Пошуковий запит: (<.>TJ=ШЛЯХ ОСВІТИ - 2011 - № 4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. | Ж15685 Сухомлинська О. В. Колектив і особистість у контексті філософії освіти [] // Шлях освіти, 2011,N № 4.-С.2-5
|
2. | Ж15685 Гірний О. І. Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості [] // Шлях освіти, 2011,N № 4.-С.5-10
|
3. | Ж15685 Харченко Т. Г. Індивідуальний підхід у підготовці майбутніх учителів як чинник гуманізації педагогічної освіти у Франції [] // Шлях освіти, 2011,N № 4.-С.11-18
|
4. | Ж15685 Волик Л. В. Екстраполяція ідей університетської освіти у дитяче середовище [] // Шлях освіти, 2011,N № 4.-С.18-21
|
5. | Ж15685 Хоружий Г. Ф. Вища освіта на шляху оптимізації [] // Шлях освіти, 2011,N № 4.-С.22-27
|
6. | Ж15685 Дічек Н. П. Диференційований підхід до навчального процесу: спроба ретроаналізу [] // Шлях освіти, 2011,N № 4.-С.28-33
|
7. | Ж15685 Лашко М. В. Становлення Марії Грінченко як педагога-просвітника [] // Шлях освіти, 2011,N № 4.-С.33-37
|
8. | Ж15685 Квас О. В. Світ дитинства епохи середньовіччя [] // Шлях освіти, 2011,N № 4.-С.38-41
|
9. | Ж15685 Новицька О. В. Організація науково-дослідної роботи як складової реформування системи освіти в Україні (1920 – 1924 рр.) [] // Шлях освіти, 2011,N № 4.-С.42-47
|