Пошуковий запит: (<.>TJ=Соціол.: теорія, методи, маркетинг<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 371
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
|
| | |
|
1. |
Макеєв С. Класовий аналіз у сучасній соціології / С. Макеєв // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 3. - С. 5-22. - Бібліогр.: 24 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*422
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
2. |
Костенко Н. Культурні ідентичності: перетворення і визнання / Н. Костенко // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 4. - С. 69-88. - Бібліогр.: 34 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*671
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
3. |
Повещенко Г. Математична модель структурної еволюції суспільних продуктивних сил / Г. Повещенко, Ю. Чеховий // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 3. - С. 41-59. - Бібліогр.: 30 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4*13
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
4. |
Головаха Є. Пострадянська деінституціоналізація і становлення нових соціальних інститутів в українському суспільстві / Є. Головаха, Н. Паніна // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 4. - С. 5-22. - Бібліогр.: 25 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
5. |
Прибиткова І. У пошуках нових ідентичностей: Україна в етнорегіональному вимірі / І. Прибиткова // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 3. - С. 60-78. - Бібліогр.: 2 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*425 + Т5в9
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
6. |
Звіглянич В. Україна на порозі десятиліття: динаміка застою / В. Звіглянич // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 3. - С. 171-176. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*328.912
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
7. |
Городяненко В. Історіографія соціології: рефлексна соціологія чи галузь знання? / В. Городяненко // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 2. - С. 171-178. - Бібліогр.: 4 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: С5в011.2
Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
8. |
Суїменко Є. Із соціологічної спадщини В.Г.Подмаркова / Є. Суїменко // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 1. - С. 171-172. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: С5д
Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
9. |
Фарнен Р. Що означає "політичний успіх" на Заході і Сході? / Р. Фарнен // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 2. - С. 105-107. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*342*151.411 + С5*666.332.6*4
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
10. |
Херпфер К. Новий індекс демократії. Демократизація громадськості в п'ятнадцяти державах Європи (1991 - 1998) / К. Херпфер // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 3. - С. 123-150. - Бібліогр.: 8 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*332.121.312
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
11. |
Бурлачук В. "Віднесення до цінності", смисл і соціальна зміна / В. Бурлачук // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 3. - С. 100-110. - Бібліогр.: 4 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*122.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
12. |
Юренко О. Микита Шаповал: світоглядні засади соціологічної теорії / О. Юренко // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 4. - С. 145-155. - Бібліогр.: 12 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: С5в011.0
Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
13. |
Нагорний Б. Соціологія управління: пошук відповідей на виклик часу / Б. Нагорний // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 4. - С. 126-132. - Бібліогр.: 11 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.641.216
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
14. |
Грабовець О. Релігія як соціальна технологія консолідації соціуму / О. Грабовець, Ю. Яковенко // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 3. - С. 111-122. - Бібліогр.: 7 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*686.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
15. |
Горбачик А. Сприйняття економічних змін і стратегії виживання домогосподарств / А. Горбачик // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 4. - С. 23-45. - Бібліогр.: 3 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*644*148:М19
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
16. |
Шаповал М. Система суспільних наук / М. Шаповал // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 4. - С. 156-168. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: С.я52(4Укр)2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
17. |
Гончарук О. Соціальні проблеми реформування аграрного сектору національної економіки / О. Гончарук // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 4. - С. 133-144. - Бібліогр.: 18 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)320-183
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
18. |
Танчер В. Соціологія інтимності: секс, еротика і кохання у постмодерній деконструкції / В. Танчер // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 4. - С. 89-102. - Бібліогр.: 12 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*641*423.2*344 + С5*333.36
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
19. |
Рязанова Л. Релігійний ренесанс: спроба соціологічної діагностики / Л. Рязанова // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 4. - С. 114-125. - Бібліогр.: 13 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*686.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
20. |
Павленко Ю. Східнохристиянська цивілізаційна система та її місце у всесвітньо-історичному процесі / Ю. Павленко // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 4. - С. 46-68. - Бібліогр.: 37 назв. - укp. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*671.112
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| |