Пошуковий запит: (<.>TJ=ШЛЯХ ОСВІТИ - 2007 - № 4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
|
| | |
|
1. |
Остапчук О. Професійний саморозвиток і самопроектування в системі педагогічної освіти / О. Остапчук // Шлях освіти. - 2007. - № 4. - С. 13-18. - укp.Досліджено орієнтири та показники вищої педагогічної освіти. Наголошено на потребі зміни всієї парадигми освіти в контексті формування нового погляду на професіоналізм. Виокремлено два основних підходи до визначення суті професіоналізації. Проаналізовано етапи професійного саморозвитку. Визначено показники професійного саморозвитку. Розглянуто й охарактеризовано модель культури самопроектування. Доведено, що підготовка педагогів-професіоналів є складною дидактичною системою, що об'єднана ідеєю саморозвитку студента в освітньому процесі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
2. |
Гулецька Я. Полікультурна освіта вчителів в університетах США / Я. Гулецька // Шлях освіти. - 2007. - № 4. - С. 25-28. - укp.Досліджено досвід полікультурної освіти в університетах США. Розглянуто й охарактеризовано стандарти Національної ради з акредитації освіти вчителів (NCATE) як обов'язкові умови акредитації підготовчих програм вчителів. Наголошено на перспективності творчого використання зарубіжного педагогічного досвіду для вітчизняної педагогічної науки. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО)711
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
3. |
Березівська Л. Радянська реформа про зміцнення зв'язку школи з життям (1956 - 1964) / Л. Березівська // Шлях освіти. - 2007. - № 4. - С. 42-47. - укp.Висвітлено особливості впровадження реформи шкільної освіти у СРСР в контексті зміцнення зв'язку школи з життям 1956 - 1964 рр. Проаналізовано матеріали тогочасної педагогічної преси та нормативно-правових актів. Розглянуто й охарактеризовано етапи реформи. Зроблено відповідні висновки за результатами дослідження. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(2)63
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
4. |
Саух П. Чого бракує нашій освіті? / П. Саух // Шлях освіти. - 2007. - № 4. - С. 2-6. - укp.Висвітлено основні проблеми, актуальні для сучасної української освіти. Наведено авторські міркування щодо реформування національної освітньої системи. Констатовано необхідність демократизації освіти та цілеспрямованих системних кроків в галузі реформування освітньої галузі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
5. |
Шаповалова Л. Реформування змісту університетської освіти Франції / Л. Шаповалова // Шлях освіти. - 2007. - № 4. - С. 28-31. - укp.Висвітлено процес реформування університетської освіти Франції. Виділено чотири етапи реформування. Проаналізовано закони та міністерські циркуляри щодо даної проблеми. Показано оригінальність системи вищої освіти у спробах її удосконалення та узгодження з вимогами часу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ФРА)711
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
6. |
Сухомлинська О. Методологія дослідження історико-педагогічних реалій другої половини XX століття / О. Сухомлинська // Шлях освіти. - 2007. - № 4. - С. 6-12. - укp.Висвітлено різні питання розвитку педагогічної науки та школи у другій половині XX ст. Досліджено основні тенденції в сучасному розвитку історії педагогіки. Проаналізовано умови, в яких має працювати дослідник історії педагогіки. Доведено наявність нерозривного зв'язку між розвитком педагогічної науки та станом суспільства. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63/64
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
7. |
Завгородня Т. Галицький педагог Василь Пачовський - борець за українську державність / Т. Завгородня // Шлях освіти. - 2007. - № 4. - С. 48-52. - укp.Досліджено біографію українського педагога та громадського діяча Василя Пачовського. Розглянуто й охарактеризовано педагогічну та просвітницьку діяльність В.Пачовського. Зроблено відповідні висновки за результатами дослідження. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)6-8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
8. |
Білецька С. Американський та японський варіанти виховання / С. Білецька // Шлях освіти. - 2007. - № 4. - С. 19-25. - укp.Висвітлено особливості педагогіки педоцентризму в Америці та Японії. Проаналізовано в компаративному аспекті положення педагогіки педоцентризму. Розглянуто й охарактеризовано японський та американський стилі батьківства в усіх його проявах. Обгрунтовано різницю між дисциплінарними техніками Японії та Сполучених Штатів Америки. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч494(7СПО) + Ч494(5ЯПО)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
9. |
Лаврова О. І.О. Сікорський та Київський Фребелівський педагогічний інститут / О. Лаврова // Шлях освіти. - 2007. - № 4. - С. 53-56. - укp.Досліджено науково-педагогічну діяльність І. О. Сікорського на посаді ректора Київського Фребелівського педагогічного інституту (ФПІ). Проаналізовано статут ФПІ. Доведено, що професорсько-викладацький колектив інституту на чолі з І.Сікорським відіграв значну роль у підготовці національних педагогічних кадрів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52-8 + Ч486г(4УКР)д
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
10. |
Клокар Н. Методологічні основи запровадження дистанційного навчання в системі підвищення кваліфікації / Н. Клокар // Шлях освіти. - 2007. - № 4. - С. 38-41. - укp.Висвітлено проблему обгрунтування теоретико-методологічних підходів до розв'язання проблем запровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Проаналізовано принципи дистанційного навчання. Досліджено підходи до реалізації дистанційного навчання. Розглянуто й охарактеризовано переваги й недоліки дистанційного навчання. Зроблено відповідні висновки за результатами дослідження. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)78 + Ч481.290
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
11. |
Онопрієнко О. Концептуальні засади компетентнісного підходу в сучасній освіті / О. Онопрієнко // Шлях освіти. - 2007. - № 4. - С. 32-37. - укp.Висвітлено проблему розвитку компетентнісного підходу в освіті. Вирізнено складові компоненти змісту компетентнісного підходу. Досліджено теоретичні засади європейських освітніх програм з метою розробки концептуальних засадах компетентнісного підходу. Окреслено перелік ключових компетентностей деяких європейських країн. Доведено доцільність обрання компетентнісного підходу як методологічної основи педагогічних досліджень різноманітної проблематики. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30в01 + Ч34(4УКР)01
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ
|