Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (3)Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (19)
Пошуковий запит: (<.>K=I'M<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Листопад О. А. 
Значення ігор і творчих завдань для розвитку творчого потенціалу дітей раннього віку / О. А. Листопад // Наша шк.. - 2012. - № 6. - С. 2-6. - Бібліогр.: 10 назв. - укp. - рус.

Обгрунтовано необхідність розвитку творчого потенціалу дітей другого та третього року життя. Висвітлено процес формування пізнавальної активності дитини та її взаємозв’язок з ігровою діяльністю. Наведено критичну оцінку сучасних підходів до виховання дітей раннього віку, зокрема, до ролі вихователя у виховному процесі. Виокремлено складові компоненти гри: ігрові задум, дії, матеріал і правила гри, та розкрито їх навчально-виховне значення. Доведено, що гра створює середовище, яке дозволяє поєднувати виховання дітей першого, другого та третього року життя й удосконалювати зразки мови. Розроблено «Базову програму розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі», що грунтується на поєднанні дидактичних ігор і творчих завдань. Відзначено переваги гри у розвитку колективної діяльності й інтересу до осіб, які оточуюють дитину. Наголошено на дотриманні санітарно-гігієнічних норм під час проведення з дітьми раннього віку навчально-ігрових занять.

Обоснована необходимость развития творческого потенциала детей второго и третьего года жизни. Освещен процесс формирования познавательной активности ребенка и его взаимосвязь с игровой деятельностью. Приведена критическая оценка современных подходов к воспитанию детей раннего возраста, в частности, роли воспитателя в воспитательном процессе. Выделены компоненты игры: игровой замысел, действия, материал и правила игры, и раскрыто их учебно-воспитательное значение. Доказано, что игра создает среду, позволяющую совмещать воспитание детей первого, второго и третьего года жизни и совершенствовать образцы речи. Разработана «Базовая программа развития ребенка дошкольного возраста «Я в Мире», основанная на сочетании дидактических игр и творческих заданий. Отмечены преимущества игры в развитии коллективной деятельности и интереса к окружающим ребенка людям. Особое внимание уделено соблюдению санитарно-гигиенических норм при проведении с детьми раннего возраста учебно-игровых занятий.

Grounded is the necessity of the development of the creative potential of second and third aged children. Illuminated is the formation of the child’s cognitive activity and his relationship with the gaming activities. Referred is a critical evaluation of current approaches to the education of young children, in particular, of the teacher’s role in the educational process. Identified are the components of the game: the game plan, the game action, the game stuff and rules of the game, and disclosed their teaching and educational value. It is proved that the game creates an environment where it is possible to combine the education of children of the first, second and third year of life and improve their speech samples. Developed a "basic program of pre-school children "I'm in the World", based on the combination of didactic games and creative tasks. It is focused on advantages of playing in the development of collective activity and interest to the people around the child. Particular attention is paid to the observance of hygiene standards in the conduct of young children with educational and entertaining activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.37 + Ч411.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Дробот О. В. 
Методологічні підстави емпіричних досліджень управлінської свідомості / О. В. Дробот // Пед. освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2012. - № 18. - С. 78-82. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Обгруновано доцільність застосування психосемантичних методів для виявлення змісту професійної свідомості управлінців: критеріїв оцінки ними певних соціальних явищ, її категоріальних структур, системи професійних значень, смислів і образів. Виявлено деякі приховані механізми, які стоять за сприйняттям керівником реалій управлінської діяльності. Відзначено, що авторський підхід цих дослідників заснований на порівнянні особливостей самосвідомості менеджерів з так званою ідеальною корпоративною моделлю. Зосереджено увагу на аналізі взаєморозташування у семантичному просторі менеджерів п'яти ключових елементів („я тепер”, „я через п'ять років”, „ідеальний працівник”, „поганий працівник”, „ідеальний керівник”), що дозволяють реконструювати образ світу професії реального або потенційного керівника. Розроблено критерії оцінювання близькості до „Я” у семантичному просторі базисних соціальних ролей: домінуючої (задана конструктом „ідеальний керівник”), паритетної („ідеальний працівник”) і підлеглої (відносно поняття „ідеальний працівник”). Запропоновано процедури дослідження змісту та структури професійної свіддомості й інструментарій психосемантики, яка розробляє методи, що дозволяють реконструювати індивідуальні та групові системи значень і смислів.

Обоснована целесообразность применения психосемантических методов для выявления содержания профессионального сознания управленцев: его категориальных структур, системы профессиональных значений, смыслов и образов. Выявлены некоторые скрытые механизмы,которые стоят за восприятием руководителем реалий управленческой деятельности. Отмечено, что авторский подход этих исследователей основан на сравнении особенностей самосознания менеджеров с идеальной корпоративной моделью. Сосредоточено внимание на анализе взаиморасположения в семантическом пространстве менеджеров пяти ключевых элементов ("я теперь", "я через пять лет", "идеальный работник", "плохой работник", "идеальный"), позволяющих реконструировать образ мира профессии реального или потенциального руководителя. Разработаны критерии оценки близости к "Я" в семантическом пространстве базисных социальных ролей: доминирующей (заданная конструктом "идеальный"), паритетной ("идеальный работник") и подчиненной (относительно понятия"идеальный работник"). Предложены процедуры исследования содержания и структуры профессионального сознания и инструментарий психосемантики, которая разрабатывает методы, позволяющие реконструировать индивидуальные и групповые системы значений и смыслов.

In this articl assesses the viability of psychosemantic methods when applied to a content of a manager’s consciousness: its category structures, system of professional meanings, senses and images. Revealed some hidden, are not always clear mechanisms behind the perception of the realities of the head of management. Noted that the author's approach to these researchers is based on a comparison of the features of self-consciousness managers of so-called ideal corporate model. Focused on the analysis ofthe relative positions in the semantic space managers five key elements ("I am now," "I'm five years old," the "ideal worker", "tinker", "perfect"), allowing to reconstruct the image of the significant features of world trade real or potential leader. The criteria of evaluation of proximity to the "I" in the semantic space of basic social roles: the dominant (defined construct the "perfect"), parity (the "ideal worker") and slave (on the concept of the "ideal worker"). The procedures of the study content and structure of the professional tools and sviddomosti Psychosemantics, which develops methods to reconstruct the individual and group-based values and meanings.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18 + У9(4УКР)212.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського