Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>K=IELTS<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Тарнопольський О. Б. 
Методика навчання англійської мови дорослих поза межами вишівських мовних програм : монографія / О. Б. Тарнопольський; Дніпропетр. ун-т ім. Альфреда Нобеля. - Дніпро : Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2017. - 227 c. - Бібліогр.: с. 216-226 - укp. - англ.

Висвітлено теоретичні та практичні питання навчання англійської мови дорослих, які вивчають її не за стандартними вишівськими мовними програмами, а на різних курсах, у тому числі й комерційних. Спектр обговорених курсів включає, насамперед, різноманітні курси навчання загальної англійської мови (General English), від найнижчого рівня повних початківців (asolute beginners) до найвищих рівнів, які завершуються складанням кебриджських іспитів для підтвердження мовної підготовки з отриманням міжнародновизнаних сертифікатів (FCE - English First, CAE - English Advanced, IELTS). До цього спектра входять також курси професійного спрямування (ESP, English for Specific Purposes). Наведено детальний теоретичний і практичний аналіз таких курсів, що пройшли широку та багаторічну апробацію в навчальній практиці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-915

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА808293 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Grytsyk N. 
Implementing European standards in the ESP curriculum for students of non-linguistic specialities in Ukrainian universities / N. Grytsyk // Advanced education : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 5. - С. 4-8. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

The article presents the current tendencies in teaching English for Specific Purposes (ESP) for students of nonlinguistic specialities in the European context. The author analyses the requirements of English language proficiency set by the Common European Framework of Reference for Languages (CEFR), in the context of European integration processes. The National ESP Curriculum for Universities (2005) focuses on the necessity to acquire professional and functional communicative competence in English by the graduates, providing an opportunity for effective functioning in a professional environment. The current challenges in the ESP field in Ukraine are caused by the integration of the Ukrainian education system into the international academic community. The present situation of ESP teaching, learning and assessment does not satisfy the needs of students of non-linguistic specialities in Ukrainian higher educational institutions. The author discusses the idea of incorporating international English tests, such as FCE, CAE, IELTS and TOEFL in a higher education environment in Ukraine as a part of teaching ESP. The possibility of gaining the international experience in the field of certification and evaluation of studentsі English language proficiency level in accordance with the European requirements and criteria will help future specialists to develop their professional foreign language competence. The improvement and development of new forms and methods of ESP training and assessment in accordance with CEFR will give an opportunity for students to succeed in the competitive job market in the future.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + Ш143.21-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74419 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського