Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>M=Вінницький державний педагогічний інститут імені Михайла Коцюбинського<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Хавіна І. В. 
Формування базових професійних компетенцій бакалаврів з психології у процесі вивчення природничонаукових дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. В. Хавіна; Вінницький державний педагогічний інститут імені Михайла Коцюбинського. - Вінниця, 2018. - 20 c. - укp.

Проведено теоретичне узагальнення і запропоновано нове вирішення проблеми формування базових професійних компетенцій майбутніх бакалаврів з психології у процесі вивчення природничонаукових дисциплін. Уточнено поняття “базові професійні компетенції майбутніх бакалаврів з психології”, яке визначено як сукупність знань, умінь, навичок, а також особистісних якостей студента, що здобуті у процесі професійної природничонаукової підготовки та є фундаментатьною основою здатності успішно розв’язувати наукові психологічні теоретичні та практичні завдання професійної діяльності. Охарактеризовані структурні компоненти базових професійних компетенцій майбутніх бакалаврів з психології (мотиваційно-ціннісний, особистісний, комунікативний, когнітивно-діяльнісний). Обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено педагогічну технологію формування базових професійних компетенцій майбутніх бакалаврів з психології у вивченні природничонаукових дисциплін, етапами реалізації якої е: мотиваційний, теоретико-змістовий; професійно-практичний, контрольно-оцінний.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)3-2,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА437542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Інформаційне суспільство: сучасні трансформації = Інфармацыйнае грамадства: сучасныя трансфармацыі = Information society: modern transformations : монографія / ред.: У. О. Лешко, С. В. Венідіктов, І. Я. Завальнюк, В. М. Каленич; Вінницький державний педагогічний інститут імені Михайла Коцюбинського, Установа освіти "Могильовський інститут Міністерства внутрішніх справ Республіки Білорусь" . - Вінниця. - Могильов : ТВОРИ : Могильов. ін-т МВС, 2021. - 399 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - рус. - англ.

Досліджено питання соціального насильства в контексті інформаційного суспільства. Зазначено питання комунікативної компетентності як основи ефективної діяльності керівника закладу освіти. Вивчено трансформацію практик політичної активності в інформаційному суспільстві: теоретико-методолгічний аналіз. Розглянуто інтерактивно-комунікативні чинники трансформацій освітньої реальності в інформаційному суспільстві. Розглянуто питання реалізації культурно-просвітницької функції журналістики у сучасних суспільно-політичних виданнях. Доведено вплив засобів масової інформації на формування сучасного інформаційного суспільства в Україні. Визначено питання соціальних медіа в бізнесі: оцінка сучасного стану і тенденцій розвитку, статистика та обліковий процес забезпечення діяльності. Наведено питання легітимації політичних рішень через форми соціоінформаційної взаємодії суспільства і влади. Зроблено аналіз дискурсу в сучасних ЗМІ. Охарактеризовано культуру журналістського мовлення в телеефірі. Визначено питання інформаційного простору українсько-молдовського Придністров'я.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.41 + С5*676

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО38594 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції "Особистісно-професійний розвиток майбутнього вчителя" (29-30 листопада 2021 р.) / ред.: Н. І. Лазаренко, Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, О. Є. Антонова, О. В. Волошина, В. М. Галузяк, С. І. Губіна, М. О. Давидюк, В. В. Каплінський, І. І. Коновальчук, О. В. Столяренко, В. А. Фрицюк, І. Л. Холковська; Вінницький державний педагогічний інститут імені Михайла Коцюбинського, Житомирський державний університет імені Івана Франка. - Вінниця : Твори, 2021. - 239 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Представлено тематичні матеріали конференції за напрямами: модернізація педагогічної освіти в контексті формування Європейського освітнього простору сучасні підходи до особистісно-професійної підготовки майбутнього вчителя, розвиток особистісного потенціалу студентів педагогічних закладів вищої освіти, розвиток їх педагогічного мислення, формування професійно важливих особистісних якостей, педагогічна практика як чинник особистісно-професійного становлення майбутнього вчителя, інновації у вищій педагогічній освіті, сучасні технології навчання і професійної підготовки вчителя, зміст і методичне забезпечення особистісно-професійної підготовки, особистісно-професійний розвиток учителя в історико-педагогічному вимірі, сучасний стан тенденції підготовки вчителів у зарубіжних країнах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 я431(4УКР) + Ч489.518 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА864200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Загородній С. П. 
Розвиток у керівників загальноосвітніх навчальних закладів інноваційної компетентності у системі післядипломної освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. П. Загородній; Вінницький державний педагогічний інститут імені Михайла Коцюбинського. - Вінниця, 2017. - 21 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА429579 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Бойчук В. М. 
Теоретичні і методичні основи художньо-графічної підготовки майбутнього вчителя технологій : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / В. М. Бойчук; Вінницький державний педагогічний інститут імені Михайла Коцюбинського. - Вінниця, 2017. - 44 c. - укp.

У дисертаційній роботі науково обгрунтовано й розроблено науково-методичну систему художньо-графічної підготовки майбутнього вчителя технологій як функціональний комплекс діалектично пов’язаних компонентів та елементів, що створюють оптимальні обставини і можливості для розв’язання поставлених освітніх завдань. Система є цілеспрямованою, динамічною, відкритою для взаємодії 13 зовнішнім середовищем, зорієнтованою на комплексне формування особистості майбутнього вчителя технологій з належним рівнем художньо-графічної компетентності^ готового до професійно-педагогічної діяльності. Розроблена й апробована концепція художньо-графічної підготовки майбутнього вчителя технологій щодо вдосконалення професійної підготовки студентів за спеціальністю/ Середня освіта (трудове навчання та технології). Запропоновано, обгрунтовано й реалізавано організаційно-педагогічні умови та розроблено структурно-функціональну модель художньо-графічної підготовки майбутніх учителів технологій, удосконалено методичні підходи до розв’язання поставленої проблеми. Доведено, що на рівень художньо-графічної підготовки майбутніх учителів технологій впливають створені педагогічні умови та чітке дотримання етапів творчої проектно-технологічної діяльності студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж11 р(4УКР)3-2 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА429009 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського