямовану на оволодіння професійними знаннями й уміннями, формування позитивного ціннісного ставлення до природи та педагогічної діяльності, розвиток професійно значущих якостей, забезпечення особистісної та професійної самореалізації майбутніх фахівців. Визначено критерії ефективності даного навчання, що відображають мотивацію до майбутньої професійної діяльності, ціннісне особистісне ставлення до навколишньої природи, рівень теоретичних знань та практичних умінь з природознавчої дисципліни, навички до самостійної діяльності. Проаналізовано рівень розвитку емоційно-вольових, креативних, комунікативних особистісних і професійних якостей майбутніх вихователів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)3,022 + Ч479.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347815 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дрожик Л. В. 
Формування еколого-валеологічної компетентності майбутнього вчителя у процесі природничої підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. В. Дрожик; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків, 2016. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано суть еколого-валеологічної компетентності майбутнього вчителя та визначено зміст її структурних компонентів (мотиваційно-ціннісний, когнітивно-операційний, рефлексивно-оцінний), уточнено критерії, показники та рівні сформованості. Експериментально доведено, що ефективність формування еколого-валеологічної компетентності майбутнього вчителя в процесі природничої підготовки забезпечується науково обгрунтованою технологією, яка передбачає такі етапи: підготовчий (проектування й розробка відповідного навчально-методичного забезпечення процесу формування еколого-валеологічної компетентності), мотиваційно-стимулювальний (стимулювання позитивної мотивації в майбутніх учителів до набуття еколого-валеологічної компетентності), змістово-практичний (формування сукупності знань і вмінь, необхідних для здійснення здоров’я- та природозбереження), аналітико-результативний (контроль коригування процесу набуття студентами еколого-валеологічної компетентності).


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА421332 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Соловей Л. В. 
Формування ключових компетентностей майбутніх учителів природничих спеціальностей у фаховій підготовці : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. В. Соловей; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2019. - 20 c. - укp.

Здійснено теоретичний аналіз проблеми формування ключових компетентностей майбутніх учителів природничих спеціальностей у педагогічній теорії та практиці. Досліджено поняттєвий конструкт "ключові компетентності майбутніх учителів природничих спеціальностей", обгрунтовано структуру таких компетентностей для забезпечення процесу фахової підготовки у вищих педагогічних закладах освіти. Розроблено й експериментально перевірено ефективність структурно-функціональної моделі формування ключових компетентностей у фаховій підготовці. Створено навчально-методичне забезпечення процесу формування ключових компетентностей майбутніх учителів природничих спеціальностей у фаховій підготовці в педагогічному університеті, надано відповідні рекомендації щодо його застосування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА444555 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Рогоза В. В. 
Педагогічні умови формування екологічних цінностей майбутніх учителів природничих наук у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. В. Рогоза; Рівненський державний гуманітарний університет. - Рівне, 2021. - 20 c. - укp.

Розглянуто особливості процесу формування екологічних цінностей майбутніх учителів природничих наук у межах концептуально виокремлених педагогічних умов, зміст і специфіку процесу професійної підготовки майбутніх учителів природничих наук на аксіооснові. Обгрунтовано сукупність педагогічних умов формування екологічних цінностей майбутніх учителів природничих наук і розроблено модель такого процесу. Охарактеризовано сутність і висвітлено компоненти, критерії, показники та рівні сформованості екологічних цінностей майбутніх учителів природничих наук. Встановлено ефективність педагогічних умов і розробленої моделі формування екологічних цінностей майбутніх учителів природничих наук.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА447352 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського