Пошуковий запит: (<.>TJ=Наука і освіта<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2937
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | Ж16225 Сопрун І. П. Агресивна поведінка сучасних дітей [] // Наука і освіта, 2006,N № 5/6.-С.99-101
|
2. | Ж16225 Кузнецова О. В. Адаптивность личности и эмоциональность: взаимосвязи качественных показателей [] // Наука і освіта, 2006,N № 5/6.-С.46-49
|
3. | Ж16225 Варфоломеева О. В. Акмеологический контекст изучения субъективной модели мира клиента: зрелость психологической диады "реальность - виртуальность" [] // Наука і освіта, 2007,N № 8/9.-С.19-22
|
4. | Ж16225 Іванчук М. Г. Акмеологічний підхід до розвитку професіоналізму фахівця [] // Наука і освіта, 2007,N № 1/2.-С.142-144
|
5. | Ж16225 Садова Т. А. Активізація пізнавальної діяльності студентів як умова підвищення якості навчального процесу [] // Наука і освіта, 2008,N № 1/2.-С.94-98
|
6. | Ж16225 Коваль Л. В. Актуальні проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи [] // Наука і освіта, 2007,N № 6/7.-С.82-87
|
7. | Ж16225 Массанов О. В. Алгоритм подолання психологічних бар'єрів у професійному самовизначенні особистості [] // Наука і освіта, 2007,N № 8/9.-С.112-115
|
8. | Ж16225 Сметаніна Л. В. Алгоритмічна діяльність майбутнього вчителя як чинник педагогічної творчості [] // Наука і освіта, 2007,N № 3.-С.106-110
|
9. | Ж16225 Батынский А. И. Анализ результатов применения графического редактора при изучении начертательной геометрии [] // Наука і освіта, 2007,N № 6/7.-С.115-116
|
10. | Ж16225 Симоненко С. М. Аналіз категорій "образ світу" та "картина світу" у контексті дослідження візуально-мисленнєвих стратегій [] // Наука і освіта, 2007,N № 3.-С.47-52
|
11. | Ж16225 Славва І. А. Аналіз комунікативної креативності осіб з різною специфікою конгруентності [] // Наука і освіта, 2007,N № 8/9.-С.169-171
|
12. | Ж16225 Коваленко А. Б. Аналіз місця та ролі знань у процесі розуміння творчих завдань [] // Наука і освіта, 2007,N № 4/5.-С.85-89
|
13. | Ж16225 Колесніков Є. П. Аналіз організації життя особистості з точки зору діяльнісного підходу [] // Наука і освіта, 2006,N № 3/4.-С.18-21
|
14. | Ж16225 Соколова А. В. Аналіз структури та моделей підготовки вчителів в університетах України, Англії та Шотландії [] // Наука і освіта, 2006,N № 5/6.-С.142-146
|
15. | Ж16225 Жаровцева Т. Г. Антиієрархічна модель формування професійної готовності студентів до роботи з неблагополучними сім'ями [] // Наука і освіта, 2007,N № 6/7.-С.72-75
|
16. | Ж16225 Пундев В. В. Аудиальная эмиссия как коррелят уровня тревожности личности [] // Наука і освіта, 2007,N № 6/7.-С.27-29
|
17. | Ж16225 Мартынюк В. В. Аутохронометрическая функция и индивидуально-психологические особенности личности [] // Наука і освіта, 2007,N № 8/9.-С.110-112
|
18. | Ж16225 Завалевська О. В. Болонський процес та конкурентоспроможність майбутніх фахівців [] // Наука і освіта, 2008,N № 1/2.-С.45-48
|
19. | Ж16225 Луцан Н. І. Вербальні ігри в теорії дошкільної педагогіки [] // Наука і освіта, 2007,N № 3.-С.93-96
|
20. | Ж16225 Богуш А. М. Взаємозалежність свободи і відповідальності в поведінці особистості [] // Наука і освіта, 2006,N № 5/6.-С.119-121
|
| |