Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (28)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>M=Мала академія наук України (Київ)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі (XXVIII Каришинські читання)" : [збірник], 27-28 травня 2021 р. / ред.: Р. А. Сітарчук, С. М. Шевчук, М. В. Гриньова, Е. Малец, А. Пінхасов, Y. Raichlin, Р. С. Гриньов, О. Г. Жданова-Неділько, В. В. Оніпко, Н. І. Шиян, С. В. Пилипенко, М. М. Дяченко-Богун, А. В. Ткаченко, Н. М. Сас, Н. М. Пивовар, С. П. Школяр, О. В. Большая; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Інститут проблем виховання НАПН України, Інститут обдарованої дитини НАПН України, Міжнародна академія педагогічної освіти, Полтавська обласна державна адміністрація, Полтавська обласна рада, Полтавська міська рада, Мала академія наук України, Аріельський університет, Краківський педагогічний університет імені Комісії національної освіти, Краківська академія імені Анджея Фрич Моджевського, Середня школа "Сент-Ендрю", Національний коледж шкільних керівників, Університет Яна Кохановського, Каришинські читання. - Полтава : Астрая, 2021. - 364 c. - (Нова українська школа). - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Досліджено особливості формування інноваційної системи в Україні. Проаналізовано ризики споживання води з підвищеним вмістом фтору. Охарактеризовано академічну доброчесність як складову забезпечення якості освіти. Розглянуто процес формування готовності керівника до попередження виникнення конфліктів у школі. Висвітлено взаємодію стейкхолдерів та закладів вищої освіти у процесі підготовки менеджерів освіти в Україні. Досліджено вплив на становлення професіоналізму майбутнього управлінця засобами навчальної діалогічної взаємодії. Проаналізовано особливості позакласної роботи з географії за умов дистанційного навчання. Охарактеризовано застосування різних типів проектів у педагогічній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР) я434(0)Каришинські читання

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848733 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сучасні інформаційні технології управління екологічною безпекою, природокористуванням, заходами в надзвичайних ситуаціях: виклики 2021 року : колект. монографія за матеріалами 20 Міжнар. наук.-практ. конф., 04 - 08 жовт. 2021 р. / ред.: С. О Довгий; Національна академія наук України, Інститут телекомунікацій і глобального інформаційного простору, Інститут геологічних наук, Науковий центр аерокосмічних досліджень Землі, Державна установа "Науковий гідрофізичний центр НАН України", Національний аерокосмічний університет імені М. Є. Жуковського "Харківський авіаційний інститут", Київський національний університет будівництва і архітектури, Національний університет водного господарства та природокористування, Мала академія наук України, Національне космічне агентство України, Державний науково-виробничий центр "Природа", Закрите акціонерне товариство "ЕСОММ Со". - Київ : Юстон, 2021. - 223 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ. - рус.

Наведено метод сингулярних інтегральних рівнянь для задач з вільною границею. Розширено можливості застосування інтегралів Лебега на етапі оптимізації процесів в інформаційних технологіях. Розглянуто застосування методики аналізу подібності часових рядів для прогнозування процесів різних типів в умовах інформаційної невизначеності. Розроблено Програму державного моніторингу в галузі охорони атмосферного повітря агломерації "Вінниця" на 2021 - 2025 рр. Досліджено інформаційну безпеку в інформаційному суспільстві. Наведено метод спільного використання алгоритму блокового шифрування AES з турбокодуванням. Проведено космічний моніторинг екологічної ситуації на уражених пожежами ділянках лісових масивів у межах Чорнобильської зони відчуження та на прилеглих територіях. Розглянуто сучасні геоінформаційні технології для побудови картографічних моделей небезпечних метеорологічних явищ. Увагу приділено геоінформаційному забезпеченню еколого-геологічної безпеки пост-майнінгу гірничо-добувних районів України. Розглянуто технологію моніторингу використання земель за призначенням за допомогою сучасних інформаційних технологій. Досліджено сучасні технології інтеграції геоданих у віртуальний простір. Проведено моніторинг лімнологічних екосистем на основі комплексного використання гідроакустичних методів і даних ДЗЗ. Запропоновано підходи до побудови системи екологічної безпеки у мінерально-сировинному комплексі України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 н6 я431(0) + Б2 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА854760 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Музейна педагогіка в науковій освіті : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 25 листоп. 2021 р.). Ч. 2 / / [редкол.: С. О. Довгий та ін. ; за наук. ред. С. О. Довгого] ; Нац. акад. наук України [та ін.] Міжнародна науково-практична конференція "Музейна педагогіка в науковій освіті" . - Київ, 2021. - 331 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Розглянуто питання музейної педагогіки в неформальній освіт. Визначено поняття університетський музей археології як сучасний простір для навчання та вдосконалення фахових навичок студентів. Розкрито роль фондових колекцій Природничого музею в навчальній та науково-дослідній роботі Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Наведно музейну практику в системі підготовки студентів спеціальності 032 "Історія та археологія". Зазначено музейні можливості у дослідницькій діяльності учнів громадянської та історичної галузі освіти. Розглянуто питання використання музейного ресурсу під час вивчення історії в закладах загальної середньої освіти (на прикладі Наполеонівських війн). Визначено особливості наукової освіти у навчанні фізико-технічних дисциплін у контексті музейного простору. Розглянуто питання музейної педагогіки в позашкільній освіті. Наведено питання щодо музеїв та викликів пандемії Covid-19. Увагу приділено віртуальним музеям: зарубіжний та вітчизняний досвід.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч77 в2:Ч30 я431 + Ч30 в2:Ч77 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В358850/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Освіта для миру : зб. наук. пр. Т. 1 / / Нац. акад. пед. наук України, Від-ня проф. освіти і освіти дорослих [та ін.] ; [редкол.: В. Г. Кремень [та ін.] "Освіта для миру", українсько-польський / польсько-український науковий форум . - Б.м., 2019. - 719 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - пол. - англ.

У першому томі збірника наукових праць учасників VIII Українсько-польського / Польсько-українського наукового форуму (8-10 жовтня 2019 р.) висвітлено філософські засади та проблеми інтердисциплінарності освіти для миру і розвитку на засадах гуманістичної педагогіки. Проаналізовано також питання наукової освіти у стратегіях сталого розвитку та особливості освіти для миру, національно-патріотичного виховання дітей і дорослих в умовах громадянського суспільства. Акцентовано, що інтернаціоналізація і модернізація університетської освіти - це запорука миру і соціального процесу в Україні. У сфері педагогіки та освітології визначено, що міждисциплінарність є критерієм розмежування. Розглянуто трансдисциплінарні когнітивні засоби підтримки наукових досліджень. Окреслено оцінювання навчальних досягнень учнів за допомогою адаптивного тестування та означено умови успішної соціалізації особистості. Розкрито культурну різноманітність, аспекти мирової освіти у світлі дидактичних парадигм, педагогічні та антропологічні імпульси для освітньої практики тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(0) я43 + Ч34(4УКР) я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: С11834/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Освіта для миру : зб. наук. пр. Т. 2 / / Нац. акад. пед. наук України, Від-ня проф. освіти і освіти дорослих [та ін.] ; [редкол.: В. Г. Кремень [та ін.] "Освіта для миру", українсько-польський / польсько-український науковий форум . - Б.м., 2019. - 647 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ. - пол.

У другому томі збірника наукових праць учасників VIII Українсько-польського / Польсько-українського наукового форуму (8-10 жовтня 2019 р.) висвітлено актуальні проблеми професійного розвитку педагогів в умовах інформаційного суспільства, особливості полікультурної освіти для миру. Проаналізовано формальні і неформальні виміри освіти дорослих на початку XXI століття, а також питання вдосконалення професійної підготовки сучасного виробничого персоналу для суспільства миру. Розглянуто сучасні підходи до гуманізації змісту професійної підготовки майбутнього педагога; питання професійного розвитку педагога в контексті освіти для миру; критерії почуття професійної відповідальності шкільних педагогів тощо. Презентовано хмаро орієнтовані мережні інструменти підтримування освітніх досліджень у міжнародному просторі відкритої науки. Зазначено вагомість професійної освіти у вимірах інформаційного суспільства. Визнано електронний інформаційно-бібліографічний ресурс "Видатні педагоги України та світу" як основу професійної підготовки педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(0) я43 + Ч34(4УКР) я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: С11834/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Всеукраїнське науково-педагогічне підвищення кваліфікації "STEM-освіта: науково-практичні аспекти та перспективи розвитку сучасної системи освіти", 18 жовтня - 26 листопада 2021 року / Національний авіаційний університет, Мала академія наук України, Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти", Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки, Вінницький національний технічний університет, Куявський університет, Громадська організація "Центр україно-європейського наукового співробітництва". - Одеса : Гельветика, 2021. - 314 c. - укp. - англ.

Розкрито раціональні риси основних європейських освітніх систем на прикладі Болонської і Person системи при їх використанні в STEM-освіті. Розглянуто ділову гру як технологію STEM-освіти. Показано можливості використання елементів STEM-технологій в освітньому процесі при підготовці фахівців з автоматизації та комп'ютерно-інтегрованих технологій. Увагу приділено впровадженню моделей STEM-освіти в навчальний процес фінансово-економічних спеціальностей, застосуванню технології Screen Capture у STREAM освіті. Висвітлено роль STEM-технологій у формуванні інтегральної компетентності майбутніх офіцерів. Вивчено досвід впровадження STEM/STEAM-освіти в Німеччині.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.29 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА862347 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського